BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 02 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Gisteren naar Makaay en Gio gekeken bij Barend & Barend

Wat me vooral raakte is dat Makaay aangaf eigenlijk nog wel een jaar door had willen en kunnen gaan maar door de 'visie' van Been, onze 'wereldtrainer', genoodzaakt was er maar beter mee te stoppen..... Triest....zo zie je maar weer eens: die Been verziekt meer dan je lief is.....
Emile
 Emile - dinsdag 02 november 2010 - 12:50   quote  deeplink  
ja maar achteraf is dat zo

ik zou blij zijn als makaay nog een jaar door was gegaan, maar dat konden we begin dit seizoen niet weten dus been kan je t niet echt verwijten
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 02 november 2010 - 13:12   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Milo
 Milo - dinsdag 02 november 2010 - 13:19   quote  deeplink  
oke
craven
 craven - dinsdag 02 november 2010 - 13:21   quote  deeplink  
de dag dat jij een positief topic opent, geef ik een rondje...
just-me
 just-me - dinsdag 02 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Spa geel graag
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 november 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Je past in een spel type of je past niet. Het spreekt juist voor Been dat hij eerlijk geweest is naar Makaay. Hij mocht zeker blijven, maar Been zou zijn speel wijze niet aanpassen. Achteraf komt het anders uit, maar ja achteraf kijk je een koe in zijn reet!
craven
 craven - dinsdag 02 november 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 13:25 schreef just-me het volgende:
Spa geel graag
hij moet eerst een positief topic openen, helaas dus :)
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 02 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Dat weet ik niet. Volgens mij hebben wij minstens 2 jaar lang alleen maar op makaay lopen zeuren... En nu .. ach ja..
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Makaay heeft het nooit waargemaakt.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 16:33 schreef MMM het volgende:
Makaay heeft het nooit waargemaakt.
Geen enkele spits maakt het waar als hij geen aanvoer krijgt. Dat is ook Luc zijn probleem. Als je zondag weer zag hoe onberispelijk hij een halve kans er in schiet...Voor Makaay gold het zelfde. Zet je hem 1 op 1 gaat 80% van de inzetten tegen het net...Je mist Tomasson gewoon heel erg, de enige 10 die we hebben die zowel scorend vermogen heeft als de kunde iemand 1 op 1 te zetten
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 02 november 2010 - 17:50   quote  deeplink  
Makaay//HELD
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 02 november 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 16:43 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Geen enkele spits maakt het waar als hij geen aanvoer krijgt. Dat is ook Luc zijn probleem. Als je zondag weer zag hoe onberispelijk hij een halve kans er in schiet...Voor Makaay gold het zelfde. Zet je hem 1 op 1 gaat 80% van de inzetten tegen het net...Je mist Tomasson gewoon heel erg, de enige 10 die we hebben die zowel scorend vermogen heeft als de kunde iemand 1 op 1 te zetten
alleen jammer dat been tomasson niet als '10' achter luc zal zetten maar in plaats van luc!
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Als die dat doet verdient ie echt een schop onder zn kont....
Royaal
 Royaal - dinsdag 02 november 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:09 schreef sterski010 het volgende:
Als die dat doet verdient ie echt een schop onder zn kont....
wie wil je er dan uithalen?
zeker weer bruins die net zijn draai begint te vinden
sterski010
 sterski010 - dinsdag 02 november 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:14 schreef Royaal het volgende:

[..]

wie wil je er dan uithalen?
zeker weer bruins die net zijn draai begint te vinden
Heb ik zondag tot aan de rust niet eens van gezien dat hij in t veld stond. Wil je goals gaan maken , dan ja idd, Bruins er af...
De Spot
 De Spot - dinsdag 02 november 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Eerste jaar heeft Makaay prima gepresteerd,tweede en derde jaar verkeerd gebruikt door Been ik vind dat Mario hierin gefaald heeft je moet om zo'n spits altijd je elftal bouwen.
fredje
 fredje - dinsdag 02 november 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Ik ben geen anti Been meer pro.Maar ik besef wel dat Been mens is dus ook fouten maakt.En wat ik hem zeer kwalijk neem is de kwestie Makaay.Ik hoef niet in details te treden aangezien het ons allemaal duidelijk is.
fredje
 fredje - dinsdag 02 november 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:14 schreef Royaal het volgende:

[..]

