BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan je Club!(ajax bestuur aangevallen)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 12:44   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8085656/__Ajax-fans_pleiten_voor__Roodwitte_Olifant___.html?p=1,1

Jongens,
Er zijn idioten die het nog niet helemaal snappen en willen het bestuur aanvallen.
net nu het zo goed gaat,getuige de 2e plaats van het afgelopen jaar.

ajax speelt nu CL en mag dit bestuur nooit laten vallen voor haar bewezen diensten!

wel ben ik het er mee eens om Jol te vervangen.
zn mankementen zijn bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door kansenbenutter --
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 13:17   quote  deeplink  
HEHE EINDELIJK. Ik ben dan ook 200% voor dit initiatief.

Cruijff//////HELD

Ajax-fans pleiten voor 'Roodwitte Olifant' Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - De harde kern van Ajax eist dat het roer bij de Amsterdamse club omgaat en wil dat de directieleden en commissarissen per direct vertrekken. De AFCA - de voormalige F-side - schreef een open brief aan Johan Cruijff, die de leiding van de club op zich zou moeten nemen, en pleit zolang dat niet gebeurt - naar Catalaans voorbeeld - voor de vorming van een 'Roodwitte Olifant'. In Barcelona maakte de door Cruijff gesteunde oppositiegroep Elefant Blau ('Blauwe Olifant') in 2003 een einde aan het wanbeleid van de voorzitters Lluis Nunez en Joan Gaspart.

Johan Cruijff Foto: AFP "We spreken de vurige wens uit dat je deze uitgestoken hand aanpakt. Johan, onze steun heb je", staat in de door de Ajax Supporters Delegatie (ASD) ondertekende brief. "Door je hierbij via de AFCA Supportersclub een podium te geven van waar we samen kunnen gaan werken aan een hernieuwd en onvervalst Ajax."

In een toelichting, in het bezit van De Telegraaf, wordt onder meer gesproken van 'een onthutsend slecht geleid bedrijf', 'directeuren die zich verrijken met een dik salaris', 'eenheidsworsten in de selectie' en 'eigen kweek die niet beantwoordt aan wat we willen zien.'

Opvallend is dat ook de ruim 85.000 leden tellende Supporters Vereniging Ajax deel uitmaakt van de ASD, maar voorzitter Daniël Dekker zich niet volledig achter de inhoud van de brief en toelichting schaart. "De essentie onderschrijf ik wel. Johan Cruijff is een icoon en ik vind dat er zo snel mogelijk met hem moet worden gepraat. Dat heb ik Rik van den Boog ook gezegd. Van ons hoeft de directie echter niet weg. Dat is volgens ons te kort door de bocht."

De clubleiding van Ajax wenste niet te reageren.
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 13:17 schreef remco k het volgende:
HEHE EINDELIJK. Ik ben dan ook 200% voor dit initiatief.

Cruijff//////HELD

Ajax-fans pleiten voor 'Roodwitte Olifant' Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - De harde kern van Ajax eist dat het roer bij de Amsterdamse club omgaat en wil dat de directieleden en commissarissen per direct vertrekken. De AFCA - de voormalige F-side - schreef een open brief aan Johan Cruijff, die de leiding van de club op zich zou moeten nemen, en pleit zolang dat niet gebeurt - naar Catalaans voorbeeld - voor de vorming van een 'Roodwitte Olifant'. In Barcelona maakte de door Cruijff gesteunde oppositiegroep Elefant Blau ('Blauwe Olifant') in 2003 een einde aan het wanbeleid van de voorzitters Lluis Nunez en Joan Gaspart.

Johan Cruijff Foto: AFP "We spreken de vurige wens uit dat je deze uitgestoken hand aanpakt. Johan, onze steun heb je", staat in de door de Ajax Supporters Delegatie (ASD) ondertekende brief. "Door je hierbij via de AFCA Supportersclub een podium te geven van waar we samen kunnen gaan werken aan een hernieuwd en onvervalst Ajax."

In een toelichting, in het bezit van De Telegraaf, wordt onder meer gesproken van 'een onthutsend slecht geleid bedrijf', 'directeuren die zich verrijken met een dik salaris', 'eenheidsworsten in de selectie' en 'eigen kweek die niet beantwoordt aan wat we willen zien.'

