|
|
remco k
|
|
|
Hele goede voorzet URBY, en een hele mooie kopbal van MIDO... 1-0 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kut dat kost weer hoop centjes......mido scoooorde |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
strakke voorzet trouwens.....wie was dat eigenlijk? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij mag er geloof ik ook niet in bij luis zeg...godver wat deed ie dat lekker man... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij kun je lezen toch??!! |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
mooie goal wie gaf assist |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede actie van Sulejmani, mooie assist combinatie met Suarez die EINDELIJK weer scoort...
Overigens speelt Eriksen echt een hele goede wedstrijd, zit constant tussen de linies, en zet al een paar keer een speler goed voor de keeper met mooie steekpasses, KLASSE, alleen zal het Jol het wel weer anders zien, en volgende pot gewoon met De Jong op 10 beginnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
EN DAN OOIJER BRANGEN EN JOZEFZOON LATEN ZITTEN GVD JOL |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
doe lekker sjaggo ouwe..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahahahahahahahahaha xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je daagt het zelf uit jonge..................:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je wordt een ouwe zeur man....waar is jouw humor dan?op je werk laten leggen ofzo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan ook nog Tanio brengen in plaats van Jozefzoon godverdomme Jol wat ben je een trieste trainer zeg, je doet het er gewoon om.
Gemiddelde leeftijd op het veld bedraagt inmiddels 48 jaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wordt sjachie van Ajax, maar helemaal van Jol, overigens ben je zelf ook niet bepaald het zonnetje in huis vriend:):).............. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
denk om je hart man,hahahah door naar de volgende ronde is toch grandioos????????bij de 16 beste clubs van nederland!!!!!!!!met een beetje mazzel halen we de laatste 8 als we die amatuerclub loten man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele mooie aanval via Eriksen Suarez Mido en het doelpunt van Eriksen,
Wil er even bij zeggen dat Mido ook echt goed speelt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:26 schreef joduh het volgende:denk om je hart man,hahahah door naar de volgende ronde is toch grandioos????????bij de 16 beste clubs van nederland!!!!!!!!met een beetje mazzel halen we de laatste 8 als we die amatuerclub loten man! lol... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knap wisselbeleid weer van JOL.
IPV bijvoorbeeld Jozefzoon, Bobevacia en Blind brengen als je al voorstaat, nee meneer breng Mido, Ooijer en Tanio. met z'n drieen gaan ze over de 100 jaar heen.... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Man van de wedstrijd (2e helft) Sulejmani. Eindelijk speelde hij goed, mooie acties en zette goed door. Ook Eriksen speelde de 2e helft heel goed. Ik was positief verast over Mido, maar er moeten toch nog wel 10 kilootjes af. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:34 schreef remco k het volgende:Knap wisselbeleid weer van JOL. IPV bijvoorbeeld Jozefzoon, Bobevacia en Blind brengen als je al voorstaat, nee meneer breng Mido, Ooijer en Tanio. met z'n drieen gaan ze over de 100 jaar heen.... tsja snap er ook geen ruk van,maar begrijp Cruijff steeds beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:36 schreef thomASS het volgende:Man van de wedstrijd (2e helft) Sulejmani. Eindelijk speelde hij goed, mooie acties en zette goed door. Ook Eriksen speelde de 2e helft heel goed. Ik was positief verast over Mido, maar er moeten toch nog wel 10 kilootjes af. Toch is hij al weer heel wat slanker als twee weken geleden.....
Sulejmani speelde inderdaad een goede wedstrijd, maar Eriksen was in mijn ogen echt heeel erg goed vandaag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk eerder dat hij Jozefzoon niet wilde brengen, omdat hij wel goed is, en hij anders Jol zijn ongelijk zal bewijzen. |
|
|
|
|
official master.
|
|
|
haha het MIDO EFFECT, haha maar toch zag je wel weer het spel terug van vorig jaar, alleen moet mido nog echt goed trainen en meer wedstrijden spelen, en dan weet je maar nooit |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk eerder dat hij Jozefzoon niet wilde brengen, omdat hij wel goed is, en hij anders Jol zijn ongelijk zal bewijzen. dus toch bewust zonder vleugels spelen om dan toch maar het bestuur te kunnen laten vertrekken...? wat zit er anders voor reden achter volgens jou? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dus toch bewust zonder vleugels spelen om dan toch maar het bestuur te kunnen laten vertrekken...? wat zit er anders voor reden achter volgens jou? Als hij de jeugd inbrengd en ze bewijzen zich dan heeft Cruijff gelijk en dat is het laatste wat Jol en het bestuur wil want dan leiden ze gezichtverlies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 20:57 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Als hij de jeugd inbrengd en ze bewijzen zich dan heeft Cruijff gelijk en dat is het laatste wat Jol en het bestuur wil want dan leiden ze gezichtverlies inderdaad, maar wel triest dat het ten koste moet gaan van zulke jongens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Daarom verdwijnen ze ook naar clubs als FC Zwolle,Ado enz |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar denken jullie niet dat het bestuur binnenkort opstapt? of kijken ze eerst naar het resultaat van de wedstrijden tegen AZ en psv....
