|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahaha, joduh... mag ik bedanken?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor je vrouw missch pietje?heeft die ook wat toch?klein goedmakertje...... |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
o gaan we nou klagen bij van der wiel. je moet eerst na urby kijken man,gvd geld vragen en niks uit voeren dat is pas triest,als ze de eerste keer geen appalus krijgen dan ga je tweede keer niet terug natuurlijk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 21:30 schreef daninho het volgende:o gaan we nou klagen bij van der wiel. je moet eerst na urby kijken man,gvd geld vragen en niks uit voeren dat is pas triest,als ze de eerste keer geen appalus krijgen dan ga je tweede keer niet terug natuurlijk nee ik wil niet 2 x geen appalus?????appel???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
neej,je weekloon ff naar frankrijk brengen voor een stelletje lapswanzen.....en dan nog klappen ook????? gekkenhuis..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Neeeeeee, natuurlijk bedank ik niet voor m'n vrouw ;-) We zijn al (bijna) 36 jaar netjes getrouwd hoor! En zij heeft aan mij genoeg (hoop ik.... hahahaha) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 15:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA....PIETJE!!!!! Kijk ook eens (stiekem) op het mooie vrouwen forum en laat eens wat leuks achter nu je het toch kan!! Hahahaha, alsof je daar nog nooit ff op hebt gekeken ;) Ik heb er zojuist een prachtig exemplaar opgezet, Altijd Prijs, ga maar eens kijken... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Joduh, Joduh, Joduh,.......... Ik ga nu toch weer heel anders denken, nu ik je een aantal keer "mijn vriend" heb genoemd. HAHAHAhaahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zou maar uitkijken dan ;) Hahaha! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
loooooool joduh !!! :D en tuuuuuurlijk daninho godsamme jongen moeten wij klappen voor een over een paard getilt ventje als een vdwiel die na het WK denkt dat hij alles is ?maar terwijl hij in verdedigend opzicht nog slechter is dan Anita ? laten we wel zijn heb jij vdwiel ooit een goeie sliding/blok zien plaatsen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:loooooool joduh !!! :D en tuuuuuurlijk daninho godsamme jongen moeten wij klappen voor een over een paard getilt ventje als een vdwiel die na het WK denkt dat hij alles is ?maar terwijl hij in verdedigend opzicht nog slechter is dan Anita ? laten we wel zijn heb jij vdwiel ooit een goeie sliding/blok zien plaatsen ? Ik schat van der Wiel verdedigend toch wel hoger in dan Anita, hoor. En dan bedoel ik de van der Wiel van het vorige seizoen en bij Oranje. Ik vind Anita als back vaak te kort schieten, hij is en blijft meer een middenvelder dan een verdediger. Maar ja, dat ligt uiteindelijk aan coach Jol die hem daar laat spelen. Aan de andere kant vind ik Anita persoonlijk een aardiger jongen dan van der Wiel, gewoon een gozer zonder kapsones en daar houd ik wel van. Van der Wiel heeft het een beetje in zijn bol gekregen, vrees ik, en daar kan hij moeilijk mee omgaan. Vandaar zijn gedrag afgelopen woensdag/donderdag. Maar het blijven Ajacieden, mijn Ajacieden!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:loooooool joduh !!! :D en tuuuuuurlijk daninho godsamme jongen moeten wij klappen voor een over een paard getilt ventje als een vdwiel die na het WK denkt dat hij alles is ?maar terwijl hij in verdedigend opzicht nog slechter is dan Anita ? laten we wel zijn heb jij vdwiel ooit een goeie sliding/blok zien plaatsen ? Nee, maar dat heb ik de Boer ook nooit zien doen, v/d Wiel is verdedigend toch echt 14 stappen verder dan Anita hoor.
Een verdediger heeft een sliding als laatste redmiddel, als je namelijk mist, ben je de lul en ben je gepasseerd. Ook spelers als Maicon Maxwell en Chivu maken nooit slidings. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 00:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik schat van der Wiel verdedigend toch wel hoger in dan Anita, hoor. En dan bedoel ik de van der Wiel van het vorige seizoen en bij Oranje. Ik vind Anita als back vaak te kort schieten, hij is en blijft meer een middenvelder dan een verdediger. Maar ja, dat ligt uiteindelijk aan coach Jol die hem daar laat spelen. Aan de andere kant vind ik Anita persoonlijk een aardiger jongen dan van der Wiel, gewoon een gozer zonder kapsones en daar houd ik wel van. Van der Wiel heeft het een beetje in zijn bol gekregen, vrees ik, en daar kan hij moeilijk mee omgaan. Vandaar zijn gedrag afgelopen woensdag/donderdag. Maar het blijven Ajacieden, mijn Ajacieden!! Ik denk dan ook dat we er nu wel genoeg over gepraat hebben, hopelijk heeft van der Wiel er veel van geleerd, en gaat hij de komende tijd ons ongelijk bewijzen... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
uitgevallen?kon je de klok op gelijk zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker hier toch godverdomme een keer op, val dood neer ergens ofzo man, met je kutgestook hiero. Ga godverdomme lekker die eigen tyfuskakkerlakken ploeg supporten ofzo, achtelijke randebiel |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: die jongen is net 12 geworden laat dat lelijke ventje toch dat al 5 jaar lang gepest werd en nu via internet de hooligan uit gaat hangen .. AFCA FOR LIFE! |
|
|
|