|
|
bird
|
|
|
als we dit niet winnen breekt de pleuris uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je dan zo'n topic start, doe dat dan in ieder geval op een leuke manier, en niet met zo'n inhoudloze opmerking |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Met de kater van dit moment waag ik me niet eens aan een voorspelling. Wel wordt het tijd dat Jol het over een andere boeg gaat gooien. Ik pleit dan ook voor enkele jeugdspelers die deze wedstrijd mogen proberen zich te bewijzen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
man nu al dit topic, had dat morgen gedaan xd zal wel b elftal worden, dit kun je al nauwelijks een a elftal meer noemen winnen zullen ze wel, maar ik denk 2-0 |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Even een nieuw topic met een leuke tekst en wat geschiedenis of zo. Btw wordt dit de ommekeer en het wordt een 3-1. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Leuk om zo een topic te beginnen..LAten we vooral dat negatieve erin houden!? NOT!!! Ik denk dat het 4-1 voor ajax word..we zullen zien, als ajax verliest word ik serieus Almere City Fan!!XD |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ajax is het ajax niet meer van vroeger.:( en dat komt door al die miskopen.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: Nee, dat komt doordat Jol stelselmatig de verkeerde spelers in de basis zet.
de Jong de Zeeuw v/d Wiel
naar de beloften met de ongemotiveerde gasten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
1-2 VOOR VEENDAM IEDEREEN KAN TENSLOTTE WINNEN VAN DIT BEDROEVEND SLECHTE AJAX. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
4-0 winnen we die, he wel ff serieus blijven hoor!
Ado is 4 x zo sterk als Veendam, dus dan moeten we wel iets kunnen forceren hoor! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 16:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:4-0 winnen we die, he wel ff serieus blijven hoor! Ado is 4 x zo sterk als Veendam, dus dan moeten we wel iets kunnen forceren hoor! Ik ben serieus en jij volgens mij niet, 4-0 zijn tegenwoordig geen zekerheidjes meer. Je zal zien dat ze het weer heel moeilijk krijgen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ga niet... ze kunnen van mij de tering krijgen na afgelopen zondag.
Heb wel wat beters te doen met mijn kleine kindjes op deze avond. Lekker snoep graaien bij de buren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2010 - 17:55 schreef Guyt het volgende:[..] Ik ben serieus en jij volgens mij niet, 4-0 zijn tegenwoordig geen zekerheidjes meer. Je zal zien dat ze het weer heel moeilijk krijgen. 4-0 zijn geen zkerheidjes meer tegen een Eredivisie club, Veendam speelt eerste divisie, dat is wel een heel ander niveau |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 08:55 schreef remco k het volgende:[..] 4-0 zijn geen zkerheidjes meer tegen een Eredivisie club, Veendam speelt eerste divisie, dat is wel een heel ander niveau Ja Remco maar Dordrecht ging ook niet makkelijk en volgens mij dat AGOVV ook niet dus heb er zo langzamerhand een hard hoofd in. Ik ga ook niet kijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:08 schreef Guyt het volgende:[..] Ja Remco maar Dordrecht ging ook niet makkelijk en volgens mij dat AGOVV ook niet dus heb er zo langzamerhand een hard hoofd in. Ik ga ook niet kijken. Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:17 schreef remco k het volgende:[..] Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! Ik kan niet meer tegen dat drama voetbal Remco en moeten we straks blij zijn als ze van Veendam winnen??? Zou wat wezen als ze daar ook van verliezen. Teleurgesteldheid en boosheid dat heerst momenteel nog bij mij.Ik ben momenteel AJAX moe. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:17 schreef remco k het volgende:[..] Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! Mwoah... heb sinds de laatste titel vaak in een lege stadion gezeten. En met drama voetbal en verliezen van ook bijna iedereen.
Vorig jaar was na de winterstop voor het eerst sinds 2004 dat ik met een positief gevoel naar huis ging. Nu donderdag ga ik met mijn 2 kidjes St. Maarten vieren, die kleintjes kijken er al helemaal naar uit. Ga ik ze niet met moeders op pad sturen omdat ik perse bij ons ALLER AJAX wil kijken.