dat is tenslotte andere koek dan veendam, met alle respect trouwens |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het doelpunt van Mido was een mooie, maar hij is nog zeker 5 kilo te zwaar en ik vind het geen gezicht. Je kan wel zien dat hij meer een 9 is dan El Hammie, maar in die rol moet El Hamdaoui ook kunnen spelen zeg. Vanaf de tijd dat Mido erin stond, werd het positiespel stukken beter en is het wel heel duidelijk wat Ajax nodig heeft. De goal van Eriksen vind ik geweldig voor 'm en ook Sulejmani speelde een aardige wedstrijd. Ik snap werkelijk niet waarom Jol met de Zeeuw start. Hij is geestelijk op en dat ziet elke blinde. Jol brengt zijn aankopen om te laten zien aan de ploeg wie er de baas is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 21:03 schreef Ronald 1960 het volgende:maar denken jullie niet dat het bestuur binnenkort opstapt? of kijken ze eerst naar het resultaat van de wedstrijden tegen AZ en psv.... dat is tenslotte andere koek dan veendam, met alle respect trouwens Nee het bestuur zal nooit van uit hun eigen opstappen,moet vanuit de ledenraad komen en die gaan volgens mij binnenkort vergaderen,alleen die kunnen het bestuur afzettten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
pfffffff ok.. Jol OPZOUTEN !!!!!!!!! COMPLEET eens met Remco.. JEUGD MENEER JOL VIEZE LAFFE HOND !!!! godver de godver begon al vanaf het begin.. anita rechtsback ipv Blind ? Enooh dezeeuw ipv een bonevacia erbij tevoegen ? weer die NIKSNUT siem de jong ipv eriksen op 10 ? weer (ondanks zijn goede spel) mido ipv josefzoon ? tjonge jonge.. ik ga kapot hier OMDAT DIT GEEN AJAX MEER IS !! tis godver eigenlijk tegen alle wetten in van Ajax dat de JEUGD de toekomst heeft !!!! nogmaals IK WIL VAN JOL EN ZIJN VIEZE ANTIVOETBAL AF !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Je moet ook juist in dit soort wedstrijden JEUGD inbrengen.. Maar nee.. Hij laat 3 oudjes invallen! Neemt niet weg dat ik Mido gewoon heel goed vond spelen. Had aan het begin Emanuelson eruit gehaald en dan Blind op rechts en Anita op links! En Bonevacia??? Zat hij wel in de selectie? Jozefzoon alten zitten voor Tainio en Ooijer.. Één en al KUT!
Al vond ik Eriksen en Sulejmani goed spelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:pfffffff ok.. Jol OPZOUTEN !!!!!!!!! COMPLEET eens met Remco.. JEUGD MENEER JOL VIEZE LAFFE HOND !!!! godver de godver begon al vanaf het begin.. anita rechtsback ipv Blind ? Enooh dezeeuw ipv een bonevacia erbij tevoegen ? weer die NIKSNUT siem de jong ipv eriksen op 10 ? weer (ondanks zijn goede spel) mido ipv josefzoon ? tjonge jonge.. ik ga kapot hier OMDAT DIT GEEN AJAX MEER IS !! tis godver eigenlijk tegen alle wetten in van Ajax dat de JEUGD de toekomst heeft !!!! nogmaals IK WIL VAN JOL EN ZIJN VIEZE ANTIVOETBAL AF !!! Als Jol de jeugd inpast speelt hij Cruijff in de kaart dus zal hij dat nooit doen,voor zijn eigen ego niet en mischien mag hij dat niet van het bestuur want die schijten ook in hun broek van Cruijff |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ema vond ik beter dan Anita Hasjkop.. zowieso vind ik Ema een betere linksback dan Anita.. dus kan je beter zeggen Blind ipv Anita... :) maar dat is mijn mening.. en dan de reden van Jol.. Blind moet vooral verdedigend nog veel leren.. nou MENEER JOL.. daar zijn Zulke wedstrijden BIJZONDER GESCHIKT VOOR !!! klootzak |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 21:46 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Als Jol de jeugd inpast speelt hij Cruijff in de kaart dus zal hij dat nooit doen,voor zijn eigen ego niet en mischien mag hij dat niet van het bestuur want die schijten ook in hun broek van Cruijff klopt.. :( gewoon 1 vieze KUT BENDE.. zowel Trainer, bestuur alles.. pffffff niet meer mijn ajax :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ajax in matige wedstrijd langs Veendam: 3-0 11-11-10
Ajax heeft zich vanavond enigzins hersteld van de zeperd tegen Ado den Haag. De formatie van Martin Jol versloeg in de bekerwedstrijd BV Veendam met 3-0. Mido, brak na een uur de score open met zijn eerste doelpunt voor Ajax sinds zijn rentree eind augustus. Luis Suarez verdubbelde in de 75e minuut de marge. Drie minuten voor tijd legde Christian Eriksen de eindstand vast.
