|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Xabi Alonso en Xavi zijn 2 verschillende spelers hoor niet 3 haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: LOL, aangezien verder overal 1 naam staat of een letter ervoor, dacht ik dat er twee keer Xavi stond waarvan 1 verkeerd geschreve":):)
Maar nog steeds slaat die post nergens op.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 18:51 schreef freakie het volgende:Enoh gaat nu iedereen over zeuren.. Maar enoh is juist de enige die slimme overtredingen maakt.. Ik zeik niet op Enoh, ik geef alleen antwoord op de vraag van Johnny. Anita heb ik gewoon liever op die plek, omdat ik denk dat met de opstelling die ik daarvoor posten dat je veel meer (leuk) voetbal in de ploeg krijgt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 16:28 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Helaas voor ons Pietje, Lodeiro is weer geblesseerd aan precies het zelfde waar hij tijdens het WK ook last van had gekregen. zie bericht: 24 oktober 2010 Nicolás Lodeiro heeft zaterdag op de training opnieuw een middenvoetsbeentje van zijn rechtervoet gebroken. Hij zal twee tot drie maanden uitgeschakeld zijn. De Uruguyaan brak op het WK in juni al dezelfde voet en was net weer op de weg terug. Afgelopen maandag speelde hij weer een helft met een Beloftenteam mee. Hij wordt binnenkort geopereerd. Dat is inderdaad balen, Johnny. Ik wist het niet. Hij heeft wel zwakke botjes dat manneke... Meer melk gaan drinken! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Foutje* Verkeerd topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 20:55 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is inderdaad balen, Johnny. Ik wist het niet. Hij heeft wel zwakke botjes dat manneke... Meer melk gaan drinken! Ik heb begrepen dat het om een medische fout gaat, het bot is niet goed gezet bleek achteraf, en daardoor is het weet zo snel gebroken, Ajax heeft dit laten onderzoeken, juist omdat hij een heel sterk lichaam schijnt te hebben. Maar dit hoor je natuurlijk niet in de media in NL, die is nogal eens eenzijdig als het Ajax betreft.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond het wel een leuk topic:):) LOL |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb begrepen dat het om een medische fout gaat, het bot is niet goed gezet bleek achteraf, en daardoor is het weet zo snel gebroken, Ajax heeft dit laten onderzoeken, juist omdat hij een heel sterk lichaam schijnt te hebben. Maar dit hoor je natuurlijk niet in de media in NL, die is nogal eens eenzijdig als het Ajax betreft.... Onvoorstelbaar. Wat een blunder van de medici. En wat een drama, voor ons, maar vooral voor die jongen. Ik kan me voorstellen dat hij popelde om zijn minuten weer eens te maken in Ajax 1 en nu dus weer voorlopig niet. Echt triest voor hem! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:30 schreef Pietje het volgende:[..] Onvoorstelbaar. Wat een blunder van de medici. En wat een drama, voor ons, maar vooral voor die jongen. Ik kan me voorstellen dat hij popelde om zijn minuten weer eens te maken in Ajax 1 en nu dus weer voorlopig niet. Echt triest voor hem! Als je kijkt naar zijn revalidatieproes de afgelopen keer, en daarbij optelt dat iets altijd langer duurt als het de tweede keer betreft, zien we hem pas eind januari begin februari weer terug, dat is inderdaad triest.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Ik vind dat jozefzoon meer speeltijd moet krijgen! hij heeft in die twee keer invallen veel dreiging gebracht en volgens mij ook bewezen een groot talent te zijn. En aangezien je Mido per wedstrijd betaald en dat mido toch aan het eind van het seizoen weer waarschijnlijk weggaat zou ik liever zien dat jol Jozefzoon opsteld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door Afcarius -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 18:10 schreef Afcarius het volgende:Ik vind dat jozefzoon meer speeltijd moet krijgen! hij heeft in die twee keer invallen veel dreiging gebracht en volgens mij ook bewezen een groot talent te zijn. En aangezien je Mido per wedstrijd betaald en dat mido toch aan het eind van het seizoen weer waarschijnlijk weggaat zou ik liever zien dat jol Jozefzoon opsteld. Dit is een totaal ander verhaal als wat je in het topic Auxerre-Ajax zegt! Ik begrijp je niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het viel mij net ook op, Afcarius verklaar je nader............ |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
