BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vd wiel bedankt !!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:28 schreef remco k het volgende:
Ik schaam me steeds meer om Ajacied te zijn, in eerste instantie was dat alleen voor het vertoonde spel de laatste maanden, maar als ik dit zo zie................
Remco toch...

De jongere garde praat gewoon meer zo. en zeker iemand die zo geleefd wordt, want ja, dat wordt ie.

Je hoeft je niet te schamen. ik ken je mening over het spel, en je hebt kernen van waarheid. Maar gaat t zo slecht dit jaar?

Geen kampioen geworden, met pijn en moeite CL gehaald. ja, dan kan in dit proces de jongens wel eens op zn bek vallen. en dat gaat nog wel een keer gebeuren.

We staan toch in de top van NL en koersen op 3e plek van de poule.

ik ben er niet erg ontevreden over
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Al met al heeft Gregory van der Wiel, waarvan iedereen ff verwacht dat ie een robot is en aan ieders heldenbeeld moet voldoen toch 1 goal en 1 assist gehad deze competitie en in voorronde CL ook 1 assist.
eSCee
 eSCee - vrijdag 05 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Conclusie.

Net zoals Kluivert in zn laatste jaar werd uitgefloten

Net zoals Ibrahimovic tot AJAX NAC niet echt gewaardeerd werd

Net zoals Seedorf door 1 a 2 gemist penaltys bij NL XItal in NL werd uitgekotst

laten de supporters hun spelers in de steek.

jaag gregory maar weg.. over 3 a 4 rechtbacks heb je hopelijk weer zo'n betrouwbare speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door eSCee --
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:28 schreef eSCee het volgende:

[..]

Remco toch...

De jongere garde praat gewoon meer zo. en zeker iemand die zo geleefd wordt, want ja, dat wordt ie.

Je hoeft je niet te schamen. ik ken je mening over het spel, en je hebt kernen van waarheid. Maar gaat t zo slecht dit jaar?

Geen kampioen geworden, met pijn en moeite CL gehaald. ja, dan kan in dit proces de jongens wel eens op zn bek vallen. en dat gaat nog wel een keer gebeuren.

We staan toch in de top van NL en koersen op 3e plek van de poule.

ik ben er niet erg ontevreden over
Die opmerking van mij ging meer over dat filmpje van Alibabba. Ik vind het raar hoe ze praten, maar snap het wel ( niet de taal maar wel wat ze doen:):)).

En om op je vraag terug te komen, ja ik vind het echt heel erg slecht. Als je vroeger een Cruiff of een van Basten of een Bergkamp uit je elftal haalde, werden we wel zwakker, maar donderde de boel niet in elkaar.
Het klinkt misschien raar, maar ik denk niet dat ik Ajax ooit zo slecht heb gezien als de laatste weken, en eigenlijk al dit gehele seizoen. Wat men er ook van vind, er zit totaal geen positiespel in, en we gaan tegenwoordig uit van een "solide" verdediging. Dat is gewoon niet des Ajax en dat is niet waarom ik fan ben geworden bij Ajax..

Als je tegen je kinderen praat over Ajax, dan praat je altijd over het mooie voetbal en de tijden van weleer. Heb je enig idee als een kereltje van 12/13 vraagt waarom Twente dan zoveel beter is als Ajax? of Waarom Ajax in europa bijna nooit wint?.

Hoe van der Wiel praat op z'n Twitter moet hij zelf weten, maar uitingen over het respect dat hij eigenlijk eist, tsjjaa dat gaat mij te ver. Laat hem die grote bek maar op het veld laten zien, en daar met groots spel de tegenstanders verslaan, dan krijg je respect, niet door wanprestatie na wanprestatie te leveren.....
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:31 schreef eSCee het volgende:
Conclusie.

Net zoals Kluivert in zn laatste jaar werd uitgefloten

Net zoals Ibrahimovic tot AJAX NAC niet echt gewaardeerd werd

Net zoals Seedorf door 1 a 2 gemist penaltys bij NL XItal in NL werd uitgekotst

laten de supporters hun spelers in de steek.

jaag gregory maar weg.. over 3 a 4 rechtbacks heb je hopelijk weer zo'n betrouwbare speler.
Ik vind het ook totaal niet normaal om je spelers uit te gaan fluiten, en we moeten v/d Wiel inderdaad ook op zijn voetbalkwaliteiten beoordelen, maar hij heeft een voorbeeldfunctie en mag natuurrlijk niet zo reageren op het net, dat hij na de wedstrijd teleurgesteld is en kwaad wegloopt heb ik totaal geen problemen mee...

