|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is duidelijk een feit!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Van der gijp is GELUKKIG 1 van de weinige die terecht kritisch is. Ik snap ook niet dat mensen alleen positieve dingen willen horen terwijl we verdomme 15de staan!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
je kan kritisch zijn of je kan azijnzeiken! Feit is dat feyenoord met heel veel jeugd speelt en dan speel je nu eenmaal wisselvallig, tuurlijk kan je kritische vragen stellen/opmerkingen maken, maar je moet wel realistisch blijven... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 22:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:Van der gijp is GELUKKIG 1 van de weinige die terecht kritisch is. Ik snap ook niet dat mensen alleen positieve dingen willen horen terwijl we verdomme 15de staan!! Van de Gijp gehoord? Of is dit gewoon een principe reactie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 22:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:Van der gijp is GELUKKIG 1 van de weinige die terecht kritisch is. Ik snap ook niet dat mensen alleen positieve dingen willen horen terwijl we verdomme 15de staan!! Kritiek mag je hebben als je het langs de juiste meetlat legt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat klopt dan ook wel weer Stylzz! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij vast een lange meetlat :) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Gisteren sloegen Gijp en Snor volledig de plank mis hahahaha
Gijp: 'Roy Beerens speelde echt een hele goede wedstrijd!' Snor: 'Heb je de Vrij tegen hem zien spelen hahaha' Gijp: 'Tsjaaaa pfffffff, hij is wel 35 keer gepasseerd'
Volgens mij speelde Beerens als rechtsbuiten de gehele wedstrijd tegenover de Cler!!! En speelde de Vrij tegenover Saidi!!!
Moet ik dan wakker liggen van wat zulke 'analisten' van Feyenoord of het voetbal vinden?
hahahahahaa ech niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gijp ... gesropt met lezen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:01 schreef KKL het volgende:Gisteren sloegen Gijp en Snor volledig de plank mis hahahaha Gijp: 'Roy Beerens speelde echt een hele goede wedstrijd!' Snor: 'Heb je de Vrij tegen hem zien spelen hahaha' Gijp: 'Tsjaaaa pfffffff, hij is wel 35 keer gepasseerd' Volgens mij speelde Beerens als rechtsbuiten de gehele wedstrijd tegenover de Cler!!! En speelde de Vrij tegenover Saidi!!! Moet ik dan wakker liggen van wat zulke 'analisten' van Feyenoord of het voetbal vinden? hahahahahaa ech niet! +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:01 schreef KKL het volgende:Gisteren sloegen Gijp en Snor volledig de plank mis hahahaha Gijp: 'Roy Beerens speelde echt een hele goede wedstrijd!' Snor: 'Heb je de Vrij tegen hem zien spelen hahaha' Gijp: 'Tsjaaaa pfffffff, hij is wel 35 keer gepasseerd' Volgens mij speelde Beerens als rechtsbuiten de gehele wedstrijd tegenover de Cler!!! En speelde de Vrij tegenover Saidi!!! Moet ik dan wakker liggen van wat zulke 'analisten' van Feyenoord of het voetbal vinden? hahahahahaa ech niet! hij was na de wissel van kant gewisseld. Niet veel later ging de Vrij ook |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Complete eerste helft stond die rechts ( tegen De Cler ) en tweede helft heelde tijd links toch?? ( tegen De Vrij ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 18:34 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Complete eerste helft stond die rechts ( tegen De Cler ) en tweede helft heelde tijd links toch?? ( tegen De Vrij ) Hij wisselde van kant toen Aisaidi ofzoiets er uit ging volgens mij. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oké zou ook kunnen maar dat was in ieder geval 2e helft ;) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ja en dat was niet langer dan 5 minuten ofzo |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en weer doet die gijp raar! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
edwin 010
|
|
|
Wordt er echt niet goed van. Emile probeert nog wat, maar die gijp buldert maar gewoon met z'n onzin door. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ach leon, hij deed effe raar over v beukerin, gewoon negatief kleinerend en zuigend. en daar hou ik absoluut niet van! vooral dat zuigende... kan er niet meer tegen man! ;-) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
topuitzending weer....heerlijk genoten van de heren :) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
en wees eerlijk, als Feyenoord gezond was geweest had VDB hier nooit gevoetbald, en nu opeens moet hij de reddende engel zijn ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
altijd weer apart om iemand het hardst om z'n eigen grappen horen lachen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja vroeger was hier een gast. obiku heete hij geloof. die kon er ook wat van! hahahahahha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ondergraaf nou niet mijn argument :-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
laat die gast lullen, anders komt het programma nooit vol... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we hopen dat ie op zn woorden moet terugkomen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vraag me af wat ze met haddad gaan doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
en jhon straks terug naar de Mac?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een gezeik opeens over Gijpie:|
GIJPIE///HELD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van der Gijp is....gewoon niks. Bladvulling, komische noot. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: bladvulling ?? op tv ?? |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
ze waren gister weer goed bezig bij VI over Feyenoord... zzzzzz |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hoorde wel leuk nieuws :) ... charisteas is vrij te halen ... nog een spits halen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geinponum hoor die henkie. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
volgens vdgijp kan niemand er wat van. de vrij? jupiler league manolev? die kan er he-le-maal niks van carragher? 1 van swerelds slechtste spelers
kortom vd gijp moet vooral opvallende uitspraken doen en hij moet veel overdrijven om populair te blijven |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hij heeft jaren zonder tv gedaan en was zeer gelukkig, dus als hij niet populair zou zijn op tv en als dat zou betekenen dat hij moet stoppen, dan is hij net zo gelukkig hoor. hij heeft het niet nodig en vind het gewoon een leuk 'uitje'.....
hij geeft zijn mening, en doet dat op een leuke manier.
natuurlijk slaat hij wel eens door, maar over JVB heeft hij wel gelijk, wat heeft hij bij Feyenoord te zoeken? Als Feyenoord geen financiële problemen zou hebben dan zou JVB nooit bij Feyenoord spelen. Waar of niet?
En laat JVB het tegendeel bewijzen, maar voorlopig zie ik het ook niet zitten in hem. Maar goed, als hij tekent, is hij Feyenoorder en zal ik hem steunen, maar wat doen we dan met Luc en Cabral? |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
heb er ook niet zo´n moeite mee,kan er wel om lachen als ie bvb de snavels in de zeik neemt,en dan niet als het om m´n eiggen cluppie gaat?!voor mij hoort het juist bij een club als de onze af en toe gewoon lachen om je eigen ellende!! zie die post hierboven van kkl,we weten zelf toch soms ook wel beter!!en gezien onze positie en situatie weet je dat er wel s een opmerking gemaakt kan worden, ach...... |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Denk dat alleen mensen met IQ 80 of minder die Gijp leuk vinden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: klopt, ik zit ook steeds te kwijlen....waar zou dat door komen ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vandaag maar geen inkoppertjes. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: mag hoor....maar ik blijf er bij : als Feyenoord geen problemen zou hebben dan zou JVB hier nooit voetballen, en zouden 'wij' niet blij zijn met zijn komst. Maar goed, nogmaals, ik hoop dat ik het fout zie, maar ben bang dat JVB ons Feyenoord niet kan redden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat denk/vrees ik ook. |
|
|
|