Nogmaals, ze zoeken het maar uit donderdag. De komende 2 wedstrijden in de eredivisie zijn bepalend voor ons kampioenschap. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 10:36 schreef Ride het volgende:[..] Mwoah... heb sinds de laatste titel vaak in een lege stadion gezeten. En met drama voetbal en verliezen van ook bijna iedereen. Vorig jaar was na de winterstop voor het eerst sinds 2004 dat ik met een positief gevoel naar huis ging. Nu donderdag ga ik met mijn 2 kidjes St. Maarten vieren, die kleintjes kijken er al helemaal naar uit. Ga ik ze niet met moeders op pad sturen omdat ik perse bij ons ALLER AJAX wil kijken. Nogmaals, ze zoeken het maar uit donderdag. De komende 2 wedstrijden in de eredivisie zijn bepalend voor ons kampioenschap. Gelijk heb je het gezin is belangrijker .Veel plezier met vrouw en kids. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:17 schreef remco k het volgende:[..] Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! Volgens mij kwam hij er al bij 1 van deze 2 wedstrijden voor de 2de helft al in. Hij kon toen ook geen potten breken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Luister goed, ik zeg vaak dat Ajax het moeilijk gaat krijgen, dat is op dat moment mijn gevoel. Net zoals tegen Ado, zei ik 2-2 en als we niet oppassen nog verliezen ook.....dus!
Maar Veendam gaat van de mat! Reken maar op 4-0, 5-0 of 6-1
We komen hier nog wel op terug na de wedstrijd, ik hoop dat mijn gevoel weer gelijk krijgt! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:17 schreef remco k het volgende:[..] Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! inderdaad.. ik ben er dan ook gewoon bij.. daarin tegen hoop ik wel op iets moois van de fanatieke aanhang... vooral tegen het bestuur.. ze moeten toch een keer luisteren naar de aanhang ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 13:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Luister goed, ik zeg vaak dat Ajax het moeilijk gaat krijgen, dat is op dat moment mijn gevoel. Net zoals tegen Ado, zei ik 2-2 en als we niet oppassen nog verliezen ook.....dus! Maar Veendam gaat van de mat! Reken maar op 4-0, 5-0 of 6-1 We komen hier nog wel op terug na de wedstrijd, ik hoop dat mijn gevoel weer gelijk krijgt! dat hoop ik niet eigenlijk.. Ajax op dit moment kennende zeggen ze dan.. zie we kunnen het wel.. en vervolgens de volgende wedstrijd denken ze alles te zijn en krijgen ze hem weer aan de kloten.. en een inzet van lik men kloten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 10:28 schreef Guyt het volgende:[..] Ik kan niet meer tegen dat drama voetbal Remco en moeten we straks blij zijn als ze van Veendam winnen??? Zou wat wezen als ze daar ook van verliezen. Teleurgesteldheid en boosheid dat heerst momenteel nog bij mij.Ik ben momenteel AJAX moe. Als je nagaat was het spel van vorig seizoen t/m februari dit jaar ook niet goed, maar werden we steeds in het zadel geholpen door Suarez. Kijk de wedstrijden maar terug en dan kun je zien dat Suarez destijds alles verbloemde. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik gaat lekker de stad in als ze voetballen,ik kom zelfs niet eens in de buurt van de arena........rot maar lekker op man.ben er zooo klaar mee.....en ik hoop op een 0-6. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
5 - 0 (Urby niet opstellen, maar Sulejmani, Lodeiro of Eriksen als 10) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een beetje jezelf informeren over Ajax zou niet zo heel erg zijn, Lodeiro is een aantal maanden uitgeschakeld i.v.m. een breuk |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 09:17 schreef remco k het volgende:[..] Toen speelde Suarez niet mee, en afgelopen seizoen verloren we bijna alles als hij niet mee deed, toch iets anders dan nu. Niet kijken en dus je ploeg niet steunen, is overigens iets dat ze in Alkmaar deden n bij PSV als het niet lekker gaat, MAAR NIET BIJ AJAX!!! nou Remco ik zag gisteren anders nogal wat lege plekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: goede inhoudelijke opmerking van je, knap hoor.....
