BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Ado Den Haag (07-11-2010 , 12:30): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, hij is net lekker van achter gepakt...
Komt vast van al die lekkere plaatjes van FsideVak129...
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Komt vast van al die lekkere plaatjes van FsideVak129...
Ik heb nog nooit een Ooievaar gezien, die dat soort plaatjes leuk vind, maar he, eens moet de eerste keer zijn toch?
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een Ooievaar gezien, die dat soort plaatjes leuk vind, maar he, eens moet de eerste keer zijn toch?
Ja hoor, ik wel. Met regelmaat, als ik wat gedronken heb ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, ik wel. Met regelmaat, als ik wat gedronken heb ;-)
TSjjaaa, wat moet je daar dan weer op zeggen:):)
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 november 2010 - 00:00   quote  deeplink  
In het verleden zijn er verschillende die voor zowel Ado als voor Ons Aller AJAX hebben gespeeld. Hans Galjé, Alfons Groenendijk, Cedric vd.Gun, Richard Knopper, Tscheu la Ling, Tarik Oulida, Marciano Vink en natuurlijk Martin Jol. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor deze cijfers; In Amsterdam werd tot nu 36x tussen beide in de Eredivisie gespeeld, voorheen was Ado Fc Den Haag, en daarvan won Ajax er 29. 5x moest er een puntendeling aan te pas komen en slechts 2x werd er op eigen bodem verloren. Het doelsaldo is met 103-31 veruit in het voordeel van Onze prachtige club.

Martin Jol was speler in Den Haag van 1973 t/m 1978 en hij kon als speler nooit van Ajax winnen. In die 5 seizoenen wist hij 1x gelijk te spelen en verloor hij 4x. In zijn laatste seizoen stond hij in de basis bij Den Haag, evenals Hans Galjé ( ex Ajax-keeper ), die van 1980 t/m 1985 bij Ajax onder contract stond. Het werd een leuke wedstrijd met een leuk scoreverloop; Ruud Geels 1-0 ('27), Frank Arnesen 2-0 ('29), Lex Schoenmaker 2-1 ('49), Tscheu la Ling 3-1 ('58), Lex Schoenmaker 3-2 ('87).

Een 9-1 overwinning werd geboekt op 21-03-1982 en Wim Kieft scoorde die dag 3x. Kieft debuteerde op 4 mei 1980 als prof bij Ajax en in de daaropvolgende 3 seizoenen was hij basisspeler en niet voor niets! In zijn 1e volle seizoen scoorde hij 1 doelpunt uit 2 wedstrijden, maar in het seizoen daarna werd hij topscoorder in de Eredivisie en topscoorder van Europa, waar hij de Gouden Schoen voor ontving. Hij had in dat seizoen een moyenne van 1 op 1. In zijn laatste seizoen voor AJAX deed hij het ook aardig met zowat 2 doelpunten in 3 matches. Ajax speelde destijds met; Hans Galjé ( daar is ie weer ), Peter Boeve, Wim Jansen, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Johan Cruijff ( 2 goals die dag ), Dick Schoenaker ( 1 treffer ), Søren Lerby ( 1x ), Wim Kieft ( 3x ), Tscheu La Ling ( 1x ), Jesper Olsen. Wisselspelers; Johnny van't Schip, Gerald Vanenburg ( 1x ) en zij kwamen voor Ling en Olsen.

Op 28-12-2008 werd er gewonnen door Onze club met 3-0, waarin Dario Cvitanich alle treffers voor zijn rekening nam. Cvitanich was de opvolger van Huntelaar en na afloop van die wedstrijd werd er door de Amsterdammers afscheid genomen van " The Hunter ", die naar Real Madrid verkaste. Ik vind KLAAS-JAN HUNTELAAR EEN FENOMEEN en dat bewijst hij elke keer weer. Een echte goalgetter en dat bewijst dit korte filmpje;

Ajax gaat zondagmiddag verder met de competitie. Tegen ADO Den Haag zullen de Amsterdammers de bittere nederlaag tegen AJ Auxerre proberen weg te spoelen. De wedstrijd tussen de rivalen zal om 12.30 uur beginnen. Bas Nijhuis is aangesteld als leidsman en ik hoop op een frivool AJAX met louter aanvallende bedoelingen. Wanneer Martin zo het elftal het veld instuurt verwacht ik een 3-1 overwinning, maar als Jol met de handrem wil spelen.....
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 november 2010 - 11:10   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=126834

John vd.Brom snapt het, uitgaan van eigen kracht en zijn elftal met maar één gedachte het veld insturen. Na de 1-1 van Ajax tegen Auxerre, wist een deel van de spelers van Ajax niet wat ze moesten doen. Of die 1-1 vasthouden of doorgaan om te winnen en die twijfel komt voort uit angst van de leiding.
Pietje P.
 Pietje P. - zaterdag 06 november 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Als we zondag niet winnen, is het seizoen afgelopen... Het betekend naast het missen van de punten dat JOL de boel niet meer in de hand heeft..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:45 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Precies..

