|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Tomasson |
|
|
|
plannetje
|
|
|
Het klinkt niet leuk maar ik denk dat het wel beter is voor hem wat vinden jullie ervan?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelul. Hij maakt zelf wel uit wat beter voor hem is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja stoppen met geblesseerd zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het zou Feyenoord wel de mogelijkheid geven om een aantal nieuwe spelers te halen, maar het zou doodzonde zijn als Tomasson op deze manier zijn carriere moet beeindigen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tomasson Bovenbeen, Been, Beenhakker...Volg het allemaal niet meer zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 12:17 schreef moa het volgende:Het zou Feyenoord wel de mogelijkheid geven om een aantal nieuwe spelers te halen, maar het zou doodzonde zijn als Tomasson op deze manier zijn carriere moet beeindigen. Liever een Tomasson op 75% dan weer een aantal nieuwe nerds a la Schaken, Auassar, Lumb... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hij moet ons eerst na de winterstop minimaal 39 punten bezorgen, dan mag hij stoppen. Daarna kan hij meteen spitsentrainer worden bij ons. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Vergeet het maar, een speler die zijn contract inlevert terwijl hij gewoon elke maand een dik salaris (zeker een tonnetje per maand) krijgt, dat heb ik nog nooit gezien. Terugkomen zie ik hem ook niet doen. Dit duurt te lang. Die gaat lekker zijn contract uitdienen en verdwijnt dan naar de achtergrond. Heel jammer. Goeie gozer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
opa
|
|
|
is het niet een idee om hem eens in het zonnetje te zetten, mooie tifo actie voor hem ofzo zodat hij gesteund word in deze lastige periode voor hem :) |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 12:36 schreef opa het volgende:is het niet een idee om hem eens in het zonnetje te zetten, mooie tifo actie voor hem ofzo zodat hij gesteund word in deze lastige periode voor hem :) ja dat lijkt met een goed idee iedereen lappen.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 12:26 schreef de kromme2 het volgende:Vergeet het maar, een speler die zijn contract inlevert terwijl hij gewoon elke maand een dik salaris (zeker een tonnetje per maand) krijgt, dat heb ik nog nooit gezien. Terugkomen zie ik hem ook niet doen. Dit duurt te lang. Die gaat lekker zijn contract uitdienen en verdwijnt dan naar de achtergrond. Heel jammer. Goeie gozer. Nou, dan maken we er gewoon een spitsentrainer van.... Straks hebben we twintig spitsentrainers, die stuk voor stuk beter zijn dan de spitsen die we hebben..... Sorry mensen, maar ik vind ook dat Tomasson moet oppassen dat de mensen hem niet zielig gaan vinden. Daarvoor is hij te groot. En laten we eerlijk zijn dat hij aan snelheid aan het inboeten is en mijns inziens beter kan stoppen... volgend jaar pas, want wij hebben hem zo hard nodig.. Hij heeft tenminste de goede mentaliteit.. Kan een Bruins, die ik hoog heb zitten, nog wat van leren... |
|
|
|
|
Gillesfr
|
|
|
Hij zou nog zoveel voor ons kunnen betekenen!! |
|
|
|
|
donr
|
|
|
Aandacht besteden aan zón speler als ie geblesseerd is sowieso, verder moet hij maar eens een prestatiebeloning krijgen ipv een (hoog?) vast salaris. Hij heeft als hij fit is absoluut grote invloed op het elftal! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoop dat hij voor het eind van het seizoen nog een paar leuke wedstrijden kan spelen. En dan een mooi afscheid krijgt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 12:26 schreef de kromme2 het volgende:Vergeet het maar, een speler die zijn contract inlevert terwijl hij gewoon elke maand een dik salaris (zeker een tonnetje per maand) krijgt, dat heb ik nog nooit gezien. Terugkomen zie ik hem ook niet doen. Dit duurt te lang. Die gaat lekker zijn contract uitdienen en verdwijnt dan naar de achtergrond. Heel jammer. Goeie gozer. Zou me toch niets verbazen als hij dat toch doet als blijkt dat hij niet meer aan spelen toekomt. Maar hopelijk komt hij toch nog voor ons in actie! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
fit worden en contract verlengen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 14:04 schreef hotjumper het volgende:Ik hoop dat hij voor het eind van het seizoen nog een paar leuke wedstrijden kan spelen. En dan een mooi afscheid krijgt. Ik help het je hopen :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En daarna in brons gieten en op het voorplein zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 14:04 schreef hotjumper het volgende:Ik hoop dat hij voor het eind van het seizoen nog een paar leuke wedstrijden kan spelen. En dan een mooi afscheid krijgt. eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Tomasson
