|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 00:55 schreef anti010 het volgende:Geef alle jonkies nu eens een kans, aangevuld met wat eerste elftal spelers. --------Verhoeven-------- blind--boilesen--alderweireld--anita ---- bonevacia--de jong---eriksen--- jozefzoon----suarez----sulejmani Zo moeten ze veendam ( met of zonder sexy shirts) gewoon verslaan met 3,4 of 5-0 Wiel,oleguer en El hammie spelen sowieso NIET. En geef de dragendste spelers rust, en suarez zelfvertrouwen door te spelen en te scoren, dan winnen we ook weer van AZ en Pisvee. Hartstikke leuk zo'n elftal wat je daar neer zet! maar.. deze gasten hebben nog nooit in teamverband met elkaar gespeeld. Vooral verdediging weet niet waar ze op kunnen rekenen met betrekking tot elkaar. Hierbij doel ik er op dat deze spelers al uren training gezamenlijk gehad moeten hebben om een geheel te vormen, een team. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kneem dat ze samen trainen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HELP!!
Mn kassie van dig.tv = kapoet!
Komt het nog wel op de radio ofzo?? Of een linkie online?
Tyfus......heb ik weer! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik hoop dat ajax met 0-1 wint! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
thuis met 0-1 winnen ? das knap :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: OMG blijf van die wodka af!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ach ALTIJD PRIJS IN DE K klopt wel beetje natuurlijk.. Ajax speelt de laatste tijd tegen zichzelf... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
10 prachtige goals ooit gescoord in het KNVB-Beker toernooi;
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
heerlijk Alibabba!
Was het nog maar zo mooi allemaal! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Misschien moet Jol ook even naar dit filmpje kijken, 7 van de 10 goals uit dit filmpje komt vanaf de flank. Misschien toch een idee om buitenspelers op te stellen lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 16:01 schreef E-J het volgende:Misschien moet Jol ook even naar dit filmpje kijken, 7 van de 10 goals uit dit filmpje komt vanaf de flank. Misschien toch een idee om buitenspelers op te stellen lol hihihihi |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote: Viel me toevallig op.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja en Jol keek even de andere kant op? Vuiltje in z'n oog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 16:01 schreef E-J het volgende:Misschien moet Jol ook even naar dit filmpje kijken, 7 van de 10 goals uit dit filmpje komt vanaf de flank. Misschien toch een idee om buitenspelers op te stellen lol Mooi om te zien, zelfs Boukharie(geen echte buitenspeler) kon plakken aan langs de lijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toevallig he, de enige goal die er tussen zit van Jol, komt niet vanaf de flank..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
JOHOL, DOOR HET MIDDE IS TE VOHOL!!!
GEBRUIK DE FLANKEN, ANDERS ZES PLANKEN! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lees nu net, dat Ado belangstelling heeft getoond voor weer een talent dat einde seizoen transfervrij, is, die jongen is (hoe kan het ook anders) een talentvolle buitenspeler, maar Ajax heeft hem (nog) geen contract gegeven... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop met het gewone kutelftal eigenlijk....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik zie de opstelling op ajax 1 .nl vreselijk emanueslon rechtsback?? iki weet niet of het klopt, toch weer de zeeuw , waarom weer de jong, geef de zeeuw rust hiermee laat jol ook wel zien weinig vertrouwen te hebben in josefzoon wel een keer eriksen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
waareom niet tainio, is best behoorlijke voetballer waarom niet daley blind waarom geen josefzoon spaar stekelenburg ajax mag thuis toch nooit verliezen tegen beendan ado is dan nog anders |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eriksen Suarez Sulejmani
Enoh De Jong De Zeeuw
Anita Alderweireld Vertonghen Emanuelson
Stekelenburg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Eriksen Suarez Sulejmani Enoh De Jong De Zeeuw Anita Alderweireld Vertonghen Emanuelson Stekelenburg Dan vraag jezelf om allemaal spelers, zoals Tanio, Jozefzoon Blind end....