waar is onze Amsterdamse bluf gebleven...

ik ga echt niet met dichtgeknepen poeperd naar de Arena voor een stelletje ooievaarneukers...
Hahahahahahahahahahahaha Ghehehehehehehehehehehehehee!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:25 schreef FsideVak129 het volgende:
[ afbeelding ]

hahahahahahaha
he een DOOIEvaar :)
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 november 2010 - 16:29   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Selectie-voor-duel-met-ADO-Den-Haag.htm

Weer geen Bonevacia/Jozefzoon, maar wel plumppudding Mido, die overigens nog ziek is geweest!!!!! Is al te dik en na een ziekte kan de conditie niet verbeterd zijn....
joduh
 joduh - zaterdag 06 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
ben er lang niet gerust op voor morgen.....
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:27 schreef joduh het volgende:
ben er lang niet gerust op voor morgen.....
Ik ook niet joduh... Ik ben woensdagavond nog niet vergeten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Eens..
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
Mensen, Succes vanavond, ik ga eens keihard dronken worden vanavond, met een paar oude maten op stap, hopelijk wordt het morgen voetballend een goede pot, want als ik met een kater opsta, kan ik niet ook nog een draak van een pot van mijn geliefde Ajax gebruiken
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 november 2010 - 23:56   quote  deeplink  
nou remco ik vrees het ergste.. denk dat je met zuipen ook beter kan wachten tot morgen om je verdriet weg te zuipen.. hoop het niet overgens.. maar vrees het ergste...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 06 november 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Jol Kennedy wilde behouden is mij niet bekend, wel dat hij Pantelic en Rommedahl erbij wilde houden. Nota bene Rommedahl, die bereid was salaris in te leveren. Ik vind het bijzonder jammer dat die twee moesten vertrekken. Ik ben er heilig van overtuigd dat juist die twee ertoe bij hebben gedragen dat Ajax in de 2e seizoenshelft van de vorige competitie zo fantastisch en aanvallend speelde. Dat mag het bestuur zichzelf aanrekenen. Ik vrees echter dat zij dat niet doen...
Hier heb je volkomen gelijk in! Pantelic liet heel t team voetballen door zn balletjes en de ruimte die hij vrij maakte! Rommedahl zette je er in als er echt met buitenspelers gespeeld moest worden. Of in de 60e minuut als er snelheid nodig was voorin.. Die gast wilde zelfs zijn salaris inleven, nu zitten ze beide op de bank in Griekenland.. Balen!
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 23:57 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Hier heb je volkomen gelijk in! Pantelic liet heel t team voetballen door zn balletjes en de ruimte die hij vrij maakte! Rommedahl zette je er in als er echt met buitenspelers gespeeld moest worden. Of in de 60e minuut als er snelheid nodig was voorin.. Die gast wilde zelfs zijn salaris inleven, nu zitten ze beide op de bank in Griekenland.. Balen!
Klopt, Johnny! Voor hen en voor ons inderdaad balen, omdat Ajax op dit moment niet draait zoals wij willen dat ze zouden moeten. Dus waren de euro's voor de bobo's toch belangrijker dan het sportieve gedeelte. Voor wie het nog niet duidelijk was. Dubbel balen!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 07 november 2010 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 00:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Johnny! Voor hen en voor ons inderdaad balen, omdat Ajax op dit moment niet draait zoals wij willen dat ze zouden moeten. Dus waren de euro's voor de bobo's toch belangrijker dan het sportieve gedeelte. Voor wie het nog niet duidelijk was. Dubbel balen!
Ja.. En daar komt nog bij dat Dennis een enorm positief uitstralend karakter heeft wat dan ook weer ten goede kwam bij de groep!
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2010 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 00:26 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ja.. En daar komt nog bij dat Dennis een enorm positief uitstralend karakter heeft wat dan ook weer ten goede kwam bij de groep!
Zeker weten. Ik had dan ook flink de pest in toen ik destijds hoorde dat zijn contract bij Ajax niet werd verlengd. Hij bracht altijd iets extra's. Het lukte niet altijd, maar hij werkte keihard en probeerde altijd wel iets te creeëren. Maar ook Pantelic vond ik erg goed bij ons passen. Ik weet dat er hier op dit forum een hoop criticasters waren die het niet in hem zagen zitten, maar ik wel!! Dat heb ik vanaf het begin geroepen. Juist Pantelic zorgde voor ontstellend veel ruimte voor (onder andere) Siem de Jong die daar optimaal gebruik van wist te maken. Maar helaas, dat is verleden tijd. En nu maar hopen, duimen en bidden dat het morgenmiddag goed gaat. ADO Den Haag is in vorm en barst van het zelfvertrouwen. Ik denk dat er op dit moment helaas erg veel ploegen zijn die vermoeden dat er tegen Ajax - zeker na woensdagavond - wel wat te halen valt en daar hun spelwijze op afstemmen. Zelfs in de ArenA. Ik heb er een vervelend gevoel over en vrees met vrezen. Ik hoop toch zo dat ik me vergis!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 07 november 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Ik ben op dit moment zwaar zenuwachtig! Normaal heb ik dat niet voor zo´n wedstrijdje als Ajax-Ado.. Eerder bij CL wedstrijden of andere toppers. De ontlading zal groot zijn bij het eerste doelpunt dat valt in het net van de tegenstander.
adriu
 adriu - zondag 07 november 2010 - 11:20   quote  deeplink  
met frisse moet ga ik naar amsterdam van daag kijken hoe ajax wint met 9-1!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door adriu --
adriu
 adriu - zondag 07 november 2010 - 11:25   quote  deeplink  
nou die legt geen eieren meer( goal.S)
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Ooijer, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Suarez, El Hamdaoui, Emanuelson
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 11:45 schreef alibabba het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Ooijer, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Suarez, El Hamdaoui, Emanuelson
Is dat echt waar joh?? Dus gewoon weer Alder eraf terwijl hij heel goed speelde, echt GVD niet normaal meer....
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 07 november 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Enoh gepasseerd? begrijpelijk? HOEZO TOBY?
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
En waarom Lindgren Urby en Anita???
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Je kan er inderdaad je vraagtekens bij zetten, maar als we winnen met 6-0 dan kraait er geen haan meer naar...
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Trouwens Martin Jol speelde van 1985 t/m 1989 ook nog voor Den Haag en 2 seizoenen daarvan speelde het ook op het hoogste niveau tegen Ajax. In Amsterdam won hij een keer met die club tegen Ajax(2-3), maar verloor hij het seizoen daarna weer met 4-2...
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Ik luiter nu naar Jol, hij zegt "spelers spelen sinds dat ik hier ben op een andere positie" Ok hij heeft Anita als linksback neergezet, maar verder speelt iedereen toch gewoon op dezelfde plek als daarvoor?? Ook Vertongen speelde ondr van BAsten al regelmatig als centrale verdediger...
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 07 november 2010 - 12:21   quote  deeplink  
Ja remco en waarom weer siem de jong. Wat een mafkees die jol het word tijd dat die hagenees lekker oprot naar ado en doe ons dan vd brom maar! die speelt tenminste aanvallend voetbal met lef wat wij willen zien.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:40   quote  deeplink  
lege plekken ofniet?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Damn goed schot ADO
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Goed schot de Zeeuw!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Oleguer... Op rechtsback??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:52   quote  deeplink  
ja, wat nu!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:52   quote  deeplink  
dan maar anita rechtsback, urby linksback en dan mickey erin!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 12:53   quote  deeplink  
En wie eruit dan?? Of wilde je Oleguer er gewoon niet in?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
nee

