|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tyf hier GVD gewoon eens op man, je loopt hier maar te provoceren en te genieten dat we verliezen, achtelijk debiel....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In ieder geval meer inzet en voetbal dan de rest van die godvergeten kutspelers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:29 schreef hj2000 het volgende:Ik schaam me dood voor deze ploeg. Elke week wordt het minder.Er moet wat veranderen maar wat? JOL ERUIT BESTUUR ERUIT, EN CRUIJFF ERIN |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
quote: Vond je eerst erg negatief maar je krijgt steeds meer gelijk. Resultaten verbloemden eerst nog het slechte voetbal, maar eigenlijk is dit hele seizoen al pet. Een paar wedstrijden aardig gevoetbald maar voor de rest is het gewoon kut.
Jol eruit ok, maar Cruijf zal niet meer op e bank gaan zitten. Wie dan? Blind, broertjes de boer, Rijkaard? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
oké weer geen 3e ster nice! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: en daar gaan we beter van spelen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dit kan natuurlijk echt niet heh!!!!Willen we net als feyenoord in het rechterrijtje voetballen ofzow..WTF!!!???:S Nou hopen op Utrecht..! |
|
|
|
|
Indow1984
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:37 schreef hj2000 het volgende:[..] Vond je eerst erg negatief maar je krijgt steeds meer gelijk. Resultaten verbloemden eerst nog het slechte voetbal, maar eigenlijk is dit hele seizoen al pet. Een paar wedstrijden aardig gevoetbald maar voor de rest is het gewoon kut. Jol eruit ok, maar Cruijf zal niet meer op e bank gaan zitten. Wie dan? Blind, broertjes de boer, Rijkaard? Jol eruit, Rijkaard trainer van de winter... Voetballend is het 3x niets. Laat er maar iets drastisch veranderen m.b.v. Cruijff. Maken wat er nog van te maken valt en bouwen aan een fris elftal wat weer goed positiespel laat zien. De boertjes wellicht als assistenten. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dat vraag ik me ook af.. Cruijff erbij zie ik alleen maar als positief, maar Jol is gewoon een prima trainer.. De spelers moeten in de spiegel kijken!;) |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:43 schreef Indow1984 het volgende:[..] Jol eruit, Rijkaard trainer van de winter... Voetballend is het 3x niets. Laat er maar iets drastisch veranderen m.b.v. Cruijff. Maken wat er nog van te maken valt en bouwen aan een fris elftal wat weer goed positiespel laat zien. De boertjes wellicht als assistenten. Lijkt me wel wat inderdaad. Hopen dat ie Seedorf mee kan nemen. Misschien maar eens een belletje naar Milan. Wij hebben nog wel jong talent in de aanbieding die overal op links kan spelen ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: krijgen we nu samen gelijk remco ??? :) wissel slaat op niks.. Olequer voor vdwiel ? eriksen voor dezeeuw ? Sulejmani voor anita ? euhmm lindgren dejong gewon laten staan ? jol OPFLIKKEREN !!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:43 schreef Indow1984 het volgende:[..] Jol eruit, Rijkaard trainer van de winter... Voetballend is het 3x niets. Laat er maar iets drastisch veranderen m.b.v. Cruijff. Maken wat er nog van te maken valt en bouwen aan een fris elftal wat weer goed positiespel laat zien. De boertjes wellicht als assistenten. het zou mooi zijn maar ik denk dat dit onmogelijk is. de bestuurders wijken nooit vann hun plek, ze hebben het veel te goed bij ajax. ik denk dat zelf als de supporters in opstand komen er niets veranderd. bergijp me niet verkeerd ik ook graag cruyf aan het roer willen maar die tijd gaat waarschijnlijk niet komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:[..] krijgen we nu samen gelijk remco ??? :) wissel slaat op niks.. Olequer voor vdwiel ? eriksen voor dezeeuw ? Sulejmani voor anita ? euhmm lindgren dejong gewon laten staan ? jol OPFLIKKEREN !!!! Wat is er mis met de wissel oleguer voor vd wiel??:S Hij is geblesseerd toch!! |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:[..] krijgen we nu samen gelijk remco ??? :) wissel slaat op niks.. Olequer voor vdwiel ? eriksen voor dezeeuw ? Sulejmani voor anita ? euhmm lindgren dejong gewon laten staan ? jol OPFLIKKEREN !!!! Ik ben het opzich met je eens hoor. Maar hoe had jij gewisseld dan? Verder hebben we ook niet zoveel op de bank hoor. Wel raar dat Toby weer op de bank begint. Vond het woensdag 1 van de beteren. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Feyenoord overigens alweer achter!XD Whahahaha |
|
|
|
|
Indow1984
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:53 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] het zou mooi zijn maar ik denk dat dit onmogelijk is. de bestuurders wijken nooit vann hun plek, ze hebben het veel te goed bij ajax. ik denk dat zelf als de supporters in opstand komen er niets veranderd. bergijp me niet verkeerd ik ook graag cruyf aan het roer willen maar die tijd gaat waarschijnlijk niet komen. Ik heb het niet over dat de bestuurders van hun plaats moeten wijken want tenslotte blijft Ajax ook een bedrijf, en een bedrijf is gemaakt om winst te maken. Maar ze mogen echter wel wat minder "macht" en tenslotte zou het voor de bestuurders ook gunstig zijn als Ajax beter gaat presteren. Wellicht een investering voor hun, maar die moeten genomen worden want van niets doen zoals nu gaat het niet echt beter voor een bedrijf. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Wat een drama instelling opnieuw, na woensdag hadden ze zich gdv gewoon helemaal kapot moeten lopen..