AjaxF-side.NL Voor Mido betekende het zijn eerste doelpunt sinds zijn terugkeer bij Ajax. De aanvaller was na rust in de ploeg gekomen voor middenvelder Demy de Zeeuw, die opnieuw teleurstelde, en moest voor meer dreiging in de voorhoede zorgen. Op aangeven van Urby Emanuelson bevrijdde Mido Ajax een kwartier na rust, door prima tegendraads binnen te koppen. In het restant volgden er kansen op meer, maar het vizier van de Amsterdammers stond andermaal niet op scherp, waardoor er slechts twee doelpunten bij kwamen.
Na het doelpunt van Mido was het verzet van Veendam gebroken en liep Ajax simpel uit naar 3-0. Suarez maakte een kwartier voor tijd de tweede treffer op aangeven van Miralem Sulejmani, terwijl Mido andermaal zijn waarde bewees door drie minuten voor tijd Christian Eriksen een doelpunt te gunnen.
''Johan Cruijff wie kent hem niet, Johan Cruijff, Johan Cruijff is een echte Ajacied", klonk het regelmatig door de met 22.559 toeschouwers redelijk gevulde Arena. Voor Ajax zullen de komende wedstrijden tegen AZ, psv en Real Madrid van groot belang zijn. Met de matige wedstrijd tegen Veendam op zak, zal het Jol de komende weken duidelijk worden waar Ajax momenteel echt staat.
vooral het laatste stukje.. :))))))))))) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 21:46 schreef nummer10 het volgende:Ema vond ik beter dan Anita Hasjkop.. zowieso vind ik Ema een betere linksback dan Anita.. dus kan je beter zeggen Blind ipv Anita... :) maar dat is mijn mening.. en dan de reden van Jol.. Blind moet vooral verdedigend nog veel leren.. nou MENEER JOL.. daar zijn Zulke wedstrijden BIJZONDER GESCHIKT VOOR !!! klootzak Mij maakt het eigenlijk geen fuck uit wie er staat.. Als Blind maar in dit soort wedstrijden speelt! + Bonevacia en Jozefzoon! Die mensen komen NOOIT aan spelen toe. Vind je het gek dat Jol ze dan niet goed genoeg vind. Ja natuurlijk trainingen, maar ze moeten ook echte Eredivisie wedstrijden spelen! Worden ze alleen maar beter van! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Door naar volgende ronde :) Mido is een held. Ik was eerst naar Jong Ajax - Jong Manchester City geweest... Wat een drama grotendeels. Alleen Bonevacia, Zeegelaar en Sno vielen op in positieve zin. Ik zie graag Bonevacia erin in plaats van De Zeeuw, en Zeegelaar verdient ook zeker een kans. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Zeeuw was vandaag gewoon prima, momenteel vind ik Enoh de minste van de 2, om over Lindgren maar te zwijgen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 22:12 schreef remco k het volgende:De Zeeuw was vandaag gewoon prima, momenteel vind ik Enoh de minste van de 2, om over Lindgren maar te zwijgen... inderdaad.. gewoon Bonveacia een kans geven naast Enoh OF dezeeuw.. maar NOPE dat zou jol nooit doen die gooit Taino erin.. nogmaals laffe hond is het |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei, i.p.v. Bonevacia, Jozefzoon en Blind, laat hij Ooijer, Tanio en Mido spelen.
Dat slaat echt helemaal nergens op.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 22:28 schreef remco k het volgende:Zoals ik al zei, i.p.v. Bonevacia, Jozefzoon en Blind, laat hij Ooijer, Tanio en Mido spelen. Dat slaat echt helemaal nergens op.. Eens! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 22:28 schreef remco k het volgende:Zoals ik al zei, i.p.v. Bonevacia, Jozefzoon en Blind, laat hij Ooijer, Tanio en Mido spelen. Dat slaat echt helemaal nergens op.. Ik vrees voor jullie dat het te maken heeft met het gegeven dat die spelers per wedstrijd betaald krijgen. Want normaal gesproken krijgen zeker bij topclubs de talenten in dit soort wedstrijden juist een kans. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Zou jol uit zijn op een vertrek in de winter? Aangezien Ajax hem aan zijn contract houd en hij zelf naar fullham wil? Hij voert precies uit wat juist niet moet volgens het rapport. Daarbij ook nog ff de assistent trainer irriteren door zijn perfect spelende zoon ni optestellen ? Blijft raar:s |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 03:14 schreef Robertos90 het volgende:Zou jol uit zijn op een vertrek in de winter? Aangezien Ajax hem aan zijn contract houd en hij zelf naar fullham wil? Hij voert precies uit wat juist niet moet volgens het rapport. Daarbij ook nog ff de assistent trainer irriteren door zijn perfect spelende zoon ni optestellen ? Blijft raar:s Zou best eens kunnen... Rijkaard had geen zin om naar Chili te gaan...
1+1 ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Maar goed.. AZ thuis... hahahahaha |
|
|