Laten we onze jongens aan blijven moedigen, en zo helpen zondag eerst maar eens van Ado te winnen, daarna zien we wel weer verder...
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Die opmerking van mij ging meer over dat filmpje van Alibabba. Ik vind het raar hoe ze praten, maar snap het wel ( niet de taal maar wel wat ze doen:):)).

En om op je vraag terug te komen, ja ik vind het echt heel erg slecht. Als je vroeger een Cruiff of een van Basten of een Bergkamp uit je elftal haalde, werden we wel zwakker, maar donderde de boel niet in elkaar.
Het klinkt misschien raar, maar ik denk niet dat ik Ajax ooit zo slecht heb gezien als de laatste weken, en eigenlijk al dit gehele seizoen. Wat men er ook van vind, er zit totaal geen positiespel in, en we gaan tegenwoordig uit van een "solide" verdediging. Dat is gewoon niet des Ajax en dat is niet waarom ik fan ben geworden bij Ajax..

Als je tegen je kinderen praat over Ajax, dan praat je altijd over het mooie voetbal en de tijden van weleer. Heb je enig idee als een kereltje van 12/13 vraagt waarom Twente dan zoveel beter is als Ajax? of Waarom Ajax in europa bijna nooit wint?.

Hoe van der Wiel praat op z'n Twitter moet hij zelf weten, maar uitingen over het respect dat hij eigenlijk eist, tsjjaa dat gaat mij te ver. Laat hem die grote bek maar op het veld laten zien, en daar met groots spel de tegenstanders verslaan, dan krijg je respect, niet door wanprestatie na wanprestatie te leveren.....
Het Ajax van dit moment doet mij sterk denken aan het Ajax van de laatste wedstrijden onder Marco van Basten: doelloos, kwetsbaar en spelend zonder zelfvertouwen. Toen hadden we te maken met vernederende en grote nederlagen tegen Vitesse, Heerenveen, PSV, Sparta etc. Tegen dat soort nederlagen zijn we (nog) niet aangelopen, maar het spelniveau doet mij daar wel heel erg aan denken. De vele wissels door Jol, met name op het middenveld, doen daar volgens mij ook geen goed aan. Jol is duidelijk weer aan het zoeken en dat op zich vind ik al raar en een zwaktebod na het prachtige en aanvallende spel van de tweede seizoenshelft van de vorige competitie. En zoveel mutaties in de selectie zijn er toch niet geweest, dat Jol opnieuw moet gaan zoeken? Jol heeft van mij oorspronkelijk het voordeel van de twijfel gekregen, vervolgens, na het vorig seizoen heb ik hem de hemel ingeprezen, maar nu???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Pietje --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:24   quote  deeplink  
klinkt nogal serious pietje...

ysosrs.jpg
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Hahaha!! Hoe kom jij toch altijd aan die leuke plaatjes? Tja ik ben een ouwe ... en ben niet zo begaan met al die technische hoogstandjes op de PC
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:27 schreef Pietje het volgende:
Hahaha!! Hoe kom jij toch altijd aan die leuke plaatjes? Tja ik ben een ouwe ... en ben niet zo begaan met al die technische hoogstandjes op de PC
hahaha

beetje googlen en dan met img ertussen plakken
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:28 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

hahaha

beetje googlen en dan met img ertussen plakken
Hahaha, nou, nogmaals dat gaat mij nooit lukken. Als ik problemen met m'n PC heb, wacht ik tot mijn (schoon)kinderen langskomen. Kunnen ze deze oude man van z'n frustraties afhelpen...
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, nou, nogmaals dat gaat mij nooit lukken. Als ik problemen met m'n PC heb, wacht ik tot mijn (schoon)kinderen langskomen. Kunnen ze deze oude man van z'n frustraties afhelpen...
Ook ik heb het geleerd, jaja, en zelfs Alibabba ( mr myagi) en z'n nieuwe vlam hebben het geleerd, dus als je wil, kan ook jij het.

