|
|
oet grunn
|
|
|
Wat hebben wij vele jaren genoten van onze aanvoerder, Ron Vlaar. Voornamelijk in de revalidatiehonk om weer aan spelen toe te komen. Nu denkt deze speler te willen vertrekken, omdat zijn perspectief niet bij deze club is. Ondanks dat Feyenoord hem de moeilijkste periodes heeft gesteund en in hem heeft geloofd, denkt hij aan een eventueel vertrek of geen verlenging van zijn contract. Hij is in zijn blessure periode(s) betaald door feyenoord en ik vind dat feyenoord nog wel een jaar of 2 van deze mag genieten. Aangezien zijn blessure(s) samen hem wel anderhalf jaar aan de kant heeft gehouden. Hij moet gewoon uit respect nog 2 jaar verlengen en mocht er dan een club komen voor hem dat men nog enkele euro's mogen ontvangen voor hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zinvolle en verstandige bijdrage. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 16:15 schreef oet grunn het volgende:Wat hebben wij vele jaren genoten van onze aanvoerder, Ron Vlaar. Voornamelijk in de revalidatiehonk om weer aan spelen toe te komen. Nu denkt deze speler te willen vertrekken, omdat zijn perspectief niet bij deze club is. Ondanks dat Feyenoord hem de moeilijkste periodes heeft gesteund en in hem heeft geloofd, denkt hij aan een eventueel vertrek of geen verlenging van zijn contract. Hij is in zijn blessure periode(s) betaald door feyenoord en ik vind dat feyenoord nog wel een jaar of 2 van deze mag genieten. Aangezien zijn blessure(s) samen hem wel anderhalf jaar aan de kant heeft gehouden. Hij moet gewoon uit respect nog 2 jaar verlengen en mocht er dan een club komen voor hem dat men nog enkele euro's mogen ontvangen voor hem. Ron vlaar aanvoerder van Fc Groningen??? sinds wanneer dan? ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel een sterk punt vind ik!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klopt. Ik begrijp op zich wel dat Vlaar zich verder wil ontwikkelen in het buitenland, maar ik vind wel dat hij, zeker nadat Feyenoord hem gesteund heeft tijdens zijn blessures, solidariteit mag tonen, bijvoorbeeld door 1-2 jaar bij te teken zodat hij deze zomer (of de zomer daarna) naar een grote club kan vertrekken en Feyenoord een mooi bedrag eraan overhoudt. Het juiste voorbeeld is een aantal jaar terug gegeven door Dirk Kuijt, die eerst bijtekende zodat Feyenoord veel geld aan hem kon verdienen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] klopt. Ik begrijp op zich wel dat Vlaar zich verder wil ontwikkelen in het buitenland, maar ik vind wel dat hij, zeker nadat Feyenoord hem gesteund heeft tijdens zijn blessures, solidariteit mag tonen, bijvoorbeeld door 1-2 jaar bij te teken zodat hij deze zomer (of de zomer daarna) naar een grote club kan vertrekken en Feyenoord een mooi bedrag eraan overhoudt. Het juiste voorbeeld is een aantal jaar terug gegeven door Dirk Kuijt, die eerst bijtekende zodat Feyenoord veel geld aan hem kon verdienen. Dirukie KUIJT///HELD!!!
Ik ben het helemaal met jou eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hadden we toch al een topic van. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: juist, meerdere zelfs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was hier al een topic over? oh! |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
nee hier was nog geen topic over. of wel,... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dodo's zie je ook niet vaak meer in het wild.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik begrijp Ron Vlaar volledig.. Hij is ook de jongste niet meer, heeft veel gfedaan ovor ons vorig jaar, zonder hem hadden we waarschijnlijk gewoon 10de of 9de geeindigd.. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
gewoon bijtekenen als hij feyenoord wat centjes gunt . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoopdat ie een mooie club vind dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat ie dan maar flink zn zakken mag vullen. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
hopelijk gunt ie feyenoord ook wat en loopt ie niet gratis de kuip uit |
|
|
|
|
oet grunn
|
|
|
ik vind gewoon dat hij te weinig noemt dat feyenoord hem flink heeft gesteund en dat hij feyenoord dankbaar mag zijn. De bij AZ op een zijspoor geraakte verdediger, met liefde en zorg overgenomen door feyenoord en toen 1,5 jaar blessureleed. 1 jr goed spelen en dan door je voormalige trainer opgeroepen worden voor het ned. 11tal. Waardoor zijn egoïsme is toegenomen en arrogantie ook. Aldus mijn mening. Dit jaar heeft hij de ploeg ook nog niet omhoog getild qua niveau. En weer een mooie tijd in revalidatie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft Feyenoord nooit in een kwaad daglicht gesteld. is een heel positieve jongen.
