|
|
kansenbenutter
|
|
|
Ik vroeg me af wat de grootste ajax miskopen zijn van de afgelopen 10 jaar?
voor mij staat op 1: Sulejmani |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
waarom weer Sulejmani? Is het nog niet duidelijk dat zijn tijd moet komen en zijn Heerenveen-tijdperk weer moet oppakken?
Ik vind juist dat Dario Cvitanich de grootste miskoop is. Volgens mij 9 mil gekost en voor weinig aan Pachuca of zoiets. Voegde daarnaast toch niets toe aan ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:53 schreef kansenbenutter het volgende:Ik vroeg me af wat de grootste ajax miskopen zijn van de afgelopen 10 jaar? voor mij staat op 1: Sulejmani AUB flikker toch op hier, je bent geen Ajax fan, en het enige dat je hier doet is het forum verneuken. |
|
|
|
|
Bladiebla
|
|
|
Voor mij staat sulejmani ook op 1 alleen dan als linksbuiten, niet als miskoop... |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Sulejmani gaat er wel komen. Hij begint zich steeds beter te ontwikkelen. Ik zie hem de komende jaren wel als de linksbuiten van Ajax. Hij moet vertrouwen krijgen. Cvitanitch heeft het niet onaardig gedaan. Is een goalgetter, maar had weinig krediet bij Ajax. Ik vind niet dat hij gefaald heeft.
Als je het hebt over de laatste 10 jaar, dan vind ik deze spelers echte miskopen die weinig tot niets hebben toegevoegd in het eerste van Ajax: Sno, Wielaert, Luque, Kuffour, Urzaiz, Delorge, Colin, Roger, Charisteas en Juanfran. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 13:24 schreef padvr het volgende:Sulejmani gaat er wel komen. Hij begint zich steeds beter te ontwikkelen. Ik zie hem de komende jaren wel als de linksbuiten van Ajax. Hij moet vertrouwen krijgen. Cvitanitch heeft het niet onaardig gedaan. Is een goalgetter, maar had weinig krediet bij Ajax. Ik vind niet dat hij gefaald heeft. Als je het hebt over de laatste 10 jaar, dan vind ik deze spelers echte miskopen die weinig tot niets hebben toegevoegd in het eerste van Ajax: Sno, Wielaert, Luque, Kuffour, Urzaiz, Delorge, Colin, Roger, Charisteas en Juanfran. En de lijst is nog oneindig veel langer... wij zijn grootgutter in miskopen. Het lachertje van de eredivisie wat dat betreft.
Maar het blijft je club dus ja... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Geen feyenerds please!
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
INDERDAAD OPROTTEN HIER...... SLOTJE LIJKT ME OP Z"N PLEK |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 13:25 schreef Ride het volgende:[..] En de lijst is nog oneindig veel langer... wij zijn grootgutter in miskopen. Het lachertje van de eredivisie wat dat betreft. Maar het blijft je club dus ja... Wie dan nog meer? Noem eens voorbeelden? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Mido, Pantelic, de Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, Kinkladze, Santos, sonck, Machlas, Soetars,Demchenko, Sikora,Vierklau,Veldman,Boukhari,Lindenbergh, O'Brien, Tobiasen, etc.. etc.. etc... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Ride, kansenbenutter etc etc |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 14:35 schreef Ride het volgende:[..] Mido, Pantelic, de Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, Kinkladze, Santos, sonck, Machlas, Soetars,Demchenko, Sikora,Vierklau,Veldman,Boukhari,Lindenbergh, O'Brien, Tobiasen, etc.. etc.. etc... Dat je Pantelic nog steeds een miskoop noemt zeg, precies hij is wat Ajax in het systeem van Jol mist... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat je Pantelic nog steeds een miskoop noemt zeg, precies hij is wat Ajax in het systeem van Jol mist... + 1 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] Dat je Pantelic nog steeds een miskoop noemt zeg, precies hij is wat Ajax in het systeem van Jol mist... Miskoop is in vele termen te bezien. Iemand die zo makkelijk weggaat... daag...
Kan ik echt de tering van krijgen. Met zijn gemekker over centjes voor zijn 3 kindjes die anders met Zeemankleding naar school moeten gaan.
Om te kotsen. Hij had gewoon nog een jaar kunnen blijven en CL kunnen spelen en dan misschien wel een werelddeal kunnen halen. Dit noem ik vluchtgedrag. |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 14:35 schreef Ride het volgende:[..] Mido, Pantelic, de Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, Kinkladze, Santos, sonck, Machlas, Soetars,Demchenko, Sikora,Vierklau,Veldman,Boukhari,Lindenbergh, O'Brien, Tobiasen, etc.. etc.. etc... Ga toch weg. Sommige spelers die je noemt zijn al langer dan 10 jaar weg bij Ajax. Het gaat hier over de laatste 10 jaar. Spelers als Mido, Pantelic, De Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, enz.. miskopen? Ze zijn wel degelijk van waarde (geweest) voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Obrien was ook gewoon een goede speler. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Machlas dacht ik toch ook? (Ik was toen klein (6 jaar oud) dus weet het niet precies) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:12 schreef padvr het volgende:[..] Ga toch weg. Sommige spelers die je noemt zijn al langer dan 10 jaar weg bij Ajax. Het gaat hier over de laatste 10 jaar. Spelers als Mido, Pantelic, De Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, enz.. miskopen? Ze zijn wel degelijk van waarde (geweest) voor Ajax. Noem maar op.
