BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Poll , Wie wil Cruijff terug zien bij AJAX

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Poll: Poll Wie wil Cruijff terug zien bij AJAX
  • Ja, hij gaat Ajax redden
  • Nee, hij gaat het niet redden
  • Twijfel
  • Geen mening

Tussenstand:
    results.cgi?pid=364445&layout=1&sort=prc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Boudewijn --
  • Marco vd L
     Marco vd L - donderdag 04 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
    Zou hem graag willen terugzien. Alleen mensen met een echt ajax-hart horen in het bestuur!
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
    Heel benieuwd wie er nee heeft gezegd
    freakie
     freakie - donderdag 04 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
    ik weet het wel.. ren jij weet het ook remco..
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 20:45   quote  deeplink  
    Ik weet niet, zou hij ook echt zo zielig zijn...
    nummer10
     nummer10 - donderdag 04 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
    over wie hebben we het nu dan ?
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
    quote:
    Op donderdag 04 november 2010 - 21:00 schreef nummer10 het volgende:
    over wie hebben we het nu dan ?
    Kansenbenutter verwacht ik, maar eerlijk gezegd weet ik het ook niet zeker wat Freaky bedoeld, ach daar heeft hij wel vaker last van:):)
    nummer10
     nummer10 - donderdag 04 november 2010 - 22:11   quote  deeplink  
    gheghe
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
    Tot nu toe 79% die hem het willen zien oppakken...
    eSCee
     eSCee - donderdag 04 november 2010 - 23:09   quote  deeplink  
    41 mensen die gestemt hebben.

Zeeer representatief...maar goed, hij was er toch laatst bij AJAX WillemII.

Misschien komt ie nog wel een keer een wedstrijdje kijken.. vast wel.
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:10   quote  deeplink  
    quote:
    Op donderdag 04 november 2010 - 23:09 schreef eSCee het volgende:
    41 mensen die gestemt hebben.

Zeeer representatief...maar goed, hij was er toch laatst bij AJAX WillemII.

Misschien komt ie nog wel een keer een wedstrijdje kijken.. vast wel.
    41 mensen in 21/2 uur.
    eSCee
     eSCee - donderdag 04 november 2010 - 23:14   quote  deeplink  
    sooo.

16 per uur.

op dit tempo weten we in april wel ongeveer echt wat de gemiddelde ajax fan denkt.

Maar ja, dan is de waan van de dag op een ander onderwerp.
    remco k
     remco k - donderdag 04 november 2010 - 23:15   quote  deeplink  
    quote:
    Op donderdag 04 november 2010 - 23:14 schreef eSCee het volgende:
    sooo.

16 per uur.

op dit tempo weten we in april wel ongeveer echt wat de gemiddelde ajax fan denkt.

Maar ja, dan is de waan van de dag op een ander onderwerp.
    Ik kan daarin alleen voor mezelf spreken, en ik vind dit al jaren, en zal dat ook altijd blijven vinden.
    remco k
     remco k - vrijdag 05 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
    toch best wat mensen die hier stemmen
    voetbalkennis
     voetbalkennis - vrijdag 05 november 2010 - 12:27   quote  deeplink  
    Cruijff is al druk met een andere club Vitesse heeft er heel veel belang bij.
    Want als hij naar Ajax terug gaat zullen er veel koppen moeten vallen, en dat gebeurt niet. jammer zou ook heel graag het oude Ajax weer zien.
    Pietje
     Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 13:56   quote  deeplink  
    Natuurlijk moet Johan Cruijff bij Ajax terugkeren en wel als verlosser. Het is een publiekelijk geheim dat het bestuur en dan met name Uri Coronel niets met Johan te maken wil hebben. Waarschijnlijk ziet hij hem als gevaar voor zijn eigen positie op het pluche. En wat gaat Johan daarom doen? Juist! Hij gaat Vitesse helpen. Read my lips, en wel om dezelfde redenen als vele jaren geleden toen nog als speler actief was en hij met ruzie wegging naar aartsvijand Feyenoord. Hij maakte de Rotterdammers wel even kampioen... Ik ben en blijf van mening dat het een genante vertoning is, dat Coronal een rapport schreef dat er niet om loog, vervolgens zelf maar voorzitter werd en tot slot he-le-maal niets van zijn eigen bevindingen heeft uitgevoerd. Is dat bizar of niet? Kom op Johan en red Ajax en geeft vooral Ajax zijn eigen "smoel" weer terug!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door Pietje --
    Ride
     Ride - vrijdag 05 november 2010 - 14:10   quote  deeplink  
    Zullen we de Meer ook weer herbouwen?
    Pietje
     Pietje - vrijdag 05 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 14:10 schreef Ride het volgende:
    Zullen we de Meer ook weer herbouwen?
    Lijkt me een goed plan... Over de sfeer daar was niet te klagen (in de ArenA ook wel, begrijp me niet verkeerd) maar de Meer was de echte top!!
    Maar ik begrijp je cynisme
    Ride
     Ride - vrijdag 05 november 2010 - 14:34   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 14:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan... Over de sfeer daar was niet te klagen (in de ArenA ook wel, begrijp me niet verkeerd) maar de Meer was de echte top!!
    Maar ik begrijp je cynisme
    Dat heb ik ook met het ongebreidelde vertrouwen in Cruijff.

