|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sterf :P
Daarentegen was mijn broertje er dan weer wel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Die vervanger van VD Gijp heeft absoluut geen inzicht in de gevoelens van de gemiddelde Feyenoordsupporter. Fer zit in ons hart.....wat een hersenloze minkukel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 21:41 schreef Els het volgende:Die vervanger van VD Gijp heeft absoluut geen inzicht in de gevoelens van de gemiddelde Feyenoordsupporter. Fer zit in ons hart.....wat een hersenloze minkukel. Lol, ik zat ook even met verbazing te luisteren/kijken. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
we draaien volgens die klootviolen weer verlies op dit moment, zou dat echt zo zijn dan mag van mij zelfs blokland opflikeen ! want dan liegt iedereen ons dus voor ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 21:41 schreef Els het volgende:Die vervanger van VD Gijp heeft absoluut geen inzicht in de gevoelens van de gemiddelde Feyenoordsupporter. Fer zit in ons hart.....wat een hersenloze minkukel. mmmm ik zat naar de overwinning van fietstas te kijken maar het staat nu 4-0 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: moet je niet doen man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee ik hoop teveel,ik had 1-3 staan in de pooler.. Ik dacht het weekend kan niet beter beginnen dan met een 1 drietje.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik hoop teveel,ik had 1-3 staan in de pooler.. Ik dacht het weekend kan niet beter beginnen dan met een 1 drietje.. dat 3tje had ik je van Harte gegund |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 21:43 schreef qwerto het volgende:we draaien volgens die klootviolen weer verlies op dit moment, zou dat echt zo zijn dan mag van mij zelfs blokland opflikeen ! want dan liegt iedereen ons dus voor ! Hoorde het ook. Als het waar is, begrijp ik er niks van. Als het nu pompen of verzuipen is, had ik toch wel iets meer activiteiten verwacht. Hoop dat het weer een storm in een glas water zal zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik hoop teveel,ik had 1-3 staan in de pooler.. Ik dacht het weekend kan niet beter beginnen dan met een 1 drietje.. Ik had 1-2 gezegt, dat vitesse is ook zwaar onbetrouwbaar.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal wel een omkoopschandaal achter zitten... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
ik kijk iedere maandag en vrijdag. maar ik zegt tegen mijn vrou het programa. op zeven gaat achteruit henben het al niet meer over voetbal. alleen over de rand voorwaarden. en die van de gijp zie ik niet zitten . is een cloun |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 18:04 schreef j bruijnes het volgende:ik kijk iedere maandag en vrijdag. maar ik zegt tegen mijn vrou het programa. op zeven gaat achteruit henben het al niet meer over voetbal. alleen over de rand voorwaarden. en die van de gijp zie ik niet zitten . is een cloun Ik wacht wel ff op de vertaling ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 18:04 schreef j bruijnes het volgende:ik kijk iedere maandag en vrijdag. maar ik zegt tegen mijn vrou het programa. op zeven gaat achteruit henben het al niet meer over voetbal. alleen over de rand voorwaarden. en die van de gijp zie ik niet zitten . is een cloun Ik kijk iedere maandag en vrijdag naar voetbal international, maar ik zeg tegen mijn vrouw: "het programma op RTL 7 gaat achteruit: ze hebben het allang niet meer over voetbal maar meer over de randvoorwaarden". Daarnaast zie ik Van der Gijp niet zitten, het is een clown. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
hoogvliet o 10dat je een alfabeet ben dat lichgt niet aan mijn. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
vroeger nog door mijn werkzaam henden in de koest gelegen ken het dorp wel. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vroeger nog door mijn werkzaamheden aan de kust gelegen, ken het dorp wel (ws Hoogvliet) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Geachte meneer Hoogvliet, dank voor het reageren op mijn posts. Doet me goed dat iemand ze leest en ze op waarde schat. Ik wens u een fijn weekend. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahaha Bedankt!!! Wordt helemaal lijp van al die topic`s, was deze ff uit het oog verloren!! Mijn oprecht excuses Meneer Douwe! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 00:43 schreef hoogvliet010 het volgende:hahaha Bedankt!!! Wordt helemaal lijp van al die topic`s, was deze ff uit het oog verloren!! Mijn oprecht excuses Meneer Douwe! aanvaard. Vond het wel een mooie vertaling zo hehehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