Ik hoop dat Jol morgen de volledige selectie een straftraining voorschoteld waar ze nog 3 dagen ziek van zijn.
Die urby heeft nu wel genoeg kansen gehad ook, hij leert het gewoon nooit, na 7 jaar had hij gewoon iedere week de uitblinker moeten zijn.. Maar is gelukkig toch snel weg, laat aub andere talenten die veel meer potentie hebben spelen op zijn positie, dan kunnen die zich ontwikkelen (eriksen/ sulejmani)
Enoh moet er gewoon in, net als de zeeuw en alderweireld. Ooier zit geen toekomst in gdv, jeugd opstellen aub. Vorig seizoen ging het perfect met vertongen en alde dus wtf
Siem is niet in vorm, voorlopig eriksen dan ook op 10 een paar matchen de kans geven naar mijn mening
Verder nog 1 woord: Vertrouwen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door Sebco -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:43 schreef joey het volgende:[..] Dat vraag ik me ook af.. Cruijff erbij zie ik alleen maar als positief, maar Jol is gewoon een prima trainer.. De spelers moeten in de spiegel kijken!;) Maar Jol is absoluut geen Ajax trainer, en laat steeds meer blijken afgelopen zomer gewoon weg te hebben gewild, Ajax is stuurloos, en dat is Jol zijn schuld, Ajax voetbald niet en dat is Jol zijn schuld, er zit geen inzet in deze ploeg en ook dat ik Jol zijn schuld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:[..] krijgen we nu samen gelijk remco ??? :) wissel slaat op niks.. Olequer voor vdwiel ? eriksen voor dezeeuw ? Sulejmani voor anita ? euhmm lindgren dejong gewon laten staan ? jol OPFLIKKEREN !!!! Tjaa, en het grappige is, dat ik het al vanaf het begin van dit seizoen roep, en toen werd er maar geroepen dat ik geen verstand van voetbal heb.... Ik hoef overigens geen schouderklopje, ik had liever gezien dat ik ongelijk zou krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alder speelt bij Belgie ook rechtsback, Olequer speelt nergens rechtsback, ook kan Blind daar nog spelen, en zoals ik hier ergens las, had Jol ook Sulejmani kunnen inbrengen voor v/d Wiel Anita dan naar rechts en Urby linksback. kortom genoeg opties, maar hij brengt Olequer, en dan ook nog verwachten dat hij mee opkomt en een goede voorzet geeft.
