BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Ado Den Haag (07-11-2010 , 12:30): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 07 november 2010 - 23:15   quote  deeplink  
ik ben er helemaal klaar mee.....ben er schijt,schijt schijtziek van.....on-ajax!!!!waar is mijn trots????
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:15 schreef joduh het volgende:
ik ben er helemaal klaar mee.....ben er schijt,schijt schijtziek van.....on-ajax!!!!waar is mijn trots????
Ik ook joduh! Elke tegenstander moet bang zijn voor Ajax en al helemaal in de ArenA, maar het tegendeel lijkt waar: ze denken allemaal dat er wat tegen Ajax te halen is en dat vind ik onverteerbaar! GODVERDOMME!!!!
joduh
 joduh - zondag 07 november 2010 - 23:27   quote  deeplink  
dit jaar zie je mij niet meer in de arena pietje!dit wil ik niet meemaken gvd.....dan liever suporter van omnisport die zich elke week weer kapotknokken.....daarbij moet die dikke worst in de dug out gigantisch snel oprotten....ben er zoooo verschrijkkelijk ziek van man......waar is ons ajax??????????we worden door iedereen weggetikt man?en aan de voetbalkwaliteiten kan het niet liggen,want luis kan niet ineens niet meer ballen,el hammie ook niet en noem maar op...het ligt dus overduidelijk aaan die hansworst in de dug out.....schijtbak,kwal,schijtlijster,angsthaas,volgevreten kutgladiool....
Afcarius
 Afcarius - zondag 07 november 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:27 schreef joduh het volgende:
dit jaar zie je mij niet meer in de arena pietje!dit wil ik niet meemaken gvd.....dan liever suporter van omnisport die zich elke week weer kapotknokken.....daarbij moet die dikke worst in de dug out gigantisch snel oprotten....ben er zoooo verschrijkkelijk ziek van man......waar is ons ajax??????????we worden door iedereen weggetikt man?en aan de voetbalkwaliteiten kan het niet liggen,want luis kan niet ineens niet meer ballen,el hammie ook niet en noem maar op...het ligt dus overduidelijk aaan die hansworst in de dug out.....schijtbak,kwal,schijtlijster,angsthaas,volgevreten kutgladiool....
Vorig jaar heeft luis die hansworst denk ik gewoon gered. en nu luis niet meer zovaak scoort als vorig jaar word pijnlijk duidelijk hoe "goed" ajax op dit moment daadwerkelijk is..
joduh
 joduh - zondag 07 november 2010 - 23:33   quote  deeplink  
en waarom scoort luis niet meer zo vaak??/precies!omdat die hansworst een nieuwe spits MOEST hebben......had gvd een nieuwe 10 gezocht....pisbuis
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 08 november 2010 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:33 schreef joduh het volgende:
en waarom scoort luis niet meer zo vaak??/precies!omdat die hansworst een nieuwe spits MOEST hebben......had gvd een nieuwe 10 gezocht....pisbuis
lodeiro ( verwacht nog wel dat hij komt ) Eriksen ( heeft mij nog niet kunnen overtuigen... al die verhalen dat het een wonderkind is blabla ) en de jong dan ook... en dan nog een 10 kopen??
anti010
 anti010 - maandag 08 november 2010 - 03:25   quote  deeplink  
ik ben net klaar met werken, en heb nog niet de kans gehad om me af te reageren...... IK ben klaar met de speelwijze van Jol.. Hij had afgelopen jaar Chadli en Mertens voor 1 miljoen kunnen halen, en nu vraagt hij 10 miljoen voor buitenspelers.Ligt hij de lat bij potentiele spelers wel weer erg hoog. En kunnen de clubs weer meer vragen voor hun speler.LUL. 3 sterren wel weer heel ver weg. Als het zo doorgaat hebben die kutboeren straks eerder de sterren dan wij.Ik zeg verhoek halen ( al gaat hij in de winterstop naar Pisvee, via insiders gehoord) wij lopen een lichtjaar achter op de concurrentie. En Twente speelt op het moment wel het mooiste voetbal in nederland. ( hoe spijtig ook)..
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 07:55   quote  deeplink  
Wat een kutmiddag gisteren in het stadion.
Bijna was ik naar huis gegaan...maar zelfs dat gunde ik ze niet.
Heb alleen heel hard geapplaudiseerd voor de kinderen in de rust.