En daarna post je deze opstelling.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik staak vanavond......ennuh gave opstelling man |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:04 schreef remco k het volgende:[..] Dan vraag jezelf om allemaal spelers, zoals Tanio, Jozefzoon Blind end.... En daarna post je deze opstelling.. denk dat hij dit met de beginformatie bedoeld, zoals die (denk ik) online is vrijgegeven? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik staak ook, maar zit al flink aan het bier en mn kipcorn (5) zijn bijna klaar :)
Hoppa, ff voetbal kijken terwijl mn dig.tv kapot is :(
Is het niet op de radio? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd remko waarom zeik je altijd man, ik wordt echt moet soms van je ji9j hebt zogenaamd altijd gelijk en zeikt altijd iedereen af ALTIJD PRIJS IN DE K heeft gelijk |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en remko dat was de opsatelling voor vanavond |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
een linkspoot als rechtsback |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
of is anita rechtsback?? precies hetzelfde |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ook ik had al aangegeven vanavond niet te gaan. Ik noemde het in een andere topic een "eenzaam protest" maar als ik dit allemaal lees, ben ik niet alleen! |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
hoezo anita gaat toch gewoon rechtsback ? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:indd remko waarom zeik je altijd man, ik wordt echt moet soms van je ji9j hebt zogenaamd altijd gelijk en zeikt altijd iedereen af ALTIJD PRIJS IN DE K heeft gelijk Alleen bedoelde ik het niet zo hatelijk :O
Cool down, als ajacieden elkaar ook al gaan haten dan is het end suk! eehh...zoek! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd pietje je zou daar amar zitten met dat pokkeweer, al is het dak dicht en ik voorspel 2-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik snap je wel ALTIJD PRIJS maar elke opmerking die ik maakt weet remko het beter terwijl hij ook zeker niet altijd gelijk heeft en altijd van die wijze opmerkingen je hebt al schrik als je gewoon iets wilt praten vandaar verder heb ik helemaal niks tegen hem |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
2-0??
hahahaha, leuk om zo terug te lezen na de wedstrijd dat het 5-1 6-1 is geworden....let maar op ;)
PROOST! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:14 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik snap je wel ALTIJD PRIJS maar elke opmerking die ik maakt weet remko het beter terwijl hij ook zeker niet altijd gelijk heeft en altijd van die wijze opmerkingen je hebt al schrik als je gewoon iets wilt praten vandaar verder heb ik helemaal niks tegen hem ok proost ook!!
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
proost morgen heb ik vrij dus ik zuip me vanavond de tyfus zodat als het resultaat kut is dat ik me toch goed voel haha proost allemaal (ook remko XD)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door Loetje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:proost morgen heb ik vrij dus ik zuip[ me vanavond de tyfus zoadat als het resultaat kut is dat ik me toch goed voel haha proost allemaal (ook remko XD) hahahahahaha lig ff dubbel hiero!!
LOL!
hahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Een moeizame 2-1 (uitgaande van de vorm van Ajax op dit moment...) 8-0 (uitgaande van de vorm waarin Ajax zou moeten zijn...) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Enoh, De Jong, De Zeeuw; Eriksen, Suarez (c), Sulejmani. Wissels: Verhoeven, Ooijer, Blind, Lindgren, Tainio, Mido, Jozefzoon
Onze bank is gemiddeld 43 jaar, geweldig, Eriksen die rechtsbuiten moet gaan spelen, en de Jong die er gewoon weer in staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
serieus he, is goed voor je als je bij voorhand weet dat je team niet in vorm is moet je dit doen! je voelt je happy!XD vooral als ajax op zaterdag avond voetbalt! dan zuipen en op zondag zelf op het veld staan! geloof me, je hebt de dag van je leven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:serieus he, is goed voor je als je bij voorhand weet dat je team niet in vorm is moet je dit doen! je voelt je happy!XD vooral als ajax op zaterdag avond voetbalt! dan zuipen en op zondag zelf op het veld staan! geloof me, je hebt de dag van je leven Whahahahaha!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kijk veendam heeft 1 prima speler en dat is michael de leeuw en wij hebben 1 goede speler JEROEN VERHOEVEN XD vind het altijd humr naar die gast te kijken moet je je voorstellen dat steek geblesserd raakt en dat we dadelijk in de CL uit bij milan spelen en in een stadion van 84.000 man een zeker jeroen verhoeven op goal staat leve de phillippo inzaghi want die schrikt zoch rotXD net lullig bedoeld, maar moest er even aan denken |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 18:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:kijk veendam heeft 1 prima speler en dat is michael de leeuw en wij hebben 1 goede speler JEROEN VERHOEVEN XD vind het altijd humr naar die gast te kijken moet je je voorstellen dat steek geblesserd raakt en dat we dadelijk in de CL uit bij milan spelen en in een stadion van 84.000 man een zeker jeroen verhoeven op goal staat leve de phillippo inzaghi want die schrikt zoch rotXD net lullig bedoeld, maar moest er even aan denken Jeroen Verhoeven = HELD !! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
begint 18.45 joodje joodje toch dat jij dat niet weet!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kijk hij heeft al gedronken freak zie je dan heb je toch altijd blij zeg nu gewoon tegen joodje dat we 3-0 achterstaanXD:P |
|
|
|