Opvallend is dat ook de ruim 85.000 leden tellende Supporters Vereniging Ajax deel uitmaakt van de ASD, maar voorzitter Daniël Dekker zich niet volledig achter de inhoud van de brief en toelichting schaart. "De essentie onderschrijf ik wel. Johan Cruijff is een icoon en ik vind dat er zo snel mogelijk met hem moet worden gepraat. Dat heb ik Rik van den Boog ook gezegd. Van ons hoeft de directie echter niet weg. Dat is volgens ons te kort door de bocht."

De clubleiding van Ajax wenste niet te reageren.
+ 1 !!!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - maandag 01 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
+ 2 !!!!!!!!!!!!!!!!
MikeT
 MikeT - maandag 01 november 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Iedereen liep de afgelopen jaren te zeiken dat er geen rust was binnen AJAX, en in de leiding (vooral trainers) te weinig stabiliteit was.

Nu is er rust... en drie keer raden.... Moet het bestuur weer weg :S

Ja er gaan nog steeds dingen fout! Maar dat is bij elk bestuur! Kijk naar Barca en Real, die hebben ook vaak slechtere periodes (en schulden!)

Wees nu is blij met de rust en kijk of het wat opleverd na een paar jaar!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 01 november 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 13:26 schreef MikeT het volgende:
Iedereen liep de afgelopen jaren te zeiken dat er geen rust was binnen AJAX, en in de leiding (vooral trainers) te weinig stabiliteit was.

Ja er gaan nog steeds dingen fout! Maar dat is bij elk bestuur! Kijk naar Barca en Real, die hebben ook vaak slechtere periodes (en schulden!)

+3
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:

Ik roep (schrijf) al jaren dat het bestuur weg moet, dat is niet nieuw. Kijk enkel en alleen maar naar Coronel, de bedenker en schrijver van een (zijn) rapport. Wat heeft hij met zijn eigen bevindingen gedaan??? Verder zitten er alleen maar zakenlieden in het bestuur die slechts aan euro's denken en verder aan niks.
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:

precies!!
geef ze eens in rust de kans zich te bewijzen!
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
En nu... dit seizoen weer onrust veroorzaken en het belangrijkste doel, lees de titel, niet in ogenschouw nemen?
Weet niet wat ze er mee willen bereiken op korte termijn maar denk niet dat het goed is voor onze club om nu onrust te stoken.
Als we winnen van Auxerre en de komende eredivisiewedstrijden tot aan de winterstop zal er van bovenstaand initiatief niks meer terecht komen.

Uiteraard staat dan buiten kijf dat er wel wat moet gebeuren maar of dat nu moet zijn?
Per4manc
 Per4manc - maandag 01 november 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Er zijn altijd weer van die "fans" die graag onrust stoken. Goed dan schop de het hele bestuur de laan uit, de trainersstaf moet weg, de scouting moet weg, de fysiotherapeur de koffiedames noem ze maar op. Dan halen we Cruijff binnen. Vrouw cruijff gaat schoonmaken en koffiezetten. Jordi gaat fysio spelen. Hosanna, we zijn verlost van alle problemen.
WORD TOCH WAKKER MAN!
Cruijff verlost niemand, alleen z'n eigen ego. Ik heb het zo gehad met al dat gezeur over Cruijff. De man heeft keer op keer bewezen alleen maar te praten, maar nooit actie te ondernemen. Het is zo gemakkelijk om aan de zijlijn te staan en dingen te bekritiseren. Dat kan ik zelfs.

Mensen die nu schrijven dat het bestuur weg moet, blijven dat doen met welk bestuur of welke trainer je er ook neer zet. Stel je eens voor, Cruijff staat voor de groep en na 5 wedstrijden heb je 3x verloren en 2x gelijk gespeeld. Wie halen we dan terug als verlosser?
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 13:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik roep (schrijf) al jaren dat het bestuur weg moet, dat is niet nieuw. Kijk enkel en alleen maar naar Coronel, de bedenker en schrijver van een (zijn) rapport. Wat heeft hij met zijn eigen bevindingen gedaan??? Verder zitten er alleen maar zakenlieden in het bestuur die slechts aan euro's denken en verder aan niks.
Pietje = back in business!!!!!!

