|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Buffel vindt Vossen bij Feyenoord 'passen' (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Jelle Vossen is op dit moment met veertien goals de topscorer van de Belgische Jupiler Pro League. De spits van KRC Genk is volgens Thomas Buffel een 'type Kuyt' die goed bij Feyenoord zou passen.
"Zijn neus voor doelpunten is ongekend", zegt de voormalig Feyenoorder in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Jelle is veel in beweging en staat daardoor vaak op de goede plaats. Ik vergelijk hem met Dirk Kuyt vanwege zijn inzet voor het elftal en zijn scorend vermogen."
Hoewel Vossen zelf al aangaf na te denken over een stap hogerop, ziet Buffel zijn ploeggenoot niet snel vertrekken. "Hij heeft hier net verlengd. Ik denk ook niet dat hij snel vertrekt. Maar je weet nooit hoe het loopt in het voetbal. Op den duur zou hij denk ik niet misstaan bij een Europese topclub. In Nederland? Bij Feyenoord zou hij met zijn speelwijze goed passen. Maar of ze in Rotterdam geld voor hem hebben?" |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Royaal overbodige topic zeg ik dan. Je drukt ons nog even met de neus op de feiten dat we geen geld hebben en niemand zullen halen... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ach Blokland is on his way |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 14:54 schreef Pietje1 het volgende:Royaal overbodige topic zeg ik dan. Je drukt ons nog even met de neus op de feiten dat we geen geld hebben en niemand zullen halen... eens |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
De laatst bestempelde type Kuijt speelt bij NEC. Nou laat maar... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Maar die legde er bij onze zuiderburen geen 14 in in 9 matches....Deze jongen kan echt ballen hoor. Helaas net verlengd en dus(momenteel) onhaalbaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja snap wel dat hij beter is dan Vlemmix. Maar ja dat vergelijken met voetballers ben ik zo zat. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: ja 30 jaar geleden leek ik ook op coen Moulijn, helaas niks geworden! ;( |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Aan uiterlijk of als voetballer? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: mag je zelf invullen... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hahaha ga ik voor optie 1... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hahaha maar goed, na de Beckham van t verre oosten, de Romario van Zuid Afrika, en nu onze eigen Luc als de Thierry Henry der lage landen mag t idd wel eens ophouden met die synoniemen...Legt alleen maar druk op die gasten d'r schouders... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 17:54 schreef sterski010 het volgende:Hahaha maar goed, na de Beckham van t verre oosten, de Romario van Zuid Afrika, en nu onze eigen Luc als de Thierry Henry der lage landen mag t idd wel eens ophouden met die synoniemen...Legt alleen maar druk op die gasten d'r schouders... Vergeet de messi van de balkan niet |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Je kan en moet geen speler uit de tweede divisie met Dirk vergelijken die mongool van NEC leek er ook op nou dat hebben we met ze allen gezien....Dirk is echt een unieke speler,em men doet hem te kort om hem met dit soort clowns te vergelijken. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Je draait de boel een beetje om!
Maarja een roulatie systeem is goed om de boel in vorm te houden |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 18:28 schreef De Spot het volgende:Je kan en moet geen speler uit de tweede divisie met Dirk vergelijken die mongool van NEC leek er ook op nou dat hebben we met ze allen gezien....Dirk is echt een unieke speler,em men doet hem te kort om hem met dit soort clowns te vergelijken. Jelle Vossen is op dit moment met veertien goals de topscorer van de Belgische Jupiler Pro League. De spits van KRC Genk
volgens mij speelt genk gewoon op het hoogste .......
maar zegt nog niks om hem te vergelijke met de unieke kuit nee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is dit een fantasie-onderwerp? 'k Lees 'm over 2 jaar wel weer. Hopelijk dan wat realistischer |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 19:58 schreef supahfeyenoord you m het volgende:[..] Jelle Vossen is op dit moment met veertien goals de topscorer van de Belgische Jupiler Pro League. De spits van KRC Genk volgens mij speelt genk gewoon op het hoogste ....... maar zegt nog niks om hem te vergelijke met de unieke kuit nee Oke my bad maar dan nog de belgische competitie..... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Topploegen in Belgie doen tegenwoordig niets meer onder voor topploegen uit Nederland, triest maar waar. Als je het daar kan, kan je het hier ook... En aanpassingsproblemen hebben die Belgen niet want die komen van 100 km verderop...Kijk Ruiz, die doet het hier nog beter dan in Belgique....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bart goor, leonard, kan er geen genoeg van krijgen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Haha je noemt er wel een paar op ook, de Ceulaer... Maar goed, die kwamen kwaliteit te kort, das een ander soort probleem.Maar als je meer dan 1 op 1 loop in Belgie moet je toch wel wat kunnen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou die geeft m wel ff van patat in pollekes land.. Overigens is belgisch top nog steeds .nederlandse subtop |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Even een vraagje.Twente heeft toch Ruiz gekocht nadat feyenoord el ahmadi van twente had overgenomen voor 5 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door raket -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
buffel vossen???? lijk wel een dierentuin haha |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
kuyt en Theo janssen erbij(gefinancieerd door externe investeerders) zou een hoop schelen!! Beide 31 jaar dus lage transfersom, maar een hoog salaris!!! daar rondom heen een sterke jeugd bouwen en we doen weer mee om de prijzen, de investering betaald zich uiteindelijk terug in de merchandise! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 09:50 schreef El Jardinero het volgende:kuyt en Theo janssen erbij(gefinancieerd door externe investeerders) zou een hoop schelen!! Beide 31 jaar dus lage transfersom, maar een hoog salaris!!! daar rondom heen een sterke jeugd bouwen en we doen weer mee om de prijzen, de investering betaald zich uiteindelijk terug in de merchandise! janssen is 29 pannekoek! wat heb jij gerookt? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 09:24 schreef raket het volgende:Even een vraagje.Twente heeft toch Ruiz gekocht nadat feyenoord el ahmadi van twente had overgenomen voor 5 miljoen. hallo,hallo hier raket.Kan iemand mij nog antwoord geven?B.vb hartelijk dank |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja maar of daar een verband tussen zit is niet bekend. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ja, laten we op Vossenjacht gaan! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 09:24 schreef raket het volgende:Even een vraagje.Twente heeft toch Ruiz gekocht nadat feyenoord el ahmadi van twente had overgenomen voor 5 miljoen. Ja en toen twijfelde ze tussen Cisse en Ruiz.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ongeloofelijk dat ze jaar in jaar uit zoveel verkeerde beslissingen nemen.Moet je kijken hoe twente speelt met die gozer erbij.Gewoon bijna niet van de bal te krijgen.De messi van de nederlandse velden.Als je die bij feyenoord had gehad en een goed spits,had je niet daar gestaan,waar je nu staat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:30 schreef raket het volgende:[..] Ongeloofelijk dat ze jaar in jaar uit zoveel verkeerde beslissingen nemen.Moet je kijken hoe twente speelt met die gozer erbij.Gewoon bijna niet van de bal te krijgen.De messi van de nederlandse velden.Als je die bij feyenoord had gehad en een goed spits,had je niet daar gestaan,waar je nu staat. Achteraf is dat makkelijk praten! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,maar dat is de zoveelste al die ze laten lopen en dan zelf de verkeerde speler halen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja klopt, tis net een gewone voetbalclub. |
|
|
|