|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbalinternational. jammer jammer jammer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd. Ik erger me er al een tijd aan. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Helemaal mee eens Leon!! Wat hij doet zijn gewoon makkelijke grappen PROBEREN te maken |
|
|
|
|
piet
|
|
|
korfbal vond tie leuker zondag...pffff |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Jo die man zeg gewoon wat die denk wat is daar mis mee, kan wel om m lachen zo iemand moet je tog niet sirieus nemen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Dan kijk vi gewoon niet meer. Zijn allemaal lulletjes die supporters een kut gevoel geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:52 schreef RedDevil1990 het volgende:Jo die man zeg gewoon wat die denk wat is daar mis mee, kan wel om m lachen zo iemand moet je tog niet sirieus nemen Joh hij is in staat om onze jongens niet te laten bijtekenen!!! Hij is in staat dat er straks geen speler meer naar ons wil komen.. Oppleuren met schele k hond ,Boskamp had op z`n muil oeten slaan!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:54 schreef patrickpsv15 het volgende:Dan kijk vi gewoon niet meer. Zijn allemaal lulletjes die supporters een kut gevoel geven. Vd gijp is toch psver? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boskamp doet net zo hard mee. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Joh hij is in staat om onze jongens niet te laten bijtekenen!!! Hij is in staat dat er straks geen speler meer naar ons wil komen.. Oppleuren met schele k hond ,Boskamp had op z`n muil oeten slaan!! Daar heeft hij geen invloed op hor. Zijn ook niet veel voetballers die zulke programma's kijken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarom zou ik luisteren naar iemand die zichzelf niet eens een heel klein beetje serieus kan nemen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Van de enkele keren dat ik die man heb zien praten hoorde ik hem alleen maar negatieve dingen over psv zeggen (bijv. manolev is een sukkel die geen fatsoenlijke voorzet kan geven, en dan HAHAHAHAHAHAHAHHA) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 22:01 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Van de enkele keren dat ik die man heb zien praten hoorde ik hem alleen maar negatieve dingen over psv zeggen (bijv. manolev is een sukkel die geen fatsoenlijke voorzet kan geven, en dan HAHAHAHAHAHAHAHHA) Nou ik er nog eens over nadenk...tis niet allemaal onzin... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: zegt genoeg pleuris nicht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee vind ik van niet !! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja bij PSV gevoetbalt dus heb ik toch deels gelijk, komt uit dezelfde kutstad als ik en beledig me niet zo als ik ff wat vraag Quiroz |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Hahaha, ja oke maar dat hoort hij gewoon niet te zeggen, klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die liep indirect Mario af te plassen.
ach kudtprogramma |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 22:04 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja bij PSV gevoetbalt dus heb ik toch deels gelijk, komt uit dezelfde kutstad als ik en beledig me niet zo als ik ff wat vraag Quiroz De laptop van quiroz is gecrashd, die geeft voorlopg geen antwoord meer.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar niet de spelers en dat is voor mij het belangerijkste.. Hij steld een Mario ter discusie wat betreft het beter maken van de talenten.. Dat hebben wij samen een aantal weken terug ook hier ergens gedaan.. Mario///Held omdat we nu op dit moment allemaal de zelfde richting op moeten maar ook ik zie nog geen progresie bij onze talenten!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor een bannetje van 2 weken en nu moet ik hem weer overhalen!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Is de ban nu voorbij? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ach hij maakt toch een ander account aan als hij een nieuwe laptop heeft gestolen |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
jij zegt verstandige dingen op de late avond Leon ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb net ook ff VI zitten kijken, vond wel dat Boskamp een punt had met z'n opmerking over een leider die toch wel gemist wordt in 't veld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar hij heeft de pik op Boudewijn!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Aha, ik heb vergelijkbare gevoelens tov Thomas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zal het hem zeggen Els ;) |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 22:18 schreef sevillana het volgende:heb net ook ff VI zitten kijken, vond wel dat Boskamp een punt had met z'n opmerking over een leider die toch wel gemist wordt in 't veld. oud nieuws |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Toch heb ik liever dat men Feyenoord belachelijk probeert te maken dan dat men medelijden met Feyenoord gaat krijgen. Een beetje zelfspot hoort er toch ook bij vind ik.
Spelers als De Vrij moeten gewoon op het veld laten zien dat ze in de eredivisie thuishoren.
En als er gezegd wordt dat de korfbalfinale Ned-Bel leuker was dan Az-Fey, dan kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Google maar eens op Sari Janssens! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Bij korfbal doen vrouwen mee en daar houdt Gijp van. Die puntjes over de Vrij heb ik telkens gemist maar hij zit er de laatste weken geregeld naast (de Vrij dus). Die foutjes vallen extra op als Feyenoord zelf nooit doelpunten maakt.
Kijk vander Gijp is een vriendje van Been en zolang je spelers belachelijk maakt blijft de trainer buiten schot. Derksen had een paar goede punten over Been vond ik. En ik vind dat Been zelf beter moet gaan presteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: goverdomme lekker zeg, wanneer spelen ze weer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Vond deze korfbalfoto ook wel mooi;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Jeli -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
die gijp mag van mij doodvallen met zn gelul hij blijft denken datie grappig is |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
en ik maar denken dat het die carlo boshard was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, Carlo lijkt idd erg op die korfbalster. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
maar van de gijp doet hetzelfde bij ajax, en dan lachen we ons allemaal suffen. dan moet je zelf ook tegen een stootje kunnen. niet te serieus nemen allemaal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja hij doet t eigenlijk over t hele nederlandse voetbal. Maar hij vergelijkt t allemaal met 15-20 jaar terug.
VROEGER IS DOOD OUWE! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wie is gijp? jullie hebben het steeds over hem! en de snor wie is dat? kijk echt nooit zulke onzin programma's!
Derksen zei ooit over kuyt leuke ballert voor Feyenoord maar dat is het dan ook. echt top zal hij nooit worden en kijk nu? Als je je hier druk om gaat maken is zonde van je energie! |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Zorg dat de kijkcijfers naar beneden gaan. Misschien gaan ze dan weer zinnig over voetbal praten. Ze zeiken iedereen af, maaar owee als ze een weerwoord krijgen! Als voorbeeld bv Prem. Makkelijk lullen over mensen die er niet bijzitten. wie iemand vernederd die er niet bij is vernederd ook zichzelf. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . wat wil je ook met zo'n naam! vroeger vertelde m'n moeder dat die Klaas zand in m'n ogen zou strooien zodat ik ik slaap zou vallen . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|