met 11 man die wel hun best doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kun je niet gewoon weggaan hiero?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat bedoelt hij dan nu remco?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 10:46 schreef Per4manc het volgende:Waarschijnlijk verlies jij liever met mooi voetbal dan dat je wint met minder aantrekkelijk voetbal. Dat is een leuk streven, maar brengt geen geld binnen. Ik zie ook graag sprankelijk voetbal, maar nog liever zie ik iedere week 3 punten erbij geteld worden met aan het eind van de rit alleen maar ploegen die lager staan dan Ajax. Zie het liefst mooi voetbal en winst natuurlijk. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Het oog wil ook wat. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Er is geen speler 2X opgesteld Remco en hij heeft er ook maar 11 opgesteld. Maar maak niet uit wil je niet aanvallen. Dus denk dat weer niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt dat was denk ik al besproken..... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt zie ik net pas en had het al gestuurd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:36 schreef Guyt het volgende:[..] Er is geen speler 2X opgesteld Remco en hij heeft er ook maar 11 opgesteld. Maar maak niet uit wil je niet aanvallen. Dus denk dat weer niet. Maar toch valt het wederom op, je reageerd weer op mij, en dat terwijl alles al uitgesproken was, wat dus niks anders betekent, dan dat je gewoon topis door zit te spitten en mij graag wil quoten... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Maar toch valt het wederom op, je reageerd weer op mij, en dat terwijl alles al uitgesproken was, wat dus niks anders betekent, dan dat je gewoon topis door zit te spitten en mij graag wil quoten... Onjuist. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: t houdt hem van de straat joh.
laat m. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Maar toch valt het wederom op, je reageerd weer op mij, en dat terwijl alles al uitgesproken was, wat dus niks anders betekent, dan dat je gewoon topis door zit te spitten en mij graag wil quoten... t houdt hem van de straat joh.
laat m. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: probeer je zieltjes te winnen, volgens mij heeft Guyt al meerdere maken aangegeven dat je moet opzouten hiero, en daar zijn we het allebei dus wel over eens... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah ik geef toe normaal lig ik altijd over hoop met Remco (wat Urby betreft waar we toch nie uitkomen :D ) maar wat kansenbenutter betreft ben ik het volledig mee eens.. (en over Ajax normaal ook ;) ) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:25 schreef nummer10 het volgende:tjah ik geef toe normaal lig ik altijd over hoop met Remco (wat Urby betreft waar we toch nie uitkomen :D ) maar wat kansenbenutter betreft ben ik het volledig mee eens.. (en over Ajax normaal ook ;) ) He, we hebben over Urby inderdaad ons meningsverschil, en daar gaan we inderdaad niet uitkomen omdat jij te eigenwijs bent (grapje) maar zoals je zegt, over de rest zitten we redelijk op 1 lijn, en he, je kan het onmogelijk eens zijn over alle problemen in de wereld toch?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Stekelenburg------------------ ------------Alderweireld-----Vertongen------------- V/D Wiel-------------------------------------Atouba -------------De Zeeuw---------Enoh----------------- --------------------Eriksen------------------------ Suarez------------El Hamdaoui-------------Sulejmani |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 21:32 schreef daninho het volgende:Stekelenburg------------------ ------------Alderweireld-----Vertongen------------- V/D Wiel-------------------------------------Atouba -------------De Zeeuw---------Enoh----------------- --------------------Eriksen------------------------ Suarez------------El Hamdaoui-------------Sulejmani Ik ben heel benieuwd, of Atouba ons nog zal en bovenal kan verbazen... |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 21:54 schreef alibabba het volgende:Ik ben een absolute voorstander van een echte nummer 9 met duidelijke flanken. Ik vind dat El Hamdaoui moet leren als pure 9 te spelen en dat kan hij zeker op den duur, oefening baart kunst. De flanken met Suarez en Sulejmani, die vaak wisselen van positie. Een centrale verdediger moet in balbezit het middenveld ondersteunen en het hele elftal moet aanvallende inspiraties hebben, zodat je probeert de wedstrijd zo vroeg mogelijk te beslissen. In Nederland moet dat makkelijk kunnen