BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Video) Ron Vlaar over de kaptaalinjectie en zijn toekomst

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 05 november 2010 - 15:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

(Video) Ron Vlaar over de kaptaalinjectie en zijn toekomst (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - vrijdag 05 november 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Het gesprek dat Feyenoord afgelopen week had met Ron Vlaar is positief verlopen. Dat verklaart de Feyenoord aanvoerder voor de camera van RTV Rijnmond.

De 25-jarige Vlaar en Feyenoord zaten om de tafel om over een verlenging van zijn contract te spreken. ,,De toekomst zal het uitwijzen, het enige dat ik kan zeggen is dat het een positief gesprek is geweest.

Verder kijken

De Feyenoord aanvoerder, die komende zondag terugkeert in de basis na een hamstring blessure, had eerder dit seizoen aangegeven dat als de situatie bij Feyenoord niet zou verbeteren het beter voor hem zou zijn om verder te gaan kijken. ,,Ik ben altijd open en eerlijk geweest. Dat was op dat moment mijn visie. Er zijn nu wel inmiddels dingen veranderd met de kapitaalinjectie. Mensen investeren niet zomaar 17 miljoen als ze niet verwachten dat er verbetering komt en er misschien wel meer geld vrijkomt.

Successen

Op de persconferentie van de Vrienden van Feyenoord werd duidelijk uitgesproken dat er op korte termijn geen sprake zal zijn van successen. Vlaar is met zijn 25 jaar niet meer de jongste en heeft dus niet heel veel tijd om rustig af te wachten. ,,Dat zijn allemaal afwegingen die ik nu voor me zelf moet maken en dat is geen gemakkelijke keuze. Ik wil me nu in eerste instantie richten op het voetbal dat is uiteindelijk het enige dat telt.
Royaal
 Royaal - vrijdag 05 november 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Zijn blijven zal zeer nadrukkelijk zijn stempel drukken op de nabije toekomst denk ik zo. Als hij weg gaat is de kans dat Gini weggaat ook een stuk groter ben ik bang van.
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 november 2010 - 16:25   quote  deeplink  
ik heb het idee dat hij wel langer blijft, . . hij beseft heus wel dat hij de club en de supporters nog wat meer "verschuldigd" is vanwege z'n langdurige en ongelukkige blessures gedurende de afgelopen jaren.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 november 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 16:25 schreef sevillana het volgende:
ik heb het idee dat hij wel langer blijft, . . hij beseft heus wel dat hij de club en de supporters nog wat meer "verschuldigd" is vanwege z'n langdurige en ongelukkige blessures gedurende de afgelopen jaren.
Zou inderdaad anderen ook over de streep trekken. Neem aan dat Feyenoord een niet al te kostbaar perspectief aan Vlaar heeft geboden.
En als ie blijft, is ie voor mij een held.
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 november 2010 - 20:21   quote  deeplink  
we wachten het af . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Ja ik hoop ook dat Vlaar een signaal wil afgeven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: (Video) Ron Vlaar over de kaptaalinjectie en zijn toekomst









0.0053870