BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson kiest definitief voor vertrek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 03 november 2010 - 07:23
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

EMANUELSON KIEST VOOR VERTREK (De Telegraaf)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Emanuelson
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 november 2010 - 07:49   quote  deeplink  
Emanuelson kiest definitief voor vertrek

AUXERRE - Urby Emanuelson (24) is definitief bezig aan zijn laatste maanden bij Ajax. Bronnen binnen de Amsterdamse club weten dit te melden. Het linksbenige product van de eigen jeugdopleiding zou begin deze week aan algemeen directeur Rik van den Boog hebben laten weten definitief niet op de nieuwe driejarige aanbieding in te gaan.

Het tijdstip waarop dit uitlekt - vlak voor het Champions League-duel met AJ Auxerre - is bijzonder, omdat Emanuelson uitgerekend in de Bourgogne zijn officiƫle debuut maakte in het vlaggenschip van Ajax. De Amsterdammer kwam op 24 februari 2005 in het veld voor Wesley Sneijder.

De keuze van Emanuelson is volgens de bronnen een mengeling van teleurstelling en het feit dat hij na zeven seizoenen in het eerste van Ajax zijn horizon wil verbreden. Ajax legde hem in eerste instantie een verslechterd contract voor, maar deed hem later alsnog een vergelijkbaar voorstel als zijn huidige verbintenis. De speler, die vanwege de voorbereiding op het treffen met Auxerre niet voor commentaar bereikbaar was, is in de zomer transfervrij.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 03 november 2010 - 07:52   quote  deeplink  
Mooi!
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 08:04   quote  deeplink  
Jammer
Afcabz
 Afcabz - woensdag 03 november 2010 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 07:52 schreef Hasjkoph het volgende:
Mooi!
je doet je naam eer aan
Per4manc
 Per4manc - woensdag 03 november 2010 - 08:49   quote  deeplink  
Het is zijn keuze. Op zich vind ik het wel jammer. Ik vind het namelijk wel speler met een niveau dat bij Ajax past.
Echter het feit dat hij zich misbruikt voelt doordat het steeds op verschillende plaatsen is ingezet ligt natuurlijk wel grotendeels bij hemzelf. Dat moet hij dus niet als excuus aandragen.
Rogier
 Rogier - woensdag 03 november 2010 - 09:10   quote  deeplink  
7 jaar in het eerste gespeeld...lijkt me logisch dat hij een keer verder gaat kijken.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Mijn dag is goed, kan niet beter zelfs! Hopen dat jol hem direct niet meer opstelt nu!
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 08:04 schreef Ride het volgende:
Jammer
Jammer ja maar word het gedoe rondom zijn persoontje nu wel een beetje zat. Hij gaat wel ,hij gaat niet. Zeg wat je doet weten wij allen ook waar we aan toe zijn. Begint nu een beetje op een soap te lijken allemaal.
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 08:49 schreef Per4manc het volgende:
Het is zijn keuze. Op zich vind ik het wel jammer. Ik vind het namelijk wel speler met een niveau dat bij Ajax past.
Echter het feit dat hij zich misbruikt voelt doordat het steeds op verschillende plaatsen is ingezet ligt natuurlijk wel grotendeels bij hemzelf. Dat moet hij dus niet als excuus aandragen.
Waarom ligt dat bij hem zelf??? Hij maakt de opstelling niet. Als die jongen al die tijd op 1 positie had mogen spelen had hij zich waarschijnlijk beter ontwikkeld. Dat geloof ik dus wel. Maar hij weet voor hem zelf wat hij gaat doen dus heb ik zoiets maak het bekend. Hier word ik moe van.
Per4manc
 Per4manc - woensdag 03 november 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 09:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

