|
|
joey
|
|
|
Ik denk dat je voor die 3 meer kwijt bent dan die 20 miljoen;) |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
Dennis Rommedahl ,die heeft praktisch op z,n knieën gelegen of ie mocht blijven sterker zelfs met salarisvermindering, maar Jol vond van niet en haalde vervolgens wel een zekere Mido terug ,mensen wordt wakker ,deze haagse dikke strontbuil moet weg dit gaat erger worden anders dan san marco zijn beleid!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:54 schreef Afcabz het volgende:Dennis Rommedahl ,die heeft praktisch op z,n knieën gelegen of ie mocht blijven sterker zelfs met salarisvermindering, maar Jol vond van niet en haalde vervolgens wel een zekere Mido terug ,mensen wordt wakker ,deze haagse dikke strontbuil moet weg dit gaat erger worden anders dan san marco zijn beleid!! Nou je kunt ook overdrijven,,.. Hij wilde Rommedahl erbij houden, maar die vertrok..Geef lekker de schuld an die sukkels die daar voor hebebn gezorgd en niet Jol!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:en dan zien hoe geluk psv wint he, ongelooflijk, maar toch laat johan cruijff komen, iedereen kan wel wat zeggen maar hij weet het wel, en nieuwe aankopen, verkoop mounir maar voor 20 miljoen en koop van wolfswinkel mertens en verhoek terug en laat josefzoon spelen, want dit is helemaal niks meer ik hekel die mentaliteit ik heb er tranen van in me ogen gehad vandaag Terugkopen?? die hebben niet allemaal bij ajax gespeeld hoor |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: alderweireld speel in het nationale belgische elftal als rechtsback.. je hebt daley nog zitten ook nog eens.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
gefiliciteert knvb met je clup!! ( twente) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:54 schreef Afcabz het volgende:Dennis Rommedahl ,die heeft praktisch op z,n knieën gelegen of ie mocht blijven sterker zelfs met salarisvermindering, maar Jol vond van niet en haalde vervolgens wel een zekere Mido terug ,mensen wordt wakker ,deze haagse dikke strontbuil moet weg dit gaat erger worden anders dan san marco zijn beleid!! Ik vond Rommedahl nou ook niet zo denderend hoor. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:22 schreef joey het volgende:[..] Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in.. MAar ik vind niet dt Jol nu ontslagen moet worden..Denk niet dat dat de oplossing is! Hij moet Alde vertrouwen geven en opstellen. Siem is het o[ dit moment niet en moet vervangen worden door eriksen.. Of de zeeuw op 10 en lindgren en enoh erachter..Ik zou voor Eriksen kiezen..En verder Sule links.. Maarjaa iedereen heeft zijn eigen manier van opstellen en Jol is de trainer van aajx..Wij niet!;) Lindgren gewoon nooit weer opstellen wat een LAMLUL.. even als Dejong.. en het is de fout van jol dat hij ze op blijft stellen.. ieder blind paard kan zien dat dezeeuw er niet uit moest maar Lindgren of dejong !!! hij wisseld verkeerde mensen en maakt er een anti voetbal team van.. met een totaal verkeerde opstelling met mensen op verkeerde possities.. kortom KUT trainer voor Ajax |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik stap over op een andere clup! dan weet ik zeker dat ik win! dus ik stap over op de (knvb en zijn broertje fc twente )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Wat heeft de KNVB daar nu mee te maken??? Ajax heeft het aan zn eigen te danken en met alle respect maar Suarez moet ook eens stoppen om zn eigen te laten vallen in het strafschopgebied. Ik denk als hij gewoon blijft staan en door zet dat hij dan gevaarlijk kan zijn maar niet om het minste geringste gaan liggen.Vandaag of morgen kost het hem weer kaarten. Als je zo blijft voetballen raak je geen speler kwijt het is toch dramatisch ik denk dat de plaatselijke amateurverening nog van ze wint. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Laten we voorop stellen dat dit wederom een inhoudsloze wedstrijd was. Je mag verwachten dat Ajax, na het drama in Frankrijk, de volle honderd procent zou geven. Echter lijken de spelers meer bezig te zijn met hun eigen spel, dan met het teambelang. De passes zijn dramatisch en daar begint het eigenlijk allemaal mee. Zo gauw de bal de middenlijn is gepasseerd loopt het spaak. Er is geen automatisme en als die er al is dan wordt hij verneukt door 1 van de middenvelders. De Jong, De Zeeuw, Lindgren, Enoh, Emanuelson zijn allemaal dramatisch op dit moment. Daarnaast speelt Suarez als een natte krant en ook Hammie lijkt niet meer in beste doen. Daar wordt de strijd verloren. Van mij mag Jol keihard ingrijpen. Flikker er maar enkele jeugdigen in die wel voor elke bal willen strijden. En daarmee hun knaken meer dan waard zijn. De volgende wedstrijd is in de beker tegen Veendam. Wat mij betreft een ultieme gelegenheid om eens wat jeugd aan het werk te zetten. Mijn opstelling ziet er dan ook als volgt uit ............................Stekelenburg......................... Blind............Alderweireld........Vertonghen.............Anita .................Enoh..................Bonevacia................. .............................Eriksen............................. Josefzoon.................El Hamdaoui...................Sulejmani Maar ja dit zal wel weer ijdele hoop zijn, aangezien Jol geen risico durft te nemen en zijn ploeg maar laat voortploeteren. erisken en sulejmani zijn toch ook niks vandaag :( Ema vond ik juist 1 van de betere qua instelling in verhouding met Lindgren, Dejong, El ham, Ooijer, vdwiel.. en Dezeeuw was gewoon goed vandaag... ik zou gewoon zo spelen.. ook met anita en Sulejmani hoor..
steek blind alder vertonghen anita
dezeeuw elham emanuelson
josef suarez sulejmani
ema en zeeuw kunnen zowel voorin als achterin goed uit de voeten en emanuelson komt als half gewoon veel meer tot zijn recht. gewoon zakken als het moet en opkomen en druk zetten wanneer nodig.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:54 schreef Afcabz het volgende:Dennis Rommedahl ,die heeft praktisch op z,n knieën gelegen of ie mocht blijven sterker zelfs met salarisvermindering, maar Jol vond van niet en haalde vervolgens wel een zekere Mido terug ,mensen wordt wakker ,deze haagse dikke strontbuil moet weg dit gaat erger worden anders dan san marco zijn beleid!! Het was niet Jol die Rommedahl/Pantelic liet vertrekken, maar vd.Boog en zijn mannen. Je kunt daar je vraagtekens bijzetten, maar er werd gekozen voor geen langdurige contracten. Voor Rommedahl had ik een uitzondering gemaakt, want het is een goeie jongen en Kennedy vertrok ook. Voor Pantelic hebben we El Hamdaoui en dat zou een versterking moeten zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:39 schreef nummer10 het volgende:[..] alderweireld speel in het nationale belgische elftal als rechtsback.. je hebt daley nog zitten ook nog eens.. Blind zat geeneens bij de selectie, maar waarom haal je hem dan in godsnaam terug van Groningen????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:44 schreef nummer10 het volgende:[..] Lindgren gewoon nooit weer opstellen wat een LAMLUL.. even als Dejong.. en het is de fout van jol dat hij ze op blijft stellen.. ieder blind paard kan zien dat dezeeuw er niet uit moest maar Lindgren of dejong !!! hij wisseld verkeerde mensen en maakt er een anti voetbal team van.. met een totaal verkeerde opstelling met mensen op verkeerde possities.. kortom KUT trainer voor Ajax We moeten meer de schuld zoeken bij de topmannen. De beursgang zorgt voor tweespalt in alle geledingen van AJAX en daar zit de kink in de kabel. Er zit angst in de club en dat werkt door naar onderen. Alle trainers doen op een gegeven moment de raarste dingen en raken net als de spelers van het padje. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:45 schreef Guyt het volgende:[..] Wat heeft de KNVB daar nu mee te maken??? Ajax heeft het aan zn eigen te danken en met alle respect maar Suarez moet ook eens stoppen om zn eigen te laten vallen in het strafschopgebied. Ik denk als hij gewoon blijft staan en door zet dat hij dan gevaarlijk kan zijn maar niet om het minste geringste gaan liggen.Vandaag of morgen kost het hem weer kaarten. Als je zo blijft voetballen raak je geen speler kwijt het is toch dramatisch ik denk dat de plaatselijke amateurverening nog van ze wint. Suarez moet eens goed in de spiegel gaan kijken en leren om geen eigenheimer te zijn, met zijn irritant gedrag! