BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Vlaar om tafel voor nieuw contract

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - maandag 01 november 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Feyenoord en Vlaar om tafel voor nieuw contract
01/11/2010 20:55

Ron Vlaar zit deze week rond de tafel met Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker om te praten over zijn contract dat in de zomer van 2012 afloopt. Feyenoord wil graag verder met de aanvoerder die mogelijk zondag tegen Roda JC zijn rentree maakt. Vlaar herstelt momenteel van de hamstringblessure die hij eerder dit seizoen opliep in het thuisduel met Ajax (0-1).

Vlaar zal worden vertegenwoordigd door zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Vlaar gaf eerder aan perspectief te willen zien bij Feyenoord. 'Ik hou van deze club, maar mijn sterke jaren komen eraan', zei hij eerder tegen Voetbal International. 'Het wordt een moeilijke beslissing.' Vlaar stond vorige zomer al in de belangstelling van clubs, maar dat resulteerde niet in een transfer.

Leo Beenhakker is druk bezig met de gesprekken met spelers met aflopende contracten. Eerder sprak hij al met de zaakwaarnemers van Leroy Fer en Jerson Cabral. Er volgen nog afspraken met Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum. Voor de winterstop wil Beenhakker duidelijkheid of deze spelers hun verbintenissen willen openbreken en/of verlengen. (Martijn Krabbendam)

bron : http://www.vi.nl/Nieuws-item/189245/Feyenoord-en-Vlaar-om-tafel-voor-nieuw-contract.htm

schandalig, dat hij (nog) niet wil bijtekenen...Feyenoord heeft jaren goed betaald terwijl hij geblesseerd was. Hij is gewoon morreel verplicht om bij te tekenen.
Niks Feyenoordhart, maar centenpikker.
Jammer, had meer verwacht van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door henkie1969 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Ook SnorTV aan t kijken?
henkie1969
 henkie1969 - maandag 01 november 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:
Ook SnorTV aan t kijken?
maar snor heeft wel gelijk. Kusjes geven op het Feyenoordlogo, maar ondertussen
wel alleen je zakken vullen en weg gaan.
Prima dat je geld wil verdienen, maar laat hem eerst eens echt belangrijk worden voor Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Joh.
MMM
 MMM - maandag 01 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Was het helemaal met Johan Derksen eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Gijpvogel vond de korfbal topper NED-BEL leuker dan kAZ-Feyenoord.

pffffrt
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Gijpvogel kan ook liegen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 november 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:44 schreef MMM het volgende:
Was het helemaal met Johan Derksen eens.
Ik ook !!!!
FR-girl
 FR-girl - maandag 01 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
ik hoop echt dat ron gewoon bijtekent voor 2 jaar! als er dan een goede aanbieding komt laten ze m toch wel gaan, maar zo breng ie nog wat op!!
Een echt aanvoerden gaat nu het signaal geven door bij te tekenen
!!
Els
 Els - maandag 01 november 2010 - 21:57   quote  deeplink  
Het is natuurlijk heel menselijk als ze voor het geld kiezen. Maar ik vind ook wel dat spelers als De Guzman een morele verplichting hebben. Geldt ook voor Vlaar, Fer en Wijnaldum. Ik ben benieuwd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:57 schreef Els het volgende:
Het is natuurlijk heel menselijk als ze voor het geld kiezen. Maar ik vind ook wel dat spelers als De Guzman een morele verplichting hebben. Geldt ook voor Vlaar, Fer en Wijnaldum. Ik ben benieuwd.
Nou juist voor Vlaar ,hij heeft tegen eigen wil in maar ook tegen de onze heel lang niks kunnen betekenen voor de club ivm zijn blessure..Als hij niet bijtekend valt hij bij mij in het rijtje de Guzman!!!
danossopranos
 danossopranos - maandag 01 november 2010 - 22:03   quote  deeplink  
als vlaar een echte feyenoorder is tekent hij nog een jaartje bij!
Maximus
 Maximus - maandag 01 november 2010 - 22:04   quote  deeplink  
Laten ze die jansen maar halen. Theo Jansen. Bellamy erbij en klaar!
Vnny
 Vnny - maandag 01 november 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:04 schreef Maximus het volgende:
Laten ze die jansen maar halen. Theo Jansen. Bellamy erbij en klaar!
Jansen gaat vrijwel zeker naar het buitenland, heeft al eerder aan te geven dat nog te willen
dobias
 dobias - maandag 01 november 2010 - 22:10   quote  deeplink  
hou nou eens op om naar vi te kijken.
Daar wordt een partij onzin verteld.
En iedereen geloofd het nog steeds.
Maximus
 Maximus - maandag 01 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:10 schreef dobias het volgende:
hou nou eens op om naar vi te kijken.
Daar wordt een partij onzin verteld.
En iedereen geloofd het nog steeds.
Leg uit? Mischien worden er dingen verteld die jij niet wilt horen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 november 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:04 schreef Maximus het volgende:
Laten ze die jansen maar halen. Theo Jansen. Bellamy erbij en klaar!
Als dat zou kunnen??Waar kunnen we tekenen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 22:32   quote  deeplink  
En als de spelers twijfelen zijn er altijd wel weer die smerige spelersmakelaars die die gasten een kutadvies geven waar ook zij beter van worden.
R()b
 R()b - maandag 01 november 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:10 schreef dobias het volgende:
hou nou eens op om naar vi te kijken.
Daar wordt een partij onzin verteld.
En iedereen geloofd het nog steeds.
GTST gaat zo vervelen joh.
Dan erbij heeft vi over het algemeen goede bronnen , en interessante items.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Als ie niet wil. Pleurt ie maar op.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Krek
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 november 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Ik vind dat Derksen volledig gelijk heeft in het geval Vlaar. Hij heeft minder wedstrijden gespeeld dan bijvoorbeeld een jongen als Wijnaldum en wil toch hogerop.

