BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - donderdag 04 november 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:17 schreef Pietje het volgende:

Tot mijn grote verbazing en bovenal ergernis heeft diezelfde Jol het Ajax-systeem dit seizoen de nek omgedraaid, waardoor Ajax onherkenbaar over de velden loopt met op het middenveld een ruit naar achteren. Ik ben en blijf van mening, dat Ajax niet in één opstelling met Enoh, Lindgren en de Zeeuw moet spelen. Dat is vragen om ellende. Nou, die hebben we gisteren ook wel gekregen!! Dat is het tactische onvermogen van Jol. Kennelijk regeert ineens de angst bij hem.
Jol gaat inderdaad niet op dezelfde voet door als eind afgelopen seizoen en dat is toch merkwaardig te noemen. Waarom zou El Hamdaoui niet in dezelfde rol kunnen spelen als Pantelic? In het begin zal dat onwennig zijn voor Hammie, maar op den duur zal Ajax hetzelfde of beter gaan presteren dan eind vorig seizoen. Als je daarbij, bij momenten, met een inschuivende centrale verdediger ( Vertonghen ) gaat spelen, word het nog beter en leuker om naar te kijken.

Gisteren speel je met 2 controleurs en de Zeeuw en dat is toch echt een vorm van angst. Angst omdat het vanuit de top al gestuurd word! Na de loting spraken enkele bestuursleden van een vervelende loting, omdat Ajax wel eens de 2e ronde niet zou kunnen halen ( ze zijn bang om de nodige centjes mis te lopen )!!! Dat is bij voorbaat al helemaal niet des AJAX GVD. Vanuit de top moet gesproken worden met BRAVOURE EN BLUF!!!!!! Wij zijn AJAX en we gaan voor de 1e plaats!! Die angstige raadgever werkt door in alle geledingen van de club en zo blijft Ajax zwakzinnig!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:54 schreef E-J het volgende:
Het was gewoon KUT gister (dit K woord mag wel he) en eigenlijk al heel het seizoen op 2 à 3 leuke wedstrijden na.
Buitenspelers willen we zien! Een goed nr 10 en 9 die dan voor de goal komen! Druk zetten op de helft van de tegenstander! Schijt eraan hebben, waar je ook speeld! Kortom: We willen GVD Ajax terug!!!!!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!!
Helemaal mee eens! Vooral SNELLE buitenspelers die een goede voorzet kunnen geven!!

Godverdomme, wat een heerlijk woord na gisteravond!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahahahahahahaha, ALTIJD PRIJS met zijn fotootjes.....
Ben gek op foto's ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Dan maar zo:

--------------steek-----------------
--wiel----toby------jan----anita----
---------------enoh-----------------
---------------demy-----------------
--------------eriksen---------------
---suarez------hammie------mickey---
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 04 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
Vredesduif%20met%20takje.gif
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Waarom een vredesduif?

Post er dan 1 met bloed ofzo!

Hier kom je om te zeiken! ;)
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
4910378271_ff7761985b_b.jpg
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Zo beter??
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 16:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jol gaat inderdaad niet op dezelfde voet door als eind afgelopen seizoen en dat is toch merkwaardig te noemen. Waarom zou El Hamdaoui niet in dezelfde rol kunnen spelen als Pantelic? In het begin zal dat onwennig zijn voor Hammie, maar op den duur zal Ajax hetzelfde of beter gaan presteren dan eind vorig seizoen. Als je daarbij, bij momenten, met een inschuivende centrale verdediger ( Vertonghen ) gaat spelen, word het nog beter en leuker om naar te kijken.

Gisteren speel je met 2 controleurs en de Zeeuw en dat is toch echt een vorm van angst. Angst omdat het vanuit de top al gestuurd word! Na de loting spraken enkele bestuursleden van een vervelende loting, omdat Ajax wel eens de 2e ronde niet zou kunnen halen ( ze zijn bang om de nodige centjes mis te lopen )!!! Dat is bij voorbaat al helemaal niet des AJAX GVD. Vanuit de top moet gesproken worden met BRAVOURE EN BLUF!!!!!! Wij zijn AJAX en we gaan voor de 1e plaats!! Die angstige raadgever werkt door in alle geledingen van de club en zo blijft Ajax zwakzinnig!!!
Juist, alibabba! Hier hoef ik helemaal niks aan toe te voegen.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 17:38 schreef remco k het volgende:
Zo beter??
Whahahahaha. Lol
Guyt
 Guyt - donderdag 04 november 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Enoh maakt zoveel domme overtredingen en geeft zoveel simpele ballen weg, die heeft gewoon even een concentratieprobleem denk ik!

