|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
+1
Ik zat het net met complete verbijstering te kijken op z'n site. Ik zat de rest ook ff door te kijken, maar wat een trieste gozer is dat eigenlijk zeg..
Hij ziet Ben Saunders (Voice of Hollans deelnemer) als een idool, en meer van dat soort onzin. Ben nog steeds verbaasd... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 18:54 schreef remco k het volgende:+1 Ik zat het net met complete verbijstering te kijken op z'n site. Ik zat de rest ook ff door te kijken, maar wat een trieste gozer is dat eigenlijk zeg.. Hij ziet Ben Saunders (Voice of Hollans deelnemer) als een idool, en meer van dat soort onzin. Ben nog steeds verbaasd... + 2 Het valt me knap tegen van dat jochie. Kapsones hebben noemen ze dat! |
|
|
|
|
robbianca
|
|
|
Het is jammer dat van der wiel zo reageerd,terwijl ie in een hoekje zich moet gaan schamen voor deze voor de supporters beschamende nederlaag.een over het paard getilde snotneus die het bij elke topploeg in Europa moeilijk gaat krijgen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Suarez in 1ste instantie ook niet.
Luis Suarez liep direct na het laatste fluitsignaal naar de supporters van Ajax, maar kreeg daar niet de reactie die hij verwachte. Financiëel directeur Jeroen Slop sprak de Uruguayaanse aanvaller daar in de catacomben op aan.
Vervolgens keerde hij terug naar het vak met de Ajax-fans. "Dat Suárez dat deed was groots en werd door de supporters gewaardeerd", vertelt Slop tegenover De Telegraaf. "Hij ging alsnog met applaus weg."
Ook Van der Wiel was niet blij met de Ajax-aanhang. Nadat hij op internet werd bekritiseerd, reageerde hij zich af op Twitter: "If u GIVE respect, u will GET respect.. remember that! thats how i live!", aldus de Ajacied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:23 schreef Guyt het volgende:[..] Suarez in 1ste instantie ook niet. Luis Suarez liep direct na het laatste fluitsignaal naar de supporters van Ajax, maar kreeg daar niet de reactie die hij verwachte. Financiëel directeur Jeroen Slop sprak de Uruguayaanse aanvaller daar in de catacomben op aan. Vervolgens keerde hij terug naar het vak met de Ajax-fans. "Dat Suárez dat deed was groots en werd door de supporters gewaardeerd", vertelt Slop tegenover De Telegraaf. "Hij ging alsnog met applaus weg." Ook Van der Wiel was niet blij met de Ajax-aanhang. Nadat hij op internet werd bekritiseerd, reageerde hij zich af op Twitter: "If u GIVE respect, u will GET respect.. remember that! thats how i live!", aldus de Ajacied Suarez is ook al besproken, je loopt achter |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
van vd wiel viel t me erg tegen. nu urby weggaat is dat de enige echte ras amsterdammer. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Niet in dit topic Remco en als ik het had gezien had ik dit niet geplaatst.Tenminste niet hier maar op het topic waar dit besproken zou zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee hoor, Jozefzoon is ook een geboren A'dammer |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
MAAR DAN HOEVEN JULLIE HEM NIET GELIJK AF TE KRAKEN EN DAT GELDT OOK VOOR DE MEESTE IDOTEN OP TWITTER! WEES BLIJ DAT JE HEM HEBT! NIEMAND KAN ZIJN PLAATS BETER OPVULLEN. EN GA NIET GELIJK BLIND ZEGGEN! DIE IS ER NOG LANG NIET KLAAR VOOR!
