|
|
|
official master.
|
|
|
Johan Cruijff moet nu echt komen, Ajax voetbalt weer zonder gevoel en passie.
Toch blijf je er van houden |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
schei toch eens uit met al dat gezever!!! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
speelt jantje, dan moet pietje spelen, speelt pietje, dan moet jantje spelen.
Damn, t is nooit goed.
nu moet Cruijff komen, is Cruijff er, en binnen een jaar is t spel niet zoals we 'gehoopt hadden' dan moet Cruijff weg, en was Jol beter geweest..
Wa is dat toch met al dat gepanieker van iedereen hier, en dat korte termijn denken.
Vorig jaar tot de winterstop was t ook niet geweldig, na de winterstop wel. Klaar punt.
Gister speelde ajax niet goed, en dan nog genoeg kansen gehad. Hopelijk spelen ze volgende keer wel goed. klaar PUNT
al die stemmingmakerij van stuurlui die maar wat roepen omdat ze wat willen roepen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 15:33 schreef eSCee het volgende:speelt jantje, dan moet pietje spelen, speelt pietje, dan moet jantje spelen. Damn, t is nooit goed. nu moet Cruijff komen, is Cruijff er, en binnen een jaar is t spel niet zoals we 'gehoopt hadden' dan moet Cruijff weg, en was Jol beter geweest.. Wa is dat toch met al dat gepanieker van iedereen hier, en dat korte termijn denken. Vorig jaar tot de winterstop was t ook niet geweldig, na de winterstop wel. Klaar punt. Gister speelde ajax niet goed, en dan nog genoeg kansen gehad. Hopelijk spelen ze volgende keer wel goed. klaar PUNT al die stemmingmakerij van stuurlui die maar wat roepen omdat ze wat willen roepen. Cruijff willen bij Ajax is juist geen korte termijn denken, wat er nu gebeurt is juist korte termijn denken |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Beste Remco,
Jij weet donders goed dat Cruijff altijd geliefd en gehaat is geweest.
Ook weet jij dat met Cruijff in zee gaan. de komende 2 jaar geen resultaat zichtbaar zal zijn. en ook weet jij dat de supporters, waaronder jijzelf dit niet gaan pikken. want ze willen nu succes.
Dus korte termijn denken.
Als Co Adriaanse langer de tijd had gehad Als Henk ten Cate langer de tijd had gehad Als Martin Jol...
nee, na anderhalf jaar weer opzij schuiven is een oplossing. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Heeft iedereen geduld met Cruijff (of MVB, JW, CA, HtC)
dan is t geweldig. maar zo werkt t niet met deze maatschappij en deze media |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 15:41 schreef eSCee het volgende:Beste Remco, Jij weet donders goed dat Cruijff altijd geliefd en gehaat is geweest. Ook weet jij dat met Cruijff in zee gaan. de komende 2 jaar geen resultaat zichtbaar zal zijn. en ook weet jij dat de supporters, waaronder jijzelf dit niet gaan pikken. want ze willen nu succes. Dus korte termijn denken. Als Co Adriaanse langer de tijd had gehad Als Henk ten Cate langer de tijd had gehad Als Martin Jol... nee, na anderhalf jaar weer opzij schuiven is een oplossing. Ik heb altijd al geroepen dat ik veel geduld kan opbrengen als Cruijff aan de slag gaat, en als het twee jaar duurd, dan duurt het twee jaar, dit kan zo niet langer, en asl we zo doorgaan als nu, dan denk ik dat we tegen de winterstop met 8/9 punten achter staan |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Dat laatste denk ik sowieso niet. T is wel zo dat de komende weken voor de korte termijn cruciaal kan zijn. Ook is Twente zichtbaar verder dan AJAX.. Maar Met kerst kan AJAX gewoon op 1 staan hoor. zeker niet irreeel.
En over Cruijff
stel jij kan 2 jaar opbrengen. Heel goed. Ik ook. Maar denk je dat alle supporters dat kunnen? en de media? eerlijk zeggen..