+1
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:

OP zich heb je gelijk, alleen de weg die ze zijn ingeslagen, bevalt mij allerminst, AJAX behort attractief voetbal na te streven, ik denk dat 80% van onze supporters daarom fan zijn geworden, en juist nu ze een nieuwe weg inslaan, wordt het steeds duidelijker dat ajax een defensieve ploeg aan het worden is onder JOL.

Of wou je zeggen dat het leuk kijken is als H'veen 69% balbezit heeft in ONZE arena..
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 13:54 schreef Per4manc het volgende:
Er zijn altijd weer van die "fans" die graag onrust stoken. Goed dan schop de het hele bestuur de laan uit, de trainersstaf moet weg, de scouting moet weg, de fysiotherapeur de koffiedames noem ze maar op. Dan halen we Cruijff binnen. Vrouw cruijff gaat schoonmaken en koffiezetten. Jordi gaat fysio spelen. Hosanna, we zijn verlost van alle problemen.
WORD TOCH WAKKER MAN!
Cruijff verlost niemand, alleen z'n eigen ego. Ik heb het zo gehad met al dat gezeur over Cruijff. De man heeft keer op keer bewezen alleen maar te praten, maar nooit actie te ondernemen. Het is zo gemakkelijk om aan de zijlijn te staan en dingen te bekritiseren. Dat kan ik zelfs.

Mensen die nu schrijven dat het bestuur weg moet, blijven dat doen met welk bestuur of welke trainer je er ook neer zet. Stel je eens voor, Cruijff staat voor de groep en na 5 wedstrijden heb je 3x verloren en 2x gelijk gespeeld. Wie halen we dan terug als verlosser?
Cruijff is de god achter het Barcelona van na 2002, ga dus niet zeggen dat hij niks gedaan heeft, coaches als Guardiola en R\ijkaard praten wekelijks met Cruijff over hun elftal, dat zeggen die gasten namelijk zelf.

Als Cruijjf het gaat doen, neem ik genoegen met een jaar of 2 opbouwperiode, maar dan ook echt helemaal p de schop met het Ajax van nu. Dus nee, ik kijk niet na een paar potjes, ik kijk nara de lange termijn, en juist dat is wat Jol compleet voor ons verneukt
MikeT
 MikeT - maandag 01 november 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

OP zich heb je gelijk, alleen de weg die ze zijn ingeslagen, bevalt mij allerminst, AJAX behort attractief voetbal na te streven, ik denk dat 80% van onze supporters daarom fan zijn geworden, en juist nu ze een nieuwe weg inslaan, wordt het steeds duidelijker dat ajax een defensieve ploeg aan het worden is onder JOL.

Of wou je zeggen dat het leuk kijken is als H'veen 69% balbezit heeft in ONZE arena..
Ja hierin heb je gelijk, maar er is wel de intensie om na Jol met Blind verder te gaan. En op langer termijn is er ook een rol voor frank d boer mogelijk. Ik denk dat we met die twee echt wel weer het oude Ajax terug gaan krijgen. Maar op korte termijn is er rust en succes nodig, en tot nu toe gaat dit niet onaardig. Hoewel het beter en mooier kan natuurlijk.

Daarbij denk ik dat wanneer de titel gehaald word door ajax Jol wel zal vertrekken
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:19 schreef MikeT het volgende:

[..]

Ja hierin heb je gelijk, maar er is wel de intensie om na Jol met Blind verder te gaan. En op langer termijn is er ook een rol voor frank d boer mogelijk. Ik denk dat we met die twee echt wel weer het oude Ajax terug gaan krijgen. Maar op korte termijn is er rust en succes nodig, en tot nu toe gaat dit niet onaardig. Hoewel het beter en mooier kan natuurlijk.

Daarbij denk ik dat wanneer de titel gehaald word door ajax Jol wel zal vertrekken
Het klinkt misschien heel apart, maar zonder het Ajax gevoel en voetbal, boeit mij de titel gewoon 0,0. Misschien komt dat omdat ik wel verwend ben met de jaren 70 en 90..
Ride
 Ride - maandag 01 november 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het klinkt misschien heel apart, maar zonder het Ajax gevoel en voetbal, boeit mij de titel gewoon 0,0. Misschien komt dat omdat ik wel verwend ben met de jaren 70 en 90..
?

ik denk dat de meeste hier wel de jaren 90 hebben meegekregen.

