|
|
FR12-1908
|
|
|
Ik vroeg me af wanneer Vlaar, Tomasson, Dani Fernandez, Fer, Cisse allemaal terug komen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlaar misschien volgende week.
Tomasson, Fer en Cissé na de winterstop.
Fernandez volgend seizoen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Moeten wij geen geld gaan eisen van de Deense bond? Beetje onze goede spits blessure laten oplopen op dat Kut WK....
Kut interlandvoetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 18:34 schreef Rovert het volgende:[..] Moeten wij geen geld gaan eisen van de Deense bond? Beetje onze goede spits blessure laten oplopen op dat Kut WK.... Kut interlandvoetbal Als Bayern iets krijgt mogen wij wel uir de financiele crisis gehaald worden door de Deense bond..Ik vind Tomasson echt een aanwinst maar heeft zelden gespeeld en 2x geblesseerd terug gekomen!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als Bayern iets krijgt mogen wij wel uir de financiele crisis gehaald worden door de Deense bond..Ik vind Tomasson echt een aanwinst maar heeft zelden gespeeld en 2x geblesseerd terug gekomen!! dat hele interlandvoetbal is ten dode opgeschreven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 18:34 schreef Rovert het volgende:[..] Moeten wij geen geld gaan eisen van de Deense bond? Beetje onze goede spits blessure laten oplopen op dat Kut WK.... Kut interlandvoetbal nee, zij hebben geen bewust risico genomen. JDT was niet aantoonbaar geblesseerd maar t geraakt bij t nemen van een strafschop (for fuck sakes..) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en het intresseerd de grootste groep clubmensen in europa geen enne reet wat hun land doet!!met Italië voorop!!Daar gaat bijna niemand voor de interlands meer! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] nee, zij hebben geen bewust risico genomen. JDT was niet aantoonbaar geblesseerd maar t geraakt bij t nemen van een strafschop (for fuck sakes..) helaas eens,had graag poen gezien voor niet kunnen spelen JDT |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en het intresseerd de grootste groep clubmensen in europa geen enne reet wat hun land doet! Precies, heb ik ook al sinds 1989 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Tsja zo'n toernooitje 1x in de twee jaar is zat. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Tja, als ze dan de salarissen overnemen is het wat anders. De bonden en de corrupte troep bij de UEFA en de FIFA verdienen miljarden aan de spelers die WIJ betalen |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Verleden jaar ook al. het is steeds hetzelfde. feyenoord wordt eens een keer wat harder. Pak die deense bond aan |
|
|
|