BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been zal er toch harder aan moeten gaan trekken.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 november 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Wat ik vorige week al schreef de kapitaalinjectie is een schuldomzetting. De vrienden van Feyenoord hebben bestaande leningen omgezet in kapitaal. Niks bijzonders want als je goed luisterde naar de persconferentie werd dat ook zo verteld.

Waar ik meer problemen mee heb is dat Mario zijn elftal nog steeds niet goed geprepareerd wedstrijden laat ingaan. Ook het aantal blessures dit jaar is weer niet misselijk.

Zo werd er tegen Twente en AZ aardig gespeeld maar goed was het allerminst. En aan talent ontbreekt het niet. Been zal zelf gewoon harder moeten werken voor zijn 1 miljoen per jaar om de zaak goed aan de praat te krijgen.

Hij nagelt spelers als de Cler, Biseswar en El Ahmadi publiekelijk aan de paal terwijl hij als trainer wordt geacht een ingespeeld team het veld op te krijgen.

Bij zijn periode bij NEC viel het me al op dat er voortdurend spelers via suikeroompje Boekhoorn binnenkwamen en Been heeft de neiging teveel te roepen om versterkingen in plaats van beter om te gaan met bestaand materiaal. Vorig jaar had hij een ervaren spits maar zette hem op de bank. Het gaat om de aanvoer en het spel en Feyenoord speel aardig voetbal tot 5 meter over de middenlijn en daarna is het niks. Daar moet een trainer toch wat aan kunnen doen. Tegen AZ verzorgde van Dijk, gedwongen door 40+ terugspeelballen, de spelopbouw, dat is niet goed. Bruins was tot aan de 30ste minuut zo onzichtbaar dat ik me afvroeg of ie meedeed.

Ik vind het onverstandig om Been tijdens het seizoen de laan uit te sturen maar ik zou hem ook nog geen nieuw contract aan bieden

Been heeft de mazzel dat talenten als van Haaren, Mokotjo, Wijnaldum, El Ahmadi (ook hij), Biseswar (hij ook), de Vrij, Castaignos, Cabral, van Haaren, Bruins (ook in potentie een goede speler) te goed zijn om het hele seizoen in duigen te laten vallen.

Enige bescheidenheid als Feyenoord boven de 10e plek eindigt zou Mario sieren want hij zou er toch iets beters van moeten brouwen dan dat we nu wekelijks zien.

Als Been zegt dat van Haaren meer heeft geschoten tegen AZ dan al zijn middenvelders in de maanden daarvoor dan mag hij zichzelf toch ook wel eens achter de oren krabben of hij het goed doet.

Om met Biseswar te spreken de methode van Mario slaat niet bij iedereen aan.

Ik denk dat hij gelijk heeft en dat Mario zich niet langer moet verschuilen achter zijn populariteit als speler en Feyenoordsupporter.

Mario heeft wel veel woorden maar nu graag ook de daden.

Overigens blijf ik van mening dat Mario zijn schnabbels zoals commentator bij de CL NOS moet opgeven totdat Feyenoord zelf punten gaat pakken!

www.sportdwaas.blogspot.com
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Heb je bij Dijkshoorn in bed gelegen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door hotjumper --
de flh
 de flh - maandag 01 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Deze keer ga je te kort door de bocht. De aanvoer is zo'n beetje het laatste gedeelte van het opbouwen van een organisatie.
Denk je niet dat er eerst even heel goed naar de verdediging moet worden gekeken? ... En dan heb ik het niet alleen over de achterste linie..
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 november 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:00 schreef de flh het volgende:
Deze keer ga je te kort door de bocht. De aanvoer is zo'n beetje het laatste gedeelte van het opbouwen van een organisatie.
Denk je niet dat er eerst even heel goed naar de verdediging moet worden gekeken? ... En dan heb ik het niet alleen over de achterste linie..
Been staat een bepaalde speelwijze voor (continue druk zetten op de tegenstander) maar daar past een Bruins b.v. niet in, hij heeft daar sowieso de spelers niet voor. Toch stelt hij hem op. Dat is dus vragen om problemen, met Mokotjo erbij kwam er al meer balans omdat die harder werkt. Het team speelt ook angstig (ook al voor de 10-0) en terugspeelballen vormen hiervoor het bewijs.