Waar is je instelling Pietje, je lijkt wel een ajaxspeler zo....:)
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook ik heb het geleerd, jaja, en zelfs Alibabba ( mr myagi) en z'n nieuwe vlam hebben het geleerd, dus als je wil, kan ook jij het.

Waar is je instelling Pietje, je lijkt wel een ajaxspeler zo....:)
Hahaha. Maar niemand hier op dit forum is zo oud als ik. En, volgens mijn kinderen ben ik wel modern. Dat moderne geldt ook voor mijn vrouw, hoor, zeggen de kinderen.
Ik heb hier wel eens gelezen, dat je dan iets moet kopiëren en dat tussen url (of zoiets) zetten, maar dat is me nog nooit gelukt. Nou ja, ik lig er niet van wakker, hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Maar niemand hier op dit forum is zo oud als ik. En, volgens mijn kinderen ben ik wel modern. Dat moderne geldt ook voor mijn vrouw, hoor, zeggen de kinderen.
Ik heb hier wel eens gelezen, dat je dan iets moet kopiëren en dat tussen url (of zoiets) zetten, maar dat is me nog nooit gelukt. Nou ja, ik lig er niet van wakker, hoor.
Gezien het feit, dat je best intiligent overkomt, wil ik toch een kleine poging wagen.

Stap 1: houd een webpagina open in dit forum en open een nieuwe pagina.(dat moet nog wel lukken toch)
Stap 2: we houden het simpel, ga naar de pagina afbeeldingen vaan google.
Stap 3: zoek een leuke foto op de site van Google.
Stap 4: klik op de gekozen foto.
Stap 5: Als het goed is, dan bevind de foto zich nu linksboven in je beeldscherm.
Stap 6: klik nogmaals op de foto, de foto staat nu als het goed is, helemaal alleen in een nieuw scherm.
Stap 7: klik met je rechtermuisknop op de foto.
Stap 8: Ga met je muis na de link in het nieuwe scherm..
Stap 9: Kopieer deze gehele link na het vak waar jij ook je berichten post.
Stap 10: Zet voor de link [img] en zet achter de link [/img] dus niet hetzelfde als wat ervoor staat.

Als het goed is doe je dus [img] link van de foto [/img].Maar dan alles zonder spaties...
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien het feit, dat je best intiligent overkomt, wil ik toch een kleine poging wagen.

Stap 1: houd een webpagina open in dit forum en open een nieuwe pagina.(dat moet nog wel lukken toch)
Stap 2: we houden het simpel, ga naar de pagina afbeeldingen vaan google.
Stap 3: zoek een leuke foto op de site van Google.
Stap 4: klik op de gekozen foto.
Stap 5: Als het goed is, dan bevind de foto zich nu linksboven in je beeldscherm.
Stap 6: klik nogmaals op de foto, de foto staat nu als het goed is, helemaal alleen in een nieuw scherm.
Stap 7: klik met je rechtermuisknop op de foto.
Stap 8: Ga met je muis na de link in het nieuwe scherm..
Stap 9: Kopieer deze gehele link na het vak waar jij ook je berichten post.
Stap 10: Zet voor de link [img] en zet achter de link [/img] dus niet hetzelfde als wat ervoor staat.

Als het goed is doe je dus [img] link van de foto [/img].Maar dan alles zonder spaties...
Hé thanks, Remco. Ik ga het gelijk eens proberen. Ik houd m'n hart vast of m'n PC straks nog werkt ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé thanks, Remco. Ik ga het gelijk eens proberen. Ik houd m'n hart vast of m'n PC straks nog werkt ;-)
Volgende week vrijdag, is het youtube filmpjes posten LES... HAHAHA. ik hoop dat je het gaat redden, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.....
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Johan-Cruijff.jpg

Zo iets?
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:38 schreef Pietje het volgende:
[ afbeelding ]

Zo iets?
YEEHAAA

goed gaan ouwe ;)
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:41 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

