|
|
JOOD
|
|
|
Ik heb met veel pijn en moeite zitten kijken naar ajax afgelopen woensdag..
Is dat ajax?
Wat is ajax? -> Ajax: de ploeg uit de hoofdstad van Nederland die met veel branie en lef voetbalt. Fijne voetballers die individueel super zijn. Maar vooral in een systeem voetballen waardoor je als team goals maakt.
Ik vond het schrikbarend om te zien hoe een Suarez en El Hamdaoui voetbalden. Emanuelson ben ik al 2 jaar klaar mee. Individueel, niet in positie, zoekende naar intuitie en vooral hard werkend.
Tactiek! zorg dat je tactiek des ajax word! Ga met spelers schuiven en zorg dat je er iedere wedstrijd minimaal 2 binnenschiet. Tegendoelpunten komen toch meestal niet door goed uitgespeelde acties, maar goals wel!
Dus: Zorg dat je een stabiel 4-3-3 systeem gaat voetballen waardoor je er zeker 2 binnenschiet iedere wedstrijd. Met deze spelers is dat geen probleem dacht ik.
Komt mijn opstelling: (puur tactisch bekijken aub.)
Stekelenburg
vd wiel/Alderweireld/Vertongen/Anita
De Zeeuw
Jozefzoon/Sulejmani
Suarez
El hamdaoui/Suk
Suarez heb ik op 10 staan om misverstanden te voorkomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door JOOD -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn al meerdere topics over, zie bijvoorbeeld het hoe en met wie wil jij Ajax zien spelen topic... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
suk???dat meen je toch niet ik zou dan toch sulejmani naast el hamdi zetten, emanueson op de plek van sulejmani. snap niet waarom iedereen zo negatief doet over hem :\ |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
hahaha suk? triest eigenlijk :P.. ben bang dat op jou manier jozefzoon en sulejmani te dicht bij onze eigen goal voetballen en niet in staat zijn om de achterlijn te halen |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
---------------Steek--------------- Wiel----Alderw------Vertongen---Ema ----------------Anita-------------- -----Zeeuw--------------Erikssen--- Jozefz.-------El Ham------Suarez---
Ik heb deze opstelling al vaker gepost, maar ik denk echt dat we op deze manier veel aanvallender en leuker voetbal gaan spelen. En ook niet onbelangrijk: WINNEN!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 12:59 schreef E-J het volgende:---------------Steek--------------- Wiel----Alderw------Vertongen---Ema ----------------Anita-------------- -----Zeeuw--------------Erikssen--- Jozefz.-------El Ham------Suarez--- Ik heb deze opstelling al vaker gepost, maar ik denk echt dat we op deze manier veel aanvallender en leuker voetbal gaan spelen. En ook niet onbelangrijk: WINNEN!! deze komt in de buurt , alleen zie ik dan toch liever enoh dan anita. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 12:59 schreef AFCAMylife het volgende:hahaha suk? triest eigenlijk :P.. ben bang dat op jou manier jozefzoon en sulejmani te dicht bij onze eigen goal voetballen en niet in staat zijn om de achterlijn te halen Ik heb het over tactisch he, dus met suk heb je een speler die er staat om goals te maken omdat hij met zijn neus naar de goal voetbalt. En Jol gaf zelf al aan dat we geen spelers hebben die buitenom kunnen gaan vandaar jozefzoon en sulejmani met niemand voor zich. Geen tegenstander die dan een half en back opoffert voor 2 middenvelders. Zoals we nu spelen is er ook geen kans om buitenom te gaan, omdat onze flankspelers naar binnen trekken. Hoe kun je daar dan overheen als valse half of back? |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Zet JOOD maar voor de groep.
Suarez op tien. De verbindende factor. Suk voorin, omdat hij t wel ff doet.
6 aanvallend ingestelde spelers. Want ja, aanval is de beste verdediging. de tegenstander komt nog niet over de middellijn!!
Hoppaaaaa. elke wedstrijd minimaal 2 goals. Iets wat we laatste jaar niet konden zeggen. Wacht even....wacht...zag ik t goed???? AJAX speelde slecht afgelopen woensdag, maar ......heh?!?.. kansen zat??? ze hadden hendig kunnen winnen. Beetje geluk nodig, en de wil meer opdringen.. Maar als t na de 1-1 gelukt was, gingen ze er gewoon overheen
Potverdikke!!!