we zien t wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als we munten vangen vind ik het niet zo erg.. Moet dan wel minimaal 5 miljoen zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met nog een contract voor 1 jaar moet je blij zijn met 3. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis toch geld maar nee ik ga voor de 5 miljoen!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 09:45 schreef oet grunn het volgende:ik vind gewoon dat hij te weinig noemt dat feyenoord hem flink heeft gesteund en dat hij feyenoord dankbaar mag zijn. De bij AZ op een zijspoor geraakte verdediger, met liefde en zorg overgenomen door feyenoord en toen 1,5 jaar blessureleed. 1 jr goed spelen en dan door je voormalige trainer opgeroepen worden voor het ned. 11tal. Waardoor zijn egoïsme is toegenomen en arrogantie ook. Aldus mijn mening. Dit jaar heeft hij de ploeg ook nog niet omhoog getild qua niveau. En weer een mooie tijd in revalidatie... rot jij ff lekker op! ga terug naar het hoge noorden pannekoek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft wel een punt alleen arrogantie klopt van geen kant! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: tuurlijk zo ken ik er nog 100 rot op zeg die gozert is misschien wel de beste baller van heel feyenoord maar verdient het minst hoe bedoel je arrogant vlaar///held en nou iedereen ff de muiltjes dicht! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach die voetballers zijn net mensen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 10:41 schreef Milo het volgende:[..] tuurlijk zo ken ik er nog 100 rot op zeg die gozert is misschien wel de beste baller van heel feyenoord maar verdient het minst hoe bedoel je arrogant vlaar///held en nou iedereen ff de muiltjes dicht! Ja en als ze allemaal maar weg willen heb je geen club meer!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja. Clubliefde is dood. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 10:41 schreef Milo het volgende:[..] tuurlijk zo ken ik er nog 100 rot op zeg die gozert is misschien wel de beste baller van heel feyenoord maar verdient het minst hoe bedoel je arrogant vlaar///held en nou iedereen ff de muiltjes dicht! Ti's een goeie gozer, hij heeft toch gezegd dat hij wel weer perspectief zag door het nieuws over investeerders. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
oet grunn
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 10:41 schreef Milo het volgende:[..] tuurlijk zo ken ik er nog 100 rot op zeg die gozert is misschien wel de beste baller van heel feyenoord maar verdient het minst hoe bedoel je arrogant vlaar///held en nou iedereen ff de muiltjes dicht! zo jij kan blijkbaar goed met kritiek overweg!! heb je al een zin geschreven zonder iets van schelden erin te noemen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 10:58 schreef oet grunn het volgende:[..] zo jij kan blijkbaar goed met kritiek overweg!! heb je al een zin geschreven zonder iets van schelden erin te noemen Wat maakt dat godverdomme nou uit. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 16:15 schreef oet grunn het volgende:Wat hebben wij vele jaren genoten van onze aanvoerder, Ron Vlaar. Voornamelijk in de revalidatiehonk om weer aan spelen toe te komen. Nu denkt deze speler te willen vertrekken, omdat zijn perspectief niet bij deze club is. Ondanks dat Feyenoord hem de moeilijkste periodes heeft gesteund en in hem heeft geloofd, denkt hij aan een eventueel vertrek of geen verlenging van zijn contract. Hij is in zijn blessure periode(s) betaald door feyenoord en ik vind dat feyenoord nog wel een jaar of 2 van deze mag genieten. Aangezien zijn blessure(s) samen hem wel anderhalf jaar aan de kant heeft gehouden. Hij moet gewoon uit respect nog 2 jaar verlengen en mocht er dan een club komen voor hem dat men nog enkele euro's mogen ontvangen voor hem. Vreemd moment om dit topic te starten. Heeft van de week juist een goed gesprek gehad en de kapitaalinjectie geeft hem vetrouwen in Feyenoord. Had dit 3 weken eerder gedaan toen hij het net gezegd had. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Als ie weg gaat de rijck maar trug halen. Wat speelde die een goeie pot! |
|
|
|