|
|
afcadavid
|
|
|
Op de dag dat het gerucht verschijnt dat Urby Emanuelson aan zijn laatste seizoen bezig is bij Ajax, wordt gemeld dat Theo Janssen in beeld is om de nieuwe linkermiddenvelder te worden in Amsterdam.
Althans, dat schrijft het Algemeen Dagblad vanochtend. Janssen heeft nog een contract tot 2014 bij FC Twente, maar gaf al meerdere malen aan op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Bovendien leent zijn leeftijd (29) zich ook voor een transfer. Daarbij denkt de linkspoot overigens in de eerste plaats aan het buitenland.
Volgens het AD zien de Amsterdammers de Oranje-international 'als de ideale linksbenige middenvelder die Ajax ontbeert'. De club zou proberen komende zomer Janssen naar de ArenA te halen.
Een eventuele overgang is alles behalve een gelopen koers. Het is namelijk een publiek geheim dat FC Twente niet graag zaken doet met Ajax. Vanwege allerlei principes en prestigestrijdjes gingen eerder namelijk de overgangen van Rob Wielaert, Eljero Elia en Edson Braafheid moeizaam of zelfs helemaal niet door.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/114639_ajax-gaat-poging-wagen-theo-janssen-te-halen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
?
Bullshit verhaal 1ste klas.
Ten eerste gaat Theo dat nooit doen, die gaat naar UK of Germania. Ten tweede missen we geen linksbenige middenvelder... we barsten van de middenvelders.. Ten derde.. kunnen we nooit betalen. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Lijkt me een hele goeie aankoop weet alleen niet wat die gast moet kosten! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
nooit doen! loop nog net niet op krukken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 09:10 schreef Ride het volgende:? Bullshit verhaal 1ste klas. Ten eerste gaat Theo dat nooit doen, die gaat naar UK of Germania. Ten tweede missen we geen linksbenige middenvelder... we barsten van de middenvelders.. Ten derde.. kunnen we nooit betalen. weer typisch ajax om bij de concurrent onrust te zaaien. hier kan je elk jaar de klok gelijk op zetten. maar ondanks dat hij prima bij ajax zou passen,heeft hij al aangegeven alles in NL te hebben meegemaakt..en zal zeker geen stap terug doen. want twente is de laatste jaren sterker dan ajax. maar dromen mag :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede voetballer, dat vond ik hem al in zijn Vitesse tijd, ik had toendertijd altijd verwacht dat hij bij Feyenoord zou belanden, hij doet het goed bij Twente, maar ik wil hem helemaal niet zien bij Ajax. Wat moeten jonge gasten als Lodeiro dan wel niet gaan denken, ook die jongen heeft 4,5 miljoen euro gekost. Als Ajax Janssen zou willen kopen, zou dat echt een gigantische miskoop zijn |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
toen der tijd kozen ze Hofs. waar is die gebleven? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
bij Feyenoord wordt helemaal niemand beter, al laat je Messi een jaar meespelen, daarna zal hij slechter zijn geworden en niet eens meer goed voor de Primera Division |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
janssen is prima speler maar lodeiro wil ik zo graag zien maar die raakt steeds geblesserd en siem de jong kan niet in dit systeem mee! nogmaals de uitleg pantelic was een jongen die zich terug liet zakken en altijd met zijn hooft naar stekelenburg stond zegmaar, daardoor zag je greg en vurnon en overheen duiken en kon siem de 16 ingaan, want daar was die gevaarlijk en niet als een nummer 10! nu heb je mounir die altijd met zn neus naar de goal van de tegenstander staat als die de bal krijgt waardoor siem er niet overheen meet kan komen en ook gregory en vurnon zie je minder als vorig jaar voorin
met andere woorden van mij mag die komen en janssen kan niet heel duur zijn, ondanks zn doorlopend contract tot 2014 is hij geloof ik al in de 30 twente zal als ze hem laten gaan aan ajax meer vragen vanwege de directe concurrenten dus ik verwacht een miljoen of 4 a 5 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Janssen is 29.