Wat je zegt, die tweede goal tegen.....zo vies buitenspel!
En weet je hoeveel het ons gaat kosten dit!!

Ik was ook niet rustig te krijgen gisteravond, echt een pleuriszooi!!

Hoop niet dat we na den haag ook weer hier aan het schelden zijn!
Ook erg vreemd dat de scheids niet eens floot maar dat Auxerre hem gelijk mocht nemen en dan is het idd ook nog buitenspel. Ik ben een beetje AJAX moe.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Ik ook godverdomme!!

Nouja, niet echt Ajaxmoe, maar meer klaar met sommige spelers!

Kutvoetballers zijn slecht voor mn hart!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 november 2010 - 22:14   quote  deeplink  
We zijn nu ongeveer 24 uur verder en ik ben nog steeds opgefokt door het onnodige verlies in Frankrijk. Het is toch godverdomme niet normaal dat een ploeg die vorig jaar streed voor Champions League zich nu zo vreselijk voor schut zet. Het koste vorig jaar bloed, zweet en tranen en vervolgens gaan ze de duels in als een stelletje vrouwen tijdens een potje voetbal. Geen duel wordt er stevig ingegaan. Sommigen trekken hun voetjes in. Het lijkt wel of ze bang zijn dat ze een pijntje oplopen. En dan ook de reactie na de wedstrijd. In plaats van plaatsvervangende schaamte lopen irritaties tussen fans en spelers op en staan ze halflachend voor de camera's. Ik ben helemaal klaar met die verwende ventjes. Het wordt tijd dat sommige spelers begrijpen dat er strijd geleverd moet gaan worden!!! Ik denk dat iedereen wel weet welke spelers ik hiermee bedoel.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 22:14 schreef amsterdammer113 het volgende:
We zijn nu ongeveer 24 uur verder en ik ben nog steeds opgefokt door het onnodige verlies in Frankrijk. Het is toch godverdomme niet normaal dat een ploeg die vorig jaar streed voor Champions League zich nu zo vreselijk voor schut zet. Het koste vorig jaar bloed, zweet en tranen en vervolgens gaan ze de duels in als een stelletje vrouwen tijdens een potje voetbal. Geen duel wordt er stevig ingegaan. Sommigen trekken hun voetjes in. Het lijkt wel of ze bang zijn dat ze een pijntje oplopen. En dan ook de reactie na de wedstrijd. In plaats van plaatsvervangende schaamte lopen irritaties tussen fans en spelers op en staan ze halflachend voor de camera's. Ik ben helemaal klaar met die verwende ventjes. Het wordt tijd dat sommige spelers begrijpen dat er strijd geleverd moet gaan worden!!! Ik denk dat iedereen wel weet welke spelers ik hiermee bedoel.
HELD!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 november 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

HELD!!
Wat bedoel je hiermee Remco???
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:04 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee Remco???
Ik ben het met je eens, dat bedoelde ik ermee

Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was even druk met andere topics:):)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 november 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, dat bedoelde ik ermee

Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was even druk met andere topics:):)
Ik ben in ieder geval dat ik vandaag heb mogen werken. Zodoende hoefde ik geen spullen in mijn eigen huis te slopen van woede. Nu heb ik mij lekker kunnen uitleven op de materialen van mijn baas. Hahaha
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval dat ik vandaag heb mogen werken. Zodoende hoefde ik geen spullen in mijn eigen huis te slopen van woede. Nu heb ik mij lekker kunnen uitleven op de materialen van mijn baas. Hahaha
Tsjaa, Ajax heeft mij ook al veel spullen gekost, zeker als je de instelling ziet van bepaalde spelers, kan ik mij daar extreem kwaad over maken.
Verliezen van een tegenstander die gewoon een klasse beter is , vind ik helemaal niet erg, zolang je er maar alles aan gedaan hebt, en juist dat is de laatste maanden niet het geval, en ik heb niet het gevoel dat Jol hier iets aan doet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 november 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa, Ajax heeft mij ook al veel spullen gekost, zeker als je de instelling ziet van bepaalde spelers, kan ik mij daar extreem kwaad over maken.
Verliezen van een tegenstander die gewoon een klasse beter is , vind ik helemaal niet erg, zolang je er maar alles aan gedaan hebt, en juist dat is de laatste maanden niet het geval, en ik heb niet het gevoel dat Jol hier iets aan doet.
Ik hekel de afgelopen tijd voornamelijk de instelling van een groep spelers. Het valt ook op dat het altijd dezelfde spelers zijn die slap een wedstrijd instappen. Je kan alles zeggen van Suarez de afgelopen tijd, maar hij blijft wel doorstrijden. Hetzelfde geldt voor Anita. Die gozer heeft zijn lengte en bouw totaal niet mee (en daarom vind ik hem ook geen geschikte linksback), maar hij legt wel passie en strijd op de mat en compenseert daarmee gedeeltelijk zijn tekortkomingen.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik hekel de afgelopen tijd voornamelijk de instelling van een groep spelers. Het valt ook op dat het altijd dezelfde spelers zijn die slap een wedstrijd instappen. Je kan alles zeggen van Suarez de afgelopen tijd, maar hij blijft wel doorstrijden. Hetzelfde geldt voor Anita. Die gozer heeft zijn lengte en bouw totaal niet mee (en daarom vind ik hem ook geen geschikte linksback), maar hij legt wel passie en strijd op de mat en compenseert daarmee gedeeltelijk zijn tekortkomingen.
Als er bij Ajax simpelweg 11 spelers op het veld staan met de strijdlust van deze twee jongens, dan worden we slapend kampioen, overigens vind ik ook dat Enoh die goede instelling heeft alleen mislukt momenteel zo'n beetje alles wat die jongen probeert.
Vertongen heeft ook een goede instelling, voor de rest is het waardeloos, zelfs Steek heeft een waardeloze instelling als het even wat minder gaat..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 04 november 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als er bij Ajax simpelweg 11 spelers op het veld staan met de strijdlust van deze twee jongens, dan worden we slapend kampioen, overigens vind ik ook dat Enoh die goede instelling heeft alleen mislukt momenteel zo'n beetje alles wat die jongen probeert.
Vertongen heeft ook een goede instelling, voor de rest is het waardeloos, zelfs Steek heeft een waardeloze instelling als het even wat minder gaat..
Ik ben het inderdaad met je eens wat betreft Enoh. Ben vanaf minuut 1 fan van deze jongen. Ik moet dan ook lijdzaam toezien hoe het op dit moment allemaal verkeerd loopt bij Enoh. Maar hij blijft strijden, net als Vertonghen. Daarom wordt ik die grote bek van sommige "talentjes" ook zo zat. Keihard voor een wedstrijd roepen dat je wel even gaat winnen en je vervolgens laten aftroeven alsof ik zit te kijken naar een dameselftal (met alle respect voor vrouwen trouwens).
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 november 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 23:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Same here hahaha!
Ride
 Ride - vrijdag 05 november 2010 - 16:05   quote  deeplink  
topictitel misschienveranderen in

"Algemeen afreageer topic"

;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 november 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Greg(lacht om alles en is arrogant), de Zeeuw(loopt telkens rustig terug na balverlies), Toby(vaak net te laat door niet scherp te zijn), Siem(veel te slap en vaak te laat in het duel) en Urby(dan weer wel inzet, dan weer niet!) Dit zijn spelers waar ik me echt aan dood irriteer!

Waarom niet gewoon een wedstrijd of 2 aan de kant zetten?? Geef Sulejmani, Eriksen, Blind, Jozefzoon etc. dan maar de kans!!......God wat mis ik babangida!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 november 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 16:05 schreef Ride het volgende:
topictitel misschienveranderen in

"Algemeen afreageer topic"

;)
Done ;)
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 16:17   quote  deeplink  
baba??? Damn..die was toch echt niet goed hoor. Mocht de veters van Finidi nog niet strikken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 november 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 16:17 schreef eSCee het volgende:
baba??? Damn..die was toch echt niet goed hoor. Mocht de veters van Finidi nog niet strikken.
Ik bedoel de inzet die hij toonde!! Kolere, die bleef rennen!!!

En als die een bal verloor, dan ging íe aan je hangen!

Als hij op doel schoot, vloog hij vaak zelf een meter de lucht in!!!

Daar hou ik van, ik zeg niet dat hij erg goed was, maar wel nodig in het team!
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 16:19   quote  deeplink  
paar wedstrijden minder en er heerst paniek. Nee laten we jozefz, Boneva.. en blind maar opstellen. Liefst alledrie in 1 wedstrijd.