YEEHAAA

goed gaan ouwe ;)
Hahahaha!
Bedankt Fside en natuurlijk bedankt Remco!! Ik kan het YEAH !!!! Ik heb Remco's instructies maar even gekopieërd en in Word opgeslagen, anders vergeet ik het toch weer... Ja die verrekte ouderdom ook ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Pietje --
alibabba
 alibabba - vrijdag 05 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha!
Bedankt Fside en natuurlijk bedankt Remco!! Ik kan het YEAH !!!! Ik heb Remco's instructies maar even gekopieërd en in Word opgeslagen, anders vergeet ik het toch weer... Ja die verrekte ouderdom ook ;-)
HAHAHAHAHAHAHAHA, PIETJE IS EEN HELD!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]

Zo iets?
Ik heb altijd alle vertrouwen in je gehad, hahaha, klasse, en volgende week mag je aan je vrouw uitleggen waarom je niet meer van het forum af te slaan bent:):)
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je altijd stiekem mee zit te loeren, hahahaha, weer een beetje opgeknapt na afgelopen woensdag?
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb altijd alle vertrouwen in je gehad, hahaha, klasse, en volgende week mag je aan je vrouw uitleggen waarom je niet meer van het forum af te slaan bent:):)
Whahahaha, die baalt inderdaad... "Ben je nou nog steeds bezig" krijg ik steeds te horen. Leve de vrije tijd!
Pietje
 Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahaha. Thanks alibabba. Bloed, zweet en tranen... Maar, je zag het resultaat
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 23:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahaha, die baalt inderdaad... "Ben je nou nog steeds bezig" krijg ik steeds te horen. Leve de vrije tijd!
HIHIHihihihi
Eide
 Eide - vrijdag 05 november 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Greg moet zich in deze natuurlijk professioneler opstellen. Dat staat buiten kijf.

Aan de andere kant, als je als fans je eigen ploeg uitfluit na de wedstrijd... tja, wat verwacht je dan?

Ik vind het al met een een bijzonder kinderachtig gebeuren, zowel van Greg als van de supporters. Greg moet z'n mond houden en gewoon conctreren op goed voetballen en de fans moeten is ophouden met denken dat je door maar hard te schelden een een beetje drama te maken je iets kan veranderen.

Ajax speelde niet goed. Nou ja. Dat gebeurt wel eens. En dan zie ik hier "jol moet hard ingrijpen (1 verandering in de basis? Noem je dat dan hard?)" en "Ajax is al 6 jaar niet meer zichzelf"... koekoek, even wakker worden, leuk dat je naar 95 kijkt maar durf ook eens op te zoeken hoe ons Ajax er begin jaren 90 voor stond.

Kortom, laten we gewoon met z'n allen niet kinderachtig doen, en vooral ook lessen uit het verleden trekken waar Ajax er wel slechter voor heeft gestaan. En Greg moet gewoon z'n mond hounden en lekker ballen :)
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 november 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je altijd stiekem mee zit te loeren, hahahaha, weer een beetje opgeknapt na afgelopen woensdag?
Wanneer Ajax slecht speelt heb ik er meer vrede mee wanneer ze niet winnen. In de 2e helft speelde Ajax beter en dan begint de adrenaline gelijk omhoog te komen en als Ajax dan scoort ben ik veel vreugdevoller dan wanneer Ajax scoort als het slecht speelt. In de tijd dat Ajax nog AJAX was, ging ik elke pot op het puntje van mijn stoel zitten en in die tijd kon iedereen zien dat ik AJACIED was. In glunderde van top tot teen en ik was TROTS op Ajax. Na het wanbeleid en het geld wat er bij mijn club steeds meer komt kijken, is mijn liefde enigszins afgenomen. Maar ik weet dat die liefde weer terugkomt en erover heengaat wanneer JC Ajax bij de handen gaat nemen. AJAX IS MIJN LEVEN!!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 november 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