Tuurlijk niet, Cruijff wordt bij iedere fout neergesabeld door typetjes Derksen en de algemene mening van supporters veranderd zoals dat ook vroeger ging bij Cruijff. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Over t algemeen doet Jol t niet slecht, was ik vorig jaar trots (dus weet ik dat hij hij het kan) en los van de boosheid over gister zie ik veel potentie bij dit ajax |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De komst van JOHAN CRUIJFF komt steeds dichterbij..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 15:50 schreef eSCee het volgende:Dat laatste denk ik sowieso niet. T is wel zo dat de komende weken voor de korte termijn cruciaal kan zijn. Ook is Twente zichtbaar verder dan AJAX.. Maar Met kerst kan AJAX gewoon op 1 staan hoor. zeker niet irreeel. En over Cruijff stel jij kan 2 jaar opbrengen. Heel goed. Ik ook. Maar denk je dat alle supporters dat kunnen? en de media? eerlijk zeggen.. Tuurlijk niet, Cruijff wordt bij iedere fout neergesabeld door typetjes Derksen en de algemene mening van supporters veranderd zoals dat ook vroeger ging bij Cruijff. Ik weet niet, ik denk wel dat Cruijff veel krediet heeft, en Derksen claimt een vriend van Crujff te zijn.
We moeten bij Ajax eens leren om te gaan met onze Godenzonen, met alle respect, maar kijk eens hoe men richting en over van Basten praat, en dat zijn gasten die hem nooit hebben zien voetballen, en geen benul hebben wat een aantal voetballers voor onze club heeft betekent.
Wij als Ajax supporters zijnde geven onze steun aan Jol maar van Basten moest het binnen een jaar klaren. uiteindelijk denk ik zelfs dat van Basten het beter heeft gedaan dan JOL als je naar het voetbal kijkt. Nu zit er iig helemaal niks in, en het wordt ook niet veranderd, dat is mijn ergste punt. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
De kans dat Cruijff ooit komt is 1%. Zelfs niet als ze met een belachelijke verzonnen olifant m op willen halen.
AJAX heeft anderhalf jaar geleden gekozen voor Jol. Beleid is om dit nog zeker 1,5 door te laten gaan, al schat ik een leegloop in de komende zomer meer dan aannemelijk. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
mee eens dat we beter onze oude toppers moeten respecteren.
Ik was ook zeer blij met de reunie van laatst. Maar op het gebied van leiderschapskwaliteiten is Jol (logischerwijs) verder dan Marco.
Maar goed. na tijdperk Jol mag van mij gerust tijdperk oud ajacieden aanbreken.
Maar niet omdat het nu ff minder gaat weer de coach laten vallen. Hou ik niet zo van en het verleden heeft uitgewezen dat het geen effect heeft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:17 schreef eSCee het volgende:mee eens dat we beter onze oude toppers moeten respecteren. Ik was ook zeer blij met de reunie van laatst. Maar op het gebied van leiderschapskwaliteiten is Jol (logischerwijs) verder dan Marco. Maar goed. na tijdperk Jol mag van mij gerust tijdperk oud ajacieden aanbreken. Maar niet omdat het nu ff minder gaat weer de coach laten vallen. Hou ik niet zo van en het verleden heeft uitgewezen dat het geen effect heeft Laat ik voorrop stellen dat ik Jol een hele goede trainer vind, maar niet voor Ajax, het Ajax spel is niet om aan te zien, en vorig seizoen verbloemde de vorm van Suarez gewoon extreem veel. Ik wil gewoon goed voetbal zien, en niet het spel wat Jol nu speelt, Ajax stelt zich in op de tegenstanders. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ben benieuwd wanneer de spelersbus tot stoppen wordt gedwongen, het trainingsveld op slot wordt gedaan etc etc etc. Ik ben het 100 % eens met eSCee. Gewoon rustig blijven en zeker niet allerlei loze dingen gaan roepen. Nu is er weer een topic met miskopen actief en moet Jol er sinds een paar weken weer uit omdat er niet al te best gespeeld wordt.
2e Helft van vorig seizoen waren die topics niet actief volgens mij. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet niet, ik denk wel dat Cruijff veel krediet heeft, en Derksen claimt een vriend van Crujff te zijn. We moeten bij Ajax eens leren om te gaan met onze Godenzonen, met alle respect, maar kijk eens hoe men richting en over van Basten praat, en dat zijn gasten die hem nooit hebben zien voetballen, en geen benul hebben wat een aantal voetballers voor onze club heeft betekent. Wij als Ajax supporters zijnde geven onze steun aan Jol maar van Basten moest het binnen een jaar klaren. uiteindelijk denk ik zelfs dat van Basten het beter heeft gedaan dan JOL als je naar het voetbal kijkt. Nu zit er iig helemaal niks in, en het wordt ook niet veranderd, dat is mijn ergste punt. V.Basten word door bijna iedereen neergesabeld, maar halverwege het seizoen werd Huntelaar verkocht. We stonden met de winterstop op een overbrugbare achterstand, maar als dan je topspits word verkocht.... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
JUIST ALIB.....