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 18:12 schreef alibabba het volgende:[..] Suarez moet eens goed in de spiegel gaan kijken en leren om geen eigenheimer te zijn, met zijn irritant gedrag! En dat is nou precies het probleem van Ajax.Het ligt niet aan de beurs,het bestuur of aan de trainer,ze hebben geen leiders in het veld,Suarez en v/dWiel en Urby en noem maar op zijn geen leiders zoals Haan,Neeskens,Rep of Keizer.Als die nu mee speelde hadden ze allang letterlijk en figuurlijk op hun klote gehad.Ze denken nu al dat ze onoverwinnelijk zijn door hun toren hoge salarissen en er zit geen Ajax hart meer in.Dit geldt trouwens voor alle topclubs,geld maakt het voetbal naar de klote en dit is helaas onomkeerbaar tenzij de UEFA/FIFA een salarisplafond gaat instellen en een 8/3 regeling |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godverredomme nog aan toen man!!!!NU MAAR DAN OOK NU!!!!ben ik er helemaal klaar mee.....laat ze nu ook maar allemaal de tering krijgen!!!!!lulhannessen zijn het ,stuk voor stuk....ik ga de eerste paar weken ook niet meer kijken.....als ik godverdomme daar zit en ik bedenk me hoe ik mij de tyfus moet werken om een zondaggie ajax te kunnen betalen en ik zie hoe daar met ons wordt omgegaan en ze er geen kut van bakken dan heb ik het helemaal gehad godverdomme.....wij horen voetballend gezien op plekkie 15 te staan man.....jol,tip voor jou!!!rot alsjeblieft op,neem godverdommede eerste vucht naar timboektoe en laat die haagse kut porum ff niet meer zien......schijtlijster... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:16 schreef joduh het volgende:godverredomme nog aan toen man!!!!NU MAAR DAN OOK NU!!!!ben ik er helemaal klaar mee.....laat ze nu ook maar allemaal de tering krijgen!!!!!lulhannessen zijn het ,stuk voor stuk....ik ga de eerste paar weken ook niet meer kijken.....als ik godverdomme daar zit en ik bedenk me hoe ik mij de tyfus moet werken om een zondaggie ajax te kunnen betalen en ik zie hoe daar met ons wordt omgegaan en ze er geen kut van bakken dan heb ik het helemaal gehad godverdomme.....wij horen voetballend gezien op plekkie 15 te staan man.....jol,tip voor jou!!!rot alsjeblieft op,neem godverdommede eerste vucht naar timboektoe en laat die haagse kut porum ff niet meer zien......schijtlijster... Hahahahaha.........:):):) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zie net de samenvatting en lees er hier niets over maar die goal is toch vrij duidelijk buitenspel, of niet? Die commentator zei van niet en ik heb het maar 1 keer gezien dus zou verkerf kunnen zitten.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:15 schreef nemam-tiL het volgende:[..] En dat is nou precies het probleem van Ajax.Het ligt niet aan de beurs,het bestuur of aan de trainer,ze hebben geen leiders in het veld,Suarez en v/dWiel en Urby en noem maar op zijn geen leiders zoals Haan,Neeskens,Rep of Keizer.Als die nu mee speelde hadden ze allang letterlijk en figuurlijk op hun klote gehad.Ze denken nu al dat ze onoverwinnelijk zijn door hun toren hoge salarissen en er zit geen Ajax hart meer in.Dit geldt trouwens voor alle topclubs,geld maakt het voetbal naar de klote en dit is helaas onomkeerbaar tenzij de UEFA/FIFA een salarisplafond gaat instellen en een 8/3 regeling Het ligt wel aan de beurs. Hierdoor wordt er nooit een éénzijdig beleid uitgestippeld en mensen binnen Ajax handelen als een bedrijf. Ajax mag nooit met een bedrijf geassioceerd worden, maar alleen met een VOETBALVERENIGING. Het bestuur kijkt naar het sportieve, maar ook naar het financiele en ik ben van mening dat het sportieve aspect op de 1e plaats moet staan. Met de beursgang is veel poen binnengehaald, maar het heeft verder alleen maar nadelen gehad. Ajax straalt geen warmte meer uit, supporters worden uitgemolken, in Nederland krijgen mensen een afkeer tegen AJAX en het allerergste; echte clubmensen zijn/worden geschaad.
