|
|
jacqueline
|
|
|
Wie weet waarom dit eetcafe voor de wedstrijd zo leeg is? Is het niet mogelijk om gewoon wat te drinken? Voorheen zat hier Zuid-west, dat was altijd tot nokkie gevuld voor de wedstrijden? ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb je aandelen in die toko? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
gewoon naar mar's gaan. altijd goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik drink thuis in, Pendrecht is om de hoek... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog een potentieel lid voor het Feyenoord-vrouwen topic? Jacqueline, Wendy, Els, FR-girl, + ? (excuus aan degene die ik nu wellicht vergeet) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 17:03 schreef sevillana het volgende:nog een potentieel lid voor het Feyenoord-vrouwen topic? Jacqueline, Wendy, Els, FR-girl, + ? (excuus aan degene die ik nu wellicht vergeet) Ik weet alleen nog waakzame, maar heb vermoeden over een aantal... |
|
|
|
|
hs
|
|
|
zeker niet voor de wedsrijd naar het haantje gaan zeer slecht geworden sinds nieuwe eigenaar |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
gewoon bolle jan voor de wedstrijd! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
De Spot de Loony,wie komt hier trouwens nog meer weleens?
Zit op de Beierlandse Laan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
nee, alleen op de hilledijk en daarna even bij de poedel! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geen idee, sinds dat Sas weg is ben ik niet meer geweest, maar hoor ook berichten dat 't regelmatig goed vol is, live muziek enz enz ??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
The Hide Away is trouwens ook wel aardig, en op loopafstand van de Kuip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Meestal een biertje in Capelle en Barendrecht soms in Vlaardingen en op Varkenoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet rijden.. dus meestal een kuipkoffie .... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ligt toch allemaal een redelijk stukkie wandelen van elkaar verwijderd Leon! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: of een MAC-koffie ?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mja soms een kuippepsi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar barendrechter mag in me auto naar de kuip rijden,op varkenoord me 3e en daarna 2 uurtjes KUIP.Valt mee toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja maar barendrechter mag in me auto naar de kuip rijden,op varkenoord me 3e en daarna 2 uurtjes KUIP.Valt mee toch? met de auto is 't wel te doen ja, maar waar in Capelle is je 1e bier-stop dan eigenlijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hebaltijd een bierstop van anderhalf uur, begint in Zaandam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schollevaar bij me maatje thuis! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, De Coentunnel zekers....? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:Ik hebaltijd een bierstop van anderhalf uur, begint in Zaandam en dan zo even langs bij de arena......... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
...om tegenaan te pissen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Café de coentunnel is al jaren dicht, en we gaan principieel via Haarlem of Schiphol zodat we niet langs de arena hoeven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zoals een goede supporter dus . . . |
|
|
|