Wie kent het echte verhaal achter zijn Barcelona-echec?

Hij is daar niet echt gewenst meer. Misschien alleen Pep die nog met hem spreekt maar verder?
    En dat hij met Vitesse bezig is en met die Jordania?
    WTF is nou clubliefde.. wat moet hij nou met die rijnvechters.

Wil ik Cruijff terugzien bij AJAX?

Jazeker maar wel 100% !!
    remco k
     remco k - vrijdag 05 november 2010 - 15:26   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 14:34 schreef Ride het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met het ongebreidelde vertrouwen in Cruijff.

Wie kent het echte verhaal achter zijn Barcelona-echec?

Hij is daar niet echt gewenst meer. Misschien alleen Pep die nog met hem spreekt maar verder?
    En dat hij met Vitesse bezig is en met die Jordania?
    WTF is nou clubliefde.. wat moet hij nou met die rijnvechters.

Wil ik Cruijff terugzien bij AJAX?

Jazeker maar wel 100% !!
    Hij is mede door de financiele huishouding bij Barca vertrokken als Erevoorzitter?, hij was het er bijvoorbeeld echt totaal niet mee eens dat spelers als Henry, Ibrahimovic en Villa werden gekocht ( villa was destijds al sprake van) en daar heeft hij nog gelijk in gekregen ook.

Hij is 100% verantwoordelijk de werkwijze in de jeugdopleiding van Barca, en die is momenteel gewooheel goed te noemen.

En zij flirt met Vitesse vind ik niet meer dan normaal, hij heeft zich meerdere malen bij Ajax aangeboden, maar de club wil hem gewoon er niet bij omdat er dan koppen moeten rollen, en daar is men bij Ajax als de dood voor, veel mensen binnen de club momenteel hebben NOOIT iets met Ajax gehad, en proberen het als een bedrijf te leiden, terwijl 70% van het bestuur, en de RVC zelf in het bedrijfleven vokomen zijn geflopt. Maar wij hebben ze wel bij Ajax nodig? Niet bepaald dacht ik zo.
    Johnnyafca
     Johnnyafca - vrijdag 05 november 2010 - 15:29   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is mede door de financiele huishouding bij Barca vertrokken als Erevoorzitter?, hij was het er bijvoorbeeld echt totaal niet mee eens dat spelers als Henry, Ibrahimovic en Villa werden gekocht ( villa was destijds al sprake van) en daar heeft hij nog gelijk in gekregen ook.

Hij is 100% verantwoordelijk de werkwijze in de jeugdopleiding van Barca, en die is momenteel gewooheel goed te noemen.

En zij flirt met Vitesse vind ik niet meer dan normaal, hij heeft zich meerdere malen bij Ajax aangeboden, maar de club wil hem gewoon er niet bij omdat er dan koppen moeten rollen, en daar is men bij Ajax als de dood voor, veel mensen binnen de club momenteel hebben NOOIT iets met Ajax gehad, en proberen het als een bedrijf te leiden, terwijl 70% van het bestuur, en de RVC zelf in het bedrijfleven vokomen zijn geflopt. Maar wij hebben ze wel bij Ajax nodig? Niet bepaald dacht ik zo.
    En daar geef ik hem ook gelijk in, van spelers als Zlatan en Henry is niet veel terecht gekomen bij Barca.
    Ride
     Ride - vrijdag 05 november 2010 - 15:41   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus..

wat zeg ik anders dan?
    Hij loopt toch weer weg?

