|
|
oet grunn
|
|
|
Ik stel deze vraag, omdat ik zelf niet echt kan beoordelen of het zo is? Ik heb namelijk nog niet veel gezien van deze scandinaviƫr. Weet iemand of het een kwalitatief een verbetering is voor deze selectie? Of ziet Been het totaal verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb ook geen idee. In ieder geval vindt ik Martins Indi beter dan de Cler. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
de cler staat lekker laatste tijd.. 'staat' voor de zeikerds! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Als Lumb slechter is dan de Cler ,kan hij totaal niet voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh heb je dat helemaal zelf bedacht? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
de cler moet nog geld opbrengen vandaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
de Cler geld opbrengen? Voor wie? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
twente wil hem wel net als landzaat en tiendali |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar geld opleveren zal ie niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 november 2010 - 23:19 schreef oet grunn het volgende:Ik stel deze vraag, omdat ik zelf niet echt kan beoordelen of het zo is? Ik heb namelijk nog niet veel gezien van deze scandinaviƫr. Weet iemand of het een kwalitatief een verbetering is voor deze selectie? Of ziet Been het totaal verkeerd. Nou toen hij een paar x inviel dacht ik dat het onze nieuwe linksbuiten was? Mario vertelde de pers dat hij dat nog even met hem moest overleggen! De keer daarop toen hij inviel was tie 1 x mee terug gekomen. Ik denk trouwens dat hij wel degenlijk ballen kan maar hij was zijn hele leven winger en bij Zenitt probeerde ze er een LB van te maken wat niet lukte! Feyenoord heeft hem voor die positie gehuurd maar blijkt volgens Been zelf 2 betere in zijn selectie te hebben! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
De Cler loopt ook meer linksbuiten en op 10 Maar dat is niet erg want als hij op de backpositie staat, dan staat hij in de weg. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja misschien op de rommelmarkt. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
de Cler heeft zijn beste jaar totnutoe bij Feyenoord en vecht duidelijk voor een contractverlenging bij Feyenoord of een nieuwe club. Als hij geschorst wordt of geblesseerd raakt is er Bruno altijd nog. Lumb laat hem maar gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: lag jij te slapen heel 2007/2008? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: vond hem niet echt opvallen dat jaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:40 schreef sportdwaas het volgende:de Cler heeft zijn beste jaar totnutoe bij Feyenoord en vecht duidelijk voor een contractverlenging bij Feyenoord of een nieuwe club. no kidding? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:40 schreef sportdwaas het volgende:de Cler heeft zijn beste jaar totnutoe bij Feyenoord en vecht duidelijk voor een contractverlenging bij Feyenoord of een nieuwe club. Lees je de Weekend of zo? |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
Jurr
|
|
|
Dat niemand hier doorheeft dat De Cler er gewoon he-le-maal niets van bakt? Zet die Lumb er gewoon in, die kan nog groeien. De Cler is nou al 4 jaar aan het krimpen. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:08 schreef Jurr het volgende:Dat niemand hier doorheeft dat De Cler er gewoon he-le-maal niets van bakt? Zet die Lumb er gewoon in, die kan nog groeien. De Cler is nou al 4 jaar aan het krimpen. hoeveel centimeter ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lumb wil weg...want hij speelt niet. Heeft dus de mentaliteit van een koffiefiltertje. Moeten we niet willen houden. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Ik vond De Cler vandaag weer een van de betere spelers! Heb hem ook vaak vervloekt, maar vind hem de laatste tijd sterk spelen. |
|
|
|
|
Jurr
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:Lumb wil weg...want hij speelt niet. Heeft dus de mentaliteit van een koffiefiltertje. Moeten we niet willen houden. Ja, maar als Lumb weer gaat spelen, blijft hij, daarom moet Lumb gaan spelen, en De Cler eruit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:11 schreef Jurr het volgende:[..] Ja, maar als Lumb weer gaat spelen, blijft hij, daarom moet Lumb gaan spelen, en De Cler eruit. Dat gebeurt pas als hij werkelijk beter is dan de Cler. Maar dat is ie niet, anders speelde hij wel. |
|
|
|
|
Jurr
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat gebeurt pas als hij werkelijk beter is dan de Cler. Maar dat is ie niet, anders speelde hij wel. Nee, maar Lumb is wel degelijk een talent, hij zit ook in Denemarken onder 21 en was in 2008 Deens talent van het jaar. Dus, als hij ontevreden is, laat hem dan spelen en niet De Cler, die al lang over de top is! |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ik vond de Cler er vandaag anders ook een keer heel goed naast zitten, tis dat van dijk in de weg lag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vooral die tackle die hij in zette, gelukkig was ie veel te laat, was op zeker een penalty geweest. |
|
|
|