Tja..kwestie van kapitaalvernietiging, want niemand wordt hier beter van. Spelers niet, ajax als team niet, supporters niet..

Rustig aan mannen. Als Jozefz er komt, dan komt ie wel.

Na de zomer is t tijd voor blind, alder, jozef, eriks.. en mischien nog wat nieuw talentjes..

Maar ja..dan heb je wel een tussenjaar.
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 16:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik bedoel de inzet die hij toonde!! Kolere, die bleef rennen!!!

En als die een bal verloor, dan ging íe aan je hangen!

Als hij op doel schoot, vloog hij vaak zelf een meter de lucht in!!!

Daar hou ik van, ik zeg niet dat hij erg goed was, maar wel nodig in het team!
als je alleen maar kan rennen, tja, dan blijf je rennen. hij was grappig, maar heb je zeker niet nodig in 1 team
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 16:19 schreef eSCee het volgende:
paar wedstrijden minder en er heerst paniek. Nee laten we jozefz, Boneva.. en blind maar opstellen. Liefst alledrie in 1 wedstrijd.

Tja..kwestie van kapitaalvernietiging, want niemand wordt hier beter van. Spelers niet, ajax als team niet, supporters niet..

Rustig aan mannen. Als Jozefz er komt, dan komt ie wel.

Na de zomer is t tijd voor blind, alder, jozef, eriks.. en mischien nog wat nieuw talentjes..

Maar ja..dan heb je wel een tussenjaar.
Als je veel jeugd inpast, hoeft dat totaal niet te betekenen dat je een tussenjaar gaat draaien, tussenjaren hebben we de afgelopen 6 jaar gehad met wanbeleid.
joduh
 joduh - vrijdag 05 november 2010 - 18:40   quote  deeplink  
ik ben nog steeds opgefokt....we worden gewoon door iedereen van het matje getikt man!!!!!!alleen steek,el hammie en luis maakt gvd het verschil.........
freakie
 freakie - vrijdag 05 november 2010 - 19:04   quote  deeplink  
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.. Zo mijn energie weer kwijt..
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Afreageren...

goed idee... online kan ik hoogstens gebanned worden..
Buiten zit ik gelijk weer in de Glasbak.

hahahahaha

teringlijers van een kutFransen...

kots op dat volk.
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:39 schreef FsideVak129 het volgende:
Afreageren...

goed idee... online kan ik hoogstens gebanned worden..
Buiten zit ik gelijk weer in de Glasbak.

hahahahaha

teringlijers van een kutFransen...

kots op dat volk.
In de glasbak??? Come on man, weet je wel hoeveel pijn dat doet??:):)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

In de glasbak??? Come on man, weet je wel hoeveel pijn dat doet??:):)
Meer dan jij denkt blijkbaar ;)
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:53 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Meer dan jij denkt blijkbaar ;)
He, ik ben niet degene die er in springt...
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds kwaad en vol onbegrip. Ik heb het gevoel of het chagrijn nooit meer uit m'n lijf gaat. Godsamme!!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

He, ik ben niet degene die er in springt...
De Glasbak is een andere naam voor een... wat zal ik zeggen... opvangcentrum :P
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:43 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

De Glasbak is een andere naam voor een... wat zal ik zeggen... opvangcentrum :P
Oh ja joh... dat is toch ook de reden dat je een tijdje geleden ff "weg" was???

Wat had je toen eigenlijk op je kerfstok??
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Oh ja joh... dat is toch ook de reden dat je een tijdje geleden ff "weg" was???

Wat had je toen eigenlijk op je kerfstok??
Niks... ben onschuldig...

hahahaha... zoals elke hotelgast daar.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:30   quote  deeplink  
motivational-prison-soccer-rules-different.jpg
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Whahaha.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:32 schreef Pietje het volgende:
Whahaha.
heb er zat

demotivational-posters-the-jedi-weekly.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:39   quote  deeplink  
hou je hart vast Pietje.

222%20FIFA%20balance.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
motivational-poster-buttons-giant-breasts-popping-out.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
hot_reality_girl_soccer_demotivational_poster_DeMotivational_posters-s352x440-26195.jpg

ff afreageren

hahahahahha
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Hmmmmmm. Dat ziet er gezond uit, Fside!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
football-august-challenge-football-player-wife-demotivational-poster-1251603252.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
soccer-demotivational-poster-1203728358.jpg
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Hahahaha. Jij bent wel lekker bezig, hè?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

0.0114579