vd wiel wisselen voor sulejmani en dan zoals ik zei
Afcabz
 Afcabz - zondag 07 november 2010 - 13:01   quote  deeplink  
nergens een stream te vinden ook
moet toch eredivisie live aan gaan schaffen ,dit is haggel de bout
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Ok.. Dacht ik al idd
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Goed schot Hammie
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 13:07 schreef Hasjkoph het volgende:
Goed schot Hammie
ja maar hij moet er wel in voor de 90 minuten om zijn!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 13:12   quote  deeplink  
I know :(
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 07 november 2010 - 13:12   quote  deeplink  
WAT EEN LAMZOOITJE ZEG.
HEBBEN ZE ER GEEN ZIN IN OFZO?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door kansenbenutter --
Afcabz
 Afcabz - zondag 07 november 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 13:12 schreef kansenbenutter het volgende:
WAT EEN LAMZOOITJE ZEG.
HEBBEN ZE ER GEEN ZIN IN OFZO?
schreeuw niet zo ,maar tis niet erg flitsend wederom
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 13:12 schreef Hasjkoph het volgende:
I know :(
We krijgen genoeg kansen, maar dit draait weer uit op een gelijkspelletje denk.....als we al niet verliezen.

Het doet me denken aan sparta vorig seizoen. 40 doelpogingen---> 0 erin--->2 punten weggegooid!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 07 november 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Dit is weer zo'n slechte pot he.... VERDOMME
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Ja dat sloeg echt helemaal nergens op..
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 07 november 2010 - 13:16   quote  deeplink  
waarom maken ze het niet gewoon snel af?
gezien het zware programma het oog op utreg-psv en twente op grote voorpsrong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door kansenbenutter --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Sulejmani en alder erin..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Ado Den Haag (07-11-2010 , 12:30): 0-1

0.0083289