|
|
schiedamma
|
|
|
Iets voor Feyenoord, mits feyenoord zijn salaris kan betalen?
´´Paris Saint-Germain en Kezman zetten samenwerking acuut stop
Het zat er al aan te komen: Mateja Kezman en Paris Saint-Germain hebben besloten dat hun weg zich per direct scheidt. De Servische spits had dit seizoen moeite met zijn reserverol bij de Franse club en had aangegeven liever weg te gaan uit Parijs. PSG honoreerde dat verzoek en maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat Kezman niet langer onder contract staat.
Kezman (31) was bezig aan zijn derde jaar in de Ligue 1. In de zomer van 2008 kwam hij op huurbasis naar Paris Saint-Germain, dat hem later definitief aankocht van Fenerbahçe. Kezman kreeg echter maar zelden een basisplaats. In zijn eerste seizoen slechts zes en vorig jaar niet meer dan drie. Daarom werd hij al verhuurd aan Zenit Sint-Petersburg. Bij terugkeer in Parijs, deze zomer, kreeg Kezman al snel door dat het ook dit seizoen niet beter zou worden. Sinds zijn vertrek bij PSV, waar Kezza 105 doelpunten in 122 wedstrijden maakte, speelde de Servisch international voor Chelsea, Atlético Madrid en Fenerbahçe. Zijn plaats in het nationale team gaf hij vier jaar geleden al op. Nu kan de spits transfervrij op zoek naar een nieuwe club.´´
Bron: voetbalzone.nl |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees het verhaal maar eens goed door....De man is langzamerhand aan het afzakken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:11 schreef schiedamma het volgende:Iets voor Feyenoord, mits feyenoord zijn salaris kan betalen? ´´Paris Saint-Germain en Kezman zetten samenwerking acuut stop Het zat er al aan te komen: Mateja Kezman en Paris Saint-Germain hebben besloten dat hun weg zich per direct scheidt. De Servische spits had dit seizoen moeite met zijn reserverol bij de Franse club en had aangegeven liever weg te gaan uit Parijs. PSG honoreerde dat verzoek en maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat Kezman niet langer onder contract staat. Kezman (31) was bezig aan zijn derde jaar in de Ligue 1. In de zomer van 2008 kwam hij op huurbasis naar Paris Saint-Germain, dat hem later definitief aankocht van Fenerbahçe. Kezman kreeg echter maar zelden een basisplaats. In zijn eerste seizoen slechts zes en vorig jaar niet meer dan drie. Daarom werd hij al verhuurd aan Zenit Sint-Petersburg. Bij terugkeer in Parijs, deze zomer, kreeg Kezman al snel door dat het ook dit seizoen niet beter zou worden. Sinds zijn vertrek bij PSV, waar Kezza 105 doelpunten in 122 wedstrijden maakte, speelde de Servisch international voor Chelsea, Atlético Madrid en Fenerbahçe. Zijn plaats in het nationale team gaf hij vier jaar geleden al op. Nu kan de spits transfervrij op zoek naar een nieuwe club.´´ Bron: voetbalzone.nl Als ´ie er voor € 500.000 per jaar een paar inschopt tegen de Lampies vergeef ik 'm zijn verleden daar! |
|
|
|
|
schiedamma
|
|
|
105 doelpunten in 122 wedstrijden...dan kan je in ieder geval wel scoren neem ik aan? Hij is 31, dus hij zal het ook niet helemaal verleerd zijn zeker? Daarbij zou hij Castaignos een hoop bij kunnen leren met zijn internationale ervaring als spits. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Denk dat die zelf geen zin heeft,maar zie hem liever komen als Koevermans.We scoren niet,daarom staan we 15 de. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Makaay scoorde ook veel voor ie bij ons kwam. |
|
|
|
|
schiedamma
|
|
|
quote: Ik denk dat veel mensen nu wel zouden willen dat makaay nog een jaartje door was gegaan, ondanks dat hij niet altijd even goed speelde. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
pff die vent vraagt een veel te hoog salaris joh, en is bovendien een lastpak blijkt wel. niet aan beginnen. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:49 schreef schiedamma het volgende:[..] Ik denk dat veel mensen nu wel zouden willen dat makaay nog een jaartje door was gegaan, ondanks dat hij niet altijd even goed speelde. puur voor de ontwikkeling van Castaignos. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
andy van der meyde is ook transfervrij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das meer wat voor Twente.
speelt ie daar de pannen van t dak. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: De beste combinatie was dat. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Pff idd, zoals lamzaat, tiendalli.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
vind wel dat leo 25 eurcent moet uitgeven voor een belletje naar kezman. Kan twee kanten opgaan.Of kezman zegt pleur op,ga niet voor Feyenoord voetballen en zeker niet voor dit salaris. Of leo zegt.Je krijgt bij ons nog een kans voor de rest van het seizoen tegen een normaal salaris en als het bevalt kunnen we altijd aan het eind van het seizoen kijken of we met elkaar doorgaan. Niet geschoten is altijd mis |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Makaay kostte veel geld. Als Kezman voor het Feyenoord salaris er net als Makaay 16 per seizoen in schopt mag hij best een paar jaartjes komen van mij.
