|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 11 november 2010 - 22:28 schreef remco k het volgende:Zoals ik al zei, i.p.v. Bonevacia, Jozefzoon en Blind, laat hij Ooijer, Tanio en Mido spelen. Dat slaat echt helemaal nergens op.. Wil je jozefzoon in het centrum achterin opstellen soms?? Kom op zeg. Vertonghen had hamstringklachten. Dan breng je toch een verdediger in of ben ik dan zo dom!!!!
Mensen moeten eens leren niet meteen hun bek open te trekken als ze de reden van de wissel niet eens weten! En Mido........sta je er wel bij stil dat we dankzij hem ineens weer goed gingen voetballen? Dat hij degene was die weer rust aan de bal bracht! Een aanspeelpunt waardoor Eriksen nu dus ook weer kan scoren!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajax_fan dan breng je boilssen of welke jeugd verdediger.. maar dan neem je geen ooijer mee.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 09:53 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wil je jozefzoon in het centrum achterin opstellen soms?? Kom op zeg. Vertonghen had hamstringklachten. Dan breng je toch een verdediger in of ben ik dan zo dom!!!! Mensen moeten eens leren niet meteen hun bek open te trekken als ze de reden van de wissel niet eens weten! En Mido........sta je er wel bij stil dat we dankzij hem ineens weer goed gingen voetballen? Dat hij degene was die weer rust aan de bal bracht! Een aanspeelpunt waardoor Eriksen nu dus ook weer kan scoren!!! luister.. dit zijn wedstrijden om de jeugd een kans te geven.. dat je dan Mido brengt is ONBEGRIJPELIJK ! kijk zowieso de opstellinge vanaf minuut 1 klopte al van geen kans.. zoon jongen breng je gelijk in het begin.. en Mido dan voor hem als het echt niet loopt.. het is toch GVD van de zotte dat we pas scoren in de 60ste minuut tegen VEENDAM ? Ooijer ipv Vertonghen terwijl je BLind hebt zitten ? Taino ipv dezeeuw ipv bonevacia ? dejong laten staan ? kom op man of wou je zeggen dat je de 2de helft een goed Ajax hebt gezien met mooi possitie spel en gallerie play wat eigenlijk zou moeten kunnen tegen Veendam.. nou ik niet ! ik vrees dan ook dat we pakkieslaag krijgen van AZ aankomend weekend.. en dat weekend erop van PSV.. en dan is de Titel foetsie.. geloof me dit Ajax is makkelijk te kloppen.. zo gauw er druk op de bal komt is ajax weg en kan er simpel weg NOG STEEDS NIET meer overweg.. fout van Jol de zoveelste |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer10 ik denk dat we ook moeten meten met twente en psv want deze clubs hebben ook geen galerie play laten zien.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en allebei speelde zoon beetje met het 2de elftal.. wij eigenlijk neit daarin tegen.. gewoon met het zelfde middenveld en ook achterin was het eigenlijk het zelfde als altijd.. PSV en Twente zelfs met hun reserver keeper en de belangrijke schakels eruit.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Zal een zware dobber worden... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nummer10 weet jij dat psv eigenlijk bijna net zoveel basisspelers had staan?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Cássio Manolev Rodríguez Wuytens Marcelo Nijland Engelaar Bakkal Marcus Berg Koevermans Amrabat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
opstelling FC Twente Boschker, Schimpelsberger (89 Stockentree), Douglas, Wisgerhof, Leugers, Landzaat, Bruggink (64 Chadli), Vujicevic, Parker (64 Ruiz), Janko, Diba
Kijk je kan kijken wat de media zelf of wat je zelf denkt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Enoh, De Jong, De Zeeuw; Eriksen, Suarez (c), Sulejmani. Wissels: Verhoeven, Ooijer, Blind, Lindgren, Tainio, Mido, Jozefzoon.
Als dan mido, en tainio er ook nog worden bij gezet dan heb je net als psv en twente de 2e helft minder of even veel bassisspelers.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
want mido, tainio, sulejmani, , alderweireld, eriksen zijn dan geen basisspelers emanuelson begint normaal linksvoor en nu linksachter.. Ik ben beniuewt wat dat inhoud... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 10:51 schreef freakie het volgende:Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Enoh, De Jong, De Zeeuw; Eriksen, Suarez (c), Sulejmani. Wissels: Verhoeven, Ooijer, Blind, Lindgren, Tainio, Mido, Jozefzoon. Als dan mido, en tainio er ook nog worden bij gezet dan heb je net als psv en twente de 2e helft minder of even veel bassisspelers.. Creatief rekenen? :P
PSV begon maar met 2 vaste basisspelers, namelijk Engelaar en Marcelo. Afellay en Dzsudzsák zaten niet eens op de bank.