j bruijnes mag jouw wel een hele kist bier brengen, waar zie je dat nog een prive tolk! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 00:50 schreef hoogvliet010 het volgende:j bruijnes mag jouw wel een hele kist bier brengen, waar zie je dat nog een prive tolk! haal het wel bij hem op, weet waar hij woont hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dank u. doet me goed, kan ik eindelijk gaan slapen in de wetenschap dat er in hoogvliet iemand woont die me waardeert hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eh.... was dit het beste dat ze konden verzinnen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: idd. En hoe vaker ze leuk gaan doen, hoe vaker ook in beeld....Des te slapper het wordt. Overkill. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
rene zit hier ook echt men een gezich van : wat een idioten ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Haha ik vond t wel grappig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Gijpvogel is voor mij een HELD! Hij is voor mij een voorbeeld hoe het moet. Gewoon normaal doen en de realiteit zien. Hij heeft eenn duidelijke mening en daar hoef je niet mee eens te zijn, maar hij is en blijft altijd zichzelf. Een gevoelsmens voor wie ik een enorme zwak heb. Het verlies van FRITZ KORBACH heeft hem enorm aangetrokken, ook een man die altijd zichzelf bleef. Het word tijd dat er meer van dat soort mensen geboren worden... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 21:23 schreef alibabba het volgende:Gijpvogel is voor mij een HELD! Hij is voor mij een voorbeeld hoe het moet. Gewoon normaal doen en de realiteit zien. Hij heeft eenn duidelijke mening en daar hoef je niet mee eens te zijn, maar hij is en blijft altijd zichzelf. Een gevoelsmens voor wie ik een enorme zwak heb. Het verlies van FRITZ KORBACH heeft hem enorm aangetrokken, ook een man die altijd zichzelf bleef. Het word tijd dat er meer van dat soort mensen geboren worden... ja vind Gijp ook een hele goed gast. Zijn hele levenshouding. Maar hij is gewoon zichzelf. Zijn vele anekdotes vind ik ook altijd wel vermakelijk.
Dat geforceerde uit bovenstaande filmpje past ook niet echt bij hem. Derksen en Genee gaan veel te ver in hun poging om grappig te zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoorde net bij studio 020 dat Reneetje overspannen is. Niet fijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: klopt, heeft mede te maken met het overlijden van Fritz |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is erg dat korbach zo jong is overleden maar is hij dan niet een beetje mentaal instabiel? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 23:42 schreef FR-Douwe het volgende:[..] is erg dat korbach zo jong is overleden maar is hij dan niet een beetje mentaal instabiel? was een goede vriend van hem, na de dood van zijn vader had hij ook zo'n periode |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ok, te snel geoordeeld.. heb ik wel vaker. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 23:42 schreef FR-Douwe het volgende:[..] is erg dat korbach zo jong is overleden maar is hij dan niet een beetje mentaal instabiel? Iedereen reageert anders op verdriet in de persoonlijke kring. Is niet aan ons om daarover te oordelen. Daar moet jij in je werk toch regelmatig mee geconfronteerd worden? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ieder heeft zijn eigen grens. Ach oordelen? is in ieder geval niet veroordelen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door craven -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 23:46 schreef Els het volgende:[..] Iedereen reageert anders op verdriet in de persoonlijke kring. Is niet aan ons om daarover te oordelen. Daar moet jij in je werk toch regelmatig mee geconfronteerd worden? klopt, heb al aangegeven te snel geoordeeld te hebben. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:In het begin vond ik hem een held maar er is niemand die meer Feyenoord belachelijk maakt als v der Gijp... Wat nou de Vrij is goed voor de Jupiler??? Wat nou een speler als Makaay komt nooit meer in de Kuip spelen... Ik heb eigenlijk maar 1 wens van deze JUDAS,en dat is dat hij zijn muil eens dicht houd over Feyenoord!!!! Gefeliciteerd Leon. Zou zo maar kunnen dat deze topic de druppel is geweest voor hem. Zitten we met die plofkop opgescheept de komende weken. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ik hoop dat Gijpie het lekker rustig aan gaat doen, goed aan zijn gezondheid gaat denken en dat we dan weer heerlijk van hem kunnen genieten bij VI.....
Sterkte jongen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij maakt iedereen belachelijk! inclusief zichzelf, vd gijp sterkte! |
|
|