Ik denk alleen dat hij niet wil komen voor dat geld. |
|
|
|
|
coach
|
|
|
Gelijk halen.hij speelt graag in Nederland dus wil hij zich bewijzen. |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:19 schreef schiedamma het volgende:105 doelpunten in 122 wedstrijden...dan kan je in ieder geval wel scoren neem ik aan? Hij is 31, dus hij zal het ook niet helemaal verleerd zijn zeker? Daarbij zou hij Castaignos een hoop bij kunnen leren met zijn internationale ervaring als spits. van Hooijdonk 2de x Makaay Tomasson 2de x
Werkt prima die spitsen die alleen het laatste jaar niet echt veel hebben gescoord! Koevermans maar als je het mij vraagt. Maar hem inderdaad halen om het seizoen vol te maken en daarmee een mooie club te vinden waar hij wel een dik salaris vangt zou prima zijn. Dit seizoen scoren voor FEYENOORD is iets dat europa wel doorgaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door ZeikerT -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Halen, maar slechts betalen per gespeelde wedstrijd. Eerst maar eens zien of ie het nog kan opbrengen om lekker te sleuren, want dat is wat Mario wil: een sleurende spits. Het was vroeger natuurlijk wel een teringleier met dat gewijs op zijn rug. Kutgebaartjes waren dat... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Gewoon doen! is tenslotte pas 31 en al aardig wat clubs achter zijn naam. zoveel eisen zal ie nu toch niet hebben?! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Half jaartje ken geen kwaad lijkt me... Al heeft hij wel erg weinig wedstrijden in de benen...Dat kan een voordeel of een nadeel zijn. Weet niet hoe fit hij is...Mits echt fit dan geen probleem mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben ook transfervrij hoor |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha dan kiezen we toch voor de baab, denk dathet jouw goedkeuring wel kan dragen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
De Baab + kezman....zou ik wel voor tekenen nu hoor... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is er tenminste nog communicatie in het team hahahaahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft Kezman óók een vader? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuk , maar komt toch niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja maar niet dezelfde,,,, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zelfde moeder misschien... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hahaha! Maar goed, dat zou dit team wel helpen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zijn jullie lazovic al vergeten? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je bent me net voor!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee die heeft idd een onuitwisbare indruk achtergelaten.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 15:11 schreef schiedamma het volgende:Iets voor Feyenoord, mits feyenoord zijn salaris kan betalen? ´´Paris Saint-Germain en Kezman zetten samenwerking acuut stop Het zat er al aan te komen: Mateja Kezman en Paris Saint-Germain hebben besloten dat hun weg zich per direct scheidt. De Servische spits had dit seizoen moeite met zijn reserverol bij de Franse club en had aangegeven liever weg te gaan uit Parijs. PSG honoreerde dat verzoek en maakt woensdag via de officiële kanalen bekend dat Kezman niet langer onder contract staat. Kezman (31) was bezig aan zijn derde jaar in de Ligue 1. In de zomer van 2008 kwam hij op huurbasis naar Paris Saint-Germain, dat hem later definitief aankocht van Fenerbahçe. Kezman kreeg echter maar zelden een basisplaats. In zijn eerste seizoen slechts zes en vorig jaar niet meer dan drie. Daarom werd hij al verhuurd aan Zenit Sint-Petersburg. Bij terugkeer in Parijs, deze zomer, kreeg Kezman al snel door dat het ook dit seizoen niet beter zou worden. Sinds zijn vertrek bij PSV, waar Kezza 105 doelpunten in 122 wedstrijden maakte, speelde de Servisch international voor Chelsea, Atlético Madrid en Fenerbahçe. Zijn plaats in het nationale team gaf hij vier jaar geleden al op. Nu kan de spits transfervrij op zoek naar een nieuwe club.´´ Bron: voetbalzone.nl Mag hij gelijk voor een andere club uitkomen, zoals het bij landzaat is gegaan bij twente of moeten clubs wachten tot de winterstop. Als hij gelijk mag komen zou ik als ik Beenhakker was een poging wagen. We hebben gewoon wat nodig in de spits en je weet natuurlijk nooit of Koevermans haalbaar is in de winterstop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als contract ontbonden is ben je clubloos. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Kezman is 10x beter dan Koevermans. En past veel betrer bij het huidige Feyenoord wat het moet hebben van sleuren en counteren. Hij creeert zn eigen kansen en is minder afhankelijk van buitenspelers en middenvelders.
Halen die gast. Op wedstrijdbasis betalen net als Mido etc. En dan hebben we een internationaal ervaren spits erbij die goals maakt en ALTIJD hard werkt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 10 jaar geleden ja.. |
|
|
|
|
Gillesfr
|
|
|
Zou hem er HEEL graag bij zien!! Weet zeker dat hij er min 20 per seizoen in schopt!!! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
bij psv was hij goed, maar zijn moyenne daarna is niet hoopgevend...
14 (4) 54 (33) 122 (105) 25 (4) 30 (8) 46 (20) 21 (3) 13 (2) 10 (2)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Gillesfr
|
|
|
Komt omdat ze hem geen vertrouwen geven!! Kijk naar lazovic bij vitesse en PSV |
|
|
|
|
Gillesfr
|
|
|
Bellamy en Kezman in de spits.. Kan de jeugd veel van leren!! |
|
|
|