Overigens heeft Olequer wel de juiste instelling getoond, en binnen zijn mogelijkheden een goede wedstrijd gespeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik snap niet zo goed wat daar grappig aan is, Ajax heeft zelf verloren, en dan moeten we Feyenoord gaan uitlachen omdat ze ook achter staan?? of zoiets?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 14:53 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] het zou mooi zijn maar ik denk dat dit onmogelijk is. de bestuurders wijken nooit vann hun plek, ze hebben het veel te goed bij ajax. ik denk dat zelf als de supporters in opstand komen er niets veranderd. bergijp me niet verkeerd ik ook graag cruyf aan het roer willen maar die tijd gaat waarschijnlijk niet komen. ALS DIE TIJD NIET KOMT IS HET AFGELOPEN MET AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:02 schreef Sebco het volgende:Wat een drama instelling opnieuw, na woensdag hadden ze zich gdv gewoon helemaal kapot moeten lopen.. Ik hoop dat Jol morgen de volledige selectie een straftraining voorschoteld waar ze nog 3 dagen ziek van zijn. Die urby heeft nu wel genoeg kansen gehad ook, hij leert het gewoon nooit, na 7 jaar had hij gewoon iedere week de uitblinker moeten zijn.. Maar is gelukkig toch snel weg, laat aub andere talenten die veel meer potentie hebben spelen op zijn positie, dan kunnen die zich ontwikkelen (eriksen/ sulejmani) Enoh moet er gewoon in, net als de zeeuw en alderweireld. Ooier zit geen toekomst in gdv, jeugd opstellen aub. Vorig seizoen ging het perfect met vertongen en alde dus wtf Siem is niet in vorm, voorlopig eriksen dan ook op 10 een paar matchen de kans geven naar mijn mening Verder nog 1 woord: Vertrouwen 100% met je eens, alleen gaat Jol dit niet doen, en daarom lijkt het mij beter dat hij weggaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En wij moeten het maar aanzien... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Maar Jol is absoluut geen Ajax trainer, en laat steeds meer blijken afgelopen zomer gewoon weg te hebben gewild, Ajax is stuurloos, en dat is Jol zijn schuld, Ajax voetbald niet en dat is Jol zijn schuld, er zit geen inzet in deze ploeg en ook dat ik Jol zijn schuld.. Inzet van de ploeg moet vanuit hun komen! Ze zijn volwassen genoeg het zijn natuurlijk geen Fjes meer heh!!! Niet alles is de trainer zijn schuld!! Van mij hoeft Jol niet weg! Tenzij we zo het seizoen eindigen en dus ergens in het tweede rijtjes komen te staan, wat dnk ik niet zal gebeuren, maar wie weet..Mocht het een kutseizoen geworden zijn mag van mij alles lekker oppleuren en Johan komen!!!Maar ik heb nog verstrouwen in Jol.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap niet zo goed wat daar grappig aan is, Ajax heeft zelf verloren, en dan moeten we Feyenoord gaan uitlachen omdat ze ook achter staan?? of zoiets?? JA ik vind het heel grappig!:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:00 schreef Indow1984 het volgende:[..] Ik heb het niet over dat de bestuurders van hun plaats moeten wijken want tenslotte blijft Ajax ook een bedrijf, en een bedrijf is gemaakt om winst te maken. Maar ze mogen echter wel wat minder "macht" en tenslotte zou het voor de bestuurders ook gunstig zijn als Ajax beter gaat presteren. Wellicht een investering voor hun, maar die moeten genomen worden want van niets doen zoals nu gaat het niet echt beter voor een bedrijf. HOU OP OVER HET WOORD BEDRIJF!!!!!!!!!!! IK WORD ER KOTSMISSELIJK VAN GVD!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:10 schreef joey het volgende:[..] Inzet van de ploeg moet vanuit hun komen! Ze zijn volwassen genoeg het zijn natuurlijk geen Fjes meer heh!!! Niet alles is de trainer zijn schuld!! Van mij hoeft Jol niet weg! Tenzij we zo het seizoen eindigen en dus ergens in het tweede rijtjes komen te staan, wat dnk ik niet zal gebeuren, maar wie weet..Mocht het een kutseizoen geworden zijn mag van mij alles lekker oppleuren en Johan komen!!!Maar ik heb nog verstrouwen in Jol.. Als de spelers geen vertrouwen hebben in hoe en waarom de trainer het zo neerzet, en het dan ook niet eens zijn met beslissingen over wissels en dergelijke. dan is het lastig om 200% te gaan.