We hebben ook Eriksen nog voor deze positie, de Zeeuw heeft laten zien hier te kunnen spelen, zoals je zegt is Lodeiro er nog en komt Rodney Snijder er straks ( ik verwacht volgend seizoen) aan. en Janssen is gewoon nog een voetballer die het goed doet bij Twente, maar dat deed Wielaert ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de zeeuw is geen echte nummer 10 sneijder is lang niet zeker dat tie doorbreekt! en eriksen krijgt nog altijd niet vast de kans, misschiens traks wel , maar voor alsnog denk ik van niet! en een dubbele bezetting is nooit verkeerd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 17:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:de zeeuw is geen echte nummer 10 sneijder is lang niet zeker dat tie doorbreekt! en eriksen krijgt nog altijd niet vast de kans, misschiens traks wel , maar voor alsnog denk ik van niet! en een dubbele bezetting is nooit verkeerd! Die heb je dan toch met Lodeiro de Jong en Eriksen, want de Jong moet ondanks dat jij hem niet goed vind, wel gewoon betaald worden, en ik vind 4 spelers betalen voor 1 positie wel wat overdreven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad remko maar zolang ajax met mounir speelt is de jogn bullshit daar gaat jol nog wel achter komen! EN INDD HEBBEN ZE 3 SPELERS, MAAR HET ZIJN STUK VOOR STUK BANKZITTERS!!!behalve de jong op het moment en als lodeiro elke keer maanden eruit is heb je er niks aan! |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
janssen en wieleart zijn 2 verschillende zaken, janssen doet zelfs bij het ned elftal makkelijk mee, als janssen niet kan kunnen ze ook stijn schaars nog proberen, bijna het zelfde type alleen janssen speelt iets dieper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 17:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:inderdaad remko maar zolang ajax met mounir speelt is de jogn bullshit daar gaat jol nog wel achter komen! EN INDD HEBBEN ZE 3 SPELERS, MAAR HET ZIJN STUK VOOR STUK BANKZITTERS!!!behalve de jong op het moment en als lodeiro elke keer maanden eruit is heb je er niks aan! Elke keer? dit is de tweede keer, en dit komt door een medische fout, het bot is namelijk niet goed gezet, een hierdoor zwakker dan de rest, en was het dus een kwestie van tijd voordat het brak. Eriksen is inderdaad bankzitter, maar vokomen onterecht, maar goed dat is nu eenmaal Jol, onder een echte Ajax trainer had Eriksen de sterren van de hemel gespeeld, het is een echte 10, en dat zal hij wel gaan laten zien de komende tijd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 18:10 schreef AFCAKAMPEN het volgende:janssen en wieleart zijn 2 verschillende zaken, janssen doet zelfs bij het ned elftal makkelijk mee, als janssen niet kan kunnen ze ook stijn schaars nog proberen, bijna het zelfde type alleen janssen speelt iets dieper. Het zijn niet twee verschillende zaken, het gaat om het feit dat een speler die naar Ajax komt vanaf een andere ED club, het vrijwel nooit goed doet, en Jansen draait niet "makkelijk" mee met het NL elftal op het middenveld, als dat zo was geweest had hij wel bij Real of Manutd gevoetbald. |
|
|
|
|
Kick Schouten
|
|
|
Laat Theo maar komen! Meerballen dan Urby die de rest van zijn leven elders op de bank mag slijten. Zie de deal met Tjheo echter niet gauw doorgaan. Zoja met Jol heb ik er alle vertrouwen in. Kick |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Hij deed het toch zeer goed tegen oekraine remco, en er zijn spelers die het wel goed doen, huntelaar suarez de zeeuw el hamdaoui, over eriksen ben ik het helemaal met je eens een briljantje word dat maar dan moet die dikke hagenees hem wel de kans geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap het echt niet hoor, we hebben spelers genoeg voor deze posities, we hebben zwaar verlies gedraaid, en mensen blijven maar praten over kopen, ik snap dat niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 18:19 schreef AFCAKAMPEN het volgende:Hij deed het toch zeer goed tegen oekraine remco, en er zijn spelers die het wel goed doen, huntelaar suarez de zeeuw el hamdaoui, over eriksen ben ik het helemaal met je eens een briljantje word dat maar dan moet die dikke hagenees hem wel de kans geven. Oekraine, je zegt het al, en het was een prima wedstrijd van hem, maar dat zegt niet dat hij makkelijk kan meedraaien in het NL elfal |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
theo wilt europa in. dus na gisteren een streep door theo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We staan derde dus spelen vooralsnog ook na d winterstop in Europa, Feyenoord dan?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kansenbenutter gaat het goed met je.. jij denk nu feyenoord gaat degraderen moet ik gaan lobbyen bij andere clubs.. Anders moet feyenoord ook nog aanzien hoe ze verliezen van een veendam of een almere city.. |
|
|
|