Jol begon met de in zijn ogen sterkste selectie. Alleen Eriksen voor El Hamdaoui, Alderweireld voor Ooijer en Anita (wat gewoon een basisspeler is) voor Van der Wiel. Je speelt wel thuis in de ArenA tegen een Jupiler league ploegje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We hebben gewonnen toch?? Eerste helft met waardeloos slecht voetbal, en we spelen een redelijke tweede helft. Grappig is dat de eerste goal komt, JUIST vanaf de flank met een prima voorzet... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 12:57 schreef remco k het volgende:We hebben gewonnen toch?? Eerste helft met waardeloos slecht voetbal, en we spelen een redelijke tweede helft. Grappig is dat de eerste goal komt, JUIST vanaf de flank met een prima voorzet... Ach.. psv wint net aan met 3-0 van Spakenburg... ze zijn niet de juiste om commentaar te leveren... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 13:08 schreef Ride het volgende:[..] Ach.. psv wint net aan met 3-0 van Spakenburg... ze zijn niet de juiste om commentaar te leveren... Ik begon niet over PSV, dat was iemand anders. Als je een elftal op 9 posities wijzigt, dan kun je niet verwachten dat ze meteen automatismen hebben. Misschien dat Jol daarom vasthield aan zijn basiselftal. Daar is trouwens ook wat voor te zeggen na 2 nederlagen. Even iedereen een kans geven om vertrouwen op te doen tegen een Jupiler League club. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb er helemaal niets van gezien, ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik weet ook niet op welk kanaal het is uitgezonden. Meestal RTL toch? Eredivisie live heb ik niet, anders kijk je 7 dagen in de week naar voetbal en dat kan ik mijn echtgenote niet aandoen, sterker: het gaat m'n huwelijk kosten... ;-) Wel heb ik af en toe teletekst aangezet (pagina 813) om toch stiekem de tussenstand te volgen, tja dat kon ik dan weer niet laten... Het blijft toch je club, hè? Toen het langdurig 0-0 stond, zelfs tot ergens ver in de tweede helft, kreeg ik de slappe lach. Ongelooflijk, tegen Veendam... Later op de avond heb ik wel naar Pauw en Witteman gekeken met (onder andere) Freek de Jonge, ook een ras-Ajaxsupporter. Ook van hem kreeg ik de slappe lach met z'n synisme naar Ajax: meer dan een uur de kat uit de boom gekeken, de moeilijke tegenstander (Veendam thuis is altijd lastig...) afgetast, etc. etc. En dan de opstelling die Jol uit z'n hoge hoed toverde en de wissels... (met uitzondering van Mido)... niet te geloven! Het lijkt er echt op dat hij helemaal de weg kwijt is. Allemachtig, wat een wantoestand!! Waar is Jozefzoon?? Waar is Bonevacia?? Jozefzoon zat in elk geval nog wel bij de selectie, maar spelen? Ho maar. Jol is een vette angsthaas! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 13:08 schreef Ride het volgende:[..] Ach.. psv wint net aan met 3-0 van Spakenburg... ze zijn niet de juiste om commentaar te leveren... ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 13:37 schreef Pietje het volgende:Ik heb er helemaal niets van gezien, ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik weet ook niet op welk kanaal het is uitgezonden. Meestal RTL toch? Eredivisie live heb ik niet, anders kijk je 7 dagen in de week naar voetbal en dat kan ik mijn echtgenote niet aandoen, sterker: het gaat m'n huwelijk kosten... ;-) Wel heb ik af en toe teletekst aangezet (pagina 813) om toch stiekem de tussenstand te volgen, tja dat kon ik dan weer niet laten... Het blijft toch je club, hè? Toen het langdurig 0-0 stond, zelfs tot ergens ver in de tweede helft, kreeg ik de slappe lach. Ongelooflijk, tegen Veendam... Later op de avond heb ik wel naar Pauw en Witteman gekeken met (onder andere) Freek de Jonge, ook een ras-Ajaxsupporter. Ook van hem kreeg ik de slappe lach met z'n synisme naar Ajax: meer dan een uur de kat uit de boom gekeken, de moeilijke tegenstander (Veendam thuis is altijd lastig...) afgetast, etc. etc. En dan de opstelling die Jol uit z'n hoge hoed toverde en de wissels... (met uitzondering van Mido)... niet te geloven! Het lijkt er echt op dat hij helemaal de weg kwijt is. Allemachtig, wat een wantoestand!! Waar is Jozefzoon?? Waar is Bonevacia?? Jozefzoon zat in elk geval nog wel bij de selectie, maar spelen? Ho maar. Jol is een vette angsthaas! MOet wel erbij zeggen, dat Mido echt een hele goede indruk op mij achterliet, ook Suarez en Mido vonden elkaar prima, Mido was niet van de bal te krijgen, heeft een goede balcontrole, en een prima voortzetting, en als je dat bekroond met een assist en een goal, dan doe je het prima, ook Sulejmani kon via Mido een aantal goede acties maken... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