En trainer moet mensen coachen en motiveren, tuurlijk moet er ook heel veel komen vanuit spelers zelf, maar als de Trainer alles gelaten laat gebeuren, is het einde zoek |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:12 schreef alibabba het volgende:[..] HOU OP OVER HET WOORD BEDRIJF!!!!!!!!!!! IK WORD ER KOTSMISSELIJK VAN GVD!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heh!!!!:S |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
reis heeft rood, maar wel 0-1 voor pisv
misschien kan utrecht nog wat aanrichten de 2e helft |
|
|
|
|
Indow1984
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:12 schreef alibabba het volgende:[..] HOU OP OVER HET WOORD BEDRIJF!!!!!!!!!!! IK WORD ER KOTSMISSELIJK VAN GVD!!!!!!!!!!!!!!!! We kunnen er wel over ophouden, ik zie liever ook mensen met hart voor de club op hun positie. Maar het heeft er alles mee te maken waarom er niet wordt ingegrepen... Het liefst zie ik dus gewoon een combinatie, zoals ik dus al zei... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] Als de spelers geen vertrouwen hebben in hoe en waarom de trainer het zo neerzet, en het dan ook niet eens zijn met beslissingen over wissels en dergelijke. dan is het lastig om 200% te gaan. En trainer moet mensen coachen en motiveren, tuurlijk moet er ook heel veel komen vanuit spelers zelf, maar als de Trainer alles gelaten laat gebeuren, is het einde zoek Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in.. MAar ik vind niet dt Jol nu ontslagen moet worden..Denk niet dat dat de oplossing is! Hij moet Alde vertrouwen geven en opstellen. Siem is het o[ dit moment niet en moet vervangen worden door eriksen.. Of de zeeuw op 10 en lindgren en enoh erachter..Ik zou voor Eriksen kiezen..En verder Sule links.. Maarjaa iedereen heeft zijn eigen manier van opstellen en Jol is de trainer van aajx..Wij niet!;) |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:19 schreef Indow1984 het volgende:[..] We kunnen er wel over ophouden, ik zie liever ook mensen met hart voor de club op hun positie. Maar het heeft er alles mee te maken waarom er niet wordt ingegrepen... Het liefst zie ik dus gewoon een combinatie, zoals ik dus al zei... Het heeft er inderdaad mee te maken waarom er niet word ingegrepen en dat is echt triest. AJAX moet weer een echte voetbalclub worden en Ajax moet weg van de beurs, hoe moeilijk dit ook te realiseren is. Die hele beursgang heeft ons, behoudens de miljoenen die er destijds mee opgehaald zijn, alleen maar ellende bezorgt. Ajax schaadt hierdoor clubmensen, supporters en het straalt totaal geen plezier uit, wat weer zijn weerslag heeft op de spelers. Zonder de beurs had AJAX er financieel en sportief stukken beter voorgestaan, zelfs zonder de 54 miljoen die er met ingang van de beurs zijn opgehaald, hoe gek het ook klinkt. Het is mede de grondslag van het wanbeleid de laatste 10 jaar, omdat er maar meerdere facetten word gekeken. BIJ AJAX MOET ER MAAR ÉÉN FACET GELDEN EN DAT IS HET SPORTIEVE EN DAN KOMEN DE MILJOENEN VANZELF!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:22 schreef joey het volgende:[..] Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in.. MAar ik vind niet dt Jol nu ontslagen moet worden..Denk niet dat dat de oplossing is! Hij moet Alde vertrouwen geven en opstellen. Siem is het o[ dit moment niet en moet vervangen worden door eriksen.. Of de zeeuw op 10 en lindgren en enoh erachter..Ik zou voor Eriksen kiezen..En verder Sule links.. Maarjaa iedereen heeft zijn eigen manier van opstellen en Jol is de trainer van aajx..Wij niet!;) Maar dt is juist wat Jol NIET gaat doen, anders had hij dit toch al lang en breed gedaan??
Jol bouwd een elftal op vertrouwend op een solide verdediging, en vertrouwd op de ingevingen van spelers als Hammie en Suarez. DAT IS TOCH GEEN VOETBAL?? en zeker niet het voetbal dat Ajax gewoon moet gaan spelen. We hebben namelijk een prima selectie, en hiermee moet Jol gemakkelijk kampioen kunnen worden...