Mensen in het bestuur hebben geen afkeer tegen de beurs en dat knelt. Er regeert angst, want miljoenen staan op het spel. Dit werkt automatisch door naar onderen, waardoor trainer en spelers zielloos worden en daardoor het plezier gaan missen. Zo blijft alles kil en dat voelen de spelers verdomde goed, waardoor ze automatisch geremd worden in hun spel. Is het een hechte familie, dan word dat opgemerkt door alles en iedereen en word het imago beter. Hierdoor komen spelers weer graag naar Amsterdam en worden ze weer door alles en iedereen gesteund, waardoor de flair, inzet en spelvreugde terugkeren. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hoe je praat..... Geweldig man....:):):) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er regeert angst, want miljoenen staan op het spel. Dit werkt automatisch door naar onderen, waardoor trainer en spelers zielloos worden en daardoor het plezier gaan missen.
Dat geldt voor alle clubs,beurs genoteerd of niet.Ik blijf er bij dat Ajax geen leiders of een verlengstuk van de trainer in het veld heeft |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach alibabba....ik ben er momenteel zo verschrikkelijk klaar mee man.....ik heb nu zels een hekel aan elke speler in het veld........en die bolle vetlel in de dug out wil ik helemaal niet meer zien man.....heb jij dat dan niet? |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
Ze hadden niet zo eigenwijs moeten doen en gewoon rommedahl moeten behouden en dan eventueel sulejmani of een andere linksbuiten moeten aantrekken!!
afca4life |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:51 schreef joduh het volgende:ach alibabba....ik ben er momenteel zo verschrikkelijk klaar mee man.....ik heb nu zels een hekel aan elke speler in het veld........en die bolle vetlel in de dug out wil ik helemaal niet meer zien man.....heb jij dat dan niet? Ik moet zo verschrikkelijk lachen om jou antwoorden steeds... Gewoon vanuit je hart en direct. Jol is ook niet meer de rust zelve, omdat het onmogelijk werken is zonder de juiste fundering. |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
en waarom Suarez eruit halen voor de wedstrijd tegen veendam, je kan hem alleen zelfvertrouwen geven door hem te laten spelen zodat hij wil veel kan gaan scoren,
enige wat er moet gebeuren is dat suarez weer even 1 of 2 goaltjes maakt dan komt de lopendeband vanzelf wel weer
Kom op mannen, Borst voorruit kop omhoog:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM wie WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM wie WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
afca4life |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind dit zo verschrikkelijk on-ajax allemaal man...... maar fundering?steek,jantje,suarez,el hammie????is toch redelijke fundering ali? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:50 schreef nemam-tiL het volgende:Er regeert angst, want miljoenen staan op het spel. Dit werkt automatisch door naar onderen, waardoor trainer en spelers zielloos worden en daardoor het plezier gaan missen. Dat geldt voor alle clubs,beurs genoteerd of niet.Ik blijf er bij dat Ajax geen leiders of een verlengstuk van de trainer in het veld heeft Dat heeft Jol gehaald met de Zeeuw, die ze gewoon op vakantie hadden moeten sturen, Ooijer, Tainio en Mido. Steek is er ook, maar het blijft stuurloos. Je moet het bij de wortel aanpakken en Johan Cruijff kan dat varkentje wassen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:59 schreef joduh het volgende:ik vind dit zo verschrikkelijk on-ajax allemaal man...... maar fundering?steek,jantje,suarez,el hammie????is toch redelijke fundering ali? Die fundering bedoel ik niet joduh. Ik bedoel de bobo's vanuit hun stresshok..