Als ie het doet is Vlaar een uitstekende speler voor Feyenoord maar hij is wel heel erg veel geblesseerd geweest.

En met al die clubs diep in de rode cijfers (ook buiten Nederland) waar denkt hij wel naar toe te kunnen.

Elk eerste aannemelijk bod (2 miljoen +) onmiddelijk accepteren
de flh
 de flh - maandag 01 november 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 21:34 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

maar snor heeft wel gelijk. Kusjes geven op het Feyenoordlogo, maar ondertussen
wel alleen je zakken vullen en weg gaan.
Prima dat je geld wil verdienen, maar laat hem eerst eens echt belangrijk worden voor Feyenoord.
Kheb het niet gezien, maar dit klinkt als een wit voetje halen bij de supporters.. over de rug van Vlaar.

Vertrouw Derksen ook niet. Zegt alles om z'n blad beter verkoopbaar te maken.

Iig, ff afwachten of de toon van Vlaar een beetje bijdraait de komende weken/maanden. En dan zien we wel verder. Op dit moment hebben wij hem harder nodig dan hij ons.

Al zou het natuurlijk wel het ultieme verraad zijn van hem. Maar goed, ook dat is niet nieuw in het voetbal.
3036
 3036 - dinsdag 02 november 2010 - 02:42   quote  deeplink  
Wat is verraad tegenwoordig in het voetbal?
Vroeger streden spelers echt voor hun club, verlengde zn contracten zonder opslag in goede seizoenen nu willlen ze meer, en in deze slechte tijd alsnog.
Hoe zielig kennen we zijn, ze voetballen elke week alleenmaar om door een spaanse of engels land in de kijker te komen.

Wat is verraad?
Voetbal is verraad!