Waarom ligt dat bij hem zelf??? Hij maakt de opstelling niet. Als die jongen al die tijd op 1 positie had mogen spelen had hij zich waarschijnlijk beter ontwikkeld. Dat geloof ik dus wel. Maar hij weet voor hem zelf wat hij gaat doen dus heb ik zoiets maak het bekend. Hier word ik moe van.
Denk je dat Sulemani als links-back gaat spelen wanneer Jol hem dat vraagt? Lijkt me niet.
BRW
 BRW - woensdag 03 november 2010 - 10:32   quote  deeplink  
Erg jammer! In dat geval moet Ajax er alles aan doen om hem te verkopen in de winterstop(Zeg ik met pijn in mijn hart!).. Dan kan Ajax in ieder geval nog iets aan Urby verdienen..
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Zegt alles over het feit dat hij een zogenaamde echte Ajacied, is, hij had ook kunnen bijtekenen, met een gelimiteerde transfersom van bijvoorbeeld 2 miljoen Euro, maar meneertje is veel te bang dat hij z'n centen niet gaat krijgen. Wat nou rasajacied, als dat echt zo was had hij wel bijgetekend.
Het gaat hem dus ook alleen maar om het geld. triest
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:15 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Denk je dat Sulemani als links-back gaat spelen wanneer Jol hem dat vraagt? Lijkt me niet.
Ik ben Urby fan en volgens mij begrijp jij me niet. Jij zegt dat het ook aan Urby zelf ligt dat hij op meerdere positie speelt. Ik zeg daarop als Urby op 1 en dezelfde positie al die jaren had mogen spelen dat hij zich dan op 1 positie had kunnen richten en zich daar door beter had ontwikkeld.En als Jol wil dat Sulejmani daar gaat spelen zal hij wel moeten snap je?? De coach bepaald tenslotte.Dus Urby heb daarin geen keus gehad. Na mij idee. Of heb ik jou verkeerd begrepen???
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 09:10 schreef Rogier het volgende:
7 jaar in het eerste gespeeld...lijkt me logisch dat hij een keer verder gaat kijken.
Maar in die 7 jaar niks bereikt, wil je niet eerst eens wat bereiken voordat je verder kijkt??
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:48 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik ben Urby fan en volgens mij begrijp jij me niet. Jij zegt dat het ook aan Urby zelf ligt dat hij op meerdere positie speelt. Ik zeg daarop als Urby op 1 en dezelfde positie al die jaren had mogen spelen dat hij zich dan op 1 positie had kunnen richten en zich daar door beter had ontwikkeld.En als Jol wil dat Sulejmani daar gaat spelen zal hij wel moeten snap je?? De coach bepaald tenslotte.Dus Urby heb daarin geen keus gehad. Na mij idee. Of heb ik jou verkeerd begrepen???
Grote onzin, je hebt altijd een keuze, het is geen gevangenis, als Urby niet als linksback wil spelen dan moet hij zeggen dat hij daar niet kan spelen, en dat hij daar het team niet verder helpt. Maar goed als je nergens in uitblinkt, heb je dat al vrij snel natuurlijk, dan wordt je overal voor gebruikt
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:47 schreef remco k het volgende:
Zegt alles over het feit dat hij een zogenaamde echte Ajacied, is, hij had ook kunnen bijtekenen, met een gelimiteerde transfersom van bijvoorbeeld 2 miljoen Euro, maar meneertje is veel te bang dat hij z'n centen niet gaat krijgen. Wat nou rasajacied, als dat echt zo was had hij wel bijgetekend.
Het gaat hem dus ook alleen maar om het geld. triest
Kijk Remco hij kan best teleurgesteld zijn dat hij als jojo word gebruikt en zich zelf daar niet door kan hebben door ontwikkeld. Daarom denk ik niet dat het meteen een geld kwestie is wat jij zegt.Maar zou wel fijn zijn als hij zich nu uitspreekt wat hij doet. Of blijven of weg gaan?? Zou het erg jammer vinden als hij gaat maar goed als het zijn keus is respecteer ik dat.
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Grote onzin, je hebt altijd een keuze, het is geen gevangenis, als Urby niet als linksback wil spelen dan moet hij zeggen dat hij daar niet kan spelen, en dat hij daar het team niet verder helpt. Maar goed als je nergens in uitblinkt, heb je dat al vrij snel natuurlijk, dan wordt je overal voor gebruikt
Ik denk dat hij hier geen keuze in heb. Bovendien weten we niet wat er allemaal gebeurt is waardoor hij teleurgesteld is.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Laten we er over ophouden iedereen moet blij zijn dat deze pannenkoek weggaat het mooiste in de winterstop. Hij heeft 7 jaar gespeeld en 7 jaar veel fouten gemaakt en veel belangrijke punten gekost.
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:58 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
Laten we er over ophouden iedereen moet blij zijn dat deze pannenkoek weggaat het mooiste in de winterstop. Hij heeft 7 jaar gespeeld en 7 jaar veel fouten gemaakt en veel belangrijke punten gekost.
PSV bij ons in de Arena zeker vergeten...

