|
|
remco k
|
|
|
Zo, na dat we allemaal hebben kunnen zien, dat Jol er met zijn ideeen een compleet zootje van het maken is, moeten we weer verder kijken, en onze volgende tegenstander dient zich aan in de vorm van Ado Den Haag.
Afgelopen seizoen werd het voor Ajax een redelijk makkelijke overwinning voor Ajax door de goals van De Zeeuw in de 25e minuut 1-0 Pantelic in de 71e minuut en de Jong in de 90e minuut
Hie een samenvatting van deze wedstrijd.
Na de zeperd tegen Auxerre is ons Ajax er alles aan gelegen om de volle drie punten in de Arena te houden.
Ik hoop echt dat Jol zijn ogen eens opengaan, en dat hij gaat inzien dat er meer "voetballers" in het elftal moeten staan. Een blok van de Zeeuw Enoh en Lindgren is 1 keer goed gegaan, maar kan en mag niet de insteek zijn voor Ajax.
Ik hoop (tegen beter weten in) op de volgende opstelling.
Steek Wiel Alder Jan Anita De Zeeuw De Jong Eriksen Suarez Hammie Sulejmani
Laat Ajax alle schroom aub eens goed van zich afzetten en laten zien dat ze wel degelijk kunnen voetballen.
Mede door 2 goals van Suarez zal Ajax deze wedstrijd gaan winnen met 3-1
My 2 Cents |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
3-0 ... net zoals vorig jaar |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ajax gaat knallen tegen ado ! 5-0 hattrick louis (hoop ik ) !! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik denk weer een gelijkspel, en ik weet weer niet waarom!
2-2 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik ga met jou mee 2-2. In het ergste geval verlies je gewoon vind den haag ook erg sterk spelen op dit moment. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hoop het ook ja en ook dat Suarez het net weer eens vind zou goed voor hem zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee, jongens we spelen wel gewoon thuis he, we hebben misschien nog niet de sterren van de hemel gespeeld, maar we gaan dit wel "gewoon" winnen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:56 schreef remco k het volgende:Nee, jongens we spelen wel gewoon thuis he, we hebben misschien nog niet de sterren van de hemel gespeeld, maar we gaan dit wel "gewoon" winnen We speelden tegen utrecht ook thuis Remco. Dat is niet meer zo een zekerheidje tegenwoordig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is 1 wedstrijd van de 24, en da is het ineens geen zekerheid meer?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: AJAX in deze vorm krijgt het moeilijk tegen den haag in goede vorm ben ik bang. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
In normale doen denk ik 10-0 voor Ajax. Zo'n uitslag komt bekend voor, niet waar mede-Ajacieden? (;-)) Maar gezien het gigantische drama van gisteren (Godallemachtig ik ben nog steeds woedend) vermoed ik echter 1-1 ... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dan maar hier: waarom wordt mijn topic verwijderd over dat kansenbenutter moeten worden gebanned van het ajax forum??? Het lijkt hier wel NK |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Ze zullen nu wel weer met 6-0 winnen en dan denkt jol weer oh de supporters zijn weer blij maar zo werkt het niet. Hij moet is na gaan denken die hagenees met zen kut urby lindgren de jong. gewoon sulejmani eriksen derin. Dat is de toekomst. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:07 schreef Pietje het volgende:In normale doen denk ik 10-0 voor Ajax. Zo'n uitslag komt bekend voor, niet waar mede-Ajacieden? (;-)) Maar gezien het gigantische drama van gisteren (Godallemachtig ik ben nog steeds woedend) vermoed ik echter 1-1 ... In de vorm van vorig jaar ja toen Pantelic er nog bij zat en het als een trein liep. Nu ik weet het niet meer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: eerlijk ? op dit moment niet.... :) maar dat ligt er niet aan dat het thuis is maar gewoon weer de oude opstelling let op mijn woorden.. Dejong staat er gewoon weer in hooguit dat Enoh eruit is voor Lindgren (weet niet waarom maar ik zie jol er voor aan...) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:[..] eerlijk ? op dit moment niet.... :) maar dat ligt er niet aan dat het thuis is maar gewoon weer de oude opstelling let op mijn woorden.. Dejong staat er gewoon weer in hooguit dat Enoh eruit is voor Lindgren (weet niet waarom maar ik zie jol er voor aan...) dat denk ik ook, maar nog steeds moeten we met gemak van Ado kunnen winnen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
je kan je klok erop gelijk zetten dat ze tegen ado winnen. en ik denk ook dat ze t gras opeten.