Maar wat heb je liever... dit jaar de titel met klotevoetbal of de zooi op de schop en over 2 jaar de titel met sprankelend voetbal.?
Want nu kompleet veranderen zal niet gebeuren met Jol en Co.
Vermakelijke vent die Jol maar zo stug als scheveningse schol.

*edit*

dus de pakweg 8 titels die we met sprankelend voetbal gehaald hebben waren de enige die tellen voor jou.
De 3e ster doet voor jou niet glimmen als het niet zo is als de jaren 70 en 90

(alhoewel de jaren 70 ook niet zachtzinnig waren qua hardheid van Ajaxkant)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Ride --
MikeT
 MikeT - maandag 01 november 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:57 schreef Ride het volgende:

[..]

?

Maar wat heb je liever... dit jaar de titel met klotevoetbal of de zooi op de schop en over 2 jaar de titel met sprankelend voetbal.?

dus de pakweg 8 titels die we met sprankelend voetbal gehaald hebben waren de enige die tellen voor jou.

Plus extra schulden in die twee jaar. En als Cruijf alles opnieuw wil opzetten/inrichten duurt het zelfs langer dan twee jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door MikeT --
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:57 schreef Ride het volgende:

[..]

?

*edit*

Ik heb liever over 2 jaar de titel, maar dan wel zo als het bij Ajax hoort, maar goed dat is mijn keuze.

Overigens waren de jaren 90 en ook 70 wel heel extreem goed voetbal, wat niet betekent, dat er in de jaren 60 en 80 geen goed voetbal werg gespeeld, ook de laatste titel was met prima voetbal, met spelers op de flanken als van der Meyden.

Ik zeg overigens niet dat alles altijd zachtzinnig moet, en met spelers als Neeskens was dat natuurlijk ook lang niet altijd zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:01 schreef MikeT het volgende:

[..]

Plus extra schulden in die twee jaar. En als Cruijf alles opnieuw wil opzetten/inrichten duurt het zelfs langer dan twee jaar!
Die schulden zijn niet waar, er zijn zelfs bedrijven bereid om meer geld te sponsorenals Cruijff erbij komt, dat was ook zo toen hij met van Basten het hek binnenkwam.
MikeT
 MikeT - maandag 01 november 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Die schulden zijn niet waar, er zijn zelfs bedrijven bereid om meer geld te sponsorenals Cruijff erbij komt, dat was ook zo toen hij met van Basten het hek binnenkwam.
En jij gelooft dat die de salarissen gaan betalen van spelers en staf die weg moeten (dus afgekocht of zitten weg te kwijnen op de bank ofzo)? Die zullen misschien wel geld willen investeren in de opleiding of nieuwe spelers, maar met de oude boel blijf je zitten. En uit die situatie komen we nu net!
hj2000
 hj2000 - maandag 01 november 2010 - 15:41   quote  deeplink  
Over 2 jaar pas weer een titel ben ik niet met je eens. Als we met dit voetbal dit jaar kampioen worden ben ik erg blij. Een titel is op dit moment erg belangerijk voor Ajax.(3e ster, volgend jaar weer verzekerd van CL)

Van mij mag het bestuur dan volgend jaar wel op de schop.
Verwacht dat Jol na een titel toch wel weg kan en wil. Dan moet Ajax opzoek naar een echte "Ajax-Trainer"
Dan hoop ik toch een beetje op Rijkaard. Misschien dat Seedorf dan ook zijn laatste jaren wil slijten bij ons :D
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:36 schreef MikeT het volgende:

[..]

En jij gelooft dat die de salarissen gaan betalen van spelers en staf die weg moeten (dus afgekocht of zitten weg te kwijnen op de bank ofzo)? Die zullen misschien wel geld willen investeren in de opleiding of nieuwe spelers, maar met de oude boel blijf je zitten. En uit die situatie komen we nu net!
Er hoeven ook helemaal geen spelers weg, alle oude spelers hebben maar een contract voor een jaar, dus zullen niet hoeven te worden verkocht. Jol zal uit zichzelf weggaan, en het bestuur krijgt binnen ajax geen oprotpremies mee, ik heb dat laatst ergens gelezen, ik kan het alleen niet terugvinden. Dus zoveel geld hoeft dat niet te kosten, de jeugdopleiding zal op de schop gaan, maar dat betekent niet dat daar veel spelers wegmoeten, en als dat wel zo is, kost dat Ajax niks, die hebben geen contract.

