|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je bent niet goed bij je paasei man, tijd voor detox :P
No offense biek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze mag wel in de kelders van de flats in VL Holy aan me pijp hangen haha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat vind jij leon?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Leuk dat Derksen Barca ook niet leuk vind om naar te kijken... Ik word gek van dat overheersende getik op dat veld en het ziet er voor een wedstrijd niet uit... Rushjes de lange bal en een evenwichtige strijd is veel en veel mooier.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zie de reactie boven jou maat... :) Baps is hot man hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Leuk dat Derksen Barca ook niet leuk vind om naar te kijken... Ik word gek van dat overheersende getik op dat veld en het ziet er voor een wedstrijd niet uit... Rushjes de lange bal en een evenwichtige strijd is veel en veel mooier.. +1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik vind barbera een neuzenhoer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zit ik wel naar het goede programma te kijken? hoor ik complimenten over Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barbara Barend heeft pijpekrullen langs dr dijen! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
denk idd dat zij bij ajax feyenoord ook 3 0 voorspeld |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha, nou een keer anaal!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alleen als ze de strap-on hanteert |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Derksen zei: Jeugd opleiding van Feyenoord is beter dan van 020 omdat bij 020 je meteen arrorgant wordt en bij Feyenoord je echt een betere speler willen maken. Weer iets positiefs over Feyenoord! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
En hij vond ons ook nog beter als Az, had ik ook niet verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI_nl VI Voor iedereen die zich afvraagt wanneer René weer aanschuift bij #VITV: helaas is dat nu nog niet bekend. René zelf bepaalt wanneer dat kan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lachen joh,,, 020 gaat noodweer krijgen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Cruijff aan de telefoon. Al (bijna) vanaf het begin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar word je toch dood- en doodmoe van. Wat een non-nieuws. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yoo, afronden. Tijd voor Feyenoord en hun goede spel. Of zullen ze het (net als de NOS) hebben over de geflatteerde 0-3 ruststand? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toch niet, nu mag de clubwatcher zijn zegje doen. Blaat! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
huh,,,,wie????? jan joost heeft n mooi blouse aan |
|
|
|
|
DY
|
|
|
hahaha mulder gilette keeper v/d week
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door DY -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
5 Feyenoorders in het Elftal van de week en Genee moet het precies over Lodeiro hebben.. De enige 020'er die er in staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en el alhamadi de beste van de week!!!!!!!!!!!! en terecht en ook nog ns vijf feyenoorders in t elftal van de week
ik heb n dikke lul,,,en ga NU wippen |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: Ik keek ook vreemd op haha. Heeft ie dat aan die ene redding te danken toen bony tegen hem aan schoot? |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: +1
Dat geneuzel over dat kut 020. Laat ze de tering krijgen en elkaars poten om blijven zagen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:17 schreef van geil het volgende:en el alhamadi de beste van de week!!!!!!!!!!!! en terecht en ook nog ns vijf feyenoorders in t elftal van de week ik heb n dikke lul,,,en ga NU wippen SUCCES GEILE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en langs haar sluitspier,,onder de oksels en tepels
onder haar neus is het recentelijk verwijderd
bah bah bah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Enne...Oppassen voor de spiraalveer eronder, van Geil. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ennnnn.. Dat was het weer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5 spelers van Feyenoord in t elftal van de week en ze hebben t over Jodeiro..
Ergerlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ze hebben het over spelers die opvallen. En daar is Lodeiro er 1 van. Over El Ahmadi hebben ze het ook gehad, evenals het gegeven dat er zoveel Feyenoorders instaan. Ook Cissé kwam nog effe voorbij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Ergerlijk . Die ene snavel kreeg te veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond het wel meevallen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wordt er even een prachtig gesprek over De Kuip en zijn Legioen 'afgekapt' vanwege het fantastische nieuws dat Derksen genomineerd is voor de Loden Leeuw.
Who gives a fuck.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, die laat het voorkomen er geen zak om te geven. Gelukkig weet half Nederland wel beter. Beschamend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja, kreeg er half iets van mee, welke club was het waar het over ging?
Kayserispor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is er nog n transfersommetje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paar ton. Amrabat gaat ie daar vervangen. Benieuwd wat die gaat doen dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als ik dan goed tel.. mits hij in de winterstop gaat.. 3,5ton aan salaris minder en pak m beet 3?ton extra middelen.. dat scheelt..bv voor het behoud van guidetti |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
|
|