waarom wel in wedstrijden als heracles en ado en niet tegen iets sterkere ploegen?
mss is het niet alleen mentaliteit maar vooral kwaliteit. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:42 schreef kansenbenutter het volgende:je kan je klok erop gelijk zetten dat ze tegen ado winnen. en ik denk ook dat ze t gras opeten. waarom wel in wedstrijden als heracles en ado en niet tegen iets sterkere ploegen? mss is het niet alleen mentaliteit maar vooral kwaliteit. Feyenoord - roda toch?? Laten we hopen 0 10. Hihihi. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:13 schreef thomASS het volgende:Dan maar hier: waarom wordt mijn topic verwijderd over dat kansenbenutter moeten worden gebanned van het ajax forum??? Het lijkt hier wel NK Ow dat typ ik net ook ergens in :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:42 schreef kansenbenutter het volgende:je kan je klok erop gelijk zetten dat ze tegen ado winnen. en ik denk ook dat ze t gras opeten. waarom wel in wedstrijden als heracles en ado en niet tegen iets sterkere ploegen? mss is het niet alleen mentaliteit maar vooral kwaliteit. Wat lul jij nou man?
Als Ajax goed speelt, is dat JUIST tegen sterke ploegen en Juist tegen de zwakke ploegen speelt Ajax minder scherp!
Kan wel zien dat je een kakkerlak bent, geen verstand van voetbal!
Enne....Thomas, waag het niet om die kansenverkutter te beschermen! Gewoon oprotten hier! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
als er niks op t spel staat ja..dan kunnen ze het wel eens.
maar zal ik zo ff uit t hoofd beginnen over wanneer de druk te veel werd?
2x tegen twente in beslissende fases. 2x voorronde CL. 2x laatste speeldag de 1e plaats verkloten.
etc |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wat lul jij nou man? Als Ajax goed speelt, is dat JUIST tegen sterke ploegen en Juist tegen de zwakke ploegen speelt Ajax minder scherp! Kan wel zien dat je een kakkerlak bent, geen verstand van voetbal! Enne....Thomas, waag het niet om die kansenverkutter te beschermen! Gewoon oprotten hier! +12 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:56 schreef kansenbenutter het volgende:als er niks op t spel staat ja..dan kunnen ze het wel eens. maar zal ik zo ff uit t hoofd beginnen over wanneer de druk te veel werd? 2x tegen twente in beslissende fases. 2x voorronde CL. 2x laatste speeldag de 1e plaats verkloten. etc Fiorentina ui en thuis.
Kiev Paok Milan thuis Auxerre thuis... Juventus uit. |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:53 schreef kansenbenutter het volgende:als jullie alleen maar als wijven kunnen gillen ...moeten ze jullie bannen. communiceer of probeer het eens, in de lijn van het topic ;) flikker jij naar 10-0 en communiceer daar met je feienooit |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
ik denk dat Ajax wint met 3-2 |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: je bent in de war met madrid.