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist man,die moeten allemaal oprotten,met pek en veren de stad uit godver...... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Inderdaad joduh......:):):):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat wij dat varkentje ff moeten wassen ali! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Alibabba wat zou volgens jou die fundering moeten zijn ??,wie is volgens jou de sleurer en trekker en zou captain moeten zijn.Wie trekt de kar als het even tegen zit,wie schreeuwt en vloekt zijn ploeggenoten naar voren,wie snuift de buitenlijnen op ,wie vreet er gras? Suarez??? dacht het niet.Er is geen leider in het veld |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
ze moeten gewoon de koppen bij elkaar gaan doen, en een keer goed werken voor de geld en weer de punten binnenhalen voor de club
het publiek komt er vanzelf als het nodig is wel achter staan
afca4life |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
is het misschien niet slim om Heitinga terug te halen. Een jongen met werklust en ervaring |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja heel erg slim.....en seedorf ook dan? en wesley,en rafael ook graag.owja,edwin ook!!! |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
jah maar die komt nog lang niet terug hij is nu nog lekker zakken aan het vullen in de premier league |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:05 schreef nemam-tiL het volgende:Alibabba wat zou volgens jou die fundering moeten zijn ??,wie is volgens jou de sleurer en trekker en zou captain moeten zijn.Wie trekt de kar als het even tegen zit,wie schreeuwt en vloekt zijn ploeggenoten naar voren,wie snuift de buitenlijnen op ,wie vreet er gras? Suarez??? dacht het niet.Er is geen leider in het veld We moeten het niet moeilijker maken dan het is. Eind vorig seizoen liep het goed en van daaruit had je verder moeten bouwen. De Zeeuw moet je leider en belangrijk maken. Voor Pantelic heb je nu een betere spits, maar gebruik 'm dan in dezelfde rol als Pantelic. Vertonghen laten spelen als inschuivende libero en je was klaar geweest. Voor de toekomst Seedorf als de sodemieter terughalen en Jeugd BELANGRIJK maken. |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
ja idd dat hadden ze moeten doen |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:18 schreef alibabba het volgende:[..] We moeten het niet moeilijker maken dan het is. Eind vorig seizoen liep het goed en van daaruit had je verder moeten bouwen. De Zeeuw moet je leider en belangrijk maken. Voor Pantelic heb je nu een betere spits, maar gebruik 'm dan in dezelfde rol als Pantelic. Vertonghen laten spelen als inschuivende libero en je was klaar geweest. Voor de toekomst Seedorf als de sodemieter terughalen en Jeugd BELANGRIJK maken. duidelijk inderdaad. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
bagger!!!! cruijf moet terug |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 20:18 schreef alibabba het volgende:[..] We moeten het niet moeilijker maken dan het is. Eind vorig seizoen liep het goed en van daaruit had je verder moeten bouwen. De Zeeuw moet je leider en belangrijk maken. Voor Pantelic heb je nu een betere spits, maar gebruik 'm dan in dezelfde rol als Pantelic. Vertonghen laten spelen als inschuivende libero en je was klaar geweest. Voor de toekomst Seedorf als de sodemieter terughalen en Jeugd BELANGRIJK maken. Eens! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tsja ben er niet mee eens |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Visite net weg (nog voor de verjaardag van mijn vrouw en allemaal voetbalhaters dus niks kunnen zien). Zet teletekst zojuist aan. WAT?? Godverdomme!! Thuis alweer verloren! Dit kan niet en dit mag niet! Ik heb het even gehad met die club van me. Sorry! Na het echec van woensdagavond alweer. De mouwen moesten omhoog en gewoon werken. Jezus allemachtig wat een anti-climax is dit! Ik stop er voorlopig mee, ik kan het niet meer aanzien. Weer chagrijn door mijn lijf en nu voorgoed!