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:30 schreef Boudewijn het volgende:
Zie net de samenvatting en lees er hier niets over maar die goal is toch vrij duidelijk buitenspel, of niet?
Die commentator zei van niet en ik heb het maar 1 keer gezien dus zou verkerf kunnen zitten..
Ik vind normaal gesproken dat ze van die twijfel gevallen eens wat meer door moeten laten spelen, dit was echt een twijfelgeval, en gewoon een goede goal in mijn ogen, al zag ik dat gister wel iets anders moet ik zeggen:)
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 19:50 schreef nemam-tiL het volgende:
Er regeert angst, want miljoenen staan op het spel. Dit werkt automatisch door naar onderen, waardoor trainer en spelers zielloos worden en daardoor het plezier gaan missen.

Dat geldt voor alle clubs,beurs genoteerd of niet.Ik blijf er bij dat Ajax geen leiders of een verlengstuk van de trainer in het veld heeft
Ik denk dat ondanks dat jij voor de korte termijn gelijk hebt, Alibabba juist zit voor de lange termijn, hij heeft namelijk wel gelijk
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 20:03 schreef joduh het volgende:
juist man,die moeten allemaal oprotten,met pek en veren de stad uit godver......
PEK EN VEREN!!!!!!!!! Whhahahahahahahaha
Guyt
 Guyt - maandag 08 november 2010 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ook joduh! Elke tegenstander moet bang zijn voor Ajax en al helemaal in de ArenA, maar het tegendeel lijkt waar: ze denken allemaal dat er wat tegen Ajax te halen is en dat vind ik onverteerbaar! GODVERDOMME!!!!
Ze denken het niet alleen het is ook zo dat is het ergste nog.
Guyt
 Guyt - maandag 08 november 2010 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 23:30 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Vorig jaar heeft luis die hansworst denk ik gewoon gered. en nu luis niet meer zovaak scoort als vorig jaar word pijnlijk duidelijk hoe "goed" ajax op dit moment daadwerkelijk is..
Ben het er niet mee eens als Luis niet goed is is heel AJAX slecht. Onzin AJAX heeft ook wel gewonnen als Suarez geschorst was. Heel AJAX is gewoon bagger en zelfs Luis in goede vorm zou het nu niet redden. Hij kan het niet alleen. Bovendien irriteerde ik me altijd aan die commentators die iedere keer weer lulden als Suarez weg gaat is het niks meer.Wat moet AJAX zonder Luis, Onzin. Maar zoals gezegd Luis en heel AJAX heb het niet.
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 09:16 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben het er niet mee eens als Luis niet goed is is heel AJAX slecht. Onzin AJAX heeft ook wel gewonnen als Suarez geschorst was. Heel AJAX is gewoon bagger en zelfs Luis in goede vorm zou het nu niet redden. Hij kan het niet alleen. Bovendien irriteerde ik me altijd aan die commentators die iedere keer weer lulden als Suarez weg gaat is het niks meer.Wat moet AJAX zonder Luis, Onzin. Maar zoals gezegd Luis en heel AJAX heb het niet.
Als jij me een GOEDE gewonnen westrijd kan opnoemen waar Suarez niet in meespeelde, krijg je gelijk, succes
Guyt
 Guyt - maandag 08 november 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij me een GOEDE gewonnen westrijd kan opnoemen waar Suarez niet in meespeelde, krijg je gelijk, succes
Tja nu vraag je me wat, ik herinner me dat AJAX ook een aantal keren won zonder Luis. Vraag me niet tegen wie maar dat het zo is staat me bij. Ik ben in hem ook erg teleurgesteld en ben bang dat het niet meer goed komt. Voorheen kon hij iemand uitspelen nu niet meer dat komt dat hij steeds dezelfde kant uit draait en daardoor te voorspelbaar is geworden. Tenminste dat vind ik. En dat is erg jammer. Maar om nou te zeggen dat er alleen gewonnen word met Luis vind ik overdreven. Nu hij uit vorm is zoals de meeste vind ik dat zij best gepasseerd mogen worden. Als het met deze spelers niet lukt probeer dan eens iets anders.Daardoor word de rest denk ook weer scherper.Slechter als nu kan het na mijn idee niet gaan.Slechter mag het niet gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 09 november 2010 - 22:39   quote  deeplink  
We winnen echt vrijwel niks zonder Suarez.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Ado Den Haag (07-11-2010 , 12:30): 0-1

0.0097229