|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
respect??? Het neigt naar snavelgedrag wat hij presteert!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: is hij niet feijenoord 1908? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Volgens mij wel!! dat zijn jongens die geband moeten worden en niet Obiku010 en Q!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:Volgens mij wel!! dat zijn jongens die geband moeten worden en niet Obiku010 en Q!!!! Obiku010 is toch weer terug? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En weer geband door het toedoen van bijv. Klaas vaak! Dit terwijl hij zelf beter geband kan worden! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:En weer geband door het toedoen van bijv. Klaas vaak! Dit terwijl hij zelf beter geband kan worden! Maar dan wel voor het leven mag ik hopen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wie? Klaas Vaak of Obiku?? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:En weer geband door het toedoen van bijv. Klaas vaak! Dit terwijl hij zelf beter geband kan worden! gisterochtend was er niks aan de hand een uur later wordt hij gebant! waarom? kijk ik vind hem irritant, echt een eikel, met zijn theo lucius gelul! maar daardoor kan ik af en toe lekker te keer gaan, dank zij hem. ik begrijp het echt niet? |
|
|
|