|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ach jongens.. nog een helft te gaan.
ff neuzen 1kant op en alles komt goed. want vergeet niet :elke wedstrijd lrijgt ajax wel een tegengoal. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ajax is gewoon erg kut ,het zit niet mee ,er zit geen teamplay in helemaal nada |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
dat was een zuivere pingel joh!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: JUIST, JIJ SNAPT HET!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
echt waar, hier wordt ik zo zuur van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben echt helemaal klaar met Martin Jol, en heb liever dat hij vandaag nog vertrekt.
Olequer inbrengen voor Wiel (echt gebleseerd??) de Jong en Urby gewoon laten staan zonder dat ze ook maar enig iets hebben laten zien deze pot, Urby 1/2 leuke acties maar meer ook niet. Totaal geen voetbal vanaf de 10 positie omdat de Jong veel te statisch is en veel te langzaam speelt.
Ik zat van de week Eindhoven- Zwolle te kijken, en het niveau licht daar gewoon hoger dan bij Ajax momenteel, het tempo licht daar hoger, het spel is leuker...
Ajax speelt wederom dramatisch slecht...... en wederom dakzij Jol... BEDANKT!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of simpel gewoon blind erin, maar echt geen Olequer op de back positie, overigens speelt Alderweireld ook gewoon rechtsback bij Belgie |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ben er weer klaar mee, roep me maar als het is afgelopen!
Dit zijn hele dure punten! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
Het is dramatisch.. en de scheids weer is tegen.. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
jol moet nou is heel snel die anita eruit halen..:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Donder op man, de scheids fluit verder prima, die penalty is er inderdaad 1, maar verder fluit hij eerder in het voordeel van Ajax dan van Ado de Haag.. 2 keer het voordeel eraf fluiten en daar mochten we niet klagen aanezien Ado er met meer mensen uit kwam dan dat ajax mee terug verdedigde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Anita is samen met De Zeeuw de enige die een voldoende haalt, vrijwel geen balverlies, en zijn tegenstander krijgt maar 1 mogelijkheid, en dat was vanaf de rechterkant (doelpunt) |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
he kansenbenutter omdat ze 1x tegen vvv met ze allen komen (nog niet eens uitverkocht) die wedstrijden ervoor zat ook gewoon geen kip in dat scheithok van jullie |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
hij moet gewoon niet moeilijk doen die jol. en enoh er heel snel inzette.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat een wissel, haal dan Olequer eraf en zet Anita rechts.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sulejmani erin voor ANITA??? Alweer??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mido en Eriksen lopen warm.. Hopen dat ze erin komen.. Voor Hammie en de Jong,, |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
tja, als we al moeten hopen op Mido...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kan nog maar 1 keer wisselen |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
luis houd je rotkop toch eens dicht met die grote waffel ,breng je ons alleen maar problemen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oja.. Damn.. Dan eriksen erin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, Ado Den Haag is in de Arena, gewoon de betere ploeg |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
echt bizar hoe lam ajax speelt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
is t slim om een halfuur voor tijd je laatste wissel te gebruiken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Voor de Zeeuw??? Niet voor de Jong? |
|
|
|
|
jv-AFCA
|
|
|
Nog even en ik zet mijn tv uit. Ik kan niet toekijken hoe ajax in eigen huis verliest van ado den haag. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
komt nog wel goed joh. en psv wint ook niet van utreg :) |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
schandalig gewoon wat een lamzakken voetbal ,ik heb me tv uitgepleurt ook al komt er een tegenbal ,dit is gewoon lokaal voetbal niveau |
|
|
|
|
bird
|
|
|
wat kan suarez lopen zeiken zeg voetballen moet ie dat hele kut elftal zit geen vuur in niks ben er helemaal klaar mee eerst utrecht toen excelsior en nu ado kut zooi ik begin steeds meer te twijfelen aan jol |
|
|
|
|
jv-AFCA
|
|
|
Laten we het hopen, anders is het voor mij persoonlijk weer een zondag met een naar gevoel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En gewoon wederom weer hetzelfde als anders, eriksen en Sulejmani zorgen bij Ajax voor veel meer voetbal, maar wederom is het ook weer veel te laat, KNAPPE PRESTATIE JOL!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
weer geen strafschop gegeve |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mensen mensen mensen, was ik weer is 1 seizoen een beetje trots op onze club.. nou ben ik weer even kwijt.. Hoop dat we ons na de winterstop weer kunnen revangeren net zoals het vorige seizoen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat is WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER te laat! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
blijkbaar kunnen we niet anders, jol is binnen een half jaar weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
jv-AFCA
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
jaja nu willen ze ineens wel. als ze nou een keertje beginnen met die instelling. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
er juichen zelfs fans in het stadion. zagen jullie dat?? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ik ga bewegen. have fun all. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
komen ze hoor !!!!!
ach geen kritiek,komt wel goed . wij zijn ajax de beste ! we winnen toch wel. snel vergeten maar en op naar de volgende. het gras was gewoon kut . de scheids was partijdig. het kwam door de wind in de arena ! de arbitrage was bagger Jol weet het niet. pannenkoeken!!! jol moet weg miljoenen elftal ! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Sorry maar Eriksen en Sulejmani brachten ook geen moer. |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
Ik schaam me dood voor deze ploeg. Elke week wordt het minder.Er moet wat veranderen maar wat? |
|
|
|