|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Fledderus niet aangeklaagd voor uitdelen klap aan Enoh (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt een belachelijke beslissing dit, de gehele wereld kan dit zien, en de KNVB doet er weer eens niks aan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tjah dit jaar valt wel HEEEL erg op hoe twente geholpen word ook nog eens.. zou henky toch nog meer vingers in de pap hebben dan ? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Wtf heeft Fledderus met Twente te maken? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het heeft inderdaad niks met twente te maken, maar het is wel belacelijk dat hij ongestraft gewoon Enoh mag slaan... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Het heeft inderdaad niks met twente te maken, maar het is wel belacelijk dat hij ongestraft gewoon Enoh mag slaan... juist |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zo bedoelde ik hem ook niet.. ik doelde gewoon erop dat Twente Geholpen word wederom en dat Alles zoon beetje tegen Ajax is bij de KNVB op dit moment.. staat los van dit voorval.. daarbij Almelo ligt in twente he ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het is toch godverdomme niet normaal. Die klap is voor iedereen duidelijk in beeld geweest. Volgens mij moeten ze daar in Zeist allemaal eens langs een brillenzaak om een ogentest te laten doen. Verder hebben wij er geen reet aan, maar als je zulke duidelijke overtredingen laat begaan is het eind straks zoek. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
OOHhh nou dit weer, godverdomme 5 wedstrijden schorsing voor deze flapdrol! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
jullie voetbalverstand spreekt hier boekdelen.als hij alsnog wordt geschorst,dan is dat ten gunste van andere ploegen. of wordt hij dan 5x tegen ajax geschorst? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
flederus mis je niks aan hoor... :d |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 22:38 schreef kansenbenutter het volgende:jullie voetbalverstand spreekt hier boekdelen.als hij alsnog wordt geschorst,dan is dat ten gunste van andere ploegen. of wordt hij dan 5x tegen ajax geschorst? Heracles moet tegen clubs de komende weken dat jullie concurenten zijn niet die van Ajax, dus maakt het voor Ajax geen reet uit of hij wel of niet wordt geschorst, wat wel uitmaakt, is dat er steeds meer van dit soort dingen gewoon door mogen gaan, en dat slaat echt helemaal nergens op, die gast slaat een speler, daar staat gewoon een schorsing voor... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
als je je daar al druk over maakt ...mag je blij zijn dat je geen kranten leest. want er gebeuren ergere dingen dan dat ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 22:54 schreef kansenbenutter het volgende:als je je daar al druk over maakt ...mag je blij zijn dat je geen kranten leest. want er gebeuren ergere dingen dan dat ;) Maar hier hebben we het over voetbal, daar is dit forum voor bedoeld... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 22:54 schreef kansenbenutter het volgende:als je je daar al druk over maakt ...mag je blij zijn dat je geen kranten leest. want er gebeuren ergere dingen dan dat ;) Erger dan de geboorte van jouw kan het in ieder geval niet wezen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
hey je hebt t door. hou je daar dan ook aan. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: erger dan jouw spelling kan het niet wezen.(zijn) |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: erger dan jouw spelling kan het niet wezen.(zijn) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En ik heb een hekel aan provocerende mensen zoals jij, zeer irritant.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Als ik Nederlandse les wil hebben, ga ik wel terug naar school, Kansloze kakkerlak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk eens naar je eigen spelling, kansloze dat je er rond loopt, je typt iedere zin verschillende fouten, geen komma's, punten en geen hoofdletters. Maar wel denken een ander hierop aan te kunnen spreken, hahaha hoe triest ben je dan? |
|
|
|