Maar goed... discussie is eindeloos...

Ik erken, let op Remco ;), dat hij niet optimaal rendeert maar vind hem een geweldige Ajacied en gun hem het beste.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 11:12   quote  deeplink  
ik hou me gewoon stil want ik lees weer dingen dat ik denk van val in de soep.. en dan hou ik het nog netjes...

daarbij mocht hij in de winterstop verkassen dan zitten we met een heel groot probleem mocht Atouba nog nie fit zijn en we geen fatsoenlijke linksback hebben kunnen aantrekken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 11:15   quote  deeplink  
AFCAKAMPEN zullen we steek dan ook maar gelijk weggeven ? kan me nog een paar seizoenen herinderen waar we HEEL veel tegendoelpunten tegen kregen onderanderen door Steek zijn toe doen..
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 10:52 schreef Guyt het volgende:

[..]

Kijk Remco hij kan best teleurgesteld zijn dat hij als jojo word gebruikt en zich zelf daar niet door kan hebben door ontwikkeld. Daarom denk ik niet dat het meteen een geld kwestie is wat jij zegt.Maar zou wel fijn zijn als hij zich nu uitspreekt wat hij doet. Of blijven of weg gaan?? Zou het erg jammer vinden als hij gaat maar goed als het zijn keus is respecteer ik dat.
Het is wel degelijk een geld kwestie, hij heeft duidelijk aangegeven bij Ajax te blijven als de aanbieding goed was geweest, dat doe je dan dus toch voor geld, en niet voor andere dingen, hij moet een voorbeeld nemen aan v Brockhorst en Makaay, die leveren gewoon een gedeelte van hun salaris in omdat het slecht gaat met de club.

Urby weet dat Ajax een verlies van 22+ miljoen Euro heeft geleden door de hoge salariskosten, en dan nog steeds meer geld willen eisen, en als het ook maar even tegenzit, ook meteen alles bij de pers neerleggen, een echte Ajacied zou dat nooit doen.
BRW
 BRW - woensdag 03 november 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:07 schreef Ride het volgende:

[..]

PSV bij ons in de Arena zeker vergeten...

Maar goed... discussie is eindeloos...

Ik erken, let op Remco ;), dat hij niet optimaal rendeert maar vind hem een geweldige Ajacied en gun hem het beste.
Het wordt ook een beetje kansloze discussie..
In de laatste zin heb je het mooi verwoord, Ride!
BRW
 BRW - woensdag 03 november 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een geld kwestie, hij heeft duidelijk aangegeven bij Ajax te blijven als de aanbieding goed was geweest, dat doe je dan dus toch voor geld, en niet voor andere dingen, hij moet een voorbeeld nemen aan v Brockhorst en Makaay, die leveren gewoon een gedeelte van hun salaris in omdat het slecht gaat met de club.

Urby weet dat Ajax een verlies van 22+ miljoen Euro heeft geleden door de hoge salariskosten, en dan nog steeds meer geld willen eisen, en als het ook maar even tegenzit, ook meteen alles bij de pers neerleggen, een echte Ajacied zou dat nooit doen.
Dat eerste is echte LULkoek en dat weet je zelf ook..
Van Bronckhorst en Makaay waren op leeftijd toen ze bij Feyenoord tekende..
Hadden daarvoor mooie clubs gehad, voor het geld gingen ze sowieso al niet naar Feyenoord!

