|
|
Wouter-FCT
|
|
|
Succes van een Twente supporter! Ik hoop dat jullie winnen :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Netjes van je, jullie hebben het zelf gister ook goed gedaan, het is goed om te zien dat NL het goed doet in EU momenteel. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
kijk dat is nou is lief..
bedankt, jullie waren gister ook goed bezig! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
Inderdaad genoten van ze...Twente heeft laten zien dat er nog hogeschoolvoetbal wordt gespeeld in NL.
op naar de volgende ronde! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dankje wouter jullie ook gefeliciteerd, jullie speelde zeer goed en het was ook niet onverdiend geweest als het zelf 1-5 ofzo geworden was is goed voor nederlands voetbal elke steun is mooi megenomen
bedankt! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik hoef jullie geen succes te wensen. Heeft Ajax niet nodig. Ik vond Auxerre echt abominabel. Als Suarez en El Hamdaoui het vanavond op de heupen hebben, dan zijn de Fransen uitgeschakeld en heeft Ajax zich al verzekerd van minimaal de 3de plek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 17:29 schreef PSVMocro het volgende:Ik hoef jullie geen succes te wensen. Heeft Ajax niet nodig. Ik vond Auxerre echt abominabel. Als Suarez en El Hamdaoui het vanavond op de heupen hebben, dan zijn de Fransen uitgeschakeld en heeft Ajax zich al verzekerd van minimaal de 3de plek. Toch is dit Ajax ook nog verre weg van god te noemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd alhoewel ik ze tegen heerenveel en heracles aardig vond spelen meer ook niet aleen achterin blijft me verbazen we begonnen met dezelfde verdedigers als vorig jaar en waarom loopt het niet, het zal altijd een vraag blijven door die fuck verdediging kost het je wedstrijden vaak! |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
gewoon zelfde opstelling niks veranderw |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Dit Ajax is niet op het niveau van vorig jaar na de winterstop. Alleen moeten de Fransen nu wel komen, omdat het eigenlijk hun allerlaatste kans is. Daardoor gaat Ajax veel ruimte krijgen. Ik zie niet in hoe dit Auxerre het Ajax echt moeilijk kan maken. Tenzij Ajax vroeg met een rode kaart oid komt te zitten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
steek , greg , toby, jan , vurnon, eyong, demy, rasmus, luis, mounir, mickey toby als vervanger ooijer de zeeuw voor vertevogd middenverld want dat heb je nodig tegen ze! en mickey omdat tie steeds beter wordt! en het verdiend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby zal wel gewoon spelen, al ben ik wel eens met je... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
--------------stekelenburg--------------- vdwiel alderweireld vertonghen emanuelson ---------tainio------------enoh---------- -----------------de zeeuw---------------- suarez--------------MeH---------sulejmani |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
het liefst urby eruit maar jol gaat dit niet doen, mickey voor de snelheid in de ruimte omdat de fransen moeten komen en tainio voor lindgren omdat de bal voorin moet zijn niet achterin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 18:14 schreef AFCAKAMPEN het volgende:--------------stekelenburg--------------- vdwiel alderweireld vertonghen emanuelson ---------tainio------------enoh---------- -----------------de zeeuw---------------- suarez--------------MeH---------sulejmani Ook leuk inderdaad, maar gaat hem ook niet worden, hij zal gewoon met Anita starten verwacht ik en Urby als Linksbuiten, Enoh, Lindgren De Jong en de Zeeuw bepalen wie er op het middenveld speelt, maar ik verwacht iig de Zeeuw |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
de zeeuw en enoh spelen zowiezo maar ik zag graag een sterk middenveld maar dan zonder lindgren want die speelt alle ballen naar jan toby en steek. Misschien de jong een controlerend en demy aanvallend, vond de jong dat tegen heracles redelijk doen. denk ook dat hij urby weer linksbuiten zet maar zou graag micky zien. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Bedankt Wouter jullie nogmaals gefeliciteerd. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
--------------stekelenburg--------------- vdwiel alderweireld vertonghen emanuelson ---------de zeeuw------------enoh---------- -----------------de jong----------------- suarez--------------MeH---------sulejmani
op eredivisie live is dit de vermoedelijke opstelling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 november 2010 - 18:36 schreef AFCAKAMPEN het volgende:--------------stekelenburg--------------- vdwiel alderweireld vertonghen emanuelson ---------de zeeuw------------enoh---------- -----------------de jong----------------- suarez--------------MeH---------sulejmani op eredivisie live is dit de vermoedelijke opstelling. Ik hoop het, maar ik denk van niet.. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
we zullen zien anita heeft natuurlijk ook die hamstring gehad he en hij houd toch altijd vast met zen siem de jong. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jol houd inderdaad vast aan z'n opstelling, ik vraag me echt af hoelang het gaat duren voordat hij snaot dat de Jong en Hammie niet goed samen gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd remko dat is dus wat ik bedoel dat is ook een storend iets als je ajax ziet voetballen en daarom moet er een echte nummer 10 in zoals lodeiro waarvan we niet kunnen genieten helaas en eriksen die jol niet goed genoeg vind kijk wij kunnen vol lof over eriksen zijn maar het gaat om 1 man en dat is jol, die moet hem opstellen ik hoop de zeeuw vanavond die wordt ook weer beter en beter en dan met enoh en lindgren, sterker middenveld en mounir heeft geen in de weglopende maar hardwerkede siem de jong in zn rug haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die afcakampen heeft net zoveel verstand van voetbal als een mol van een zaterdag man..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ik vind het echt sneu voor Ajax. door een scheids worden genaaid. terwijl de concurrent (AC) een overduidelijk buitenspel doelpunt maakt.
vooral omdat het duidelijk te zien is dat auxerre veel minder dan ajax is is het zuur. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pfoe jeetje je kan nog wat aardigs zeggen.. |
|
|
|