Volgens mij snap je de strekking van de opmerking prima toch?? zo niet lees het dan nog eens goed door |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het zijn de sletten van Veendam...
als ze hun reetjes maar glad geschoren hebben... misschien zitten er een paar sukkeltjes bij ons op de tribune..
hahahaha... wordt lachen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Alle wedstrijden tegen BV Veendam 1986-1987 Eredivisie Ajax-Veendam 4-0 1986-1987 Eredivisie Veendam-Ajax 0-1 1988-1989 Eredivisie Ajax-Veendam 4-0 1988-1989 Eredivisie Veendam-Ajax 0-1
laatste keren dat we ze ontmoet hebben... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Juist Ride, die twee wedstrijden thuis tegen Veendam werd 2x 4-0 en het betrof wedstrijden in de Eredivisie.
Op 12-04-1987 waren er 2 doelpunten van Jan Wouters en 2 van Marco v.Basten te noteren; Wouters 1-0 ('36), Wouters 2-0 ('44), van Basten 3-0 ('48), van Basten 4-0 ('62). Opstelling toen; Stanley Menzo, Aron Winter, Frank Rijkaard, Sonny Silooy, Desmond Gemert, Arnold Mühren, Jan Wouters, Arnold Scholten, Marco van Basten, Johnny van't Schip, Dennis Bergkamp. Wisselspelers; Rob Witschge, John Bosman voor Rijkaard en Muhren. Desmond Gemert kwam als verdediger in 1982 van het failliete FC Amsterdam over naar AFC Ajax. Daar kwam Gemert terecht in de A-jeugd. In zijn eerste seizoen debuteerde hij in een oefenwedstrijd tegen AS Roma in het eerste elftal, maar het zou nog tot 19 maart 1985 duren voordat hij in een officiële wedstrijd speelde in de hoofdmacht. Zijn debuut in de beker tegen PSV ging echter met 2-0 verloren. Een jaar later speelde hij voor het eerst in de basis van het eerste elftal van Ajax tegen FC Utrecht. Op die dag debuteerden ook Aron Winter en Erik Regtop als invallers bij de Amsterdamse club. Toch redde Gemert het niet bij Ajax. Hij speelde in twee seizoenen slechts zeven wedstrijden voor de club.
2 seizoenen later speelde Ajax in De Meer en dat was op 24-08-1988. Scoreverloop; Pettersson 1-0 ('6), Scholten 2-0 ('17), van 't Schip 3-0 ('36), Verkuijl 4-0 ('85). Arnold Scholten, de Witte Socrates, was een speler met inzicht en hij speelde in totaal 5 seizoenen voor Ons AJAX;
Laten we niet te moeilijk doen over deze bekerwedstrijd; AJAX - BV Veendam 4-0 |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 22:05 schreef FsideVak129 het volgende:Het zijn de sletten van Veendam... als ze hun reetjes maar glad geschoren hebben... misschien zitten er een paar sukkeltjes bij ons op de tribune.. hahahaha... wordt lachen... ga maar niet naast mij zitten dan krijg je een lel....... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 08 november 2010 - 19:08 schreef joduh het volgende:ik gaat lekker de stad in als ze voetballen,ik kom zelfs niet eens in de buurt van de arena........rot maar lekker op man.ben er zooo klaar mee.....en ik hoop op een 0-6. Kooper?
Als je dan toch niet gaat, dan ga ik ook wel de stad in!
2 Ajacieden minder in de ArenA!
En dan wel 8-0 winnen :p |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Mjah...dat doet klaas vaker! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Van der Wiel, El Hamdaoui en Oleguer niet beschikbaar nieuws Door: Redactie op 10 nov 2010
Van der Wiel, El Hamdaoui en Oleguer niet beschikbaar.Martin Jol kan in de bekerwedstrijd tegen BV Veendam geen beroep doen op Gregory van der Wiel, Mounir El Hamdaoui en Oleguer. Het trio spelers kampt met blessures. Jol hoopt dat Van der Wiel en El Hamdaoui zondag tegen AZ weer beschikbaar zijn.