Marco
PS srry voor het grof taalgebruik. Hier wordt ik echt schijtziek van |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
STER allures noemen ze dat!! ik heb RESPECT voor de supporters die elke uitwedstrijd met jullie meereizen naar waar dan ook. er zijn maar weinig club teams waar van elke keer zo'n 1000 tot 1500 man (als het niet meer is)mee gaan, dat is RESPECT!!! Ik zelf heb wel een scc, maar ga niet mee naar de uitwedstrijden om diverse redenen. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
je moet ajax steunen niet afzeiken we zijn geen az die toen met demy zo omging |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:17 schreef Marco vd L het volgende:MAAR DAN HOEVEN JULLIE HEM NIET GELIJK AF TE KRAKEN EN DAT GELDT OOK VOOR DE MEESTE IDOTEN OP TWITTER! WEES BLIJ DAT JE HEM HEBT! NIEMAND KAN ZIJN PLAATS BETER OPVULLEN. EN GA NIET GELIJK BLIND ZEGGEN! DIE IS ER NOG LANG NIET KLAAR VOOR! Marco PS srry voor het grof taalgebruik. Hier wordt ik echt schijtziek van Ooohhh, dus omdat hij een verschrikkelijk veel geld verdient (ons geld) heeft hij het recht om dit te zeggen, lijkt me niet dacht ik, en dan is het niet echt heel normaal om dat te doen na zo'n wanprestatie, Respect krijg je, als je dat verdient, en Ajax heeft dat dit seizoen nog niet 1 keer verdient. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik heb het nog eens door gelezen maar het word gewoon tijd om afscheid te nemen van zulk soort jongens.. geld neukers zijn het zonder club liefde.. 1 jaar eerste elftal en gelijk zo doen.. ik hoop dan ook dat hij een ENORM fluitconcert krijgt tegen ADO.. dat wij supporters dit NIET accepteren en zich diep gaat schamen.. !! want laten we wel zijn.. Ajax is Ajax niet meer en wij supporters slikken dit al 6 jaar telang !!!!! |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:20 schreef remco k het volgende:[..] Ooohhh, dus omdat hij een verschrikkelijk veel geld verdient (ons geld) heeft hij het recht om dit te zeggen, lijkt me niet dacht ik, en dan is het niet echt heel normaal om dat te doen na zo'n wanprestatie, Respect krijg je, als je dat verdient, en Ajax heeft dat dit seizoen nog niet 1 keer verdient. Heb ik dat in mijn vorige bericht gezet dan? Ik zeg alleen dat jullie hem niet zo moeten afkraken. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 20:24 schreef Marco vd L het volgende:[..] Heb ik dat in mijn vorige bericht gezet dan? Ik zeg alleen dat jullie hem niet zo moeten afkraken. Ik kraak hem niet af op z'n prestaties, maar buiten het veld moet hij dit soort dingen niet posten, hij weet dat hij het publiek daarmee tegen hem krijgt, zeker een dag na zo'n wanprestatie als gisteren |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Van der Wiel is 1 van de spelers waar ik inmiddels op uitgekeken ben bij Ajax. Laat zich bij veel duels veel te makkelijk aftroeven. Voor de wedstrijd tegen Excelsior een grote bek dat Ajax wel even zou winnen met 1-4 en dan vervolgens als een klein kind de duels ingaan. Nu met de arrogantie tegenover je eigen supporters ben ik helemaal klaar met hem. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
v.d.wiel. maakt het wel goed! tegen real madrid en milaan gewoon 2x winnen en er is weer niets aan de hand! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kan iemand die twittergesprekken hier online gooien?
Kan geen twitter zien op werk... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
OOK VOOR DE SUPPORTERS DIE MEEGAAN NAAR FRANKRIJK IS HET ZO DAT HET UITFLUITEN VAN JE EIGEN SPELERS HET TRIESTE WAT JE KAN DOEN.. dat ze slecht hebben gespeeld weten ze wel. en anders maakt de media hen dat wel even duidelijk. als je alleen al kijkt naar het woord supporteren, maakt genoeg duidelijk dat het uitfluiten van je eigen mensen nergens op slaat. AJAX PUBLIEK WORDT WAKKER, WE ZIJN !!NIET!! meer de club uit 95.. momenteel zijn we een club dat weer wil TOEWERKEN na die mooie tijd.. daar kunnen ze onze STEUN hard in gebruiken.. En natuurlijk zag het spel er woensdag niet uit en moet het beter.. maar uitfluiten is niet de juiste manier.. dus laten we de club in een positieve manier VOORuit helpen..
dit is wat ik ervan vind, heb zitten schamen voor de meegereisde fans. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Zo denk ik er ook over maar helaas zijn we daar al 2 jaar meebezig en geen stap verder Dus moet er wat gebeuren met directie of trainer |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 13:06 schreef AFCAMylife het volgende:OOK VOOR DE SUPPORTERS DIE MEEGAAN NAAR FRANKRIJK IS HET ZO DAT HET UITFLUITEN VAN JE EIGEN SPELERS HET TRIESTE WAT JE KAN DOEN.. dat ze slecht hebben gespeeld weten ze wel. en anders maakt de media hen dat wel even duidelijk. als je alleen al kijkt naar het woord supporteren, maakt genoeg duidelijk dat het uitfluiten van je eigen mensen nergens op slaat. AJAX PUBLIEK WORDT WAKKER, WE ZIJN !!NIET!! meer de club uit 95.. momenteel zijn we een club dat weer wil TOEWERKEN na die mooie tijd.. daar kunnen ze onze STEUN hard in gebruiken.. En natuurlijk zag het spel er woensdag niet uit en moet het beter.. maar uitfluiten is niet de juiste manier.. dus laten we de club in een positieve manier VOORuit helpen.. dit is wat ik ervan vind, heb zitten schamen voor de meegereisde fans. volgens mij was het uitfluiten gestart door de laxe houding van de spelers om de supporters te bedanken. Als je ruim 2000 man hebt staan en er fluit er 1 of 2 van dan moet je niet met een sipkop weglopen van die groep. Begrijp je standpunt maar begrijp de supporters beter.