En vind jij het dan normaal dat hij flirt met Vitesse...wat the fuck heeft hij daar te zoeken dan.
    Waarom zou hij die club sterker willen maken?

Sorry. Geloofwaardigheid wordt zo wel minder met elke minuut

Ben een Cruijff adept alleen dit stemt mij niet tot tevredenheid.
    alibabba
     alibabba - vrijdag 05 november 2010 - 16:49   quote  deeplink  
    Geef JC de volledige zeggenschap en hij zal NIET weglopen! Johan doet iets goed of hij doet het niet.
    joduh
     joduh - vrijdag 05 november 2010 - 18:47   quote  deeplink  
    weet je?hij kan ook niet alles he???ik hoop echt dat hij weer terug komt,maar hij kan ook niet alles man!!!! hij is in ieder geval een clubman en dat is voor mij momenteel al genoeg........ben er echt ziek van hoe het gaat momenteel.....
    alibabba
     alibabba - vrijdag 05 november 2010 - 19:07   quote  deeplink  
    Johan Cruijff handelt puur, als ie aan de slag gaat bij AJAX, in het belang van onze club en daar kun je bij velen binnen Ajax je vraagtekens bij zetten. JC is een echte Ajacied en inderdaad een clubman man!!!!!!!...:)
    FsideVak129
     FsideVak129 - vrijdag 05 november 2010 - 19:37   quote  deeplink  
    CRUIJFF TERUG BIJ AJAX...

IK WORDT HELEGAAR LEIP...
    remco k
     remco k - vrijdag 05 november 2010 - 22:25   quote  deeplink  
    86 mensen inmiddels gestemd. Ik wist niet eens dat zoveel mensen dit forum blijkbaar in de gaten houden
    ajaxamsterdam4ever
     ajaxamsterdam4ever - vrijdag 05 november 2010 - 22:59   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 22:25 schreef remco k het volgende:
    86 mensen inmiddels gestemd. Ik wist niet eens dat zoveel mensen dit forum blijkbaar in de gaten houden
    er kijken meer mensen op dit forum dan je zou verwachten. maar die zeggen niets of hebben geen acount denk ik.
    Hasjkoph
     Hasjkoph - vrijdag 05 november 2010 - 23:43   quote  deeplink  
    Idd ;) ook heel veel nieuwe mensen reageren dan op topics van een jaar geleden ofzo ;P
    freakie
     freakie - zaterdag 06 november 2010 - 11:57   quote  deeplink  
    Nou remco heb je gezien hoeveel mensen er gekeken hebben maar de topic?? Er zijn bij die mooie vrouwen topic k weet niet hoeveel kijkers.. Dat zijn echt niet alleen die account mensen maar mensen die naar headliners kijken!
    ALTIJD PRIJS IN DE K
     ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:08   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 05 november 2010 - 19:37 schreef FsideVak129 het volgende:
    CRUIJFF TERUG BIJ AJAX...