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:05 schreef Pietje het volgende:Visite net weg (nog voor de verjaardag van mijn vrouw en allemaal voetbalhaters dus niks kunnen zien). Zet teletekst zojuist aan. WAT?? Godverdomme!! Thuis alweer verloren! Dit kan niet en dit mag niet! Ik heb het even gehad met die club van me. Sorry! Na het echec van woensdagavond alweer. De mouwen moesten omhoog en gewoon werken. Jezus allemachtig wat een anti-climax is dit! Ik stop er voorlopig mee, ik kan het niet meer aanzien. Weer chagrijn door mijn lijf en nu voorgoed!! Ach Piet we zien de kaars doven er is geen zuurstof meer,waar is DE leider bij Ajax,wie staat er op?waar is de Keizer/Neeskens of Haan ?Ze zijn alleen nog maar aan het internetbankieren(salarischeck) er zit geen (Ajax)HART meer in,die is overleden metde weggang van Rommedahl,die wou graag verder met inlevering van salaris!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:37 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ach Piet we zien de kaars doven er is geen zuurstof meer,waar is DE leider bij Ajax,wie staat er op?waar is de Keizer/Neeskens of Haan ?Ze zijn alleen nog maar aan het internetbankieren(salarischeck) er zit geen (Ajax)HART meer in,die is overleden metde weggang van Rommedahl,die wou graag verder met inlevering van salaris!! Eens, Nemam! En nu las ik zojuist dat Jol 10 miljoen wil voor buitenspelers... En zo'n buitenspeler (Rommedahl) hadden we GVD in huis!! In een ander topic schreef ik eerder al, dat ik dit Ajax vind lijken op het Ajax onder Marco van Basten: veel fouten, geen flair, geen leider, geen zelfvertrouwen... Ik kan het gewoon niet geloven! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 19:34 schreef alibabba het volgende:[..] Het ligt wel aan de beurs. Hierdoor wordt er nooit een éénzijdig beleid uitgestippeld en mensen binnen Ajax handelen als een bedrijf. Ajax mag nooit met een bedrijf geassioceerd worden, maar alleen met een VOETBALVERENIGING. Het bestuur kijkt naar het sportieve, maar ook naar het financiele en ik ben van mening dat het sportieve aspect op de 1e plaats moet staan. Met de beursgang is veel poen binnengehaald, maar het heeft verder alleen maar nadelen gehad. Ajax straalt geen warmte meer uit, supporters worden uitgemolken, in Nederland krijgen mensen een afkeer tegen AJAX en het allerergste; echte clubmensen zijn/worden geschaad. Mensen in het bestuur hebben geen afkeer tegen de beurs en dat knelt. Er regeert angst, want miljoenen staan op het spel. Dit werkt automatisch door naar onderen, waardoor trainer en spelers zielloos worden en daardoor het plezier gaan missen. Zo blijft alles kil en dat voelen de spelers verdomde goed, waardoor ze automatisch geremd worden in hun spel. Is het een hechte familie, dan word dat opgemerkt door alles en iedereen en word het imago beter. Hierdoor komen spelers weer graag naar Amsterdam en worden ze weer door alles en iedereen gesteund, waardoor de flair, inzet en spelvreugde terugkeren. Dit roep ik ook al jaren, alibabba!! Helemaal eens dus. Je moet eens weten hoe godgeklaagd kwaad ik ben. Sterker, ik kan het simpelweg niet geloven dat dit Ajax is, MIJN AJAX! We zijn weer helemaal terug zoals Ajax was onder Marco van Basten: geen sikkepitje aan flair, hopeloos veel fouten en vooral geen zelfvertrouwen. Elke ploeg denkt nu dat er wat tegen Ajax te halen valt, zelfs in Amsterdam. ON-WAAR-SCHIJN-LIJK!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|