Jol zal Urby niet slachtofferen, en hij zal Ooijer laten staan, anders had hij nu toch al wel weer voor Alder gekozen, die speelde namelijk een prima wedstrijd tegen Auxerre. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:31 schreef alibabba het volgende:[..] Het heeft er inderdaad mee te maken waarom er niet word ingegrepen en dat is echt triest. AJAX moet weer een echte voetbalclub worden en Ajax moet weg van de beurs, hoe moeilijk dit ook te realiseren is. Die hele beursgang heeft ons, behoudens de miljoenen die er destijds mee opgehaald zijn, alleen maar ellende bezorgt. Ajax schaadt hierdoor clubmensen, supporters en het straalt totaal geen plezier uit, wat weer zijn weerslag heeft op de spelers. Zonder de beurs had AJAX er financieel en sportief stukken beter voorgestaan, zelfs zonder de 54 miljoen die er met ingang van de beurs zijn opgehaald, hoe gek het ook klinkt. Het is mede de grondslag van het wanbeleid de laatste 10 jaar, omdat er maar meerdere facetten word gekeken. BIJ AJAX MOET ER MAAR ÉÉN FACET GELDEN EN DAT IS HET SPORTIEVE EN DAN KOMEN DE MILJOENEN VANZELF!!!!!!!!!!! +1 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:31 schreef alibabba het volgende:[..] Het heeft er inderdaad mee te maken waarom er niet word ingegrepen en dat is echt triest. AJAX moet weer een echte voetbalclub worden en Ajax moet weg van de beurs, hoe moeilijk dit ook te realiseren is. Die hele beursgang heeft ons, behoudens de miljoenen die er destijds mee opgehaald zijn, alleen maar ellende bezorgt. Ajax schaadt hierdoor clubmensen, supporters en het straalt totaal geen plezier uit, wat weer zijn weerslag heeft op de spelers. Zonder de beurs had AJAX er financieel en sportief stukken beter voorgestaan, zelfs zonder de 54 miljoen die er met ingang van de beurs zijn opgehaald, hoe gek het ook klinkt. Het is mede de grondslag van het wanbeleid de laatste 10 jaar, omdat er maar meerdere facetten word gekeken. BIJ AJAX MOET ER MAAR ÉÉN FACET GELDEN EN DAT IS HET SPORTIEVE EN DAN KOMEN DE MILJOENEN VANZELF!!!!!!!!!!! Je ziet het overal..HEt hele voetballerij is een grote zooi aan het worden!! HEt gaat niet meer om het voetbal, aar om het geld!!!;) Alles word duurder, supporters hebben zich er maar bij neer te leggen..Het is vies! MAar het is zo, Die beurs, sjaa, volgens mij is het niet zo heel simpel om terug te trekken , lijkt mij..HEb er geen verstand van, maar1 ding is duidelijk!;) Ajax heeft zijn held nodig: Johan Cruijff!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Maar dt is juist wat Jol NIET gaat doen, anders had hij dit toch al lang en breed gedaan?? Jol bouwd een elftal op vertrouwend op een solide verdediging, en vertrouwd op de ingevingen van spelers als Hammie en Suarez. DAT IS TOCH GEEN VOETBAL?? en zeker niet het voetbal dat Ajax gewoon moet gaan spelen. We hebben namelijk een prima selectie, en hiermee moet Jol gemakkelijk kampioen kunnen worden... Jol zal Urby niet slachtofferen, en hij zal Ooijer laten staan, anders had hij nu toch al wel weer voor Alder gekozen, die speelde namelijk een prima wedstrijd tegen Auxerre. Ik zeg ook niet dat Jol dat gaat doen, juist het tegenovergestelde remco!;) Dat is wat sommige willen, maar niet wat Jol wil..En hij is detrainer. Het is idd te defencief naar mij idee..Maar ik wil het wel heel graag tot het einde zien, want ajax moet de draad weer opikken waar ze vorig seizoen waren..;) Als dat lukt , kunnen we zeker nog kampioen worden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Laten we voorop stellen dat dit wederom een inhoudsloze wedstrijd was. Je mag verwachten dat Ajax, na het drama in Frankrijk, de volle honderd procent zou geven. Echter lijken de spelers meer bezig te zijn met hun eigen spel, dan met het teambelang. De passes zijn dramatisch en daar begint het eigenlijk allemaal mee. Zo gauw de bal de middenlijn is gepasseerd loopt het spaak. Er is geen automatisme en als die er al is dan wordt hij verneukt door 1 van de middenvelders. De Jong, De Zeeuw, Lindgren, Enoh, Emanuelson zijn allemaal dramatisch op dit moment. Daarnaast speelt Suarez als een natte krant en ook Hammie lijkt niet meer in beste doen. Daar wordt de strijd verloren. Van mij mag Jol keihard ingrijpen. Flikker er maar enkele jeugdigen in die wel voor elke bal willen strijden. En daarmee hun knaken meer dan waard zijn.
De volgende wedstrijd is in de beker tegen Veendam. Wat mij betreft een ultieme gelegenheid om eens wat jeugd aan het werk te zetten. Mijn opstelling ziet er dan ook als volgt uit
............................Stekelenburg.........................