quote:Op zondag 14 november 2010 - 20:47 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:jah je kan het ook zo zien dat je als club een beetje beter moet nadenken als je een oudere speler koopt, want dan weet je immers dat je dit risico neemt is cisse ook oud ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, al die Afrikanen zijn veel ouder dan in hun paspoort staat.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zolang je hem betalen moet. en je kan hem inzetten is het een meerwaarde. maar contract niet verlengen |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
ja na dit seizoen stoppen met hem of per wedstrijd want als club moet je een grens trekken......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door klaas vaak -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
volgens mij heeft ie aanstelleritus of kuipkoorts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door klaas vaak -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dacht dat ie al gestopt was! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, die gast staat te popelen om Feyenoord in de tweede seizoenshelft naar de linkerrij te tillen. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:Welnee, die gast staat te popelen om Feyenoord in de tweede seizoenshelft naar de linkerrij te tillen. zie weinig gepopel... waarschijnlijk aan het opladen...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jij bent óf een lul óf een gigantische eikel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: klaas is zinloos, nutteloos, hersenloos, nodeloos, kansloos........ |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: doe jouw na......... maar eigenlijk doe ik niks fout en jij begint weer te schelden. Is toch ook wazig met die tomasson op dit moment en daar reageer ik lichtelijk grappig op. Dus wat zit jij nou weer te schelden heethoofd ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door klaas vaak -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
SLOTJE,het is niet aan de orde of Tomasson gaat stoppen of niet!!
SLOTJE!!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
valt op dat sommige wel grappig mogen zijn en bepaaldde dingen zeggen en andere juist niet |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: o ja steek nog een sigaret op en 1 in je reet , mafkees |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
sorry dat ik zo uit men dak ging. Maar wil ff zeggen dat sommige wel alles hier mogen zeggen............ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sommige zijn grappig en kunnen die dingen zeggen en anderen zijn niet grappig en kunnen die dingen niet zeggen. It's a hard world, man. Keep on trying. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
vriendjespolitiek bedoel je.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat komt hier ook voor, ja. Maar kijk nou eens naar je eigen posts: je post met negatieve inslag, je krijgt keihard reactie terug. Zo werkt het ook in de echte wereld. Je zou je (start)opmerkingen eens wat beter kunnen funderen = van uitleg voorzien.
Deze tip was gratis trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:30 schreef klaas vaak het volgende:sorry dat ik zo uit men dak ging. Maar wil ff zeggen dat sommige wel alles hier mogen zeggen............ Piep piep hallo! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik ben klein!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
tjonge jonge, tomasson achter de rollator doet het nog beter dan luc schaken en wijnaldum samen!dus lijkt me een beetje een overbodige vraag!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 21:02 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:tjonge jonge, tomasson achter de rollator doet het nog beter dan luc schaken en wijnaldum samen!dus lijkt me een beetje een overbodige vraag!!!!!!!!! Zou je denken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik rook sigaren! En over tomasson maak je geen grappen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
die klaas vaag toch, . . onverbeterlijk en met de dag brutaler |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nee jij bent een misselijke vent bedoel je! Volgens mij ben jij een van diegene die er voor gezorgd heeft dat Obiku een ban heeft. Dit terwijl jij een van de meest gehate mensen op dit forum ben. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote: Wanneer wordt jij ademloos |
|
|
|