Eurekaaaaa..Suk weer weg.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:40 schreef eSCee het volgende:Zet JOOD maar voor de groep. Suarez op tien. De verbindende factor. Suk voorin, omdat hij t wel ff doet. 6 aanvallend ingestelde spelers. Want ja, aanval is de beste verdediging. de tegenstander komt nog niet over de middellijn!! Hoppaaaaa. elke wedstrijd minimaal 2 goals. Iets wat we laatste jaar niet konden zeggen. Wacht even....wacht...zag ik t goed???? AJAX speelde slecht afgelopen woensdag, maar ......heh?!?.. kansen zat??? ze hadden hendig kunnen winnen. Beetje geluk nodig, en de wil meer opdringen.. Maar als t na de 1-1 gelukt was, gingen ze er gewoon overheen Potverdikke!!! Eurekaaaaa..Suk weer weg.. en dan? dan hadden ze woensdag gewonnen met 2-1.. was je dan tevreden geweest? als je heel eerlijk bent? daarom ben je toch geen fan van ajax? ajax is geen doorsnee clubje, ik zie ajax als een speciale club. en met een goed tactisch plan... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:46 schreef JOOD het volgende:[..] en dan? dan hadden ze woensdag gewonnen met 2-1.. was je dan tevreden geweest? als je heel eerlijk bent? daarom ben je toch geen fan van ajax? ajax is geen doorsnee clubje, ik zie ajax als een speciale club. en met een goed tactisch plan... + 1 |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Met 2-1 was ik meer tevreden geweest. Ik zie AJAX als een speciale club. Dat zijn ze ook. Trots op hetgeen waar ajax voor staat. En ik ben reeel, dit is t materiaal.
We hebben geen 10 a la litmanen, we hebben geen rechtsbuiten a la finidi.
We hebben de kwaliteiten van Luis en El Ham en daar kan geen andere voetballer in Nederland aan tippen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 21:12 schreef eSCee het volgende:Met 2-1 was ik meer tevreden geweest. Ik zie AJAX als een speciale club. Dat zijn ze ook. Trots op hetgeen waar ajax voor staat. En ik ben reeel, dit is t materiaal. We hebben geen 10 a la litmanen, we hebben geen rechtsbuiten a la finidi. We hebben de kwaliteiten van Luis en El Ham en daar kan geen andere voetballer in Nederland aan tippen Ik ben van mening dat je dit fout ziet.
We hebben Jozefzoon, en Eriksen, spelers die, mits goed begeleid een grote toekomst tegemoet gaan, Ook denk ik dat Lodeiro een goede voetballer gaat worden bij ons...
Misschien geen Litmanen, maar zeker goed genoeg om nu al in ons eerste te spelen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Waar slaat de topictitel eigenlijk op?
Ajax?
moet zijn
AJAX! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kreeg altijd commentaar als ik AJAX met CAPSLOCK typte....
Maar AJAX is toch ook groots... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Ik kreeg altijd commentaar als ik AJAX met CAPSLOCK typte.... Maar AJAX is toch ook groots... Behalve woensdagavond ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: AJAX is altijd groots, alleen is niet ieder persoon die bij Ajax werkt groots... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou ja, als het woensdag dan maar een incident was. Overigens loop ik nog steeds met woede en onbegrip rond sinds woensdag. Ik kan de instelling van sommige spelers gewoon niet begrijpen. Voor het oog van de wereld... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 22:16 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja, als het woensdag dan maar een incident was. Overigens loop ik nog steeds met woede en onbegrip rond sinds woensdag. Ik kan de instelling van sommige spelers gewoon niet begrijpen. Voor het oog van de wereld... belangrijker nog, voor het oog van supporters die meer uur per dag bezig zijn met hun club dan de spelers zelf.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] belangrijker nog, voor het oog van supporters die meer uur per dag bezig zijn met hun club dan de spelers zelf.. Yep |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op Pietje, we willen foto's zien, van tijden van weleer.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Deze? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Die ging dus niet goed... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: niet alle willen zomaar linken.
soms moet je met je rechtermuisklik op het plaatje klikken en dan kopieren en plakken.
iets lastiger maar te doen.
dus..
rechtermuisknop klik eigenschappen dubbelklikken.. oftewel de URL ;)
daarna kopieren en hier plakken dan de IMG shit ervoor en erna...
Succes |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 23:07 schreef FsideVak129 het volgende:[..] niet alle willen zomaar linken. soms moet je met je rechtermuisklik op het plaatje klikken en dan kopieren en plakken. iets lastiger maar te doen. dus.. rechtermuisknop klik eigenschappen dubbelklikken.. oftewel de URL ;) daarna kopieren en hier plakken dan de IMG shit ervoor en erna... Succes [ afbeelding ] Zenks... Die sla ik ook op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HAHAHAHAHA dat is wel een huge smiley zeg, je zou er bang van worden...
Ik ga wat "anders" doen, spreek jullie allemaal later HAHAHhahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 23:17 schreef remco k het volgende:[..] HAHAHAHAHA dat is wel een huge smiley zeg, je zou er bang van worden... Ik ga wat "anders" doen, spreek jullie allemaal later HAHAHhahaha Ja, ik stop ook. Je zou er haast verslaafd aan raken. En mijn vrouw moet d'r mail nog checken... Die wacht geduldig al enkele uren... Plezierige avond idereen en slaap goed. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
we kunnen praten als brugman! maar de spelers moeten het toch doen zondag! |
|
|
|