Voetballers komen en gaan maar de supporters blijven altijd staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 13:06 schreef AFCAMylife het volgende:OOK VOOR DE SUPPORTERS DIE MEEGAAN NAAR FRANKRIJK IS HET ZO DAT HET UITFLUITEN VAN JE EIGEN SPELERS HET TRIESTE WAT JE KAN DOEN.. dat ze slecht hebben gespeeld weten ze wel. en anders maakt de media hen dat wel even duidelijk. als je alleen al kijkt naar het woord supporteren, maakt genoeg duidelijk dat het uitfluiten van je eigen mensen nergens op slaat. AJAX PUBLIEK WORDT WAKKER, WE ZIJN !!NIET!! meer de club uit 95.. momenteel zijn we een club dat weer wil TOEWERKEN na die mooie tijd.. daar kunnen ze onze STEUN hard in gebruiken.. En natuurlijk zag het spel er woensdag niet uit en moet het beter.. maar uitfluiten is niet de juiste manier.. dus laten we de club in een positieve manier VOORuit helpen.. dit is wat ik ervan vind, heb zitten schamen voor de meegereisde fans. Ik schaam me eerder voor de spelers die geen inhoud hebben, totaal geen instelling, hebben, dat is namelijk iets dat iedere wedstrijd gewoon zo hoort. en er zitten een aantal spelers in deze selectie die daar blijkbaar anders over denken, jongens die alles ff op halve kracht willen doen, dat is eerder waar ik me voor schaam, kijk eens wat die gasten verdienen, en wat een supporter moet betalen om zo'n pot te zien, het minste wat zo'n supporter mag verwachten is 200% inzet, als dat al niet zo is, dan hebben ze zeker recht van klagen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik schaam me eerder voor de spelers die geen inhoud hebben, totaal geen instelling, hebben, dat is namelijk iets dat iedere wedstrijd gewoon zo hoort. en er zitten een aantal spelers in deze selectie die daar blijkbaar anders over denken, jongens die alles ff op halve kracht willen doen, dat is eerder waar ik me voor schaam, kijk eens wat die gasten verdienen, en wat een supporter moet betalen om zo'n pot te zien, het minste wat zo'n supporter mag verwachten is 200% inzet, als dat al niet zo is, dan hebben ze zeker recht van klagen Je betaalt om achter je ploeg te staan klopt. maar het kan niet zo zijn dat als ze slecht spelen je maar moet gaan fluiten omdat jij niet gekregen hebt waarvoor je gekomen bent, en uiteraard een laxe houding moet worden gestraft maar dat hoef jij niet als supporter te doen maar dat hoort de club te doen. Doet de club het niet. moet je nagaan denken over een ander bestuur en daar actie tegen voeren. want er is één ding erger dan een spele met een laxe houding. en dat in een directie met een laxe houding! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 13:06 schreef AFCAMylife het volgende:OOK VOOR DE SUPPORTERS DIE MEEGAAN NAAR FRANKRIJK IS HET ZO DAT HET UITFLUITEN VAN JE EIGEN SPELERS HET TRIESTE WAT JE KAN DOEN.. dat ze slecht hebben gespeeld weten ze wel. en anders maakt de media hen dat wel even duidelijk. als je alleen al kijkt naar het woord supporteren, maakt genoeg duidelijk dat het uitfluiten van je eigen mensen nergens op slaat. AJAX PUBLIEK WORDT WAKKER, WE ZIJN !!NIET!! meer de club uit 95.. momenteel zijn we een club dat weer wil TOEWERKEN na die mooie tijd.. daar kunnen ze onze STEUN hard in gebruiken.. En natuurlijk zag het spel er woensdag niet uit en moet het beter.. maar uitfluiten is niet de juiste manier.. dus laten we de club in een positieve manier VOORuit helpen.. dit is wat ik ervan vind, heb zitten schamen voor de meegereisde fans. De supporters die Ajax in het buitenland steunen zijn supporters die de club overal naartoe achteraan reizen voor steun. Als je vervolgens daar een hele dag wordt behandeld als een crimineel, waar Ajax overigens ook vanaf wist, en je maakt je op voor de wedstrijd van je club verwacht je strijd, passie en inzet. Niet een stelletje vrouwen die geen duel durfen in te gaan. Dat de supporters na afloop hun afkeuring laten blijken is op dat moment niet meer dan normaal. Wat echter niet normaal is, is het wegwerpgebaar wat Van der Wiel vervolgens maakt. Daarnaast schijnt hij ook nog zijn middelvinger te hebben opgestoken naar de fans. Suarez beende ook weg, werd in de catacomben aangesproken door Jeroen Slop, en is uiteindelijk wel teruggekeerd naar het uitvak. Heeft daar zelfs de supporters nog te woord gestaan. Dit vind ik duiden op grote klasse. Van der Wiel is gewoon een verwend rotjong, tekenend ook zijn reacties op twitter!