wie wil je er dan uithalen?
zeker weer bruins die net zijn draai begint te vinden
Bruins zakt terug naar het oude niveau.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 12:36 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Gisteren naar Makaay en Gio gekeken bij Barend & Barend

Wat me vooral raakte is dat Makaay aangaf eigenlijk nog wel een jaar door had willen en kunnen gaan maar door de 'visie' van Been, onze 'wereldtrainer', genoodzaakt was er maar beter mee te stoppen..... Triest....zo zie je maar weer eens: die Been verziekt meer dan je lief is.....
Je wordt voorspelbaar...Je grijpt elke quote aan om Been als ongeschikt neer te zetten. Ga zo door en je roept (bij mij) aversie op, vooral ook omdat je geen argumenten vanuit jezelf geeft.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 02 november 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Ondanks dat het kut gaat geef ik been tog nog een plus punt.
Het is belangerijk als een trainer aanhoudt aan z'n visie,
als die dat niet doet draait het elftal net zo slecht en ben je helemaal niet geloofwaardig.
Kijk maar maar van gaal die start heel slecht bij bijna alle clubs.
Maar die man behoud z'n visie en vroeg of laat komt het goed.
En met de leeftijden bij feyenoord is het geval dat het laat goedkom
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 12:36 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Gisteren naar Makaay en Gio gekeken bij Barend & Barend

Wat me vooral raakte is dat Makaay aangaf eigenlijk nog wel een jaar door had willen en kunnen gaan maar door de 'visie' van Been, onze 'wereldtrainer', genoodzaakt was er maar beter mee te stoppen..... Triest....zo zie je maar weer eens: die Been verziekt meer dan je lief is.....
Lulverhaal van Makaay. Er is niemand die gezegd heeft dat hij bij Feyenoord moest blijven. Hij had in de winterstop zo weg gekund, zeker gezien zijn salaris, maar besloot zelf om te blijven. En om na Feyenoord niet meer naar een andere club te gaan maar om te stoppen.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 02 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
fredje
 fredje - dinsdag 02 november 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Lulverhaal van Makaay. Er is niemand die gezegd heeft dat hij bij Feyenoord moest blijven. Hij had in de winterstop zo weg gekund, zeker gezien zijn salaris, maar besloot zelf om te blijven. En om na Feyenoord niet meer naar een andere club te gaan maar om te stoppen.
Wie wil na zo een sprankelende carriere als bankzitter eindigen?Ik weet zeker dat als Been Roy de belangerijkste man had gemaakt van het elftal, we een heel andere Makaay hadden gezien.En dan hadden we hem dit jaar nog!! Wees reeel!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:45 schreef fredje het volgende:

[..]

Wie wil na zo een sprankelende carriere als bankzitter eindigen?Ik weet zeker dat als Been Roy de belangerijkste man had gemaakt van het elftal, we een heel andere Makaay hadden gezien.En dan hadden we hem dit jaar nog!! Wees reeel!
Dus je moet je elftal bouwen op een 33 jarige spits? En dat afbouwen heeft hij 3 jaar bij Feyenoord lopen doen. En om op dat bankzitter terug te komen, hij heeft zoals ik al eerder schreef, zelf besloten om te blijven.
En het was toch niet zo dat de clubs in de rij stonden om hem bij Feyenoord weg te halen.

