|
|
legrande
|
|
|
Normaal kijk ik niet maar ik werd er op geattendeerd. Moet je kijken die neuzen hun site hoe ze na 1 nederlaag omgaan. Alleen maar huilen en ruzie maken met suares en van de wiel. Kijk voor de gein is. Als zij 3 a 4 keer verliezen en een keer in het rechterrijtje komen komt er geen kip meer. Nee dat Rotterdam tegen VVV perfect en zondag tegen Roda nog beter. Moet weer vol worden. Wij komen er weer bovenop. Goh wat ben ik blij dat ik niet bij die 020 hoor. Ik ben en blijf trots op mijn cluppie. En geen woorden maar daden wij komen terug.
Kijk weer uit naar zondag ook al wordt het weer moeilijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
je moet ons ook niet vergelijken met die Gonzo's!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
ja zag het ook wat zitten de ondankbare gasten nou te klagen , stelletje uilenzeikers |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: stelletje .......... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen foto's van een beschonken Cruijff svp |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
de verwachtingen zijn daar ook wel een stukje hoger. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ja te hooggegrepen want nederlandse club kunnen niet serieus meedraaien in de top van europa dat moeten we accepteren maar die.....begrijpen dat niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat kan mij de Joden schelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee hoor, ik verwacht helemaal niks van ze. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
dat het gewoon een stelletje aandankbare honden zijn |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
frray
|
|
|
Feyenoorder ben je, 020'er word je. Dat is al het verschil. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Ze hebben het slecht naar hun zin, wat betekend dat ik met een grote grijns op mijn bek de commentaren heb zitten lezen daar. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neemt niet weg dat ik die 020-ers met medelijden tegemoet treed....hehehe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
overigens, . . . . hebben de neuzen wel echte supporters? voor zover ik weet zijn een stelletje van die zgn. BN'ers pro 020, maar dan wel als er door ze gewonnen is . . . . . . |
|
|
|