Emanuelson is nog jong en wil dus graag geld verdienen.. Ik snap het wel!
Als je de verhalen mag geloven kreeg hij eerst een verslechterde aanbieding en de tweede schijnt (iets) beter te zijn geweest.. Of die verhalen kloppen komen we waarschijnlijk ook niet te weten! Maar als jij bij jou baas voor hetzelfde werk een verslechterd contract krijgt doe je dat ook niet..

(NOOT: Ik wil er wel bij zeggen dat het geld al veel te veel de overhand krijgt in deze sport.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door BRW --
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 11:42   quote  deeplink  
ja en feyenooid uit vorig jaar? auxerre thuis en exelsior uit? allemaal dure goals met dank aan urby!

Steek is een ander verhaal die heeft zich door marco geweldig gerevancheerd, maar dat zal die luie flikker van n urby nooit doen die stopt met lopen als hij de bal weer eens verneukt!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
dus remco als ik het goed begrijp zou jij na 7 jaar (en dan heb ik het nog nie eens over de jeugd) hard werken geen goeie loonsverhoging willen ? ipv een kleine verbetering ? nou trust me dan ben ik ook weg hoor..hoe goed het bedrijf ook is.. maar als je het beter kan krijgen ben je toch een dief van je eigen portomonee als je het niet doet ?
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:40 schreef BRW het volgende:

[..]

(NOOT: Ik wil er wel bij zeggen dat het geld al veel te veel de overhand krijgt in deze sport.)
Tsja, geloof dat ze in honkbal in USA ooit iets hadden bedacht maar volgens mij werkt dat nu ook al niet meer...
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:42 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
ja en feyenooid uit vorig jaar? auxerre thuis en exelsior uit? allemaal dure goals met dank aan urby!

Steek is een ander verhaal die heeft zich door marco geweldig gerevancheerd, maar dat zal die luie flikker van n urby nooit doen die stopt met lopen als hij de bal weer eens verneukt!!!
noem jejezelf nu echt ajacied ? dus jij vind niet dat het team verantwoordelijk is maar alleen Urby ? of wou je zeggen dat alle 10 de andere spelers HELEMAAL SUPER waren behalve Urby ? man je lijkt die KUT verkopers in ons bedrijf wel die alles op anderen afschuiven behalve hun zelf..
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 11:49   quote  deeplink  
Joggie als je zovaak ging als ik wist je wel beter! deze jonge is ajax niet waard! net als lindgren en de jong maarja daar kom je nog wel achter!
moa
 moa - woensdag 03 november 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Emanuelson op weg naar PSV, Twente of Feyenoord?
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:
dus remco als ik het goed begrijp zou jij na 7 jaar (en dan heb ik het nog nie eens over de jeugd) hard werken geen goeie loonsverhoging willen ? ipv een kleine verbetering ? nou trust me dan ben ik ook weg hoor..hoe goed het bedrijf ook is.. maar als je het beter kan krijgen ben je toch een dief van je eigen portomonee als je het niet doet ?
Sterker nog, het bedrijf waar ik werk, daar zit ik inmiddels 21 jaar, en ik heb omdat het wat minder gaat, mijn bonus van 8.000 euro dit jaar weer teruggegeven, en dat hebben mijn collega's ook gedaan, overigens is dat vrij normaal vind ik, ik heb veel aan het bedrijf te danken, en aangezien het slecht gaat moeten wij allemaal helpen het weer op niveau te krijgen....
Een speler als Urby, wat een echte Ajax jeugdspeler is, heeft alles aan Ajax te danken, maar dan ook echt ALLES, als je dan te beroerd bent om de club iets te gunnen, dan vind ik dat inderdaad heel triest, zeker als je de financiele huishouding van Ajax bekijkt... Zoals hij zich nu uit, is hij mede de reden dat het zo slecht gaat, want het kost Ajax gewoon een paar miljoen als hij gratis de deur uit loopt
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:40 schreef BRW het volgende:

[..]