Blind............Alderweireld........Vertonghen.............Anita
.................Enoh..................Bonevacia.................
.............................Eriksen.............................
Josefzoon.................El Hamdaoui...................Sulejmani
Maar ja dit zal wel weer ijdele hoop zijn, aangezien Jol geen risico durft te nemen en zijn ploeg maar laat voortploeteren. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:37 schreef joey het volgende:[..] Je ziet het overal..HEt hele voetballerij is een grote zooi aan het worden!! HEt gaat niet meer om het voetbal, aar om het geld!!!;) Alles word duurder, supporters hebben zich er maar bij neer te leggen..Het is vies! MAar het is zo, Die beurs, sjaa, volgens mij is het niet zo heel simpel om terug te trekken , lijkt mij..HEb er geen verstand van, maar1 ding is duidelijk!;) Ajax heeft zijn held nodig: Johan Cruijff!!! Hé joey, leuk dat je er weer bent man!!!! Ajax en een bedrijf gaat niet samen.... Elke trainer gaat vroeg of laat bij Ajax op de bek en dat is niets meer dan logisch, want in een vuil nest kan je niet goed werken!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Laten we voorop stellen dat dit wederom een inhoudsloze wedstrijd was. Je mag verwachten dat Ajax, na het drama in Frankrijk, de volle honderd procent zou geven. Echter lijken de spelers meer bezig te zijn met hun eigen spel, dan met het teambelang. De passes zijn dramatisch en daar begint het eigenlijk allemaal mee. Zo gauw de bal de middenlijn is gepasseerd loopt het spaak. Er is geen automatisme en als die er al is dan wordt hij verneukt door 1 van de middenvelders. De Jong, De Zeeuw, Lindgren, Enoh, Emanuelson zijn allemaal dramatisch op dit moment. Daarnaast speelt Suarez als een natte krant en ook Hammie lijkt niet meer in beste doen. Daar wordt de strijd verloren. Van mij mag Jol keihard ingrijpen. Flikker er maar enkele jeugdigen in die wel voor elke bal willen strijden. En daarmee hun knaken meer dan waard zijn. De volgende wedstrijd is in de beker tegen Veendam. Wat mij betreft een ultieme gelegenheid om eens wat jeugd aan het werk te zetten. Mijn opstelling ziet er dan ook als volgt uit ............................Stekelenburg......................... Blind............Alderweireld........Vertonghen.............Anita .................Enoh..................Bonevacia................. .............................Eriksen............................. Josefzoon.................El Hamdaoui...................Sulejmani Maar ja dit zal wel weer ijdele hoop zijn, aangezien Jol geen risico durft te nemen en zijn ploeg maar laat voortploeteren. Idd in de beker maar wat jeugd!!!:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:46 schreef alibabba het volgende:[..] Hé joey, leuk dat je er weer bent man!!!! Ajax en een bedrijf gaat niet samen.... Elke trainer gaat vroeg of laat bij Ajax op de bek en dat is niets meer dan logisch, want in een vuil nest kan je niet goed werken!!! Jaaa,, tijdje geleden heh!;) hahaha.. Erg druk gehad.. Maargoed..,, Jol en aanvallend voetbal kan wel, kijk naar vorig seizoen.. Alleen toen had je ook een 10 tussenin die goed functioneerde: Siem! Die speelt nu echt waardeloos, er is geen band tussen EL hamdoui en Siem, Ik zeg Eriksen proberen..Want Siem komt niet uit de verf!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Laten we voorop stellen dat dit wederom een inhoudsloze wedstrijd was. Je mag verwachten dat Ajax, na het drama in Frankrijk, de volle honderd procent zou geven. Echter lijken de spelers meer bezig te zijn met hun eigen spel, dan met het teambelang. De passes zijn dramatisch en daar begint het eigenlijk allemaal mee. Zo gauw de bal de middenlijn is gepasseerd loopt het spaak. Er is geen automatisme en als die er al is dan wordt hij verneukt door 1 van de middenvelders. De Jong, De Zeeuw, Lindgren, Enoh, Emanuelson zijn allemaal dramatisch op dit moment. Daarnaast speelt Suarez als een natte krant en ook Hammie lijkt niet meer in beste doen. Daar wordt de strijd verloren. Van mij mag Jol keihard ingrijpen. Flikker er maar enkele jeugdigen in die wel voor elke bal willen strijden. En daarmee hun knaken meer dan waard zijn. De volgende wedstrijd is in de beker tegen