Wel grappig dat Makaay nu ineens de redder van Feyenoord zou zijn geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door F.L.E --
Vnny
 Vnny - dinsdag 02 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:48 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dus je moet je elftal bouwen op een 33 jarige spits? En dat afbouwen heeft hij 3 jaar bij Feyenoord lopen doen.
Wel grappig dat Makaay nu ineens de redder van Feyenoord zou zijn geweest.
daar geloof ik ook niet zo in eerlijk gezegd. Makaay werd ook gewoon een daagje ouder, laat Luc zich dit seizoen maar lekker ontwikkelen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:48 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dus je moet je elftal bouwen op een 33 jarige spits? En dat afbouwen heeft hij 3 jaar bij Feyenoord lopen doen.
Wel grappig dat Makaay nu ineens de redder van Feyenoord zou zijn geweest.
Ja, het geheugen is kort én selectief.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Makaay is NIET goed gebruikt!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, het geheugen is kort én selectief.
Hoezo? Makaay heeft bij Feyenoord nooit gebracht wat er van hem verwacht werd. Maar zoals gewoonlijk ligt dat altijd aan de trainer of medesplers of het veld of wat dan ook. Maar nooit aan de desbetreffende speler zelf.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hoezo? Makaay heeft bij Feyenoord nooit gebracht wat er van hem verwacht werd. Maar zoals gewoonlijk ligt dat altijd aan de trainer of medesplers of het veld of wat dan ook. Maar nooit aan de desbetreffende speler zelf.
Ik bedoelde: de Makaay-adepten op deze topic zijn vergeten dat Makaay idd niet naar behoren presteerde. De Phantom-rol (er tijden niet zijn, behalve dat moment) leende zich niet in het systeem en het team van Feyenoord: hij werd geacht mee te voetballen. Niet zijn ding.
Oftewel: we zijn het eens.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:54 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hoezo? Makaay heeft bij Feyenoord nooit gebracht wat er van hem verwacht werd. Maar zoals gewoonlijk ligt dat altijd aan de trainer of medesplers of het veld of wat dan ook. Maar nooit aan de desbetreffende speler zelf.
Hij is Niet goed gebruikt blinde! En dat JIJ zegt dat ie 3 jaar heeft lopen afbouwen vind IK minachting voor Makaay! Wij hadden géén spelers om m optimaal te benutten..Wat een kansloos gelul man!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 18:58 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hij is Niet goed gebruikt blinde! En dat JIJ zegt dat ie 3 jaar heeft lopen afbouwen vind IK minachting voor Makaay! Wij hadden géén spelers om m optimaal te benutten..Wat een kansloos gelul man!
Dan had je hem niet moeten halen. Had heel wat eurotjes gescheeld. Maar jij hebt 3 jaar lang een top Makaay gezien.
Vraag me toch af wie hier die blinde is.
Els
 Els - dinsdag 02 november 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 12:36 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Gisteren naar Makaay en Gio gekeken bij Barend & Barend

Wat me vooral raakte is dat Makaay aangaf eigenlijk nog wel een jaar door had willen en kunnen gaan maar door de 'visie' van Been, onze 'wereldtrainer', genoodzaakt was er maar beter mee te stoppen..... Triest....zo zie je maar weer eens: die Been verziekt meer dan je lief is.....
Makaay heeft zelden in het nederlands elftal gespeeld, ik begrijp dat je dus ook een issue met alle bondscoaches van destijds hebt? Of is dit weer een schijnheilige poging om onze trainer en onze club in discrediet te brengen? Weet je zeker dat er geen ander forum is, wat beter bij je past?
Kees010
 Kees010 - dinsdag 02 november 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dan had je hem niet moeten halen. Had heel wat eurotjes gescheeld. Maar jij hebt 3 jaar lang een top Makaay gezien.
Vraag me toch af wie hier die blinde is.
Zou het niet een combo kunnen zijn.

Makaay verkeerd gebruikt en minder scherp dan zijn topjaren?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 november 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Ik ben het ermee eens dat Makaay in het laatste seizoen verkeerd gebruikt is, ipv op de bank had hij op de tribune moeten zitten. Helaas trok hij het het laatste seizoen niet meer? Verder toffe Peer, gun hem een succesvolle carrière als trainer.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 19:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dan had je hem niet moeten halen. Had heel wat eurotjes gescheeld. Maar jij hebt 3 jaar lang een top Makaay gezien.
Vraag me toch af wie hier die blinde is.
Conclusies trekken kun je ook al niet... Wie zegt dat ik een goede Makaay heb gezien??? Waar staat dat???
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:00 schreef Maximus het volgende:

[..]

Conclusies trekken kun je ook al niet... Wie zegt dat ik een goede Makaay heb gezien??? Waar staat dat???
Nee, conclusies trekken laat ik wel aan jouw over. jij kunt vanachter je PC-tje uitstekend zien dat ik blind ben.
Maximus
 Maximus - dinsdag 02 november 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Fijne avond verder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 14:04 schreef Stylzz het volgende:
Dat weet ik niet. Volgens mij hebben wij minstens 2 jaar lang alleen maar op makaay lopen zeuren... En nu .. ach ja..
Dat klopt!!!2 jaar lang hebben we gezegt dat we in dit systeem niks aan Makaay hadden.
2 jaar lang vertelde ik hier dat hij altijd in een 2 spitsen systeem had gespeeld met als medespelers Lueqe Podolski Santa Cruz en Pizzaro.2 jaar lang liep hij op een eiland tot op een avond vorig jaar tegen Twente toen hij met Luc Gastaignos samen in de spits kwam te spelen .Feyenoord boog een 0-1 achterstand om naar een 2-1 overwinning.Supporters vroegen schreeuwden en smeekte om Makaay voortaan naast Castaignos te zetten!!