tegen ado? rond de 4-1 |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Zoveel verschil zit er niet tussen een 3-2 of 4-1 geef jij dan is je verklaring waarom ado er 1 maakt en ajax 4? Of ben je zon statistieken idioot omdat het vorig jaar vaak 4-1 werd |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik begin met 1-0 voor ajax,dat lijkt mij nu wel gerechtvaardig! zo als ze nu spelen! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
0-4 na cl duel.... zie het momenteel heel somber in voor ajax... bagger zooi |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
0-4 kom op zeg, zo dik is er in de Arena nog nooit verloren, en dat zal ook nu niet gebeuren... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik kan me een 0-4 toch wel herinneren remco.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: In het seizoen 04'05, toen Philips op bezoek kwam. Het was de 1e wedstrijd van Danny Blind als trainer, die Ronald Koeman opvolgde. V.Bommel scoorde 3x die pot en het was op 20-03-2005. Helaas, maar waar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:12 schreef alibabba het volgende:[..] In het seizoen 04'05, toen Philips op bezoek kwam. Het was de 1e wedstrijd van Danny Blind als trainer, die Ronald Koeman opvolgde. V.Bommel scoorde 3x die pot en het was op 20-03-2005. Helaas, maar waar. Sommige dingen verdring je uit je hoofd he:):)... Maar je hebt gelijk, vind je het ok als ik het weer zo snel mogelijk vergeet??:):) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
11-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] Sommige dingen verdring je uit je hoofd he:):)... Maar je hebt gelijk, vind je het ok als ik het weer zo snel mogelijk vergeet??:):) Ik was het morgen denk ik helemaal vergeten, maar de herinnering kwam na jou bericht weer boven......:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zit net een aantal intervieuws met en van Jol te lezen, die gast probeert zich tegen Ado gewoon al in te dekken, met woorden als "we mogen ze niet onderschatten" of "ado speelt zoals wij graag zouden willen met vleugelspelers" of "verhoek en die 9 zijn extreem gevaarlijk, we hebben niet zomaar gewonnen"
Ajax mag zich zelfs tegen Real Madrid niet in de Underdog positie wringen, godsamme wat triest allemaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Begroting Ajax 61 miljoen Begroting Ado Den Haag 12 miljoen.
En dan het gore lef hebben om jezelf een beetje als underdog op te gaan stellen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:55 schreef remco k het volgende:Ik zit net een aantal intervieuws met en van Jol te lezen, die gast probeert zich tegen Ado gewoon al in te dekken, met woorden als "we mogen ze niet onderschatten" of "ado speelt zoals wij graag zouden willen met vleugelspelers" of "verhoek en die 9 zijn extreem gevaarlijk, we hebben niet zomaar gewonnen" Ajax mag zich zelfs tegen Real Madrid niet in de Underdog positie wringen, godsamme wat triest allemaal Het lijkt wel of hij een sneer maakt richting mensen die het contract van Pantelic en Rommedahl/Kennedy niet wilde verlengen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:04 schreef alibabba het volgende:[..] Het lijkt wel of hij een sneer maakt richting mensen die het contract van Pantelic en Rommedahl/Kennedy niet wilde verlengen. Dat Jol Kennedy wilde behouden is mij niet bekend, wel dat hij Pantelic en Rommedahl erbij wilde houden. Nota bene Rommedahl, die bereid was salaris in te leveren. Ik vind het bijzonder jammer dat die twee moesten vertrekken. Ik ben er heilig van overtuigd dat juist die twee ertoe bij hebben gedragen dat Ajax in de 2e seizoenshelft van de vorige competitie zo fantastisch en aanvallend speelde. Dat mag het bestuur zichzelf aanrekenen. Ik vrees echter dat zij dat niet doen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:10 schreef Pietje het volgende:[..] Dat Jol Kennedy wilde behouden is mij niet bekend, wel dat hij Pantelic en Rommedahl erbij wilde houden. Nota bene Rommedahl, die bereid was salaris in te leveren. Ik vind het bijzonder jammer dat die twee moesten vertrekken. Ik ben er heilig van overtuigd dat juist die twee ertoe bij hebben gedragen dat Ajax in de 2e seizoenshelft van de vorige competitie zo fantastisch en aanvallend speelde. Dat mag het bestuur zichzelf aanrekenen. Ik vrees echter dat zij dat niet doen... Natuurlijk niet het enige wat ze denken tijdens zo CL wedtrijd is "als we maar winnen, dat levert geld op" |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:57 schreef remco k het volgende:Begroting Ajax 61 miljoen Begroting Ado Den Haag 12 miljoen. En dan het gore lef hebben om jezelf een beetje als underdog op te gaan stellen. Precies..
waar is onze Amsterdamse bluf gebleven...
ik ga echt niet met dichtgeknepen poeperd naar de Arena voor een stelletje ooievaarneukers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:45 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Precies.. waar is onze Amsterdamse bluf gebleven... ik ga echt niet met dichtgeknepen poeperd naar de Arena voor een stelletje ooievaarneukers... Inderdaad, en toch gebeurd het wel. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
hahahahahahaha |
|
|
|