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Een beetje dom van Van der Wiel. Je moet nooit op dit niveau met supporters communiceren. Je verliest totaal onverwachts en onnodig een cruciale pot van een mindere tegenstander en dan moet je begrip hebben voor de frustratie en teleurstelling van de meegereisde supporters. Zo simpel is het. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik schaam me eerder voor de spelers die geen inhoud hebben, totaal geen instelling, hebben, dat is namelijk iets dat iedere wedstrijd gewoon zo hoort. en er zitten een aantal spelers in deze selectie die daar blijkbaar anders over denken, jongens die alles ff op halve kracht willen doen, dat is eerder waar ik me voor schaam, kijk eens wat die gasten verdienen, en wat een supporter moet betalen om zo'n pot te zien, het minste wat zo'n supporter mag verwachten is 200% inzet, als dat al niet zo is, dan hebben ze zeker recht van klagen Precies, Remco! Sommige spelers die uit vorm zijn (Suarez bijvoorbeeld) blijven wel hard werken! Maar afgelopen woensdag ergerde ik mij groen en geel aan sommige spelers die ook niet in vorm zijn (kan gebeuren...) en die ook niet werkten voor hun geld. De lamlendigheid droop ervan af. En daar heb ik moeite mee, met die instelling en dat voor zo'n salaris... en dan via twitter klagen over respect...? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:32 schreef PSVMocro het volgende:Een beetje dom van Van der Wiel. Je moet nooit op dit niveau met supporters communiceren. Je verliest totaal onverwachts en onnodig een cruciale pot van een mindere tegenstander en dan moet je begrip hebben voor de frustratie en teleurstelling van de meegereisde supporters. Zo simpel is het. 100% mee eens. Alleen Van der Wiel is een beetje een verwend jongetje. Sinds hij afgelopen zomer in de picture stond van Bayern Munchen is zijn instelling in het veld drastisch gedaald. Een beetje sterallures gekregen blijkbaar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] 100% mee eens. Alleen Van der Wiel is een beetje een verwend jongetje. Sinds hij afgelopen zomer in de picture stond van Bayern Munchen is zijn instelling in het veld drastisch gedaald. Een beetje sterallures gekregen blijkbaar. + 1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jol mag van mij aankomende zondag wel eens hard ingrijpen en een aantal spelers eens een wedstrijd op de bank zetten. Zo zou ik de verdediging beginnen met Blind, Vertonghen, Ooijer en Anita. Het middenveld met De Zeeuw, Enoh en Eriksen (als aanvallende middenvelder). De aanval met Suarez, El Hamdaoui en Sulejmani. Het liefst zou ik Enoh ook een wedstrijdje op de bank gunnen, maar zijn werklust is heel belangrijk in het veld. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
oprotten met die gozer heeft altijd goed gespeeld voor ajax dank daar voor maar ook hij presteert niet dit seizoen duidelijk teleurgesteld vanwege de afgeketste transfer en als je zo tegen je fans praat heb he DUIDELIJK geen AJAX hart |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:43 schreef amsterdammer113 het volgende:Jol mag van mij aankomende zondag wel eens hard ingrijpen en een aantal spelers eens een wedstrijd op de bank zetten. Zo zou ik de verdediging beginnen met Blind, Vertonghen, Ooijer en Anita. Het middenveld met De Zeeuw, Enoh en Eriksen (als aanvallende middenvelder). De aanval met Suarez, El Hamdaoui en Sulejmani. Het liefst zou ik Enoh ook een wedstrijdje op de bank gunnen, maar zijn werklust is heel belangrijk in het veld. Voor Enoh zou je prima een paar potjes Bonevacia kunnen neerzetten. Maar dat zal Jol niet doen, en hij gaat ook een Urby niet straffen of een Lindgren, nee hoor hij zal gewoon met Eriksen en Sulejmani op de bank beginnen. |
|
|
|
|
paulurs
|
|
|
"If we pay you money, you will work for it! Dance puppet, dance, dance, dance!"
