|
|
van geil
|
|
|
quote: :)met n gratis paasei |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben aan het opnemen. Eindelijk geen 020 gezever? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Komt zo pas. Die clubwatcher zit al klaar.
Tot nu de moeite waard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weinig, Cruijff komt zo aan de beurt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nou...t mag wel stoppen dat 020geleuter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goddomme...Tóch weer??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: t was weer 20 minuten ... maar ben je aan t werk ofzo? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, vrouw en kinderen kijken film. Ga altijd laat naar VI kijken. Lekker doorspoelen als het weer over 020-peuters gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:Nee, vrouw en kinderen kijken film. Ga altijd laat naar VI kijken. Lekker doorspoelen als het weer over 020-peuters gaat. Slim Henk, ga ik ook eens doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 20:59 schreef Bosifyable het volgende:Ja, die laat het voorkomen er geen zak om te geven. Gelukkig weet half Nederland wel beter. Beschamend. dan hoor ik kennelijk bij de andere helft ;) maar hoezo weet je zeker dat hij er wel om geeft? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Jan Boskamp: Ben je nou een Feyenoorder of niet?
Emile Schelvis: Nee, dat ben ik niet.
Jan Boskamp: Wat ben jij een waardeloze vent zeg!
----------------------------------------------------
Of je nou voor ajax, psv, twente of AZ bent, je komt altijd met poep in je broek naar De Kuip Johan Derksen
---------------------------------------------
Onze vrienden uit dat amsterdam.
De Kuip is het enige echte stadion in Nederland
Hoe het met ajax is? Ik lach me kapot
Deze aflevering zat vol met goede quotes
------------------------------------------- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Boskamp zei toch ook nog iets over 'die gloeilampies'?
Prachtige uitspraken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, was fantastisch, jammer alleen dat ze het niet toelieten er een echte Feyenoord show van te maken. Genee onderbrak telkens met irritante dingetjes..
Toen het neuzennieuws kwam ben ik afgehaakt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 01:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] dan hoor ik kennelijk bij de andere helft ;) maar hoezo weet je zeker dat hij er wel om geeft? Zeker weten nooit, want ik ben hem niet. Maar je ziet hem genieten van de aandacht. Ook na het winnen van die Televizier onzin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zeker weten nooit, want ik ben hem niet. Maar je ziet hem genieten van de aandacht. Ook na het winnen van die Televizier onzin. Ik weet het niet hoor. Maar hij vind die erkening wel lekker ja. Alhoewel ik hem best geloof dat hij niet op die prijs zelf zit te wachten. Maar die blijk van waardering vind ie denk ik wel mooi en geef hem eens ongelijk. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
PFFFFFF Derksen bij FC Rijnmond: Jordy Clasie is een waterdrager die het nu leuk doet vanwege de flow bij Feyenoord, maar een Fer die is veel beter.
Nou Johan, ik denk dat de meningen daar nog aardig verdeeld over zijn! Jordy is een geweldenaar! |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Soms heb ik het idee dat die snor al op vrij jonge leeftijd aan het dementeren is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 10:59 schreef Jooppie het volgende:PFFFFFF Derksen bij FC Rijnmond: Jordy Clasie is een waterdrager die het nu leuk doet vanwege de flow bij Feyenoord, maar een Fer die is veel beter. Nou Johan, ik denk dat de meningen daar nog aardig verdeeld over zijn! Jordy is een geweldenaar! Na 020 - Feyenoord was Clasie de revelatie van het seizoen volgens Derksen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterkte Gijp met het verlies. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Z'n ex-vriendin is overleden |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Thanks, maar net via google al gezien. Verschrikkelijk zoiets. Zo'n mannetje wat dan zijn moeder moet vinden. Wordt je koud om het hart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|