+ 10

ik neem mijn zoontje ook wel eens mee naar de arena en vertel ik over de jaren 90... en dan hoop ik hem dat tekunnen laten zien in de arena.. maar tot nu toe nog steeds niet.. alleen dvds en filmpjes op internet kunnen mij eraan herinderen waarom wij hier voor Ajax zijn geworden ipv zoals ik uit het oosten voor Twente of Heracles..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 november 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Het succes had een prijs, Winter vertrok naar Lazio Rome, terwijl het koningskoppel Jonk en Bergkamp door Inter Milaan werd aangetrokken en ook een aantal van de mindere goden naar het buitenland werd gelokt. Van Gaal, eerder bij Ajax actief als jeugdtrainer, koos ervoor om de gaten op te vullen met talentvolle jeugdspelers als Edgar Davids, Clarence Seedorf en Patrick Kluivert. Ook bij de aankopen die hij deed verkoos Van Gaal steevast potentie boven ervaring. Zo haalde hij de als spits eerder te licht bevonden Ronald de Boer terug naar Amsterdam en vormde hem om tot rechtsmidden. Andere goede aankopen waren de van de amateurs van Noordwijk afkomstige doelman Edwin van der Sar, de Nigeriaanse rechtsbuiten Finidi George, de Finse schaduwspits Jari Litmanen en de pijlsnelle linksbuiten Marc Overmars. Voor ervaring zorgden Danny Blind en de op het oude nest teruggekeerde Frank Rijkaard

De keuze voor de jeugd bleek een gouden greep. Van Gaal wist zijn jonge spelersgroep te kneden tot een hecht collectief dat een voetbal speelde dat het midden hield tussen het totaalvoetbal van Michels en het systeemvoetbal van Lobanovski. Posities waren belangrijker dan individuen. Iedereen wist wat er van hem verwacht werd en waar de bal op welk moment naar toe moest. Het legde de club geen windeieren. Na winst van de KNVB-beker in 1993, werd in 1994, 1995 en 1996 de landstitel gewonnen. Het was niets vergeleken bij het meesterstuk van het regime Van Gaal. Waar kenners hadden voorspeld dat met de invoering van de Champions League, die het voor Europese topclubs veel eenvoudiger maakte een verliespartij recht te zetten, de Europacup I wel nooit meer door een Nederlandse club gewonnen zou worden, wist het jonge Ajax in 1995 doodleuk door te dringen tot de finale van het prestigieuze kampioenenbal. Daarin trof men AC Milan, de club die men in de groepsfase al twee keer met 2-0 verslagen had. Het bleek geen driemaal is scheepsrecht voor de Milanezen, want ook in de finale in Wenen trokken de Ajacieden aan het langste eind, ditmaal met 1-0, dankzij een doelpunt van invaller Kluivert.

vond dit een mooi stukje... er vertrokken een paar spelers en wat deed vgaal JAWEL JEUGD !!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 november 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Inderdaad nummer10. V.Gaal is een man die het ziet en durfde om met de Jeugd aan de slag te gaan. Als je het aandurft om met de Jeugd te beginnen, krijgt die Jeugd een bult zelfvertrouwen. Het gaat erom dat je gelooft in dat soort gasten en bij AJAX gaan die jongens boven zichzelf uitstijgen, waardoor ze 30% meer kunnen. Dat gepaard met de aansturing van ervaring, ben je een heel stuk op de goeie weg. Ik zou als de sodemieter ervoor zorgen om Seedorf naar Adam te halen, zodat Bonevacia, Eriksen en Rodney Sneijder kunnen uitgroeien tot briljanten.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 06 november 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:23 schreef alibabba het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal geroepen is tijdens de wedstrijd Auxerre-Ajax, maar ik vind het gedrag van deze supporters bij vlagen erg triest;

[ filmpje ]

Daarmee wil ik het gedrag van vd.Wiel niet goedkeuren, maar ik zou me kapot schamen als ik met zo'n gasten in één vak stond.
Brainless zootje ongeregeld, die gasten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door Ikke_tik --
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 10:51 schreef alibabba het volgende:
Inderdaad nummer10. V.Gaal is een man die het ziet en durfde om met de Jeugd aan de slag te gaan. Als je het aandurft om met de Jeugd te beginnen, krijgt die Jeugd een bult zelfvertrouwen. Het gaat erom dat je gelooft in dat soort gasten en bij AJAX gaan die jongens boven zichzelf uitstijgen, waardoor ze 30% meer kunnen. Dat gepaard met de aansturing van ervaring, ben je een heel stuk op de goeie weg. Ik zou als de sodemieter ervoor zorgen om Seedorf naar Adam te halen, zodat Bonevacia, Eriksen en Rodney Sneijder kunnen uitgroeien tot briljanten.
Eens!! :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
[ afbeelding ]

Zo iets?
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA....PIETJE!!!!!

Kijk ook eens (stiekem) op het mooie vrouwen forum en laat eens wat leuks achter nu je het toch kan!!