Alleen de supporters blijven trouw (in ieder geval die van Feyenoord dan)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 08:17   quote  deeplink  
Lees het interview met Bellamy er maar op na, die legt heel goed uit waar het om draait, in eerste instantie kies je voor je geld en daarna voor de uitdaging. Als hij een basisplaats had gehad bij man city, had hij daar gewoon gespeeld, nu werkt hij er aan om Cardiff te helpen promoveren. Verder denk ik dat ook de zaakwaarnemers een grote invloed hebben op de beslissing van zo'n jongen, die verdienen tenslotte aan een transfer.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 08:24   quote  deeplink  
Jammer dat ie niet voor nop bij ons komt ballen die Bellamy... Voor 5 fles whisky en respect van het Legioen bv...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 08:26   quote  deeplink  
Hahaha, na 5 flessen whiskey kan ie niet eens meer ballen.
En zelfs voor Bellamy geldt: wel voldoende centen graag.
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 02 november 2010 - 08:30   quote  deeplink  
ben bang dat dit weer een gevalletje guzman wordt....
eerst jaren lang revalideren op kosten van Feyenoord en dan
gratis fluitent weglopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 08:54   quote  deeplink  
Gisteren gehoord. Eredivisie stevent af op een record verlies van 100milj.
Grootste reden: belachelijk hoge salarishuishouding.
Ajoks bijvboorbeeld: 50miljoen, per jaar aan SALARIS!
Wij zijn hard op weg omdat te verbeteren. Gedwongen, maar toch.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 09:00   quote  deeplink  
Precies! Wie het laatst lacht...
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 09:21   quote  deeplink  
alle respect voor vlaar! hij is het nieuwe gezicht van Feyenoord! hij heeft gelijk! zijn goede jaren komen eraan daar wilt hij van genieten terecht! of bij Feyenoord ballen voor 5 ton en hopen dat je een keer landskampioen wordt of je gaat voetballen in engeland voor een beter salaris en je speelt wekelijks topwedstrijden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Gast kan nog jaren mee. Kijk naar de grote verdedigers. Zijn allemaal op leeftijd.
Kan zeker nog 2 jaar bij tekenen en DAN naar een grote club gaan.

En zo niet, dan pleurt ie lekker op, krijgen we nog wat munten.
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
Gast kan nog jaren mee. Kijk naar de grote verdedigers. Zijn allemaal op leeftijd.
Kan zeker nog 2 jaar bij tekenen en DAN naar een grote club gaan.

En zo niet, dan pleurt ie lekker op, krijgen we nog wat munten.
kan maar ik begrijp hem wel, hoe voelde jij op 27 jarige leeftijd vergeleken met nu ouwe lul?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 09:27 schreef Milo het volgende:

[..]

kan maar ik begrijp hem wel, hoe voelde jij op 27 jarige leeftijd vergeleken met nu ouwe lul?
Dat kan ik me niet meer herinneren :)
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet meer herinneren :)
dat bedoel ik dus hehehehehehehe
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Het is heel simpel, als een grote club die in een betere competitie speelt en misschien wel championsleage speelt dan ben je gek als je niet gaat en bij je oude club blijft. Waar je ook speelt. Was het ook eigenlijk niet vreemd dat makaay naar ons kwam en niet naar Vitesse ging? Nee, want bij ons kreeg hij 2,5 miljoen per jaar.
Vnny
 Vnny - dinsdag 02 november 2010 - 16:11   quote  deeplink  
morele verplichtingen (god ik hoor Derksen bijna praten) na al dat gerevalideer mag er ook wel wat tegenover staan. Gewoon 1 of 2 jaar bijtekenen, als er een grote club komt willen ze heus wel wat betalen. Misschien een clausule opnemen met een gelimiteerde transfersom?
R()b
 R()b - dinsdag 02 november 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 16:11 schreef Vnny het volgende:
Misschien een clausule opnemen met een gelimiteerde transfersom?
Precies is ook nog een optie.
Iedereen blij.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 17:11   quote  deeplink  
alleen als die limiet bij 20 miljoen ligt
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Krijg je nooit voor Vlaar. Geen noemenswaardige internationale ervaring. 10 miljoen handje klap. 2 x schitteren in Europa en je bent de helft meer waard.Het ware belang van Europees spelen is niet de directe inkomsten maar het opkrikken van de dagwaarde van je spelers.Zonder europese wedstrijden krijg je nooit meer 5 terug voor El Ahmadi of 3.5 voor Cisse...Laat staan meer...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Vlaar en het clubgevoel? Moeilijk in te schatten, hij moet zich eerder afvragen of een elftal met jonge jongens om zich heen hem niet nog meer in de etalage zet. Geeft hem alle kans om leiderschap te ontwikkelen op een nivo dat beter bij hem past dan hij zelf denkt.
Vnny
 Vnny - dinsdag 02 november 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:29 schreef sterski010 het volgende:
Krijg je nooit voor Vlaar. Geen noemenswaardige internationale ervaring. 10 miljoen handje klap. 2 x schitteren in Europa en je bent de helft meer waard.Het ware belang van Europees spelen is niet de directe inkomsten maar het opkrikken van de dagwaarde van je spelers.Zonder europese wedstrijden krijg je nooit meer 5 terug voor El Ahmadi of 3.5 voor Cisse...Laat staan meer...
10 miljoen euro is nog heel veel voor een verdediger en al helemaal in deze tijd

