BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toby Alderweireld

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 02 november 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Ik heb me hier al eerder over uitgelaten, maar ik doe het nog eens dunnetjes over.

Persoonlijk vind ik dat jol het niet kan maken morge met Oleguer te starten tegenover de jonge centrale verdediger Toby Alderweireld.. Een jongen die altijd zen best doet, nooit zeurt in tegenstelling tot andere spelers.. Mischien heeft ie dan wel een mager begin van het seizoen gehad maar de beste jongen is nog maar 21(zo uit het hoofd).. Natuurlijk speelt ie af en toe iets minder maar daar leert hij van. en het gezeur dat oleguer cl ervaring heeft vind ik helemaal dikke onzin want hoe krijg je cl ervaring?: DOOR TE SPELEN.
dus jol bij deze : ALDERWEIRELD MOET SPELEN MORGEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door AFCAMylife --
Guyt
 Guyt - dinsdag 02 november 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Alderweireld moet spelen. Leuk hoor Olequer maar wanneer heeft hij nou eigenlijk gespeeld in de laatste tijd.Ja in de thuis wedstrijd tegen auxerre viel die in, toch?? Voor de rest niet vind ook dat Jol het iid niet kan maken. Maar goed wie zijn wij he.
MikeT
 MikeT - dinsdag 02 november 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Ik zie ook liever alderweireld spelen. Maar Oleguer mag ook weleens wat doen voor z'n centen :) als hij het dan ook maar goed doet
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 november 2010 - 15:13   quote  deeplink  
en weet je wat ik TOTAAL NIET SNAP van Jol ? alder zou slecht presteren dus daarom word hij dan gewisseld ok.. kan.. MAAR WAAROM DAN NOG ALTIJD DEJONG OPSTELLEN !!! als er toch iemand slecht presteert is hij het wel.. anita was ook ondermaats maar staat er ook gewoon weer.. dus ik weet niet wat Alder heeft gedaan tegen Jol maar snap het echt totaal niet en vind het al helemaal schandalig dat onze jeugd moet wijken voor iemand die bij PSV geen contract verlenging kreeg.. dat hij de jonge jongens wat kan leren ben ik het mee eens.. maar laat de JEUGD spelen
Ride
 Ride - dinsdag 02 november 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:
en weet je wat ik TOTAAL NIET SNAP van Jol ? alder zou slecht presteren dus daarom word hij dan gewisseld ok.. kan.. MAAR WAAROM DAN NOG ALTIJD DEJONG OPSTELLEN !!! als er toch iemand slecht presteert is hij het wel.. anita was ook ondermaats maar staat er ook gewoon weer.. dus ik weet niet wat Alder heeft gedaan tegen Jol maar snap het echt totaal niet en vind het al helemaal schandalig dat onze jeugd moet wijken voor iemand die bij PSV geen contract verlenging kreeg.. dat hij de jonge jongens wat kan leren ben ik het mee eens.. maar laat de JEUGD spelen
Hoe moet hij het ze dan leren?
Gaat denk ik om Vertonghen en Anita en Wiel.
Die hebben steun en ervaring achterin.
Aldeweireld komt wel komt maar moet even pas op de plaats nemen.
Zou het wel vaker wisselen trouwens want Ooijer alles laten spelen zou ik zelf niet snappen.
Tenzij Jol extra betaalt krijgt per gespeelde minuut van Mido en Ooijer.
eSCee
 eSCee - dinsdag 02 november 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Alderwereld komt wel weer. Ik vind t een goede tijdelijke keuze.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 november 2010 - 16:43   quote  deeplink  
hoezo dan escee.. hadden wij vorig jaar niet maar 19 tegendoelpunten ? met alder erbij? denk je nu werkelijk dat die tegendoelpunten bij Alder weg komen ? denk het namelijk niet.. Dezeeuw en Dejong zijn in HELE slechte doen op het middenveld.. en ik denk persoonlijk dat daar het probleem ligt
eSCee
 eSCee - dinsdag 02 november 2010 - 16:53   quote  deeplink  
ik denk niet dat het aantal tegendoelpunten de hoofdreden is dat op dit moment toby op de bank zit. heeft met het totale plaatje te maken, coachen, leiden, wakkerschudden, verdelen, passen, zuigen...qua tegendoelpunten is er niet veel verschil en dat kan je natuurlijk niet op 1 man afschuiven.