Hahahaha, alsof je daar nog nooit ff op hebt gekeken ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
adriu
 adriu - zaterdag 06 november 2010 - 16:04   quote  deeplink  
let op! v.d.w.biet zijn excucces aan !! voor de wedstrijt ajax-den haag!
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 06 november 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het Ajax van dit moment doet mij sterk denken aan het Ajax van de laatste wedstrijden onder Marco van Basten: doelloos, kwetsbaar en spelend zonder zelfvertouwen. Toen hadden we te maken met vernederende en grote nederlagen tegen Vitesse, Heerenveen, PSV, Sparta etc. Tegen dat soort nederlagen zijn we (nog) niet aangelopen, maar het spelniveau doet mij daar wel heel erg aan denken. De vele wissels door Jol, met name op het middenveld, doen daar volgens mij ook geen goed aan. Jol is duidelijk weer aan het zoeken en dat op zich vind ik al raar en een zwaktebod na het prachtige en aanvallende spel van de tweede seizoenshelft van de vorige competitie. En zoveel mutaties in de selectie zijn er toch niet geweest, dat Jol opnieuw moet gaan zoeken? Jol heeft van mij oorspronkelijk het voordeel van de twijfel gekregen, vervolgens, na het vorig seizoen heb ik hem de hemel ingeprezen, maar nu???
Wat is volgens jou de verklaring? Er zijn in de basis, op de spitspositie na, geen mutaties geweest wat jij ook al aangeeft. Zou het dan allemaal door Pantelic komen?
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 23:44 schreef Eide het volgende:
Greg moet zich in deze natuurlijk professioneler opstellen. Dat staat buiten kijf.

Aan de andere kant, als je als fans je eigen ploeg uitfluit na de wedstrijd... tja, wat verwacht je dan?

Ik vind het al met een een bijzonder kinderachtig gebeuren, zowel van Greg als van de supporters. Greg moet z'n mond houden en gewoon conctreren op goed voetballen en de fans moeten is ophouden met denken dat je door maar hard te schelden een een beetje drama te maken je iets kan veranderen.

Ajax speelde niet goed. Nou ja. Dat gebeurt wel eens. En dan zie ik hier "jol moet hard ingrijpen (1 verandering in de basis? Noem je dat dan hard?)" en "Ajax is al 6 jaar niet meer zichzelf"... koekoek, even wakker worden, leuk dat je naar 95 kijkt maar durf ook eens op te zoeken hoe ons Ajax er begin jaren 90 voor stond.

Kortom, laten we gewoon met z'n allen niet kinderachtig doen, en vooral ook lessen uit het verleden trekken waar Ajax er wel slechter voor heeft gestaan. En Greg moet gewoon z'n mond hounden en lekker ballen :)
Ajax heeft er noit veel slechter voor gestaan dan nu, zeker financieel niet maar ook zeker niet sportief gezien.

2000 tot en met 2010 was voor Ajax zowel financieel als sportief het slechste decennia ooit.

En over die supporters, als het goed gaat reageren ze vanuit emotie heel positief, daar hoor je niemand over, en als het slecht gaat dan reageren ze vanuitemotie negatief.

Heel normaal lijkt me, op het moment is men gewoon kwaad, en dat was terecht, als 6 van de 11 spelers geen instelling hebben dan is het logizch dat men kwaad wordt..
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 00:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wanneer Ajax slecht speelt heb ik er meer vrede mee wanneer ze niet winnen. In de 2e helft speelde Ajax beter en dan begint de adrenaline gelijk omhoog te komen en als Ajax dan scoort ben ik veel vreugdevoller dan wanneer Ajax scoort als het slecht speelt. In de tijd dat Ajax nog AJAX was, ging ik elke pot op het puntje van mijn stoel zitten en in die tijd kon iedereen zien dat ik AJACIED was. In glunderde van top tot teen en ik was TROTS op Ajax. Na het wanbeleid en het geld wat er bij mijn club steeds meer komt kijken, is mijn liefde enigszins afgenomen. Maar ik weet dat die liefde weer terugkomt en erover heengaat wanneer JC Ajax bij de handen gaat nemen. AJAX IS MIJN LEVEN!!!
+1
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 10:51 schreef alibabba het volgende:
Juist dat is dus ook de reden dat extreem veel AJacieden die bij Ajax echt boven zichzelf konden uitstijgen niet helemaal slagen in het buitenland, of in iedere geval niet bij de absolute top goed presteren... Kijk maar naar Finidi Kanu, Jonk Silooy en zelf ook spelers als Litmanen en Kluivert zijn toch minder geslaagd bij hun buitenandse clubs dan bij Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 16:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de verklaring? Er zijn in de basis, op de spitspositie na, geen mutaties geweest wat jij ook al aangeeft. Zou het dan allemaal door Pantelic komen?
Niet door apntelic maar door Hammie.