Dat eerste is echte LULkoek en dat weet je zelf ook..
Van Bronckhorst en Makaay waren op leeftijd toen ze bij Feyenoord tekende..
Hadden daarvoor mooie clubs gehad, voor het geld gingen ze sowieso al niet naar Feyenoord!

Emanuelson is nog jong en wil dus graag geld verdienen.. Ik snap het wel!
Als je de verhalen mag geloven kreeg hij eerst een verslechterde aanbieding en de tweede schijnt (iets) beter te zijn geweest.. Of die verhalen kloppen komen we waarschijnlijk ook niet te weten! Maar als jij bij jou baas voor hetzelfde werk een verslechterd contract krijgt doe je dat ook niet..

Het gaat om clubliefde, en dat woord kent Urby alleen als hij met de pers praat, dan speelt hij de vermoorde onschuld.
moa
 moa - woensdag 03 november 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om clubliefde, en dat woord kent Urby alleen als hij met de pers praat, dan speelt hij de vermoorde onschuld.
Hou er rekening mee dat Emanuelson waarschhijnlijk een contract heeft dat hij heeft getekend op 18-19 jarige leeftijd, en waarschijnlijk vrij weinig betaald krijgt in verhouding tot zijn medespelers. Het is dan ook niet zo heel vreemd dat hij meer wil gaan verdienen.
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:56 schreef moa het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat Emanuelson waarschhijnlijk een contract heeft dat hij heeft getekend op 18-19 jarige leeftijd, en waarschijnlijk vrij weinig betaald krijgt in verhouding tot zijn medespelers. Het is dan ook niet zo heel vreemd dat hij meer wil gaan verdienen.
Bedankt Moa...

dat wilde ik net zeggen.

Remco, nogmaals... je antipathie voor Urby neemt groteske vormen aan.

Doe toch eens normaal en fulmineer niet zo op onze Ajacied.

Het is belachelijk hoe zo'n jongen is behandelt en doet me denken aan de jaren 90 met Kluivert, Seedorf en Davids die toen navenant minder verdienden dan de "blanke" jongens.

Wees toch eens wat vriendelijker en probeer niet de malaise van Ajax op Urby af te schuiven.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 11:49 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
Joggie als je zovaak ging als ik wist je wel beter! deze jonge is ajax niet waard! net als lindgren en de jong maarja daar kom je nog wel achter!
lol... kereltje heb een seizoenskaart en zit er elke week.. en ja kom ook uit het oosten zelfde als jou . dus shhhhht... dejong en lindgren ben ik het overgens dik mee eens.. zag je tegen heracles ook duidelijk.. zat ik toevallig ook dat die 2 niks waard zijn
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 12:10   quote  deeplink  
nou remco ben je mooi dom.. :D voordat ik dat geld inlever.. daarbij denk ik dat jij ook genoeg verdiend als je ook al een bonusje krijgt van 6800 euro.. komt hier niet boven de 600 en dan heb ik het niet over een netto bedrag.. en dat bedoel ik nu precies.. als ik waarschijnlijk zo goed als jou verdiende was ik ook niet weggegaan.. maar zoals ik nu verdien en ik kan zoon loon cashen + bonus ben ik hier ook weg.. en dat is NIET omdat men bedrijf klote is, integendeel..
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 12:14   quote  deeplink  
oke dat zie je dus wel jammer dat je dan niet ziet dat urby veel fouten maakt en weinig rendement heeft! vraag me af hoeveel die gescoord heeft en assist als linksbuiten!
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 12:14 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
oke dat zie je dus wel jammer dat je dan niet ziet dat urby veel fouten maakt en weinig rendement heeft! vraag me af hoeveel die gescoord heeft en assist als linksbuiten!
Weet Remco wel:P.
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zou zo maar eens kennen.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Urby heeft een oud contract net als stekelenburg met hele hoge winstbonnussen
en daar wil ajax van af. De andere spelers krijgen alleen bonus bij prijzen
en urby en steek per winst wedstrijd. was laatst nog op tv. dus reken er maar
op dat die gast genoeg verdient.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 13:24   quote  deeplink  
kampen.. het is natuurlijk ook geen spits he.. en ook geen linksbuiten.. hij moet het hebben van zijn loop acties en mooie steekpasses.. mjah als Jol hem wederom verkeerd gebruikt.. tjah
freakie
 freakie - woensdag 03 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Amen afcakampen.. Guyt weet ik ook... dit jaar 0 goals en 0 assists........