Tevergeefs want de trainer vond dat de jonge spits langzaam gebracht moest worden..
Er moest voorzichtig omgegaan worden met de jonge spits om hem niet te vermoorden werd
ons gezegt.Nu loopt er een jonge spits bij Feyenoord op die zelfde eiland en word er
niet meer geroepen of gedacht aan de moordpoging op onze jonge spits!

Makaay///Held
Castaignos///Held
Been///Held
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt!!!2 jaar lang hebben we gezegt dat we in dit systeem niks aan Makaay hadden.
2 jaar lang vertelde ik hier dat hij altijd in een 2 spitsen systeem had gespeeld met als medespelers Lueqe Podolski Santa Cruz en Pizzaro.2 jaar lang liep hij op een eiland tot op een avond vorig jaar tegen Twente toen hij met Luc Gastaignos samen in de spits kwam te spelen .Feyenoord boog een 0-1 achterstand om naar een 2-1 overwinning.Supporters vroegen schreeuwden en smeekte om Makaay voortaan naast Castaignos te zetten!!

Tevergeefs want de trainer vond dat de jonge spits langzaam gebracht moest worden..
Er moest voorzichtig omgegaan worden met de jonge spits om hem niet te vermoorden werd
ons gezegt.Nu loopt er een jonge spits bij Feyenoord op die zelfde eiland en word er
niet meer geroepen of gedacht aan de moordpoging op onze jonge spits!

Makaay///Held
Castaignos///Held
Been///Held
Eens! Denk dat Been(hakker) achteraf ook wel liever hadden geprobeerd om Gio en Makaay nog een jaartje door te laten gaan en Landzaat voor aanmerkelijk minder te laten verlengen, maar daar koop je nu zo weinig voor helaas ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 november 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt!!!2 jaar lang hebben we gezegt dat we in dit systeem niks aan Makaay hadden.
2 jaar lang vertelde ik hier dat hij altijd in een 2 spitsen systeem had gespeeld met als medespelers Lueqe Podolski Santa Cruz en Pizzaro.2 jaar lang liep hij op een eiland tot op een avond vorig jaar tegen Twente toen hij met Luc Gastaignos samen in de spits kwam te spelen .Feyenoord boog een 0-1 achterstand om naar een 2-1 overwinning.Supporters vroegen schreeuwden en smeekte om Makaay voortaan naast Castaignos te zetten!!

Tevergeefs want de trainer vond dat de jonge spits langzaam gebracht moest worden..
Er moest voorzichtig omgegaan worden met de jonge spits om hem niet te vermoorden werd
ons gezegt.Nu loopt er een jonge spits bij Feyenoord op die zelfde eiland en word er
niet meer geroepen of gedacht aan de moordpoging op onze jonge spits!

Makaay///Held
Castaignos///Held
Been///Held
eens, . . en eh . . . . denk dat we Roy idd nog goed hadden kunnen gebruiken.
maar ja, als, hadden, stel je eens voor, enz enz . . . . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens! Denk dat Been(hakker) achteraf ook wel liever hadden geprobeerd om Gio en Makaay nog een jaartje door te laten gaan en Landzaat voor aanmerkelijk minder te laten verlengen, maar daar koop je nu zo weinig voor helaas ...
Oneens want alleen van Landzaat was het bekend geworden..
Toen Makaay het gisteren voorzichtig bracht begonnen Gio zijn handen
ontzettend ,super te trillen en hij plaatste een blik van wanhoop naar Makaay.
Het is gissen maar ik denk dat Gio om dezelfde reden is gestopt!!
En die reden is Mario!!!

Makaay///Held
Gio///Held
Been///Held
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Zie je dat ik best makkelijk te begrijpen ben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
Zie je dat ik best makkelijk te begrijpen ben.
Dit begrijp ik niet hahaha ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Ja sorry..te lange zin..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
geef niet man peace \/,,
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:23   quote  deeplink  
\m/ rock on \m/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 21:25   quote  deeplink  
rock on Stylzz,rock on jongen :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 november 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, . . en eh . . . . denk dat we Roy idd nog goed hadden kunnen gebruiken.
maar ja, als, hadden, stel je eens voor, enz enz . . . . . . . .
Klopt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay









0.0073468