BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson kiest definitief voor vertrek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 03 november 2010 - 07:23
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

EMANUELSON KIEST VOOR VERTREK (De Telegraaf)

nummer10
 nummer10 - woensdag 03 november 2010 - 14:58   quote  deeplink  
inderdaad.. bron van niks.. hij wil niet verlengen omdat hij hoopt op het buitenland !
Ride
 Ride - woensdag 03 november 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie bovenstaande bericht, je opmerking slaat dus kant nog wal...

Een ajacied toont clubliefde, en wat Urby laat zien is alles behalve clubliefde...
Herstel mijn opmerking.. salaris was ik niet bekend mee.

Maar clubliefde... laat me niet lachen.
Daar geloof ik sinds Cruijff zijn oversteek naar Feyenoord niet meer in.

Wij zijn Ajax... de supporters en zolang ze voor Ajax spelen moeten we ze steunen.
In voor- en tegenspoed.

En als ze terugkeren bij ons als speler van een andere club dienen wij ook respect te tonen.

Zoals met Seedorf eindelijk gebeurde.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 15:05 schreef Ride het volgende:

[..]

Herstel mijn opmerking.. salaris was ik niet bekend mee.

Maar clubliefde... laat me niet lachen.
Daar geloof ik sinds Cruijff zijn oversteek naar Feyenoord niet meer in.

Wij zijn Ajax... de supporters en zolang ze voor Ajax spelen moeten we ze steunen.
In voor- en tegenspoed.

En als ze terugkeren bij ons als speler van een andere club dienen wij ook respect te tonen.

Zoals met Seedorf eindelijk gebeurde.
Heb je inderdaad gelijk in.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad.. bron van niks.. hij wil niet verlengen omdat hij hoopt op het buitenland !
Hij verlengt niet omdat het aanbod van Ajax niet goed genoeg is, en ja hij wil naar het buitenland, maar hij heeft ook aangegeven dat als het aanbod van Ajax goed genoeg zou zijn, dat hij dan zou blijven, hij verdient 1,5 miljoen euro per jaar, ik dacht dat ook Olequer meer verdiende maar dat is niet zo. dat betekent dat hij na Suarez Steek en Hammie de best betaalde Ajacied is, en nog steeds wil hij meer, maar hij is echt niet de beste speler na deze drie, wat zeurt hij dus, ooit gehoord van een economische crisis??
alibabba
 alibabba - woensdag 03 november 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 09:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

Waarom ligt dat bij hem zelf??? Hij maakt de opstelling niet. Als die jongen al die tijd op 1 positie had mogen spelen had hij zich waarschijnlijk beter ontwikkeld. Dat geloof ik dus wel. Maar hij weet voor hem zelf wat hij gaat doen dus heb ik zoiets maak het bekend. Hier word ik moe van.
Hij speelde op één positie, als linksback, waar hij zijn vizier op had moeten blijven richten. Hij wilde zelf naar een andere positie en dat is een verkeerde keuze geweest.
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 15:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij speelde op één positie, als linksback, waar hij zijn vizier op had moeten blijven richten. Hij wilde zelf naar een andere positie en dat is een verkeerde keuze geweest.
Inderdaad, tot aan dat moment speelde hij steeds beter, stond in de belangstelling van een aantal clubs en leek richting het buitenland te verkassen, hij begon steeds meer te spelen in het NL elftal en speelde als ik het god heb 2005/2006 een heel sterk seizoen als back.
Ajax had toen op linksbuiten een probleem, Urby heeft hier toen een tweetal wedstrijden gespeeld, later gaf hij aan liever niet meer als back te willen funtioneren, en werd hij pas op verschillende posities geplaatst om maar iets voorhem te zoeken.
Als hij gewoon back was gebleven, had Ajax al lang en breed een vervanger omdat hij in het buitenland zou spelen, hij had waarschijnlijk het WK meegemaakt en was de vervanger geworden van V Bronckhorst.

Maar goed, wie een verkeerde keuze maakt moet zelf op de blaren zitten, het is alleen jammer dat zijn verkeerde keuze Ajax nu gewoon gel kost.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 03 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Hopelijk wordt hij in de winterstop verkocht, vangen we toch nog wat geld voor hem.. In jong ajax zitten genoeg mensen die linksbuiten kunnen spelen en we hebben altijd nog de man van 16 miljoen.
en voor de linksback positie, volgens mij hebben we nog ene Daley Blind in onze selectie die daar ook wel eens een kans mag krijgen...
Ik vind urby een fantastische speler, maar het is niet zo dat ajax niet zonder hem kan. Vind het wel jammer dat hij weggaat, maarja dat vond ik ook van rommedahl..
Johan K.
 Johan K. - woensdag 03 november 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Goede zaak, want minder balverlies. Emanuelson maakt veel fouten. Ga maar eens turven, nu het nog kan, hoeveel balverlies er ontstaat door een van zijn acties. En moet je eens opletten hoe vaak hij een man laat lopen.....
daninho
 daninho - woensdag 03 november 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 16:36 schreef Johan K. het volgende:
Goede zaak, want minder balverlies. Emanuelson maakt veel fouten. Ga maar eens turven, nu het nog kan, hoeveel balverlies er ontstaat door een van zijn acties. En moet je eens opletten hoe vaak hij een man laat lopen.....
en je bent nog een ding hoeveel geld en punten heeft het wel niet gekost die terug speelballen van hem.
freakie
 freakie - woensdag 03 november 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Ride heb ik nu niet gelijk ik dacht dat dat vorig seizoen is gezegt..
Ik zoek hem vandaag of morge nog wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door freakie --
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 13:25 schreef freakie het volgende:
Amen afcakampen.. Guyt weet ik ook... dit jaar 0 goals en 0 assists........