el ham er maar uit dan ?: D nee ik zeg laat het dan zo staan en dan el ham een vijerol achter despits (een 10) dus voorin suarez mido sulejmani en daar achter ipv dejong elham |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 13:32 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik begon niet over PSV, dat was iemand anders. Als je een elftal op 9 posities wijzigt, dan kun je niet verwachten dat ze meteen automatismen hebben. Misschien dat Jol daarom vasthield aan zijn basiselftal. Daar is trouwens ook wat voor te zeggen na 2 nederlagen. Even iedereen een kans geven om vertrouwen op te doen tegen een Jupiler League club. Ik begon er wel over... puur ter aanvulling.
Wij waren niet goed tegen Veendam als je pas na een uur scoort maar tegen Spakenburg moet je meer scoren dan tegen Feyenoord thuis... ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie nu zit je er toch wel echt naast hoor.. Twente had de "sleutel" spelers er niet in staan.. ook PSV niet.. Ajax wel daarin tegen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 13:44 schreef remco k het volgende:[..] MOet wel erbij zeggen, dat Mido echt een hele goede indruk op mij achterliet, ook Suarez en Mido vonden elkaar prima, Mido was niet van de bal te krijgen, heeft een goede balcontrole, en een prima voortzetting, en als je dat bekroond met een assist en een goal, dan doe je het prima, ook Sulejmani kon via Mido een aantal goede acties maken... Ik heb het niet gezien (zoals hierboven geschreven) maar las het inderdaad in de krant vanmorgen! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
@Pietje: Bekerwedstrijden zijn idd op eredivisielive te zien. Ik heb het al sinds 2005 (toen nog talpa) en kan niet meer zonder. Daarnaast ook nog sport1 en SKY sportzenders. Mijn vriendin is er niet altijd blij mee, dus jouw analyse klopt wel aardig...haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
na gisteren is mijn standpunt tov mido toch wel wat verandert man.... hij is in ieder geval meer nr9 dan el hammie.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 14:30 schreef PSVMocro het volgende:@Pietje: Bekerwedstrijden zijn idd op eredivisielive te zien. Ik heb het al sinds 2005 (toen nog talpa) en kan niet meer zonder. Daarnaast ook nog sport1 en SKY sportzenders. Mijn vriendin is er niet altijd blij mee, dus jouw analyse klopt wel aardig...haha Hahaha! Ja pas maar op, dat je vriendin niet gaat klagen of je gaat chanteren, zo van: nou als jij daar en daar naar kijkt, dan wil ik ... vul maar in. Hahaha ;-) En zo'n straf vind ik het nou ook weer niet. Ik kijk erg graag naar voetbal, maar ik heb ook nog andere interesses, dus heel vaak staat hier thuis helemaal geen TV aan. Best heerlijk: muziekje aan en een goed boek (en soms een lekker glaasje erbij...). Kan ik iedereen aanraden. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
joh heb ik helemaal geen rust voor in mijn gat man!!!!dat glaasje lukt nog wel.....;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 16:53 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha! Ja pas maar op, dat je vriendin niet gaat klagen of je gaat chanteren, zo van: nou als jij daar en daar naar kijkt, dan wil ik ... vul maar in. Hahaha ;-) En zo'n straf vind ik het nou ook weer niet. Ik kijk erg graag naar voetbal, maar ik heb ook nog andere interesses, dus heel vaak staat hier thuis helemaal geen TV aan. Best heerlijk: muziekje aan en een goed boek (en soms een lekker glaasje erbij...). Kan ik iedereen aanraden. ;-) nah haat lezen :( dat glaasje gaat er ook wel in zonder boek !! :D |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Zullen we on topic gaan, of maak dan een ouweneel topic aan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, maar ik ben natuurlijk wel een poepie ouder, joduh! Ik moet af en toe even rust nemen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Moet kunnen zo even tussendoor... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ga jij maar on topic man!laat ons dan ff lekker met rust zeikerd.... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Of ga lekker MSN'en met elkaar... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Slecht geslapen? Of gewoon chagrijnig? Teveel naar de kop van Martin Jol gekeken? Problemen? Wil je er over praten? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jij blijft altijd netjes he pietje? ik zeg gewoon dat hij een driekwarter is ofzo? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha! Ja joduh, mijn ouders hebben lang geleden een poging gedaan om mij netjes op te voeden. Altijd met twee woorden spreken en zo. En op het juiste moment, de juiste vragen stellen. Dus heb ik wat vragen gesteld ;-) |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Zonde dat Jozefzoon weer geen kans kreeg. Hij en Ösbilic moeten dit soort wedstrijden gewoon spelen, en ook als we al 3 nul voorstaan ofzo. Laat die ouwe maar lekker thuis. Ook al deed mido het goed..