IK WORDT HELEGAAR LEIP...
    Ben jij een Volendammer? :)
    remco k
     remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:17   quote  deeplink  
    quote:
    Op zaterdag 06 november 2010 - 11:57 schreef freakie het volgende:
    Nou remco heb je gezien hoeveel mensen er gekeken hebben maar de topic?? Er zijn bij die mooie vrouwen topic k weet niet hoeveel kijkers.. Dat zijn echt niet alleen die account mensen maar mensen die naar headliners kijken!
    Bij het mooie vrouwen topic is Altijd Prijs verantwoordelijk voor 91% van de bezichtigingen, en voor 95% van de posts:-]
    Hasjkoph
     Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 20:48   quote  deeplink  
    Hahahaha ;)
    Maarja jij, alibabba en ik (en ik vergeet er nog wel 1 ofzo :P) hebben ook veel geplakt ;)
    remco k
     remco k - zaterdag 06 november 2010 - 20:57   quote  deeplink  
    quote:
    Op zaterdag 06 november 2010 - 20:48 schreef Hasjkoph het volgende:
    Hahahaha ;)
    Maarja jij, alibabba en ik (en ik vergeet er nog wel 1 ofzo :P) hebben ook veel geplakt ;)
    Oke ik geef toe... Busted!!!!!
    Hasjkoph
     Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 20:58   quote  deeplink  
    Haha ;)
    Maar nu niet ineens stoppen he? ;)
    remco k
     remco k - zaterdag 06 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
    Maak je niet druk, komt wel goed hoor.......
    Hasjkoph
     Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:01   quote  deeplink  
    Gelukkig, ik schrok al ;)
    remco k
     remco k - zaterdag 06 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
    Twente weer lucky gewonnen.....
    Hasjkoph
     Hasjkoph - zaterdag 06 november 2010 - 21:03   quote  deeplink  
    Idd, Werdstrijd niet gezien, wel ff snel gelezen dat het moeizaam ging.. Heb jij hem wel gezien?
    remco k
     remco k - zaterdag 06 november 2010 - 22:06   quote  deeplink  
    Stukjes gezien, was niet bijster goed, Excelsior maakte het TWente heel lastig,
    nummer10
     nummer10 - zaterdag 06 november 2010 - 23:53   quote  deeplink  
    lucky twente :) die gaan er zeker nog wat verliezen dit seizoen.. maar Ajax in deze staat gaat het morgen vrees ik erg lastig krijgen
    ALTIJD PRIJS IN DE K
     ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:35   quote  deeplink  
    quote:
    Op zaterdag 06 november 2010 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij het mooie vrouwen topic is Altijd Prijs verantwoordelijk voor 91% van de bezichtigingen, en voor 95% van de posts:-]
    Zou best waar kunnen zijn :P

Hahaha!
    afca_4life
     afca_4life - zondag 07 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
    Onze Nummer 14 zou terug moeten komen in het bestuur, hij is de enige die ons in deze tijd kan helpen.

en hopen dat dit bestuur snel na gaat denken of snel moeten oprotten

Johan voor altijd

Afca4life
    Ride
     Ride - maandag 08 november 2010 - 07:59   quote  deeplink  
    CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF
    ALTIJD PRIJS IN DE K
     ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:38   quote  deeplink  
    quote:
    Op maandag 08 november 2010 - 07:59 schreef Ride het volgende:
    CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF
    Wie bedoel je nou?
    daninho
     daninho - maandag 08 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
    Cruijff Moet komen
    ALTIJD PRIJS IN DE K
     ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:40   quote  deeplink  
    :)
    remco k
     remco k - maandag 08 november 2010 - 16:42   quote  deeplink  
    quote:
    Op maandag 08 november 2010 - 13:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wie bedoel je nou?
    HE?
    alibabba
     alibabba - maandag 08 november 2010 - 18:55   quote  deeplink  
    Goed om te zien dat steeds meer mensen Cruijff bij AJAX willen. Hoe meer mensen overtuigd worden, des te sneller het gaat gebeuren.... AJAX FOREVER, JOHAN CRUIJFF FOREVER.
    Doron
     Doron - woensdag 24 november 2010 - 20:41   quote  deeplink  
    Dit gat nu allemaal té lang duren. 7 jaar geen kampioenschap, 13 jaar geen rol van betekenis in Europa,tegenstanders die in de catacomben met 2-0 achter staan, en aan het begin van ieder seizoen koester ik toch weer die hoop.......Er is maar 1 oplossing: Het roer moet radicaal om! Cruijff kreeg het 2 jaar geleden niet voor elkaar als coördinator, maar die rol is te licht om de boel écht goed door te lichten. Hij moet het gezicht worden van de totale revolutie: alles afbreken tot op de bodem en vanaf de F-jes weer alles opbouwen.De blauwdruk hebben we nog, dat mogen we niet verloochenen. IK WIL MIJN AJAX TERUG!

Plaats een reactie:
     Je naam (of nickname) (verplicht)
     Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
     Vul de volgende code hier in: 8733
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
    Headliner: Ajax Nieuws
    Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Poll , Wie wil Cruijff terug zien bij AJAX

0.0089449