BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Poll , Wie wil Cruijff terug zien bij AJAX

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - donderdag 25 november 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 20:41 schreef Doron het volgende:
Dit gat nu allemaal té lang duren. 7 jaar geen kampioenschap, 13 jaar geen rol van betekenis in Europa,tegenstanders die in de catacomben met 2-0 achter staan, en aan het begin van ieder seizoen koester ik toch weer die hoop.......Er is maar 1 oplossing: Het roer moet radicaal om! Cruijff kreeg het 2 jaar geleden niet voor elkaar als coördinator, maar die rol is te licht om de boel écht goed door te lichten. Hij moet het gezicht worden van de totale revolutie: alles afbreken tot op de bodem en vanaf de F-jes weer alles opbouwen.De blauwdruk hebben we nog, dat mogen we niet verloochenen. IK WIL MIJN AJAX TERUG!
Helemaal eens. Cruijff heeft in zijn tijd als trainer bij Ajax de Jeugdopleiding destijds gaandeweg in een goede vaarwater laten lopen. Daar hebben trainers jaren daarna van geprofiteerd. Gasten als Nigel de Jong/Heitinga/Sneijder/vd.Vaart/Maduro zijn de laatste geweest die vanuit het basisprincipe van Cruijff zijn ontstaan. Het is niet voor niets dat de kwaliteit na 2004 ver achteruit is gehold. HET WORD ECHT TIJD VOOR JC.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Poll , Wie wil Cruijff terug zien bij AJAX

0.0065178