Mido? nu?
de Zeeuw? is het de Zeeuw die mogen verwachten die hij is... dacht het niet
Enoh? sorry hoor maar het is best een sterke balafpakker maar als je zo slecht speelt als hij de afgelopen maanden... laat maar
Verhoeven? je bent niet serieus toch
Lindgren? is het een echte Ajax-speler voor op het middenveld? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Vond hem behoorlijk tegenvallen, waar is hij nu? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:21 schreef Ride het volgende:[..] Noem maar op. Mido? nu? de Zeeuw? is het de Zeeuw die mogen verwachten die hij is... dacht het niet Enoh? sorry hoor maar het is best een sterke balafpakker maar als je zo slecht speelt als hij de afgelopen maanden... laat maar Verhoeven? je bent niet serieus toch Lindgren? is het een echte Ajax-speler voor op het middenveld? Enoh en de Zeeuw hebben een perfect seizoen achter de rug, omdat het nu iets minder met ze gaat zijn het ineens ook miskopen?? nee dat gaat er bij mij niet in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Al 4 jaar gestopt met voetballen |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 14:35 schreef Ride het volgende:[..] Mido, Pantelic, de Zeeuw, Enoh, Verhoeven, Lindgren, Kinkladze, Santos, sonck, Machlas, Soetars,Demchenko, Sikora,Vierklau,Veldman,Boukhari,Lindenbergh, O'Brien, Tobiasen, etc.. etc.. etc... 4klauw en veldman.Lachen was dat. maar de zeeuw? |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Vierklauw en Veldman? Dat is meer dan 10 jaar geleden, dus offtopic.
Als je De Zeeuw, Lindgren en Enoh miskopen noemt, dan heb je er weinig kaas van gegeten. Ook Verhoeven is een prima reservekeeper. Mido kun je nog niks over zeggen. Die was/is gewoon te dik en moet zich opnieuw bewijzen.
Volgens mij zijn Ride en kansenbenutter geen ajacieden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ride is wel degelijk een Ajacied, Kansenbenutter probeert over te komen vanuit 10-0 |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
die 2 zijn idd van langer dan 10 jaar terug. maar toen hadden ze te maken met betere spelers om hun heen. verkeerde tijd verkeerde plaats zeg maar.
want in dit 11tal zouden ze beide vaste waarde zzijn.
hoe heet die grote gozer uit argentinie die toen werd gekocht? |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:46 schreef kansenbenutter het volgende:die 2 zijn idd van langer dan 10 jaar terug. maar toen hadden ze te maken met betere spelers om hun heen. verkeerde tijd verkeerde plaats zeg maar. want in dit 11tal zouden ze beide vaste waarde zzijn. hoe heet die grote gozer uit argentinie die toen werd gekocht? Gabrich, maar dat is ook meer dan 10 jaar geleden. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ja pcies ..over die tijd hadden we het. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:53 schreef kansenbenutter het volgende:Ik vroeg me af wat de grootste ajax miskopen zijn van de afgelopen 10 jaar? voor mij staat op 1: Sulejmani Niet meer dan 10 jaar terug toch?? |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
quote: Je weet niet eens waar je eigen topic precies over gaat?
Het is wel duidelijk dat je loopt te stoken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Mido in zijn tweede piriode |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zimling, Heitinga, Duarte |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Draad necro. Slot erop.
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahahaha je gaat los he Eide! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 12:53 schreef kansenbenutter het volgende:Ik vroeg me af wat de grootste ajax miskopen zijn van de afgelopen 10 jaar? voor mij staat op 1: Sulejmani Ja laten we lekker een zeiktopic openen pfff. We zijn Ajax de beste club van Nederland met de meeste prijzen en we staan ook nu weer bovenaan. En ook dit jaar worden we weer kampioen. Laten we het daarover hebben ipv al dat gezeik. WZAWZDB!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is een oud topic die onze graver APIK omhoog haalt.....doet hij wel vaker 😃 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Stom van mij. Ik had niet naar de datum gekeken. Foutje, bedankt! :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hahaha, nu we toch bezig zijn: Sanogo (maar die ontwikkelt zich goed, aldus FdB) ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wat die ontwikkeld is de vraag nog.. :p |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja het gaat goed met Sanogo hij kan al 15 minuten meedoen met de dames 1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 16:11 schreef ZerauS het volgende:[..] Ja laten we lekker een zeiktopic openen pfff. We zijn Ajax de beste club van Nederland met de meeste prijzen en we staan ook nu weer bovenaan. En ook dit jaar worden we weer kampioen. Laten we het daarover hebben ipv al dat gezeik. WZAWZDB!!! Geeft niet man.....gluhwein is pittig 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Geeft niet, ik drink ook gluhwein 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zeker!! Nog steeds SaNOGOAL 😁 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik denk dat ie onder de douche wel indruk maakt 😃😄 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Is op zijn tijd best lekker idd :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe mij maar Irish coffee....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ook lekker :-) had eergisteren koffie met een tia maria erin gedronken ook best lekker trouwens.. |
|
|
|