Maar het is maar BV Veendam, kom nou, jong ajax zou daar zelfs van moeten winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 16:49 schreef joduh het volgende:na gisteren is mijn standpunt tov mido toch wel wat verandert man.... hij is in ieder geval meer nr9 dan el hammie.... Ander type spits. Misschien kunnen we op ten duur wel met Mido op 9 en Hammie op 10 gaan spelen:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 16:53 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha! Ja pas maar op, dat je vriendin niet gaat klagen of je gaat chanteren, zo van: nou als jij daar en daar naar kijkt, dan wil ik ... vul maar in. Hahaha ;-) En zo'n straf vind ik het nou ook weer niet. Ik kijk erg graag naar voetbal, maar ik heb ook nog andere interesses, dus heel vaak staat hier thuis helemaal geen TV aan. Best heerlijk: muziekje aan en een goed boek (en soms een lekker glaasje erbij...). Kan ik iedereen aanraden. ;-) Beneden is mijn heiligdom, dat is gelukkig wel in goed eoverleg gegaan, maar als zei perse iets wil zien, kijkt ze lekker boven in de "bovenkamer", ook daar staat een lekkere bank en kan ze rustig zitten, als er voetbal op is dat ik graag wil zien, dan kan ik vrijwel altijd kijken. Het enige wanneert het iets minder wordt, is wanneer Ajax zondag middag moet spelen, en m'n neefjes of nichtjes zijn jarig, die willen natuurlijk altijd standaard zondagmiddag een verjaardag vieren voor de fammilie |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja,maar mijn voorkeur gaat naar suarez op 10!en sorry voor el hammie dan..... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha! Ja joduh, mijn ouders hebben lang geleden een poging gedaan om mij netjes op te voeden. Altijd met twee woorden spreken en zo. En op het juiste moment, de juiste vragen stellen. Dus heb ik wat vragen gesteld ;-) En mij is dan weer geleerd netjes te antwoorden. ;-) Mgoe, het gaat nergens meer over... dat was mijn punt, Pietje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En wie moet er dan rechtsbuiten spelen, Suarez is naar mijn mening alles behalve een 10, het liefst zie ik daar Eriksen spelen, als hij speelt zoals afgelopen wedstrijd..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 23:40 schreef remco k het volgende:[..] En wie moet er dan rechtsbuiten spelen, Suarez is naar mijn mening alles behalve een 10, het liefst zie ik daar Eriksen spelen, als hij speelt zoals afgelopen wedstrijd..... rommedahl???en eriksen die komt nog wel....(hoop ik).. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah ,ja die kutjol zeikt over buitenspelers terwijl hij rommedahl gewoon wegdoet....die gast snapt er echt geen ene klote van man......hier op dit forum lopen er al heel wat rond die een betere opstelling neerzetten dan die haagse harry...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nee da was maar dollen man.maar ik vind dat luis naar de klote gaat op die rechtsbuiten plaats man.hij moet gewoon wijken voor el hammie.....ik snap dat niet he? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 november 2010 - 11:47 schreef joduh het volgende:hahah ,ja die kutjol zeikt over buitenspelers terwijl hij rommedahl gewoon wegdoet....die gast snapt er echt geen ene klote van man......hier op dit forum lopen er al heel wat rond die een betere opstelling neerzetten dan die haagse harry...... Hij wilde wél Rommedahl behouden, maar het bestuur wilde het niet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph