|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfingenomen bevooroordeelde mensen... TFOE!
geef die jongen een kans. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik denk juist andersom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te veel Gijp gaat gewoon irriteren simpel. en aangezien het ook lachwekkend is bij Feyenoord op dit moment, zijn we regelmatig mikpunt van spot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Te veel Gijp gaat gewoon irriteren simpel. en aangezien het ook lachwekkend is bij Feyenoord op dit moment, zijn we regelmatig mikpunt van spot. We lachen toch ook als de amsterdammers belachelijk gemaakt worden. Er valt nu eenmaal veel te lachen momenteel voor mensen van buiten de randstad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup. Maar men slaat wel door Er komt weinig positiefs meer uit. En is een gast een beetje positief word t weggehoond |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Het is altijd makkelijk om je gal te spugen naar een ander,zoals Gijp dat altijd doet maar hij vergeet dat ie zelf straks ook uitgekotst word! Een begin is er dus al huh!! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
vd Gijp valt wel mee, die LUL die nu bij TV rijnmond presenteert,moet van de buis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Cynische bloedlul |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat begrijp ik in elk geval nog, Rijnmond voelt zich door Feyenoord slecht behandeld en willen, beetje flauw en beetje te lang, hun gram halen. Vd Gijp noemt zich de vriend van Mario! Ik begrijp echt wel dat Feyenoord momenteel mikpunt van spot is, maar hij zit op een schijtlollige manier alles wat Feyenoord is of heeft, af te fakkelen. Beetje nuance mag 'ie af en toe wel in z'n betoog inbrengen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 20:17 schreef Els het volgende:[..] Dat begrijp ik in elk geval nog, Rijnmond voelt zich door Feyenoord slecht behandeld en willen, beetje flauw en beetje te lang, hun gram halen. Vd Gijp noemt zich de vriend van Mario! Ik begrijp echt wel dat Feyenoord momenteel mikpunt van spot is, maar hij zit op een schijtlollige manier alles wat Feyenoord is of heeft, af te fakkelen. Beetje nuance mag 'ie af en toe wel in z'n betoog inbrengen. Die jongen wordt betaald om voetballers, coaches en clubs in de zeik te zetten. Hij zit ook op de tribune als hij kan hoor, hij is echt wel fan (zowel psv als Feyenoord). Bij VI hebben ze gezegd: als jij de lolbroek uithangt mag je blijven voor een smak centen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 21:08 schreef Pietje1 het volgende:[..] Die jongen wordt betaald om voetballers, coaches en clubs in de zeik te zetten. Hij zit ook op de tribune als hij kan hoor, hij is echt wel fan (zowel psv als Feyenoord). Bij VI hebben ze gezegd: als jij de lolbroek uithangt mag je blijven voor een smak centen. Hij wordt, neem ik aan, betaald als side-kick. Ik hou gewoon niet van zijn humor, maar, als hij een keer serieus is, heeft hij er wel kijk op. Jammer dat hij, als het om Feyenoord gaat, meestal een schijtlollige insteek kiest. Ik haak inmiddels ook af, heb het programma altijd op vrijdag en maandag bekeken, maar zet nu de tv over naar Star Wars, of welke andere film dan ook. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 21:12 schreef Els het volgende:[..] Hij wordt, neem ik aan, betaald als side-kick. Ik hou gewoon niet van zijn humor, maar, als hij een keer serieus is, heeft hij er wel kijk op. Jammer dat hij, als het om Feyenoord gaat, meestal een schijtlollige insteek kiest. Ik haak inmiddels ook af, heb het programma altijd op vrijdag en maandag bekeken, maar zet nu de tv over naar Star Wars, of welke andere film dan ook. hahaha, ja inderdaad ze zetten er Star Wars tegenover... Dan wil je de kijkers gewoon naar VI sturen. Maar goed, ik praat het ook niet goed hoor hoe het gaat, ik kijk al een tijd niet eens meer. Heeft ook met extra krediet opbouwen naar mijn vrouw toe, kan ze lekker naar die fijne talentenjachtjes kijken heb ik weer een goede daad gedaan ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2010 - 21:18 schreef Pietje1 het volgende:[..] hahaha, ja inderdaad ze zetten er Star Wars tegenover... Dan wil je de kijkers gewoon naar VI sturen. Maar goed, ik praat het ook niet goed hoor hoe het gaat, ik kijk al een tijd niet eens meer. Heeft ook met extra krediet opbouwen naar mijn vrouw toe, kan ze lekker naar die fijne talentenjachtjes kijken heb ik weer een goede daad gedaan ;-) Star Wars? Talentenjachtjes? VI met Feyenoord-hoon? Ben ik blij dat ik gisteravond werkte. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb alle dvd's van Starwars thuisliggen, dus zo erg vond ik het nou ook weer niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daarom kijk je vi, je hebt de dvd's toch al |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En ondanks dat, na 20 minuten toch maar afgehaakt en naar SBS6 gaan kijken.... al kan ik die film inmiddels nazeggen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Naar net gaan, James bond.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vind ik niet zo leuk meer, Connery en Dalton prima als Bond, maar de rest heel matig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roger Moore was ook prima als je het niet serieus nam. Cirkel weer rond en zijn we weer bij Gijpvogel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Roger Moore is idd als Gijp, in vele rollen ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als ouwe nicht in "boattrip" was ie overtuigend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoonlief heeft al die delen al meermalen in dvd-speler gezet. Gaat me dan tegenstaan. En dan met hem ook nog eens aan Star Wars-lego bouwen. Overkill he. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, die lego heb ik niet. dat helpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ik vondt dalton juist weer helemaal niks als Bond, connery stak er bovenuit, rest mwah |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik voorspel dat 'ie het WEL gaat maken bij Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond weer schuddebuiken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2010 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zoonlief heeft al die delen al meermalen in dvd-speler gezet. Gaat me dan tegenstaan. En dan met hem ook nog eens aan Star Wars-lego bouwen. Overkill he. Ach mijn zoon heeft een star wars kamer, met fotobehang, posters, denkbed en een replica van het lichtzwaard waar hij de godganse dag mee rond zwaait waardoor je die geluiden hoort. Die films heb ik dus ook al 100x met hem bekeken. Als die nu op tv komen ga ik er dus echt niet meer naar kijken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruilen? Dochter van 2. Dat betekent: K3, Piet Piraat, Plop, Nijntje, Hello Kitty en Dora.
ja roept u maar? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Vanavond !! Jippie....held vdGijp weer op TV..... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je bedoelt waarschijnlijk ome Cor, die is wel ok. Rene is een lamzak. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:Ruilen? Dochter van 2. Dat betekent: K3, Piet Piraat, Plop, Nijntje, Hello Kitty en Dora. ja roept u maar? hehehe ergste is dat je al die liedjes nu ook allemaal ken of niet stylzz? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:Ruilen? Dochter van 2. Dat betekent: K3, Piet Piraat, Plop, Nijntje, Hello Kitty en Dora. ja roept u maar? En waarschijnlijk alles in het rose, allemaal prinsessen en barbies!!! heerlijk ken het gevoel... |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 11:35 schreef El Jardinero het volgende:[..] En waarschijnlijk alles in het rose, allemaal prinsessen en barbies!!! heerlijk ken het gevoel... RESPECT!
quote: MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba Zing je mee allemaal In een kei gekke taal MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba __
dus je weet tog... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou dan weten we dus zeker dat het niks gaat worden.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:[..] RESPECT! [..] MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba Zing je mee allemaal In een kei gekke taal MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba __ dus je weet tog... K3(L) dat jij nou opgegroeid bent met dat vergif uit amerika:) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nog een uurtje....dan weer genieten van vdGijp :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kijk het morgenavond wel even terug, kies vandaag voor Barça - Real! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Staat in de file, alleen die eikel van een Twentse jakhals is er weer... Die gast moet echt van de buis af!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee Van Buekering en het contract dat hij waarschijnlijk niet krijgt ivm knvb...Tenminste misschien heb je gelijk maar dit is wat ik denk!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ik denk dat Luc weg gaat... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt??Dan heeft hier al eens gestaan idd ,dat hij naar Barca gaat .De A1
Nieuwerbrug had dat geschreven!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Luc naar Inter.....als er maar miljoenen komen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2010 - 20:50 schreef Boudewijn het volgende:[..] Staat in de file, alleen die eikel van een Twentse jakhals is er weer... Die gast moet echt van de buis af!!! Kom kom, toch niet kwaad op hem omdat hij wel kritische vragen stelde aan die dikke schollen-kop? Beetje jammer. Vind hem wel aangenaam, zegt namelijk gelijk wat ie denk, en ja dat kan ik waarderen. Zie hem liever dan die caberatier, die denkt dat hij leuk is, hoe heet die gozert ook alweer, die knuppel van de Lama's. |
|
|
|