BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan je Club!(ajax bestuur aangevallen)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent inmiddels toch wereld beroemd Pietje? dat zal hij wel bedoelen..
Hahaha! Dat zal het zijn, Remco. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat die knakker bedoelde...
thomASS
 thomASS - maandag 01 november 2010 - 21:29   quote  deeplink  
welcome back ;)
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:29 schreef thomASS het volgende:
welcome back ;)
Als je het tegen mij hebt: Thanks! Het was maar één week, maar vanaf nu laat ik me weer vaker horen. Morgen niet: oppas-opa spelen (=leuk) en woensdag vrienden op bezoek, dat kan tegenwoordig doordeweeks (=ook leuk). En 's avonds: TV kijken: Auxerre - Ajax... (1-3)
joduh
 joduh - maandag 01 november 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

De volgende keer moet jij je wel even afmelden als je weggaat..... We begonnen ons inmiddels al zorgen te maken:):) Heb je de verzoening tussen Joduh en mij nog meegekregen, we zijn nu al bijna beste vriende.... Of niet Joduh mijn vriend:):)
nou nou remco.......laten we het kalm aan beginnen he?;-) hahahah maar?het gaat nog steeds goed iig......en jij pietje?even zeggen dat je weggaat in het vervolg man!tsjonge tsjonge....kan niet he???
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:40 schreef joduh het volgende:

[..]

nou nou remco.......laten we het kalm aan beginnen he?;-) hahahah maar?het gaat nog steeds goed iig......en jij pietje?even zeggen dat je weggaat in het vervolg man!tsjonge tsjonge....kan niet he???
Hahahaha! Sorry, sorry, sorry ;-) Krijg ik nu niks van Sinterklaas? Maar, beloofd: volgende keer meld ik me netjes af...
joduh
 joduh - maandag 01 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb het gelezen, Remco. Over Urby. Nou ja, Urby is wel een oer-Ajacied en elke Ajacied sluit ik in mijn hart :-) Dus ook Ooijer. Zag je hem (Ooijer) en Suárez knuffelen en dansen na het doelpunt van Ooijer? Dat had je een aantal maanden geleden toch echt niet voor mogelijk gehouden? En nu dus ook joduh en Remco. Goed zo mannen! Ajacied onderling :-)))))
oer-ajacied is klasse van je pietje...maar ooijer is een steek onderwater naar mij he?;-))) maar ik heb nog steeds een beetje moeite met hem hoor?hahah eerst 7 goals van ooijer tegen pisvee en dan noem ik hem een ajacied ok?
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb het gelezen, Remco. Over Urby. Nou ja, Urby is wel een oer-Ajacied en elke Ajacied sluit ik in mijn hart :-) Dus ook Ooijer. Zag je hem (Ooijer) en Suárez knuffelen en dansen na het doelpunt van Ooijer? Dat had je een aantal maanden geleden toch echt niet voor mogelijk gehouden? En nu dus ook joduh en Remco. Goed zo mannen! Ajacieden onderling :-)))))
Als we kampioen worden, gaan Joduh en ik ook knuffelen, we zullen er dan een foto van maken en hier posten....
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:46 schreef joduh het volgende:

[..]

oer-ajacied is klasse van je pietje...maar ooijer is een steek onderwater naar mij he?;-))) maar ik heb nog steeds een beetje moeite met hem hoor?hahah eerst 7 goals van ooijer tegen pisvee en dan noem ik hem een ajacied ok?
Deal! Maar bij mij is het zo dat elke speler die ons mooie shirt draagt een Ajacied is. Maar die 7 goals van Ooijer moeten dan wel in Isakson's netje zijn ;-) Als hij naar jou luistert (om in jouw ogen Ajacied te zijn na 7 goals) schiet hij ze misschien achter Maarten. ;-))
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we kampioen worden, gaan Joduh en ik ook knuffelen, we zullen er dan een foto van maken en hier posten....
Nou ja, dansen is misschien ook wel genoeg. Dat geknuffel is zo klef...
dege
 dege - maandag 01 november 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