En misschien moet de technische staf wel gewoon doorgaan dit seizoen, terwijl Cruijff en zijn bende op de achtergrond bezig is met volgend jaar
BRW
 BRW - maandag 01 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Alsof de problemen opgelost zijn wanneer Cruijf de baas is.. Hij heeft geen karrevracht aan geld bij zich! Dus kopen kan je dan nog steeds niet..

Laten we eerst dit jaar maar eens afmaken..

Als het dan toch nu moet beginnen, dan mag eerst Slop eruit!

Ik las ergens in dit Topic iets voor het rapport van Coronel.
Dat verbaasd mij ook, dat hij daar nu zelf niks meer meedoet..
Alsof hij alleen maar aasde op de plek van voorzitter!

Ik pleit dit jaar voor rust, dan gaan we kampioen worden en ik hoop dat we de 2de ronde van de Champions Leaque halen..
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:52 schreef BRW het volgende:
Alsof de problemen opgelost zijn wanneer Cruijf de baas is.. Hij heeft geen karrevracht aan geld bij zich! Dus kopen kan je dan nog steeds niet..

Ik pleit dit jaar voor rust, dan gaan we kampioen worden en ik hoop dat we de 2de ronde van de Champions Leaque halen..
Waarom moet hij geld meenemen??
alibabba
 alibabba - maandag 01 november 2010 - 16:05   quote  deeplink  
De Ajax Supporters Delegatie heeft vanochtend met verbijstering kennis genomen van het persbericht dat door Mike Verweij in de Telegraaf is geplaatst naar aanleiding van de open brief aan Johan Cruijff en de verklaring omtrent deze brief.

http://www.afca.nl/index_3.htm?x=431&y=341
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 16:40   quote  deeplink  
ze nemen alleen afstand van een deel van de brief, maar de kern staan ze wel achter.
MikeT
 MikeT - maandag 01 november 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Er zit wel een groot verschil tussen het hele bestuur of een paar uit het bestuur.
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 16:43 schreef MikeT het volgende:
Er zit wel een groot verschil tussen het hele bestuur of een paar uit het bestuur.
Dat valt wel mee, er zitten namelijk ook mensen in het bestuur waar Cruijff mee zou willen werken, dat heeft hij destijds ook aangegeven.
thomASS
 thomASS - maandag 01 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 12:44 schreef kansenbenutter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8085656/__Ajax-fans_pleiten_voor__Roodwitte_Olifant___.html?p=1,1

Jongens,
ze willen het bestuur aanvallen.
net nu het zo goed gaat,getuige de 2e plaats van het afgelopen jaar.

ajax speelt nu CL en mag dit bestuur nooit laten vallen voor haar beweze diensten!
Kansenkneus houd je nou maar bezig met de problemen van je club 10-0
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:52 schreef BRW het volgende:

Dat lijkt me wel logisch
MBB
 MBB - maandag 01 november 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Dit is gewoon pure onzin! Wat heb je eraan als het hele bestuur weggaat? Helemaal niets! Sterker nog, dit bestuur is EINDELIJK bezig met een grote schoonmaak! We moeten eens niet zo met z'n allen zeiken, terwijl er nu eindelijk rust in de tent is! Laat Cruijff direct contact zoeken met v.d. Boog i.p.v. elke keer een nieuwe column. Dat vind ik namelijk laf gedrag! Net als toen het 'even' tegenzat toen van Basten er nog zat. Dat wil niet zeggen dat ik het oneens met Cruijff ben, maar op deze manier creëer je alleen maar onnodige onrust!
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 18:42 schreef MBB het volgende:
Dit is gewoon pure onzin! Wat heb je eraan als het hele bestuur weggaat? Helemaal niets! Sterker nog, dit bestuur is EINDELIJK bezig met een grote schoonmaak! We moeten eens niet zo met z'n allen zeiken, terwijl er nu eindelijk rust in de tent is! Laat Cruijff direct contact zoeken met v.d. Boog i.p.v. elke keer een nieuwe column. Dat vind ik namelijk laf gedrag! Net als toen het 'even' tegenzat toen van Basten er nog zat. Dat wil niet zeggen dat ik het oneens met Cruijff ben, maar op deze manier creëer je alleen maar onnodige onrust!
Cruijff heeft dit niet gedaan, de supportersclub heeft dit gedaan
joduh
 joduh - maandag 01 november 2010 - 19:32   quote  deeplink  
is die kansenbenutter nou een 010er of niet?
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:32 schreef joduh het volgende:
volgens mij wel, alleen werd hij daar uitgekotst...
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 18:42 schreef MBB het volgende:
Cruyff heeft ajax al meerdere malen laten vallen.
met als uitschieter dat hij met feyenoord kampioen werd.
dus dat lijkt me geen optie.
joduh
 joduh - maandag 01 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
wat bezielt die pipo dan man?aandacht tekort???
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:32 schreef joduh het volgende:
Zeker weten !!
joduh
 joduh - maandag 01 november 2010 - 20:46   quote  deeplink  
heey pietje???waar was je nou man?
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Pietje = back in business!!!!!!