ik zou gaan voor een 2 jarig contract aanbieden en een clausule van 4 miljoen opnemen, als hij niet akkoord gaat loopt hij gratis de poort uit en dan heb je helemaal niks
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Drenthe ging echt naar een grote club, dat is een stap die ik begreep...
Kuyt naar Liverpool ook zo.
Van Persie naar Arsenal ook zo.

Ik vraag me af op clubs van dat niveau op een Vlaar zitten te wachten, straks gaat ie naar club als Wigan ofzo, dat vind ik dus echt geen verbetering tov Feyenoord. Dan doe je het echt voor het geld.
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
Drenthe ging echt naar een grote club, dat is een stap die ik begreep...
Kuyt naar Liverpool ook zo.
Van Persie naar Arsenal ook zo.

Ik vraag me af op clubs van dat niveau op een Vlaar zitten te wachten, straks gaat ie naar club als Wigan ofzo, dat vind ik dus echt geen verbetering tov Feyenoord. Dan doe je het echt voor het geld.
Eens, maar met jouw conclusie oneens. Volgens mij kon Vlaar afgelopen zomer naar een Turkse club, maar dat heeft hij niet gedaan!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
Drenthe ging echt naar een grote club, dat is een stap die ik begreep...
Kuyt naar Liverpool ook zo.
Van Persie naar Arsenal ook zo.

Ik vraag me af op clubs van dat niveau op een Vlaar zitten te wachten, straks gaat ie naar club als Wigan ofzo, dat vind ik dus echt geen verbetering tov Feyenoord. Dan doe je het echt voor het geld.
En nogmaals, met een jong team kan hij zijn leiderschap beter ontwikkelen en komt ie echt tot z'n recht op een nivo waarin hij prima meekomt. Gewoon twee jaar bijtekenen en 2012 verkopen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens, maar met jouw conclusie oneens. Volgens mij kon Vlaar afgelopen zomer naar een Turkse club, maar dat heeft hij niet gedaan!
Das ook geen verbetering.
Financieel ook niet veel.
Pauperland.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens, maar met jouw conclusie oneens. Volgens mij kon Vlaar afgelopen zomer naar een Turkse club, maar dat heeft hij niet gedaan!
Nou de Turkse competitie is er echt één waar je gespeeld moet hebben, dan zit je natuurlijk bijna bij de wereldtop, oh nee we hebben Qatar nog....
Milo
 Milo - woensdag 03 november 2010 - 10:56   quote  deeplink  
als ik 550.000 euro verdien en ik kan bij een middenmotor in het buitenland 1,3 miljoen euro verdienen wat heel normaal is, ben ik ook weg! gvd jongens de cler verdient 1,6 miljoen euro vlaar is vele maler beter!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 november 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Dat is prima, maar zeg dat dan gewoon, ga niet lopen zeiken over sportieve uitdaging enzo
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 03 november 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Feyenoord en Vlaar om de tafel
2 november 2010

Feyenoord gaat deze week proberen het contract van aanvoerder Ron Vlaar te verlengen. De 25-jarige verdediger gaat samen met zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer in gesprek met technisch directeur Leo Beenhakker.

Vlaar heeft nog een contract tot de zomer van 2012, maar de Rotterdammers willen graag verlengen. De speler zelf gaf onlangs aan te twijfelen over een langer verblijf bij Feyenoord. Vlaar zei na te denken over zijn toekomst aangezien hij niet te lang wil wachten tot Feyenoord er weer helemaal bovenop is.

Vlaar is overigens zo goed als hersteld van zijn hamstringblessure die hij tegen Ajax opliep. Trainer Mario Been denkt zijn aanvoerder komend weekend weer op te nemen in zijn selectie voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door henkie1969 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Vlaar om tafel voor nieuw contract









0.0078949