BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord premie-effect uit 1999

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 02 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Wie heeft er ook nog zo'n obligatie uit 1999? Deze heeft een looptijd van 25 jaar en dan krijg je je inzet weer terug.
Als steun in de rug van de supporters zouden ze wat mij betreft dit mogen laten vervallen.Hoeven ze hier ook geen rente van 2% per jaar meerover te betalen.Wat vinden jullie hiervan?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 02 november 2010 - 18:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 02 november 2010 - 20:16   quote  deeplink  
ja toen haalde ze 15 miljoen op toch?????????
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 17:52 schreef gladdeharry het volgende:
Wie heeft er ook nog zo'n obligatie uit 1999? Deze heeft een looptijd van 25 jaar en dan krijg je je inzet weer terug.
Als steun in de rug van de supporters zouden ze wat mij betreft dit mogen laten vervallen.Hoeven ze hier ook geen rente van 2% per jaar meerover te betalen.Wat vinden jullie hiervan?
Helemaal eens! Maar ik heb er ook geen hahaha. Wordt lastig denk ik, omdat niet iedereen hier mee in zal stemmen. Dan moet je dus administratief een heleboel kunstgrepen uithalen. Maar alle initiatieven zijn welkom lijkt mij dus misschien moet je het gewoon aan Feyenoord zelf voorleggen?
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - dinsdag 02 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
De Rotterdamse club ging niet zoals !@#@!$#@%
naar de beurs, maar gaf in 1999 een 25 jaar lopende obligatie uit waarmee hij circa euro 6 mln ophaalde. De 'Feyenoord-obligatie' heeft standaard een jaarrente van 2%, maar kent meerwaardes bij goede prestaties. Als Feyenoord de Champions League speelt, krijgt de houder 2% extra. Bereikt Feyenoord de kwartfinale, dan komt er nog eens 2% bij. Dit geldt ook voor het behalen van een halve finale of finale van een Europees toernooi. In beide gevallen krijgt de belegger 2% extra uitgekeerd. Bij speciale overwinningen wordt onder de houders zelfs een superpremie van euro 450.000 verloot. Dit gebeurde voor het laatst in 2002, toen de Rotterdammers de Uefa-cup wisten te winnen. Feyenoord heeft 70% van het opgehaalde geld gebruikt voor versterking van de selectie. De rest is bij een bank op deposito gezet en rent op tot het oorspronkelijke bedrag, zodat daarmee de aflossing is veiliggesteld.

dit kon ik er over vinden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2010 door supahfeyenoord you m --
frray
 frray - dinsdag 02 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Ik heb een obligatie, waarde van 500 Nederlandse gulden. Looptijd inderdaad 25 jaar.
Zit mooi ingelijst. Heb er nog steeds niks op ontvangen, haha, maar ja club mag het houden he, alle kleine beetjes helpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord premie-effect uit 1999









0.0059909