Met Pantelic kon AJax heel "statisch" spelen, en speelden we eigenlijk heel simpel, of we speelden Suarez in, die of alleen of met van der Wiel via de rechterzijde een aanval opzette, of we speelden Pantelic in, die de bal bij zich hield en de komende spelers in de vorm van de Zeeuw en voornamelijk de Jong kon inspelen...

Met Hammie veranderen er een aantal dingen, Hij is veel bewegelijker, en niet direct een aanspeelpunt vanuit de verdediging dmv een lange bal, hierdoor worden de controleurs en Vertongen gedwongen de opbouw beter te verzorgen, en wordt de Jong gedwongen om in meer dan 1 richting te bewegen, en een steekpass te geven op Hammie of Suarez, en kan de Jong dus niet de komende man zijn.

Er zijn momenteel maar 3 spelers in het elftal die op de juiste manier met Hammie spelen, dat is Suarez, omdat 2 goede spelers elkaar altijd zullen vinden en Suarez kan Hammie echt makkelijk vinden, voor Suarez is Hammie op ten duur een betere partner dan dat Pantelic was, puur en alleen door het voetballende vermogen dat Hammie heeft, en dus ook voorafleiding zorgt voor Suarez, De Tweede speler die goed met Hammie omgaat is de Zeeuw, mits hij als controleur speelt, let maar eens goed op, de Zeeuw duikt alleen maar de 16 in als Hammie eruit loopt, en de Zeeuw snaot de steekballen die Hammie met zijn loopacties probeert te krijgen. De derde is Stekelenburg, en dat is puur omdat hij vrijwel nooit probeert Hammie aan te spelen met een lange bal

Kortom moet Ajax met Hammie dus meer over de grond voetballen, de ruimtes die er aanvallend maar ook verdedigend zijn, veranderen constant gedurende een wedstrijd, en de spelers die hier de grootste moeite mee hebben, zijn Enoh de Jong van der Wiel, en al zou je het niet verwachten, maar opbouwend heeft ook Vertongen hier veel last van...

De oplossing is echter volgens mij heel simpel, Jol moet stoppen met de angsthaas uit te hangen en met 1 verdedigende middenvelder gaan spelen in de vorm van de Zeeuw en dat in de vorm van een ruit, met Eriksen/ Lodeiro als echte 10, twee spelers aan de buitenkanten die snel zijn, maar wel met verstand kunnen handelen, in mijn ogen kunnen dat Sulejmani op links en Jozefzoon op rechts zijn. Hammie kan dan lopen in en uit d espits wat hij wilm en kan samen met Suarez in een "vrije" rol spelen..
Op die manier is het elftal veel dynamischer en heb je bij de opbouw meer voetballende mogelijkheden.
Als je nu namelijk Enoh of Lindgren inspeelt, weten die niks anders te bedenken dan de bal weer breed of terug te passen.......
Eide
 Eide - zaterdag 06 november 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft er noit veel slechter voor gestaan dan nu, zeker financieel niet maar ook zeker niet sportief gezien.

2000 tot en met 2010 was voor Ajax zowel financieel als sportief het slechste decennia ooit.

En over die supporters, als het goed gaat reageren ze vanuit emotie heel positief, daar hoor je niemand over, en als het slecht gaat dan reageren ze vanuitemotie negatief.

Heel normaal lijkt me, op het moment is men gewoon kwaad, en dat was terecht, als 6 van de 11 spelers geen instelling hebben dan is het logizch dat men kwaad wordt..
Begin jaren 90 zat Ajax financieel aan de grond. De situatie was erbarmelijk, dus uniek is het momenteel niet. Dat er bestuurlijk veel mis is gegaan is duidelijk, maar heb ik het dan ook niet over.