En t leuke is dat deze echte ajacied dan nu ineens gaat denken aan een psv of twente.. Lekkere club liefde zeg..
Psv of Twente hoe kom je daarbij???
joduh
 joduh - woensdag 03 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
natuurlijk staat ie erin.......en ik hoop dat ie fijn aan het eind van het seizoen voor noppes de arena uitloopt man!!alleen al voor een dikke neus naar alle slechtpraters over hem!urby is een rasjood!!!!!goed gedaan man!wish you luck! dont worry about a thing!!!!
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 20:36 schreef joduh het volgende:
natuurlijk staat ie erin.......en ik hoop dat ie fijn aan het eind van het seizoen voor noppes de arena uitloopt man!!alleen al voor een dikke neus naar alle slechtpraters over hem!urby is een rasjood!!!!!goed gedaan man!wish you luck! dont worry about a thing!!!!
Succes vriend:)..............
joduh
 joduh - woensdag 03 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
hahah jij ook man!wordt een zwaar pastijtje......
Oceanu
 Oceanu - woensdag 03 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Het is goed dat Urby gaat. Heb vaak van zijn acties en goals genoten maar helaas heb ik hem veel vaker vervloekt vanwege het dagdromen, truttig ingrijpen of heel simpel de bal verspelen. Met alle gevolgen van dien.... Urby, ik hoop dat je een prachtige club vind. Wel het liefst in de winterstop zodat Ajax nog wat geld voor je vangt.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - woensdag 03 november 2010 - 22:35   quote  deeplink  
weer fouten van urby en lindgren, ze hebben beide het spel van ajax zwaar vertraagd en geen ene donder laten zien
joduh
 joduh - woensdag 03 november 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 22:35 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
weer fouten van urby en lindgren, ze hebben beide het spel van ajax zwaar vertraagd en geen ene donder laten zien
volgens mij vergeet je er nog een stuk of 8 pipo....
remco k
 remco k - woensdag 03 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Ook nu weer staan dagdromen bij de tweede tegengoal, en niet in zijn eentje, maar hij is er wel WEER bij betrokken.
Guyt
 Guyt - woensdag 03 november 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Ook nu weer staan dagdromen bij de tweede tegengoal, en niet in zijn eentje, maar hij is er wel WEER bij betrokken.
Bullshit.
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - donderdag 04 november 2010 - 00:22   quote  deeplink  
nix bullshit, hij maakt een domme overtreding en staat vervolgens met zen slome harses te kijken wat die spits met de bal gaat doen! weer kost hij ons een punt en voor ajax niet onbelangrijk DIKKE KNAKEN
daninho
 daninho - donderdag 04 november 2010 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 00:22 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
nix bullshit, hij maakt een domme overtreding en staat vervolgens met zen slome harses te kijken wat die spits met de bal gaat doen! weer kost hij ons een punt en voor ajax niet onbelangrijk DIKKE KNAKEN
Helemaal mee eens. Heel de wedstrijd van hem was weer niet om aan te zien.
Waarom niet Micky? K ben blij dat hij weggaat.
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 08:00   quote  deeplink  
En nu wegwezen met Urby...
moa
 moa - donderdag 04 november 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2010 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

KLopt niet, hij heeft 2 seizoenen geleden een verbetering gekregen van zijn contract, en is na Stekelenburg Hammie Suarez en Olequer de best betaalde Ajacied.
Bron?

Volgens Transfermarkt.de heeft hij dit contract in 2006 getekend.
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 04 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
nooit tegen John Fredrikstad ingaan :)
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 12:23 schreef moa het volgende:

[..]

Bron?

Volgens Transfermarkt.de heeft hij dit contract in 2006 getekend.
De tijdsduur van dat contract stond in 2006 vast, hij heeft 2 jaar geleden een opwaardering gekregen, ik ga dat alleen niet uitzoeken waar ik dat gelezen heb, volgens mij stond dat destijds ook in 1 van de vi's maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..

Wat is dit trouwens, een invasie van Feyenoordsupporters??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emanuelson kiest definitief voor vertrek

0.0053579