Verschrikkelijk die nare voetballers, moeten maar eens bij een sport gaan kijken waar niet twee miljoen per jaar verdient wordt! zo veel geld maakt het werknemers, werknemers hebben wel vaker motivatieproblemen.. Hard werken of niet, ik krijg mijn geld toch wel! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 15:13 schreef swennos het volgende:oprotten met die gozer heeft altijd goed gespeeld voor ajax dank daar voor maar ook hij presteert niet dit seizoen duidelijk teleurgesteld vanwege de afgeketste transfer en als je zo tegen je fans praat heb he DUIDELIJK geen AJAX hart het begint er wel zo op te lijken. Suarez kwam tenminste nog terug en ging de discussie aan.
Jol: "Fans hebben Ajax-hart op goede plek" De geluiden over de onvrede onder de fans van Ajax over het niet bedanken van de meegereisde supporters door de spelers, afgelopen woensdag in Auxerre, zijn ook trainer Martin Jol niet ontgaan.
"Het is vervelend dat er ophef is, we hebben het er met de supporters wel vaker over gehad. Er is wel iets in verbeterd, ze gaan allemaal naar het vak toe in plaats van dat we ze van ver bedanken; dat was in het verleden niet altijd zo", zegt Jol op de officiële website van Ajax.
"Deze supporters komen helemaal naar Auxerre, en dat is niet bepaald Parijs. Dat laat zien dat ze het Ajax-hart op de goede plaats hebben. Wij waren teleurgesteld en zij ook, dat moeten we allemaal accepteren", aldus Jol.
Jol hoopt de fans zondag weer te laten juichen wanneer Ajax het opneemt tegen ADO Den Haag. "Als je een wedstrijd verliest is dat heel ververvelend omdat we altijd willen winnen. Maar dan is het fijn als je het weekeinde erna zo'n wedstrijd thuis tegen ADO speelt."
"ADO is een goed elftal en ze hebben nu de kwaliteiten, met zo'n spits en linksbuiten, die ze voorheen niet hadden. Wesley Verhoek ontwikkelt zich heel goed en achterin spelen ze in een vaste opstelling. Dit ADO is beter dan ooit, dit seizoen."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Niet handig van Wiel, maar ook hij heeft emoties.
Wat Jol zegt en mocro klopt..
SLOTJE |
|
|
|
|
WillemS
|
|
|
Is het jullie al opgevalen {zal vast wel} als hij wordt aangespeeld kijkt hij eerst of hij Stekelenburg aan kan spelen, die geeft hem een heist naar voren en binnen 10 seconden wordt het gevaarlijk in onze 16, let maar eens op hoevaak dit gebeurt!!!!! Zouden wij dat nu alleen zien, of heeft die klep het ook eens door??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 14:10 schreef Ride het volgende:[..] volgens mij was het uitfluiten gestart door de laxe houding van de spelers om de supporters te bedanken. Als je ruim 2000 man hebt staan en er fluit er 1 of 2 van dan moet je niet met een sipkop weglopen van die groep. Begrijp je standpunt maar begrijp de supporters beter. Voetballers komen en gaan maar de supporters blijven altijd staan. zo eens met je man!clubliefde zit alleen nog op de tribune tegenwoordig..... |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
AFCAmylife misschien moet je ook eens meegaan naar uitwedstrijden en dat kost veel tijd en geld voor een normale arbeider. mag je dan niet laten blijken dat je het er niet mee eens bent als je weer een weekloon naar de kloten hebt geholpen door naar frankrijk te rijden? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 18:55 schreef AFCAKAMPEN het volgende:AFCAmylife misschien moet je ook eens meegaan naar uitwedstrijden en dat kost veel tijd en geld voor een normale arbeider. mag je dan niet laten blijken dat je het er niet mee eens bent als je weer een weekloon naar de kloten hebt geholpen door naar frankrijk te rijden? Vriend ik ga normaal altijd mee en dit is met mij erbij nog nooit gebeurd heel af en toe een paar van die meelopers die een keer fluiten maar dat corrigeren we altijd effe gouw! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Communiceren via de computer met je fans is uit den boze en is vragen om problemen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik weet niet wat er allemaal geroepen is tijdens de wedstrijd Auxerre-Ajax, maar ik vind het gedrag van deze supporters bij vlagen erg triest;
Daarmee wil ik het gedrag van vd.Wiel niet goedkeuren, maar ik zou me kapot schamen als ik met zo'n gasten in één vak stond. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Het kan ook een positief middel zijn. Twitter dit:
@de supporters: Sorry, ik had niet zo moeten reageren. Ik begrijp jullie frustratie, wij balen ook van de nederlaag. Zondag maken we het goed voor jullie. Bedankt voor jullie steun.