en hoe meer je dit speelt, des te beter het Europees gaat. Tegen makkelijkere tegenstanders kun je de hele wedstrijd aanvallend spelen, wanneer het beslist is, maar tegen toppers moet je bij een voortijdige beslissing het slot erop gooien. Laat dan hun maar komen en speel puur op de counter. Ik zou zoveel mogelijk met een vaste elf gaan spelen en daar een lange tijd aan vasthouden. Omdat Jol nu ook twijfelt met bepaalde posities is het lastig in te schatten wat nu het beste is, want spelers kunnen daardoor aan zichzelf gaan twijfelen. Stekelenburg in het doel. Verdediging; Vd.Wiel, Alderweireld/Ooijer, Vertonghen, Urby ( Vertonghen is de man die moet inschuiven ). Middenveld; Enoh/Anita, de Zeeuw. Nummer 10; Eriksen/de Jong. Nummer 9; El Hamdaoui. Flankspelers; Suarez, Sulejmani. In dit concept word je fluitend kampioen en overwinter je in de CL. Je moet geen speler als El Hamdaoui een nummer 9 maken, zo'n speler moet je al zijn, dat ga je niet aanleren op die leeftijd |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door official master. -- |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Stekelenburg------------------ ------------Alderweireld-----Vertongen------------- V/D Wiel-------------------------------------Atouba -------------De Zeeuw---------Enoh----------------- --------------------El hamdaoui------------------------ Josefzoon------------Suarez-------------Sulejmani |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Ik vind mido een leuke speler, en ik denk dat hij nog wel van pas kan komen als er iets geforceerd moet worden. Ik zie alleen liever jozefzoon spelen met het oog op de toekomst. Maar als je op korte termijn kijkt zoals tegen auxerre zie ik liever mido.
Aangezien dit topic vooral te maken heeft met de toekomst van ajax, zie ik in dat geval liever jozefzoon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 22:21 schreef Afcarius het volgende:[..] Ik vind mido een leuke speler, en ik denk dat hij nog wel van pas kan komen als er iets geforceerd moet worden. Ik zie alleen liever jozefzoon spelen met het oog op de toekomst. Maar als je op korte termijn kijkt zoals tegen auxerre zie ik liever mido. Aangezien dit topic vooral te maken heeft met de toekomst van ajax, zie ik in dat geval liever jozefzoon. Thanks, nu snap ik je, duidelijke taal:):) |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:Stekelenburg------------------ ------------Alderweireld-----Vertongen------------- V/D Wiel-------------------------------------Atouba -------------De Zeeuw---------Enoh----------------- --------------------El hamdaoui------------------------ Josefzoon------------Suarez-------------Sulejmani Mounir op 10?
Laten jozefzoon en Mickey zich dat een linie zakken of heb je maar 2 man op het middenveld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 23:31 schreef Afcarius het volgende:[..] Mounir op 10? Laten jozefzoon en Mickey zich dat een linie zakken of heb je maar 2 man op het middenveld? Mounir op 10 zou best kunnen, en met 2 echte controleurs achter zich moet dat denk ik best kunnen, er is zoveel mogelijk met dit elftal, alleen haalt Jol dat er voetballend totaal niet uit.. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
voor al die debielen die Emanuelson nog steeds in de basis willen heb ik dit elfal voor mij: --------------- steek-------------- vd wiel-- ooijer-- vertongen-- anita ----------alderweireld-------------- ---------de zeeuw-----de jong------- suarez-----el Hammie----sulejmani---
Dan staat er eindelijk iemand met een pass op het middenveld, en die doelpunten kan scoren. ik hoop op reacties!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 04:56 schreef anti010 het volgende:voor al die debielen die Emanuelson nog steeds in de basis willen heb ik dit elfal voor mij: --------------- steek-------------- vd wiel-- ooijer-- vertongen-- anita ----------alderweireld-------------- ---------de zeeuw-----de jong------- suarez-----el Hammie----sulejmani--- Dan staat er eindelijk iemand met een pass op het middenveld, en die doelpunten kan scoren. ik hoop op reacties!!!!!!!!! Dan zou ik eerder Vertonghen doorschuiven aangezien die veel sterker aan de bal is dan Alderweireld.
Ik zie het zo voor me:
--------------Stekelenburg-------------- vd wiel--Aderweireld--Vertonghen-- anita -------------De Zeeuw------------------- -------Eriksen-----De Jong-------------- Jozefzoon-----El Hamdaoui----Suarez-----
Achterhoede heeft even wat vertrouwen nodig, een paar stokslagen en dan is dat weer net zo stabiel als vorig seizoen.