dan spoor je niet helemaal zeg.
en dat druk je dan nog zacht uit, wat een zot zeg
remco k
 remco k - maandag 01 november 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, dansen is misschien ook wel genoeg. Dat geknuffel is zo klef...
Ach we zijn modern aangelegd toch:):)
Pietje
 Pietje - maandag 01 november 2010 - 22:13   quote  deeplink  
:-)))
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 02 november 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Kan dit gewouweneel-topic dicht?
kansenbenutter
 kansenbenutter - dinsdag 02 november 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Cruyff heeft t te druk met vitesse.
Rogier
 Rogier - dinsdag 02 november 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Nog nooit zo'n slechte brief gelezen. Wat een absurditeit, kompleet met onwaarheden. Ajax heeft geen geld tegoed van een Madrid. Wat denk je...dat als Cruyff er zit er volgend jaar een CL wordt gewonnen met een team van NL toptalenten ofzo ? Dit bestuur wat er nu zit is hard bezig ervoor te zorgen dat er volgend jaar break-even wordt gedraait. Vandaaruit zal de geleidelijke weg naar boven worden ingezet, neem aan dat van Jol afscheid wordt genomen (en zijn spelers die hij voor ee jaar heeft gehuurd) en zullen talenten doorstromen.

Maar met talenten alleen zul je het ook niet redden. het bestuur laten weten dat je er als supportersgroep bovenop zit ok, maar een bestuurd bedreigen en vertellen dat ze moeten opstappen heeft geen enkel nut.
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 00:20 schreef Ikke_tik het volgende:
Kan dit gewouweneel-topic dicht?
Waarom, omdat meneer het er weer eens niet mee eens is moet een topic weer dicht. Grow up man....
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Leuk detail over het bestuur, afgelopen seizoen kon Ajax Urby kwijt aan Sevilla voor een kleine 4,5 Miljoen Euro, Ajax kon Gareth Bale kopen voor 3,2 miljoen Euro en Bale wou toen graag naar Ajax, omdat hij niet aan speeltijd toekwam. Het Ajax bestuur heeft beide transfers destijds tegen gehouden, klasse werk mannen zou ik zo zeggen. Gareth Bale is zoals een aantal mensen hier toen al zeiden, gewoon 1 van de beste linksbbacks/buitens van deze tijd en had i.p.v. Urby prima bij ons gepast, nee we hebben liever Mido en Tanio.
freakie
 freakie - dinsdag 02 november 2010 - 23:09   quote  deeplink  
hahahahaah jaa zie die gareth bale nu!!! WTFFFFF xD
alibabba
 alibabba - woensdag 03 november 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Bij Ajax zitten mensen die gewoon geen verstand van voetbal hebben en dat is zeer triest.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 15:27 schreef alibabba het volgende:
Bij Ajax zitten mensen die gewoon geen verstand van voetbal hebben en dat is zeer triest.
Yep
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Leuk detail over het bestuur, afgelopen seizoen kon Ajax Urby kwijt aan Sevilla voor een kleine 4,5 Miljoen Euro, Ajax kon Gareth Bale kopen voor 3,2 miljoen Euro en Bale wou toen graag naar Ajax, omdat hij niet aan speeltijd toekwam. Het Ajax bestuur heeft beide transfers destijds tegen gehouden, klasse werk mannen zou ik zo zeggen. Gareth Bale is zoals een aantal mensen hier toen al zeiden, gewoon 1 van de beste linksbbacks/buitens van deze tijd en had i.p.v. Urby prima bij ons gepast, nee we hebben liever Mido en Tanio.
?

Echt waar... WTF

Goede inside informatie als die klopt
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 15:45 schreef Ride het volgende:

[..]

?

Echt waar... WTF

Goede inside informatie als die klopt
500% zeker, daar steek in ik mijn handen voor in het vuur... En juist dat is het bestuur dat we moeten blijven steunen????
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:56   quote  deeplink  
Overigens bewijst het ook dat je met goed scoutingsbeleid veel financiele zekerheid kan krijgen.

Ajax had inclusief het aantrekken van Bale dus 1,3 miljoen Euro kunnen overhouden aan de transfer van Urby en dan heb je het niet over het talent van Bale, je weet natuurlijk nooit of hij het hier 123 had gered.

Maar nu loopt Urby gratis de deur uit, en hebben we gen vervanger..........KOSTEN??????
Afcarius
 Afcarius - woensdag 03 november 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 15:56 schreef remco k het volgende:
Overigens bewijst het ook dat je met goed scoutingsbeleid veel financiele zekerheid kan krijgen.