Waar ik op doel is dat als iemand als Suarez naar je vak komt, Luis, die altijd vecht, sleurt, knokt... en die o behandelt, tja, van mij mag je dat goed proberen te praten door over instelling te beginnen, maar als je het over instelling wilt hebben zouden Greg, de supporters en iedereen aan hem een voorbeeld kunnen nemen... en dan uitfluiten. Nee vriend Remco, dat is gewoon kinderachtig en hoort niet (net als wat Greg deed).
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 20:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Begin jaren 90 zat Ajax financieel aan de grond. De situatie was erbarmelijk, dus uniek is het momenteel niet. Dat er bestuurlijk veel mis is gegaan is duidelijk, maar heb ik het dan ook niet over.

Waar ik op doel is dat als iemand als Suarez naar je vak komt, Luis, die altijd vecht, sleurt, knokt... en die o behandelt, tja, van mij mag je dat goed proberen te praten door over instelling te beginnen, maar als je het over instelling wilt hebben zouden Greg, de supporters en iedereen aan hem een voorbeeld kunnen nemen... en dan uitfluiten. Nee vriend Remco, dat is gewoon kinderachtig en hoort niet (net als wat Greg deed).
Ik vond het uitfluiten van Suarez wel meevallen, overigens is dat uiteindelijk prima opgelost en is het bespreken in mijn ogen verder niet waard, maar zoals een Greg reageert eerst op het veld, op daarna online is niet normaal, en dat mag Ajax niet zonder slag of stoot laten gebeuren...
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 15:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA....PIETJE!!!!!

Kijk ook eens (stiekem) op het mooie vrouwen forum en laat eens wat leuks achter nu je het toch kan!!

Hahahaha, alsof je daar nog nooit ff op hebt gekeken ;)
Whahahahaha! En of ik daar heb gekeken!! En niet stiekem, hoor, maar gewoon een beetje genieten :-) Ben gek op mooie vrouwen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahahaha! En of ik daar heb gekeken!! En niet stiekem, hoor, maar gewoon een beetje genieten :-) Ben gek op mooie vrouwen.
Wie niet?? :P
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 16:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben er heilig van overtuigd dat Pantelic een belanrijker rol heeft gespeeld dan menigeen zou denken of wil toegeven. Daarnaast zijn een aantal spelers uit vorm (WK?) plus het feit dat Martin Jol het in zijn hoofd heeft gehaald om van systeem te wisselen. Dat zijn drie belangrijke ingrediënten, waarvan ik vermoed dat de eerste (Pantelic) het belangrijkste verschil is.
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wie niet?? :P
Hahaha. Nou homo's misschien?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Ja ok.. Haha.. Maar ik denk dat er op het moment geen homo's op het forum zijn? :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door Hasjkoph --
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:06 schreef Hasjkoph het volgende:
Ja ok.. Haha.. Maar ik denk dat er op het moment geen homo's op het forum zijn? :P
Hahahaha. Je weet het nooit, ik kan het niet aan de posts zien. Overigens heb ik daar geen moeite mee. Een ex-collega, een bijzonder aardige kerel en nog iemand in mijn kennissenkring. Persoonlijk kijk ik toch liever naar (mooie) vrouwen. Gelukkig mag mijn eigen vrouw er ook zijn en dat maakt het leven erg gezellig :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Je weet het nooit, ik kan het niet aan de posts zien. Overigens heb ik daar geen moeite mee. Een ex-collega, een bijzonder aardige kerel en nog iemand in mijn kennissenkring. Persoonlijk kijk ik toch liever naar (mooie) vrouwen. Gelukkig mag mijn eigen vrouw er ook zijn en dat maakt het leven erg gezellig :-)
Heb er ook geen moeit emee hoor ;) Maar diegene plaats dan geen mooie plaatjes op het Mooie vrouwen topic o.0
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 21:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb er ook geen moeit emee hoor ;) Maar diegene plaats dan geen mooie plaatjes op het Mooie vrouwen topic o.0
Hahaha. Nee, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet ...
joduh
 joduh - zaterdag 06 november 2010 - 21:20   quote  deeplink  
ach af en toe een lekkere vent????.......hahahahah
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Nou.. Nee bedankt ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vd wiel bedankt !!!

0.0090761