ik verwacht m trouwens morgen wel in de basis.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 november 2010 - 20:15   quote  deeplink  
ik mag het hopen... mocht hij olequer erin zetten dan denk ik echt dat het tijd word voor een echte Ajax man.. aka Rijkaard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Olequer kreeg vorig seizoen, ondas dat Alder vrijwel alles speelde in de ED toch vaak de voorkeur boven Alder
joduh
 joduh - dinsdag 02 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
oleguer heeft een bult ervaring,ik vind hem wel ok hoor!
joduh
 joduh - dinsdag 02 november 2010 - 21:58   quote  deeplink  
als ik geen ruzie meer met remco heb,dan ga ik freaky maar zieken denk ik man.....wat lul jij uit je nek man!!!!
joduh
 joduh - dinsdag 02 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
sorry freakie,ik plaatste dit in verkeerde topic man.ik moest emanuelson topic hebben....
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 21:58 schreef joduh het volgende:
als ik geen ruzie meer met remco heb,dan ga ik freaky maar zieken denk ik man.....wat lul jij uit je nek man!!!!
Je moet iets te etteren hebben he??? haha, maar ff serieus, Freaky is een prima gast kerel, laat hem lekker zijn mening hebben.....:):)
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 03 november 2010 - 00:40   quote  deeplink  
super freak super freak it's super freaky!!
freakie
 freakie - woensdag 03 november 2010 - 07:46   quote  deeplink  
Hahahahaha hup hup xD
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 11:21   quote  deeplink  
hij maakte een blunder bij de 2-1.
waarom niet met oliegeur begonnen?
freakie
 freakie - donderdag 04 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Omdat we met alder zijn begonnen.. en hij scoorde en het dus goed deed.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 19:47   quote  deeplink  
oh ok
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 11:21 schreef kansenbenutter het volgende:
hij maakte een blunder bij de 2-1.
waarom niet met oliegeur begonnen?
Het deed het perfect bij de 2-1, hij speelde op buitenspel en dat was het ook, tis toch niet zijn fout dat andere mensen niet voor zo'n bal gaan staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door remco k --
ajacied
 ajacied - vrijdag 05 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
idd ! was erg zuur, toby speelde vind ik een prima wedstrijd en hoort zeker elke wedstrijd te spelen.
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 05 november 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 13:07 schreef ajacied het volgende:
idd ! was erg zuur, toby speelde vind ik een prima wedstrijd en hoort zeker elke wedstrijd te spelen.
Eens!
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
toby is zwaar ok man.
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 18:50 schreef joduh het volgende:
toby is zwaar ok man.
Speelde tegen Auxerre een meer dan prima wedstrijd, ik heb wel het gevoel dat hij nog wat harder moet gaan worden, maar goed, hij is ook nog jong natuurlijk
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Toby.... topper
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 21:21   quote  deeplink  
precies....jonge gast,beetje arogant ...heerlijk man!en dat harder worden komt zeker goed man!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:21 schreef joduh het volgende:
precies....jonge gast,beetje arogant ...heerlijk man!en dat harder worden komt zeker goed man!
Paar rode kaarten zal hem goed doen..

hahahahhaha
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:22 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Paar rode kaarten zal hem goed doen..

hahahahhaha
Maar dan wel als we de volgende wedstrijd tegen Willem 2 moeten ofzo en in de wedstrijd met 5-0 voorstaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toby Alderweireld

0.0086140