En t leuke is dat deze echte ajacied dan nu ineens gaat denken aan een psv of twente.. Lekkere club liefde zeg..
freakie
 freakie - woensdag 03 november 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Nummer10.. Dat slaat nergens op.. Een linksbuiten is er voor goals en voor assists..

Wat ik jammer vind is dat er gezegt word dat urby verkeerd gebruikt word.. urby wou zelf linksbuiten spelen en hij krijgt daar de kans voor.. Maar hij heeft nooit gezegt linkshalf te willen spelen.. En de positie waar hij goed is wil hij niet spelen.. EIGEN DOMME SCHULD.. En dat hij niet bijtekent zegt genoeg over urby..
daninho
 daninho - woensdag 03 november 2010 - 13:33   quote  deeplink  
werd tijd denk,hij bakt helemaal niks,oeoei hij heeft mooie goals gemaakt nou daar bereik je niks mee. geef mickey of een jozefzoon zeegelaar een kans op hem plek die wel iets voor willen doen ,dan een grote jongen uithangen en niks presteren .
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

KLopt niet, hij heeft 2 seizoenen geleden een verbetering gekregen van zijn contract, en is na Stekelenburg Hammie Suarez en Olequer de best betaalde Ajacied.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 12:03 schreef Ride het volgende:

[..]

Bedankt Moa...

dat wilde ik net zeggen.

Remco, nogmaals... je antipathie voor Urby neemt groteske vormen aan.

Doe toch eens normaal en fulmineer niet zo op onze Ajacied.

Het is belachelijk hoe zo'n jongen is behandelt en doet me denken aan de jaren 90 met Kluivert, Seedorf en Davids die toen navenant minder verdienden dan de "blanke" jongens.

Wees toch eens wat vriendelijker en probeer niet de malaise van Ajax op Urby af te schuiven.
Zie bovenstaande bericht, je opmerking slaat dus kant nog wal...

Een ajacied toont clubliefde, en wat Urby laat zien is alles behalve clubliefde...
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:
nou remco ben je mooi dom.. :D voordat ik dat geld inlever.. daarbij denk ik dat jij ook genoeg verdiend als je ook al een bonusje krijgt van 6800 euro.. komt hier niet boven de 600 en dan heb ik het niet over een netto bedrag.. en dat bedoel ik nu precies.. als ik waarschijnlijk zo goed als jou verdiende was ik ook niet weggegaan.. maar zoals ik nu verdien en ik kan zoon loon cashen + bonus ben ik hier ook weg.. en dat is NIET omdat men bedrijf klote is, integendeel..
Dat snap ik, zo moet iedereen zich opwerken, maar Urby verdient nu al veeeel meer dan dat ik doe, wat zeurt hij dan dus...
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 13:25 schreef freakie het volgende:

En t leuke is dat deze echte ajacied dan nu ineens gaat denken aan een psv of twente.. Lekkere club liefde zeg..
1 Doelpunt gemaakt bij de Graafschap, als ik het goed heb, was dat de 4-0 of de 5-0
dege
 dege - woensdag 03 november 2010 - 14:09   quote  deeplink  
gewoon einde discussie, we weten nu dat Urby weg gaat, nou ik wens hem het beste en voor ajax hoop ik dat hij in de winterstop gaat
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 13:25 schreef freakie het volgende:

Bron...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson kiest definitief voor vertrek

0.0076148