Veendam. Wat mij betreft een ultieme gelegenheid om eens wat jeugd aan het werk te zetten. Mijn opstelling ziet er dan ook als volgt uit ............................Stekelenburg......................... Blind............Alderweireld........Vertonghen.............Anita .................Enoh..................Bonevacia................. .............................Eriksen............................. Josefzoon.................El Hamdaoui...................Sulejmani Maar ja dit zal wel weer ijdele hoop zijn, aangezien Jol geen risico durft te nemen en zijn ploeg maar laat voortploeteren. Dat spelers nu minder worden, heeft te maken omdat het heilige vuur ontbreekt. Het heilige vuur wat gestuurd moet worden van de technische staf. De technische staf moet weer genavigeerd worden door de mensen daarboven. Als daar de angst zit, wat voorkomt door de poen, werkt dat door naar onderen. Het lijkt heel simpel en dat is het ook. Die angst heeft zijn weerslag op de spelers en dan lijkt het alsof ze er met de pet naar gooien. Diezelfde spelers konden nu net zo goed de hemel in worden geprezen, maar zij worden domweg zielloos gehouden. Ook de trainer krijgt nu de schuld, maar ook hij word stuurloos door de falende kapiteinen die het Ajax-schip naar de juiste weg moet varen. Het is allemaal heel LOGISCH ( JOHAN CRUIJFF ), maar juist onze HELD word niet serieus genomen!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:57 schreef alibabba het volgende:[..] Dat spelers nu minder worden, heeft te maken omdat het heilige vuur ontbreekt. Het heilige vuur wat gestuurd moet worden van de technische staf. De technische staf moet weer genavigeerd worden door de mensen daarboven. Als daar de angst zit, wat voorkomt door de poen, werkt dat door naar onderen. Het lijkt heel simpel en dat is het ook. Die angst heeft zijn weerslag op de spelers en dan lijkt het alsof ze er met de pet naar gooien. Diezelfde spelers konden nu net zo goed de hemel in worden geprezen, maar zij worden domweg zielloos gehouden. Ook de trainer krijgt nu de schuld, maar ook hij word stuurloos door de falende kapiteinen die het Ajax-schip naar de juiste weg moet varen. Het is allemaal heel LOGISCH ( JOHAN CRUIJFF ), maar juist onze HELD word niet serieus genomen!!! Daar zijn we het mee eens!;) ZWAAR mee eens..Helaas..:( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jongens ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag. Uiteindelijk lopen we weer achter de feiten aan. Twente heeft gewonnen, PSV gaat winnen en Ajax doet vooral zichzelf tekort. Ik zie het scenario al weer helemaal naar boven komen. Ajax speelt na de winterstop wervelend voetbal en komt aan het einde 1 punt tekort.
Ik wens iedereen een fijn weekend voor zover dat nog mogelijk is. Ik ga me even afreageren op de spullen van de baas. Laters. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:14 schreef amsterdammer113 het volgende:Jongens ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag. Uiteindelijk lopen we weer achter de feiten aan. Twente heeft gewonnen, PSV gaat winnen en Ajax doet vooral zichzelf tekort. Ik zie het scenario al weer helemaal naar boven komen. Ajax speelt na de winterstop wervelend voetbal en komt aan het einde 1 punt tekort. Ik wens iedereen een fijn weekend voor zover dat nog mogelijk is. Ik ga me even afreageren op de spullen van de baas. Laters. jij ook fijn weekend man!;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap niet zo goed wat daar grappig aan is, Ajax heeft zelf verloren, en dan moeten we Feyenoord gaan uitlachen omdat ze ook achter staan?? of zoiets?? Idd slaat totaal nergens op. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik ben er klaar mee ga niet meer kijken. Zo langzamerhand begin ik me te schamen voor AJAX. Luie teringhonden bah bah bah. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en dan zien hoe geluk psv wint he, ongelooflijk, maar toch laat johan cruijff komen, iedereen kan wel wat zeggen maar hij weet het wel, en nieuwe aankopen, verkoop mounir maar voor 20 miljoen en koop van wolfswinkel mertens en verhoek terug en laat josefzoon spelen, want dit is helemaal niks meer ik hekel die mentaliteit ik heb er tranen van in me ogen gehad vandaag |
|
|
|