Rechtsback Van der Wiel en El Hamdaoui liepen hun blessures op in het duel met ADO Den Haag. Van der Wiel kneusde zijn onderbeen en moest zich al na een kwartier laten vervangen, terwijl El Hamdaoui een dikke enkel heeft nadat hij een tik kreeg.
De nummer negen moest zich tegen ADO al na enkele minuten laten verzorgen en blijkt daar nog steeds last van te hebben. Oleguer heeft een blessure aan zijn bovenbeen. Wellicht biedt dit Daley Blind kansen als rechtsback, al is Toby Alderweireld ook nog een optie. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nou mindo in de spits met de rol van pantelic
kijke of het wat word |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Iemand nog een suggestie voor de opstelling? Ik denk persoonlijk dat dit wel een goede opstelling is:
Stekelenburg
Blind Alderweireld Verthongen Anita
Lindgren De Zeeuw Tainio
Jozefzoon Suarez Eriksen |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
Stekelenburg
Blind alderweireld verthongen Emanuelson
De zeeuw De jong Enoh
Jozefzoon suarez sulejmani |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 15:02 schreef Klaas123 het volgende:Iemand nog een suggestie voor de opstelling? Ik denk persoonlijk dat dit wel een goede opstelling is: Stekelenburg Blind Alderweireld Verthongen Anita Lindgren De Zeeuw Tainio Jozefzoon Suarez Eriksen Ik zou Bonevacia er ook in doen.. Maar zou niet weten voor wie ;) |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
lekker veel vertrouwen in ons cluppie. ze presteren ondermaats. maar toch kom op man. als ajax vroeg scoort dan kan het maarzo oplopen tot een flink doelpunten festijn! ik denk dat het maarzo 7-0 og 8-0 kan worden. en als suarez vroeg scoort dan wordt het zeker zo. en als ze niet vroeg scoren wordt het alsnog gewoon 4-0 of 5-0 ofzo. |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
------------------Stekelenburg-------------------- Blind----Alderweireld-------Vertonghen----Emanuelson
-------Bonevacia---- ----------Lindgren --------------------de Zeeuw----------------------
-------Jozefzoon---- Suarez ----------Sulejmani
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door official master. -- |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2010 - 16:17 schreef liefdevoorajax het volgende:lekker veel vertrouwen in ons cluppie. ze presteren ondermaats. maar toch kom op man. als ajax vroeg scoort dan kan het maarzo oplopen tot een flink doelpunten festijn! ik denk dat het maarzo 7-0 og 8-0 kan worden. en als suarez vroeg scoort dan wordt het zeker zo. en als ze niet vroeg scoren wordt het alsnog gewoon 4-0 of 5-0 ofzo. Ajax scoort nooit vroeg tegen eerste divisionisten en amateurclubs; daar vindt men zich té goed voor, waardoor het weer baggervoetbal wordt. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Stekelenburg Blind-Alderweireld---Boilessen--Emanuelson ------------Bonevacia--------------- -----Eriksen--------De Jong--------- Jozefzoon-----Suk--------Ösbilic---- |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
ik denk dat suk niet echt wat word,, maarja we zullen zien |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
--------------Steek-------------- Blind---Alder-----Vertong---Anita ------Zeeuw---------Bonevacia---- -------------Eriksson------------ Jozefz--------Suarez------Ozbiliz |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Geef alle jonkies nu eens een kans, aangevuld met wat eerste elftal spelers.
--------Verhoeven-------- blind--boilesen--alderweireld--anita ---- bonevacia--de jong---eriksen--- jozefzoon----suarez----sulejmani
Zo moeten ze veendam ( met of zonder sexy shirts) gewoon verslaan met 3,4 of 5-0 Wiel,oleguer en El hammie spelen sowieso NIET. En geef de dragendste spelers rust, en suarez zelfvertrouwen door te spelen en te scoren, dan winnen we ook weer van AZ en Pisvee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk en verwacht dat Steek ook gewoon speelt... |
|
|
|