Ajax had inclusief het aantrekken van Bale dus 1,3 miljoen Euro kunnen overhouden aan de transfer van Urby en dan heb je het niet over het talent van Bale, je weet natuurlijk nooit of hij het hier 123 had gered.

Maar nu loopt Urby gratis de deur uit, en hebben we gen vervanger..........KOSTEN??????
Als het echt waar is wat je zegt dan is het scoutings apparaat echt een drama...
Elia en lens wegsturen, Bale afwijzen, en dan Sulejmani kopen voor 16,25 MILJOEN. En daarna jaar in jaar uit miljoenen verlies lijden en de toegangsprijzen met 100% verhogen om de kosten iets te dekken..

Even serieus he jongens, Welke jonge talentvolle speler heeft ajax de laatste tijd gehaald die echt iets heeft toegevoegd? behalve suarez? Ik ben ook wel tevreden over mounir hoor maar dan nog..
Inplaats van allerlei breedte aankopen doen zoals ene Tainio terwijl je in je selectie Lindgren, enoh, Lodeiro, Eriksen, De jong, De zeeuw en Bonevacia hebt getuigd ook niet echt van sterk beleid..
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Inderdaad.
Overigens wordt er wel redelijk gescout, maar wordt er niks afgerond, ik hoorde een paar maanden geleden ook iets over een Zweeds jeugdinternatinal die V/d Wiel op zou kunnen vangen mocht hij vertrekken, alleen werd ook dat niet goed gekeurd, nu las ik van de week ergens dat hij waarschijnlijk naar Inter vetrekt aan het einde van het seizoen, ook dan is Ajax weer te laat..

Overigens zijn Lodeiro, Eriksen Boilesen ook goed gescout, alle drie zijn het echt grote talenten, verdedigend zitten we zoiezo wel redelijk goed in het centrum, ook Kappelhof lootp daar nog, alleen linksback komt er niet veel goeds aan.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 03 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
dat van bale is niet geheel juist.
Jol wilde hem.
maar bale werd altijd al als toptalent in UK gezien.
dus Jol haalde toen maar die andere gozer.
die wel te halen was.
als je beide ziet spelen(of juist niet)weet je gelijk waarom ze die ene wel en die andere niet lieten gaan.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 17:01 schreef kansenbenutter het volgende:
Jol wilde hem.
die wel te halen was.
als je beide ziet spelen(of juist niet)weet je gelijk waarom ze die ene wel en die andere niet lieten gaan.
Onzin wat je zegt, het verhaal is 100% waar alleen nooit in de pers geweest. en volgens mij ben je voor feyenoord, dus zul jij al zeker geen inside informatie krijgen vanuit A'dam.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 17:01 schreef kansenbenutter het volgende:
Jol wilde hem.
die wel te halen was.
Overigens heeft Jol vorig seizoen helemaal niemand gehaald bij Tottenham.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 03 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
dus Bale is ineens tig x beter dan voorheen?
die jongen is al een tijdje wales internationaal en er was voorheen al een docu van hem te zien op BBC en Sport1.
dus ik ben de advocaat van jol dit x (H)
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 17:23 schreef kansenbenutter het volgende:
dus Bale is ineens tig x beter dan voorheen?
die jongen is al een tijdje wales internationaal en er was voorheen al een docu van hem te zien op BBC en Sport1.
dus ik ben de advocaat van jol dit x (H)
Bale is ontdekt door Jol, en heeft het gehele afgelopen seizoen 23 keer gespeeld, waarvan het merendeel invalbeurten, het seizoen daarvoor 16 keer, en daarom wou hij weg, de club was bereid mee te werken, en stond op het punt akoord te gaan met een transfersom van 3,2 miljoen Euro, Tottenham zag meer in andere spelers.