Maar weet je dat bijna niemand hierover sprak op t eind van t seizoen. Zeer irri!
Ik weet wel dat Hunter en Suarez jammerde dat MvB communicatief niet goed was, en geen warmte uitstraalde. Maar uiteindelijk hadden de spelers zelf (m.n. Sparta uit) en de rol van steek in de periode (NEC, Groningen, Heerenveen, Vitesse) een groot aandeel. marco gooide zelf de handoek in de ring, maar de verkoop van hunter was een grote oorzaak.
Wat wil ik hiermee zeggen. dat weet ik niet, t laatste stuk van remco ben ik deels eens, maar het is geen oplossing om het vertrouwen in de trainer op te zeggen. let maar op. Dadelijk blijkt Mido de missende link te zijn ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:32 schreef alibabba het volgende:[..] V.Basten word door bijna iedereen neergesabeld, maar halverwege het seizoen werd Huntelaar verkocht. We stonden met de winterstop op een overbrugbare achterstand, maar als dan je topspits word verkocht.... Dat klopt, het mij trouwens meer om hoe mensen met hun echte helden omgaan, zonder Cruijff en van Basten hadden wij heel wat minder supporters gehad, heel wat minder titels, en dus heel wat minder aanzien in Europa. Het grappige is, dat sommige van die mensen praten over Cruijff en van Basten alsof het een stelletje debielen zijn, maar een zwaar overschatte speler als (sorry) Urby prijzen ze de hemel in, ik kan dat niet begrijpen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:38 schreef eSCee het volgende:JUIST ALIB..... Maar weet je dat bijna niemand hierover sprak op t eind van t seizoen. Zeer irri! Ik weet wel dat Hunter en Suarez jammerde dat MvB communicatief niet goed was, en geen warmte uitstraalde. Maar uiteindelijk hadden de spelers zelf (m.n. Sparta uit) en de rol van steek in de periode (NEC, Groningen, Heerenveen, Vitesse) een groot aandeel. marco gooide zelf de handoek in de ring, maar de verkoop van hunter was een grote oorzaak. Wat wil ik hiermee zeggen. dat weet ik niet, t laatste stuk van remco ben ik deels eens, maar het is geen oplossing om het vertrouwen in de trainer op te zeggen Ik snap ook wel wat je zegt, maar ook al is hij de missende schakel, je maakt er jeugdspelers mee kapot.
Jol maakt spelers als Eriksen Alderweireld (speelde gister een hele goede pot) en Sulejmani gewoon niet beter.
Jozefzoon Bonevacia en Ozbiliz deden tijdens hun momenten gewoon heel goed, het elftal draaide ook gewoon beter als er ruimte is aan de buitenzijde...
Ajax gaat met Jol tegenwoordig eerst uit van verdedigen en gokt op de momenten van Hammie en Suarez, ik noem dat geen goed voetbal...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:38 schreef eSCee het volgende:JUIST ALIB..... Maar weet je dat bijna niemand hierover sprak op t eind van t seizoen. Zeer irri! Ik weet wel dat Hunter en Suarez jammerde dat MvB communicatief niet goed was, en geen warmte uitstraalde. Maar uiteindelijk hadden de spelers zelf (m.n. Sparta uit) en de rol van steek in de periode (NEC, Groningen, Heerenveen, Vitesse) een groot aandeel. marco gooide zelf de handoek in de ring, maar de verkoop van hunter was een grote oorzaak. Wat wil ik hiermee zeggen. dat weet ik niet, t laatste stuk van remco ben ik deels eens, maar het is geen oplossing om het vertrouwen in de trainer op te zeggen. let maar op. Dadelijk blijkt Mido de missende link te zijn ;-) We kunnen niets anders doen dan Jol zijn karwei af te laten maken, maar ik ben bang dat de klad er nog meer inkomt dit seizoen. Als het vanuit de top niet goed zit, gaat elke trainer vroeg of laat op zijn bek. Zelfs Jol.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:38 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt, het mij trouwens meer om hoe mensen met hun echte helden omgaan, zonder Cruijff en van Basten hadden wij heel wat minder supporters gehad, heel wat minder titels, en dus heel wat minder aanzien in Europa. Het grappige is, dat sommige van die mensen praten over Cruijff en van Basten alsof het een stelletje debielen zijn, maar een zwaar overschatte speler als (sorry) Urby prijzen ze de hemel in, ik kan dat niet begrijpen... Ik ben het helemaal eens met je.... |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Cruijf krijgt ajax op het pad van jaren 90. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
hoe kan iemand die ajax voor feyenoord heeft verlaten jouw held zijn? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Je bent een zielepoot. Feyenoord loopt weg met ene Wim Jansen "Mister Feyenoord" en dat terwijl hij twee volle seizoenen het shirt van Ajax droeg. Held? Ik bedoel maar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De held van 4,5 miljoen mensen en zelfs van veel Feyenoorders.
Maar hoe kan jij nu hier zijn, terwijl jij voor Feyenoord bent, of probeer je stiekem van kant te wisselen, in de oorlog hadden ze een naam voor dat soort mensen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] De held van 4,5 miljoen mensen en zelfs van veel Feyenoorders. Maar hoe kan jij nu hier zijn, terwijl jij voor Feyenoord bent, of probeer je stiekem van kant te wisselen, in de oorlog hadden ze een naam voor dat soort mensen... Hahaha! De spijker op z'n kop, Remco. Met al zijn (of haar) reacties hier vermoed ik toch ook dat hij spijt heeft van zijn oorspronkelijke keuze voor Feyenoord. Het verstand komt met de jaren, althans bij de meesten en kennelijk is meneer (of mevrouw) nu toe aan de jus van het leven. Ajax, dus! Vooruit, behalve gisteren dan ... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
johan en rijkaard binnenhalen en geef die minstens 2 jaar de tijd om alles op de rails te krijgen en dan na die 2 jaar moeten de succesjes komen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap ook wel wat je zegt, maar ook al is hij de missende schakel, je maakt er jeugdspelers mee kapot. Jol maakt spelers als Eriksen Alderweireld (speelde gister een hele goede pot) en Sulejmani gewoon niet beter. Jozefzoon Bonevacia en Ozbiliz deden tijdens hun momenten gewoon heel goed, het elftal draaide ook gewoon beter als er ruimte is aan de buitenzijde... Ajax gaat met Jol tegenwoordig eerst uit van verdedigen en gokt op de momenten van Hammie en Suarez, ik noem dat geen goed voetbal... ik noem het PSV voetbal.. en als ik ergens de schurft aan heb.. juist dan is het dat wel tis ook net de Jaren toen PSV zoveel won.. paar leuke spelers voorin de rest ruk en een top keeper.. sameshit als wij nu hebben el ham suarez middenveld komt in mijn ogen op dit moment te kort en de verdediging laat erg veel steken vallen word verbloemt door paar goeie reddingen van steek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:[..] ik noem het PSV voetbal.. en als ik ergens de schurft aan heb.. juist dan is het dat wel tis ook net de Jaren toen PSV zoveel won.. paar leuke spelers voorin de rest ruk en een top keeper.. sameshit als wij nu hebben el ham suarez middenveld komt in mijn ogen op dit moment te kort en de verdediging laat erg veel steken vallen word verbloemt door paar goeie reddingen van steek Ik denk wel dat het zo is, dat de verdedigin zwakker lijkt door het verschrikkelijke optreden van het middenveld momenteel...
Ik vind dit trouwens veel erger dan PSV vetbal van de afgelopen jaren, daar zat nog enig positiespel en een lijn in, bij ons is het allemaal los zand, en in mijn ogen komt dit door Jol en zijn Angstvoetbal |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
Precies, wij moeten gewoon een voorbeeld nemen aan twente door gewoon met een tactiek het veld op te gaan en niet alle ballen op suarez en el hamdaoui en suarez, als twente even wat spelers mist dan zetten ze gewoon een andere tactiek in en gaat het hele team er 100 % voor. Je kunt niet zonder een idee het veld opstappen en zeker niet met zo'n dom plan. Ik denk ook dat het niet aan de verdedeging ligt maar aan het middenveld, kijk enoh dan leid veel te veel bal verlies, daar moet op gecoacht worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door official master. -- |
|
|
|
|
|