Aanval is nog altijd de beste verdediging ook met een goede verdediging.
de flh
 de flh - maandag 01 november 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:08 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Aanval is nog altijd de beste verdediging ook met een goede verdediging.
Dat soort dingen moet je niet zeggen, want je schrijft juist altijd van die mooie stukken.
Iedereen weet dat je vanuit achteruit een elftal weer opbouwt. Vergelijk het maar een beetje met Wim Jansen na de HCS-periode. Die begon ook achterin.

Ben het wel met je eens dat Been verder had kunnen zijn met dit elftal. Het is niet dat ze allemaal eerste een WK hebben gespeeld ofzo.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 november 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:16 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je niet zeggen, want je schrijft juist altijd van die mooie stukken.
Iedereen weet dat je vanuit achteruit een elftal weer opbouwt. Vergelijk het maar een beetje met Wim Jansen na de HCS-periode. Die begon ook achterin.

Ben het wel met je eens dat Been verder had kunnen zijn met dit elftal. Het is niet dat ze allemaal eerste een WK hebben gespeeld ofzo.
Dit stuk was snel geschreven en ik moet het allemaal nog nader uitwerken maar ik irriteer me een beetje aan de speelwijze de laatste weken. Gooi nou eens een paar ballen diep vanuit de verdediging en probeer die tweede bal te vatten. Kijk dat doelpunt van Luc was meters buitenspel maar het kwam wel door een schotpoging van R. van Haaren. En het ging ook zo snel dat iedereen, inclusief de scheids etc overdonderd waren. Gewoon voet vol op het gaspedaal met die jonge gasten.

Gewoon wat opportunistischer spelen en waarom niet in uitwedstrijden met 4-4-2 spelen met snelle mannen voorin (Castaignos Cabral/Wijnaldum). De spelers (inclusief de Cler) zijn te druistig/ongedurig voor het controle en druk op tegenstander voetbal dat Mario voorstaat. Bij balverlies is iedereen ook onmiddelijk ver uit positie.

Loopacties in de vrije ruimte zie je ook weinig en als dat al gebeurd gaat het achterin of op het middenveld weer breed, terug, breed, terug of probeert iemand een actie te maken.

Tegen AZ en Twente speelden ze wel aardig maar er zat weinig gif in. Van Haaren en Luc hadden dat zondag overigens wel
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 november 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Kijk jongens Been verdient wel een hoop geld bij Feyenoord
R()b
 R()b - dinsdag 02 november 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:
Heb je bij Dijkshoorn in bed gelegen?
Hahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 10:17 schreef sportdwaas het volgende:
Kijk jongens Been verdient wel een hoop geld bij Feyenoord
vind maar eens een goedkopere trainert.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 november 2010 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 10:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vind maar eens een goedkopere trainert.
Denk dat die er in de huidige markt heus wel zijn
R()b
 R()b - dinsdag 02 november 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Ja gvd clubhoer Robert Maaskant!

Liever een periode Been voor de komende 5 á 6 jaar of langer.
Feyenoord is gebaat bij continuiteit.
Ik vindt persoonlijk ook dat een club zo gerunt moet worden.
Een visie waarmee je 10 jaar vooruit kan , of misschien wel langer.
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 11:44   quote  deeplink  
wat sportdwaas zegt klopt, ben ik volkomen mee eens! maar wie, moet deze klus dan doen?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 november 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Als Been in het linkerrijte eindigt met solide voetbal en spelers beter worden mag zijn contract verlengd worden.

Jan Boskamp, maar die heeft geen vergunning in Nederland geloof ik, zou een optie kunnen zijn. Co Adriaanse maar die wil niet.

Been zou het kunnen maar dan moet ie misschien toch iets minder de clown uithangen
just-me
 just-me - dinsdag 02 november 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:
Heb je bij Dijkshoorn in bed gelegen?
HAHAHAHA
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 11:52 schreef sportdwaas het volgende:
Co Adriaanse maar die wil niet.