Heeft me 25 seconde gekost. Probleem opgelost. Ik snap dus niet dat niemand in zijn omgeving er iets van zegt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik schaam me steeds meer om Ajacied te zijn, in eerste instantie was dat alleen voor het vertoonde spel de laatste maanden, maar als ik dit zo zie................ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:25 schreef PSVMocro het volgende:[..] Het kan ook een positief middel zijn. Twitter dit: @de supporters: Sorry, ik had niet zo moeten reageren. Ik begrijp jullie frustratie, wij balen ook van de nederlaag. Zondag maken we het goed voor jullie. Bedankt voor jullie steun. Heeft me 25 seconde gekost. Probleem opgelost. Ik snap dus niet dat niemand in zijn omgeving er iets van zegt. Erger nog, Jol staat het allemaal gewoon toe, ik heb het volgende nog niet hardop gezegd, maar ik heb een heel klein beetje het gevoel dat Jol aanstuurt op een vetrek.
Hij pakt Suarez niet aan, iets dat met het gezeur van Suarez toch echt eens moet gebeuren, hij geeft jeugd geen kans, en veranderd niks aan zijn systeem, en dat terwijl het dramatisch draait. En dit voorval met Van der Wiel had hij ook supersimpel in de kiem kunnen smorren. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alleen het taaltje al, yo bro wasupp :):):) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: nee, vind ik van die zwarte meisjes wel geil... wasupp my, dick bitch!
hahahahaha
gaat meer dit
Apparob RT @Kella020: RT @mischaklaver: Mijn mening staat : @Gvanderwiel is een overbetaalde klootzak zonder mentaliteit en clubliefde. #oprotten
p_riisciilla RT @Kella020: RT @mischaklaver: Mijn mening staat : @Gvanderwiel is een overbetaalde klootzak zonder mentaliteit en clubliefde. / nou zeg
geen idee hoe je het moet lezen, alsof ze mini-quoten ofzo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 19:38 schreef FsideVak129 het volgende:[..] nee, vind ik van die zwarte meisjes wel geil... wasupp my, dick bitch! hahahahaha gaat meer dit Apparob RT @Kella020: RT @mischaklaver: Mijn mening staat : @Gvanderwiel is een overbetaalde klootzak zonder mentaliteit en clubliefde. #oprotten
p_riisciilla RT @Kella020: RT @mischaklaver: Mijn mening staat : @Gvanderwiel is een overbetaalde klootzak zonder mentaliteit en clubliefde. / nou zeggeen idee hoe je het moet lezen, alsof ze mini-quoten ofzo Ooh ok, nou begrijp ik je, maar ik snap het ook niet, zal wel aan ons liggen |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 16:57 schreef WillemS het volgende:Is het jullie al opgevalen {zal vast wel} als hij wordt aangespeeld kijkt hij eerst of hij Stekelenburg aan kan spelen, die geeft hem een heist naar voren en binnen 10 seconden wordt het gevaarlijk in onze 16, let maar eens op hoevaak dit gebeurt!!!!! Zouden wij dat nu alleen zien, of heeft die klep het ook eens door??? ehhh, ja..en? Misschien moet ie dat wel doen, dus is dat een taak. en waarom zou je niet naar de meevoetballende keeper kijken...
Als rechtsback heb je 3 a 4 korte lijntjes. Wil jij dan elke keer een steekpass naar El Ham??
Volgens mij heb je zelf nooit op een voetbalveld gestaan |
|
|
|