+1
Was een weekje met echtgenote naar Frankrijk (Bourgogne). Genieten! Was wel even spannend wat betreft benzine ;-) maar alles ging probleemloos
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Cruijff is de god achter het Barcelona van na 2002, ga dus niet zeggen dat hij niks gedaan heeft, coaches als Guardiola en R\ijkaard praten wekelijks met Cruijff over hun elftal, dat zeggen die gasten namelijk zelf.

Als Cruijjf het gaat doen, neem ik genoegen met een jaar of 2 opbouwperiode, maar dan ook echt helemaal p de schop met het Ajax van nu. Dus nee, ik kijk niet na een paar potjes, ik kijk nara de lange termijn, en juist dat is wat Jol compleet voor ons verneukt
Klopt als een zwerende vinger Remco.
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Was een weekje met echtgenote naar Frankrijk (Bourgogne). Genieten! Was wel even spannend wat betreft benzine ;-) maar alles ging probleemloos
WB
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:46 schreef joduh het volgende:
heey pietje???waar was je nou man?
Zie hieronder... was een week naar Frankrijk. Grandioos. Werd ik daar door m'n zoon gebeld i.v.m. PSV-Feyenoord: 10-0. Ik geloofde er helemaal niks van. Maar wel dus ;-) Onbegrijplijk van Ajax tegen Excelsior. Scheidsrechter tegen, maar toch moet je zo'n wedstrijd ALTIJD winnen !!!
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:49 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

WB
Huh? WB? Wereldbeker? Weer Best? Waanzinning Beroemd?
thomASS
 thomASS - maandag 01 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Aangezien de topic starter een 10-0'er is.

rug.jpg
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 01 november 2010 - 21:07   quote  deeplink  
mooie PSV tattoo.
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:02 schreef thomASS het volgende:
Aangezien de topic starter een 10-0'er is.

[ afbeelding ]
dan spoor je niet helemaal zeg.
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:44 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

Cruyff heeft ajax al meerdere malen laten vallen.
met als uitschieter dat hij met feyenoord kampioen werd.
dus dat lijkt me geen optie.
inderdaad, en hij is er ook totaal niet verantwoordleijk voor dat Ajax europees de naam heeft verkregen die het nu heeft zeker????
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

De volgende keer moet jij je wel even afmelden als je weggaat..... We begonnen ons inmiddels al zorgen te maken:):) Heb je de verzoening tussen Joduh en mij nog meegekregen, we zijn nu al bijna beste vriende.... Of niet Joduh mijn vriend:):)
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Huh? WB? Wereldbeker? Weer Best? Waanzinning Beroemd?
Jij bent inmiddels toch wereld beroemd Pietje? dat zal hij wel bedoelen..
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

De volgende keer moet jij je wel even afmelden als je weggaat..... We begonnen ons inmiddels al zorgen te maken:):) Heb je de verzoening tussen Joduh en mij nog meegekregen, we zijn nu al bijna beste vriende.... Of niet Joduh mijn vriend:):)
Hahaha! Ik heb het gelezen, Remco. Over Urby. Nou ja, Urby is wel een oer-Ajacied en elke Ajacied sluit ik in mijn hart :-) Dus ook Ooijer. Zag je hem (Ooijer) en Suárez knuffelen en dansen na het doelpunt van Ooijer? Dat had je een aantal maanden geleden toch echt niet voor mogelijk gehouden? En nu dus ook joduh en Remco. Goed zo mannen! Ajacieden onderling :-)))))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Pietje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan je Club!(ajax bestuur aangevallen)

0.0074000