|
|
AFCAMylife
|
|
|
Post hier je favo stadion song. Persoonlijk is de mijne:
GEEN DAG GAAT MIJ VOORBIJ ZONDER MIJN VRIENDEN AAN MEN ZIJ DAN ZINGEN WIJ VANUIT ONS HART DIT LIED DAT DOEN WIJ EXTRA HARD VAK 410 IN VUUR EN VLAM WE ZIJN DE BOYS UIT AMSTERDAM BEN AJACIED TOT IN DEN DOOD EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD!.
Of three little birds (wat je toch mag rekenen als een ajax song) vind ik ook geweldig! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Alle songs, zolang de tegenstander maar op de stang gejaagd wordt en de spelers van Ajax volwaardige steun krijgen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Uiteraard waar! maar geen één die je net effe iets mooier vind dan de rest? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Jelelele Ajax Amsterdam? wel als het hele stadion mee zingt! |
|
|
|
|
Bama
|
|
|
De gouwe ouwe:
Er lagen bij nachte herdertjes in t veld, zei lagen bij nacht in het veld! Daar hoorde zei engelen zingen: AJAX!!!! AJAX!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent.
Krijg altijd kippevel als dan het hele stadion gaat staan zoals bij Dynamo Kiev |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Voorheen vond ik de songs van VAK410 altijd wel vet, maar ik vind soms de liedjes een beetje gaan vervelen, zeker wanneer er een bepaald liedje heel lang door wordt gezongen.
Ik heb toch voorkeur voor standaard liedjes, waar drums niet echt van toepassing zijn. meer English Style.
Can you hear the F-Side sing? De herdertjes. Waar komen Joden toch vandaan? We love you Ajax
Van VAK410 vind ik 'Wij zijn Ajax, wij zijn de Beste' altijd wel vet, jammer dat die nooit zo hard wordt gezongen. Met uitzondering van vorige week, Heracles-uit. Toen klonk die lekker in het uitvak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door dapp're strijder -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Mijn persoonlijke favoriet is Bloed, Zweet en Tranen. Ik krijg iedere keer weer kippenvel als ik het stadion dat nummer hoor meezingen. En uiteraard is de Champions League hymne ook een genot voor het oor! ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 15:23 schreef Harm de Graaf het volgende:Mijn persoonlijke favoriet is Bloed, Zweet en Tranen. Ik krijg iedere keer weer kippenvel als ik het stadion dat nummer hoor meezingen. En uiteraard is de Champions League hymne ook een genot voor het oor! ;-) Zekers... die is heel gaaf... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
CL hymne is wel leuk, maar dan zit daar ook weer een ander commercieel liedje voor. Verschrikkelijk!
bloed zweet is toppie.
Het liedje voor Marko Pantelic vorig jaar vond ik ook geweldig..
en vroeger de Shota Arveladze song was vet.
verder nu is het repertoire niet zo breed.
en het sta op ...tja...ik sta zeker niet op omdat andere supporters dat zeggen.
ik sta op als de sfeer er naar vraagt of het spel er naar is..
Los van songs was auxerre thuis, laatste 20 minuten geweldig. en een duidelijk voorbeeld van de invloed die supporters hebben op een wedstrijd. jammer dat dat niet vaker gebeurd.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 14:43 schreef Ride het volgende:Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Sta op... als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor AJAX bent. Krijg altijd kippevel als dan het hele stadion gaat staan zoals bij Dynamo Kiev Hmm die heb ik niet gehoord maar was wel in het stadion.. was zowiezo een kippevel wedstrijd. vooral bloed zweet en tranen en three little birds waren hard! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
waar komen joden toch vandaan |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Israel hier ver vandaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien wel toepasselijk op de komende weken als we zorgen dat Milan naar de EL wordt gedegradeerd....
|
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
JISKEFET - MIJN CLUB!! Kippevel als ik in 't stadion zit! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd the dude na de wedstrijd dit is mijn club is geweldig verder vind ik vooral voor de grote wedstrijden bloed zweet en tranen geweldig en die van superjoden maar ben even kwijt hoe die gaat misschien kan iemand mij even opfrissen haha |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
jaaa bloed zweet en tranen, lekker in de stemming komen!
maar op dit moment biggelen de tranen....:( |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 17:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:indd the dude na de wedstrijd dit is mijn club is geweldig verder vind ik vooral voor de grote wedstrijden bloed zweet en tranen geweldig en die van superjoden maar ben even kwijt hoe die gaat misschien kan iemand mij even opfrissen haha Waar komen joden toch vandaan. Israel hier ver vandaan wonen daar ook superjoden ja daar wonen superjoden vinden joden voetbal fijn ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM, AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAAAAAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM, AAAMSTEEERDAAAAM AAAAMSTEEEERDAAAAAAAAAAAAM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
tom
|
|
|
Dale Cavese na een internationaal doelpunt, heerlijk!
en we are the champions en wie niet springt
beide bij ajax as roma 8 jaar geleden |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
f-side patrick
|
|
|
gasten kom op........................ we gaan geen liedjes na doen van die reserve duitsers uit enschede. Sta op???? Ik sta de hele tijd al |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het zijn maar KUTKAKKERLAKKEN... KUTKAKKERLAKKEN...
hahahahaha... heerlijk |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Aan het begin van elke wedstrijd hoor je nu geen dag aan mij voorbij. Dat lied sluiten ze dan af met jelelelele ajax amsterdam en dat zingt een groot deel ff mee, erg leuk. Dit is mijn favo song: Wit rood wit zit in ons bloed. Wij zijn de beste en zo goed. Ik spring heel me leven lang, voor AJAX AMSTERDAM. OOOOHOOOHOOOOH OOOOHOOOOHOOOOH OOOHOOOOHOOOH voor AJAX AMSTERDAM. Superjoden ook erg leuk. En de Miralem Sulejmani song, hahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JOL neem je spullen mee!!! En het bestuur erbij!!! |
|
|
|