Overigens kun jij wel de advocaat van Jol spelem, alleen heeft hij hier niks mee te maken.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 03 november 2010 - 19:01   quote  deeplink  
zonder jol had bale nu bij cardiff city ofzo gezeten ja.
maar dan is jol ook de ontdekker van autobaba of hoe die koekebakker ook mag heette.

ach volgens mij heb je nog gelijk ook.
wat een blunder van ajax om hem niet te halen.

bestuur oprotten!!
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 19:01 schreef kansenbenutter het volgende:
zonder jol had bale nu bij cardiff city ofzo gezeten ja.
maar dan is jol ook de ontdekker van autobaba of hoe die koekebakker ook mag heette.

ach volgens mij heb je nog gelijk ook.
wat een blunder van ajax om hem niet te halen.

bestuur oprotten!!
Je bedoelt Atouba, de voetballer die i.v.m. blessures nog weinig voor ons heeft betekend, de speler die publiekslieveling was ondr Jol bij twee clubs??
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 11:15   quote  deeplink  
zondag 12:30 ado thuis mannen.
gaan jullie laten zien dat niet alleen Feyenoord echte supporters heeft door massaal te komen?
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 17:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Bale is ontdekt door Jol, en heeft het gehele afgelopen seizoen 23 keer gespeeld, waarvan het merendeel invalbeurten, het seizoen daarvoor 16 keer, en daarom wou hij weg, de club was bereid mee te werken, en stond op het punt akoord te gaan met een transfersom van 3,2 miljoen Euro, Tottenham zag meer in andere spelers.

Overigens kun jij wel de advocaat van Jol spelem, alleen heeft hij hier niks mee te maken.
Ik moet mijn mening herzien.
sorry dat ik je tegen sprak.
maar ajax had wel degelijk Bale(3miljoen) voor het grijpen.
maar het bestuur vond het niet verantwoord om een grote transfersom te betalen na het wanbeleid van Sir Marco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door kansenbenutter --
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 12:01 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

Ik moet mijn mening herzien.
sorry dat ik je tegen sprak.
maar ajax had wel degelijk Bale(3miljoen) voor het grijpen.
maar het bestuur vond het niet verantwoord om een grote transfersom te betalen na het wanbeleid van Sir Marco.
Zit je weer fou, het wanbeleid had namelijk ook niks met Marco te maken, maar dat heeft het huidige bestuur onder de finaciele leiding van Slop voor elkaar gekregen.

Marco wou net als Jol bepaalde spelers hebben, Marco kreeg van het bestuur wel zijn zin, en Jol krijgt niet zijn zin, anders zouden er ook nu dure aankopen worden gedaan.

Een trainer is verantwoordelijk voor de spelers die hij wil aantrekken, maar niet voor het geld dat daar aan wordt uitgegeven
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 11:15 schreef kansenbenutter het volgende:
zondag 12:30 ado thuis mannen.
gaan jullie laten zien dat niet alleen Feyenoord echte supporters heeft door massaal te komen?
Wat lul je toch uit je nek man, Ajax heeft het stadion sinds 2002 vrijwel altijd vol, staat gewoon derde in de competitie met slechts in punt achterstand op de nummer 1. En ook in de CL hebben we alles nog in eigen handen. Gelijk spelen tegen Real en winnen in milan, en je bent gewoon door.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 12:27   quote  deeplink  
je slaat de spijker op zn.....
na de fouten van marco durfde het bestuur het niet aan zoals ik al aangaf.
en met een beetje meer beleid.speelde bale hier voor urby(directe winst 1 miljoen+doorverkooop van Bale)
elia ipv sulmali(17 miljoen bespaard+doorverkoop elia)
en lens ipv hammie(winst 6 miljoen+doorverkoop lens)
dat is een besparing van 24 miljoen en de financieele winst wat je op die spelers zou halen.
tja handig is anders.
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 12:27 schreef kansenbenutter het volgende:
en met een beetje meer beleid.speelde bale hier voor urby(directe winst 1 miljoen+doorverkooop van Bale)
dat is een besparing van 24 miljoen en de financieele winst wat je op die spelers zou halen.
tja handig is anders.
Oeps.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 12:27 schreef kansenbenutter het volgende:
tja handig is anders.
Als je elia had moeten kopen, dan had hij minimaal 10 miljoen gekost. Dus niet bepaald 24 miljoen winst, en al zeker niet de schuld van Marco, maar zoals ik al jaren aangeef, de fout van dit bestuur.

Overigens praat jij nu mij na, en verzin je dit niet zelf, of wou je zeggen dat jij met het verhaal over Bale kwam??

Ik snap je punt dus niet helemaal, aangezien alles wat je zegt hier al 400 keer is uitgekauwd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Steun aan je Club!(ajax bestuur aangevallen)

0.0077829