Je had het toch over trainers die voor minder geld kwamen? Hoe durf je dan met deze geld hoer aan te komen.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 02 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 13:50 schreef El Aanmeldi het volgende:
gewoon erwin koeman
geen gek idee!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 14:06   quote  deeplink  
Zolang t Ronald niet is.

kutnaam trouwens.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 14:02 schreef Milo het volgende:

[..]

geen gek idee!
Zeker een gek idee...
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 02 november 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 22:57 schreef sportdwaas het volgende:

Overigens blijf ik van mening dat Mario zijn schnabbels zoals commentator bij de CL NOS moet opgeven totdat Feyenoord zelf punten gaat pakken!
jij praat echt alleen maar andere mensen na. volgende keer graag posten voordat VI begint.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 15:21 schreef BRAYY het volgende:

[..]

jij praat echt alleen maar andere mensen na. volgende keer graag posten voordat VI begint.
hij had t nog net niet over zn praatje bij de ING.
Zeker vergeten.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Er zit wel iets van waarheid in zijn verhaal, niet teveel maar wel iets.
herrit
 herrit - dinsdag 02 november 2010 - 15:57   quote  deeplink  
ben het helemaal eens met sportdwaas geen nieuw contract aub been is zelf nog een beginnende trainer en niet geschikt voor dit feyenoord te veel conflicten met spelers (makaay moest anders van hem spelen terwijl makaay al meer dan 10 jaar bewezen heeft een topspits te zijn je moet spelers gebruiken waar ze goed in zijn) been heeft te weinig tactisch inzicht als je weinig kwaliteit hebt op het veld moet de basis van het spel goed zijn vaste patronen en goede veldbezetting het is nu allemaal los zand laat been het trainersvak elders maar bijleren misschien jeugd ik vind hem een toffe vent maar niet overtuigend als coach. dan geen schaken dan weer wel, geen biseswar dan weer wel, geen decler dan weer wel en ga zo maar door ttotaal geen lijn in te ontdekken
darwin
 darwin - dinsdag 02 november 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Wat een gelul zeg, als Been zich 100% procent inzet voor Feyenoord en er in de ogen van de directie er alles aan doet mag hij toch zeker zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet. Mag jij wel van je baas stukjes schrijven dan sportdwaas, gaat dat dan niet ten koste van je werk en herrit als een speler een aantal wedstrijden niet goed presteert ( biseswar of schaken)dan probeer je te wisselen en hoop je dat de ingebrachte speler wel iets meer brengt en dat de gewisselde speler geprikkeld wordt om zich weer in de basis te knokken. Jij wilt zeggen dat Been die zijn hele leven op het hoogste niveau heeft gevoetbald en diverse trainers heeft meegemaakt en een cursus coach betaald voetbal heeft gevolgd er geen verstand van heeft. Denk jij dat als je Mourinho nu bij Feyenoord zet en Been bij Real Madrid dat de resultaten anders zijn dan?
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Ik vind Been wel vaak veels te laat wisselen. Was zondag ook weer het geval. Zo'n onzichtbare Bruins had na de 1e helft al in de kleedkamer moeten blijven voor Smolov, had je die match denk ik ook gewonnen.Die heb ik in 10 minuten invalbeurt vaker in de 16 gezien dan Bruins in 3 wedstrijden.
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Heeft hij van Bertje geleerd, lekker laat wisselen.. Het liefst 10 minuten voor tijd pas
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 16:53 schreef sterski010 het volgende:
Ik vind Been wel vaak veels te laat wisselen. Was zondag ook weer het geval. Zo'n onzichtbare Bruins had na de 1e helft al in de kleedkamer moeten blijven voor Smolov, had je die match denk ik ook gewonnen.Die heb ik in 10 minuten invalbeurt vaker in de 16 gezien dan Bruins in 3 wedstrijden.
Huhuh, zo kun je nog wel uuuuuren doorgaan. Tis ook nooit goed.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Vond jij dan dat Bruins nog wel 30 minuten verdiende dan?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Nee, niet echt, maar Smolov dwingt ook niets af. En dat Smolov vaker in de 16 was had te maken met de hernieuwde druk dat Feyenoord in de slotfase ontwikkelde en zo de 2-2 af te dwingen.
Been maakt fouten, zeker. Maar niet meer/minder of erger dan menig andere trainer.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Vind toch van Smolov een hoop meer dreiging uit gaan, net als dat ik dan Biseswar boven Schaken verkies. Gewoon, omdat er dan tenminste IETS gebeurt voor die goal.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:10 schreef sterski010 het volgende:
Vind toch van Smolov een hoop meer dreiging uit gaan, net als dat ik dan Biseswar boven Schaken verkies. Gewoon, omdat er dan tenminste IETS gebeurt voor die goal.
Bruins is meer spelverdeler dan Smolov, gaat ook meer verrassing van uit. Biseswar? Eerst maar eens zien of ie 5 wedstrijden aaneen de sterren van de hemel kan spelen...
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 19:18   quote  deeplink  
En wat is die verassing van Bruins dan precies? Heb hem lang de hand boven t hoofd gehouden maar vind hem als aanvalsleider(10)nog veel te kort komen. Smolov komt i.i.g. met die bal in de 16...Daar moet t meestal toch gebeuren hoor...
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Biseswar? Eerst maar eens zien of ie 5 wedstrijden aaneen de sterren van de hemel kan spelen...
Al doet hij dat niet is hij nog 10 keer beter dan Schaken want die kan er helemaal niks van..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:18 schreef sterski010 het volgende:
En wat is die verassing van Bruins dan precies? Heb hem lang de hand boven t hoofd gehouden maar vind hem als aanvalsleider(10)nog veel te kort komen. Smolov komt i.i.g. met die bal in de 16...Daar moet t meestal toch gebeuren hoor...
Maar Smolov's dreiging bracht wel verdomde weinig op. Bruins kan met subtiele acties een opening creëeren. Dat er nog veel fouten aan zijn spel kleven, okee, maar Bruins voegt net iets meer toe.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Al doet hij dat niet is hij nog 10 keer beter dan Schaken want die kan er helemaal niks van..
Nee, Schaken is niet bijzonder, maar werkt zich een slag in de rondte, ook verdedigend. Biseswar vertoont een zekere luiheid die dit team zich niet kan veroorloven.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Co. Andriaanse hahahahahahahahahahahaha, daar moet eerst een team voor gekocht worden voor die wat wint.
Jan Boskamp, heeft hartproblemen en is niet helemaal van deze tijd, gouwe gast verder maar geen top trainer.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:
Co. Andriaanse hahahahahahahahahahahaha, daar moet eerst een team voor gekocht worden voor die wat wint.
Jan Boskamp, heeft hartproblemen en is niet helemaal van deze tijd, gouwe gast verder maar geen top trainer.
Maar Jan is dan wel weer een topkabouter!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 november 2010 - 20:42   quote  deeplink  
waar zal been harder aan moeten trekken ??
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:42 schreef patrickpsv15 het volgende:
waar zal been harder aan moeten trekken ??
Verveel je je weer? Kleuter.
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 november 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Al doet hij dat niet is hij nog 10 keer beter dan Schaken want die kan er helemaal niks van..
gedeeltelijk eens, . . maar van mogen die 2 allebei echt weer vertrekken
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:42 schreef patrickpsv15 het volgende:
waar zal been harder aan moeten trekken ??
Trekkebeen....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Wat zeg ie ,trekken word je doof
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Trek t je niet aan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Been trekt het niet.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 15:21 schreef BRAYY het volgende:

[..]

jij praat echt alleen maar andere mensen na. volgende keer graag posten voordat VI begint.
Dan praat Derksen mij na want ik heb al meer dan een maand geleden geschreven op dit forum dat ik me erger aan de analistenoptredens van Mario Been bij de NOS als hij zijn team zelf niet kan laten winnen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 november 2010 - 06:23   quote  deeplink  
Ik vind dit topic maar ruk.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 november 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Ik trek het niet meer, zeik topic
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 november 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Yep, krijg hier een wegtrekker van.
Milo
 Milo - woensdag 03 november 2010 - 10:50   quote  deeplink  
prima topic! ik heb al eerder aangegeven dat die gozert meer met Feyenoord moet bemoeien dan met snabbels!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 november 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Wie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been zal er toch harder aan moeten gaan trekken.









0.0075669