De Zeeuw als controleur: Had ook Lindgren kunnen zijn maar als iedereen in vorm is dan is De Zeeuw toch wat sterker en is iemand die nog eens een goede pass kan geven.
Eriksen en De Jong Als aanvallende middenvelders. Eriksen staat wat naar vorig en bedient de voorhoede. De Jong staat iets meer naar achteren omdat hij fysiek wat sterker is en een harde werker is. Een beetje zoals Ronald de Boer speelde mid jaren '90.
In de voorhoede is gewoon 1 buitenspeler nodig. Maakt in principe niet uit wie als hij maar de achterlijn kan halen. Jozefzoon heeft indruk gemaakt op mij en ik zie in hem de vervanger van Rommedahl. Suarez op links want dat werkte vorig seizoen ook prima als Rommedahl op rechts speelde. En als je dan toch iemand hebt die altijd voor eigen kans gaat (altijd naar binnen) op de zijkant, zet dan een rechspoot op links (en omgedraaid zoals bij Robben) want dan kan hij tenminste gelijk schieten op goal. El Hamdaoui in de spits. Ik zat nog te twijfelen om hem op 10 te zetten en Suarez in de spits, maar ik denk dat uiteindelijk dit effectiever werkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Jacco -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
snap niet dat mensen dejong nog opstellen.. die jongen komt simpel weg veel te kort |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heel simpel iedereen ziet het behalve Jol want die speelt het liefst met elf controleurs heb ik het idee. ----------------Stekelenburg--------------- V/d Wiel------Alderweireld---Vertonghen-----Urby -----------De Zeeuw-------Enoh --------------Eriksen------------------ Suarez---------Hamdaoui-------Sulejmani
Verder Lindgren nooit meer opstellen wat een verschrikking is die jongen. Had tegen Auxerre echt 6 keer onnodig balverlies en dat als controleur. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
mijn opstelling is toch iets anders
--------------------steek---------------------- -----------aldeiwereld---vertongen------------- v.d wiel----------------------------emanuelson ------------------bonevacia-------------------- -----de zeeuw-------------------lodeiro-------- suarez----------el hamdaoui----------sulejmani
Persoonlijk denk ik dat je zo het meest balans in je elftal hebt en de zeeuw en lodeiro kunnen bij de spits komen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 10:58 schreef Brandje het volgende:Heel simpel iedereen ziet het behalve Jol want die speelt het liefst met elf controleurs heb ik het idee. ----------------Stekelenburg--------------- V/d Wiel------Alderweireld---Vertonghen-----Urby -----------De Zeeuw-------Enoh --------------Eriksen------------------ Suarez---------Hamdaoui-------Sulejmani Verder Lindgren nooit meer opstellen wat een verschrikking is die jongen. Had tegen Auxerre echt 6 keer onnodig balverlies en dat als controleur. en quess what !! Jol haalt ENOH ERAF IPV LINDGREN !! bewijst maar weer eens dat Jol geen verstand van voetbal heeft.. teminste niet van Ajax.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:[..] en quess what !! Jol haalt ENOH ERAF IPV LINDGREN !! bewijst maar weer eens dat Jol geen verstand van voetbal heeft.. teminste niet van Ajax.. Enoh vond ik ook echt bagger spelen. Voor mij was het om het even wij er af zou gaan (Enoh of Lindgren). |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 21:45 schreef official master. het volgende:[..] Je moet geen speler als El Hamdaoui een nummer 9 maken, zo'n speler moet je al zijn, dat ga je niet aanleren op die leeftijd Vind ik gelul! El Hamdaoui is 26 en Ajax is erg gebaat bij een echte nummer 9. Hij is zeer intelligent en leert dit in zeer korte tijd. Je kunt als 40-jarige toch ook de Poolse taal leren? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 15:17 schreef alibabba het volgende:[..] Vind ik gelul! El Hamdaoui is 26 en Ajax is erg gebaat bij een echte nummer 9. Hij is zeer intelligent en leert dit in zeer korte tijd. Je kunt als 40-jarige toch ook de Poolse taal leren? HAHA, daar heb je wel een punt... hihi |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 15:17 schreef alibabba het volgende:[..] Vind ik gelul! El Hamdaoui is 26 en Ajax is erg gebaat bij een echte nummer 9. Hij is zeer intelligent en leert dit in zeer korte tijd. Je kunt als 40-jarige toch ook de Poolse taal leren? Duurt alleen wat langer... dus ook bij voetballers ;) |
|
|
|