BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - BV Veendam (KNVB Beker - 11-11-2010 , 18:45): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 november 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 12:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hij wilde wél Rommedahl behouden, maar het bestuur wilde het niet..
en toch zit hij met 2 vuisten in de kont bij het bestuur door dat vieze geslijm van hem !
Pietje
 Pietje - zaterdag 13 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch zit hij met 2 vuisten in de kont bij het bestuur door dat vieze geslijm van hem !
Klopt, nummer10! Hij opperde zelfs dat het bestuur een standbeeld verdient. Het moet nou echt niet gekker worden.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 november 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 13:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Idd..
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 09:53 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Wil je jozefzoon in het centrum achterin opstellen soms?? Kom op zeg. Vertonghen had hamstringklachten. Dan breng je toch een verdediger in of ben ik dan zo dom!!!!

Mensen moeten eens leren niet meteen hun bek open te trekken als ze de reden van de wissel niet eens weten! En Mido........sta je er wel bij stil dat we dankzij hem ineens weer goed gingen voetballen? Dat hij degene was die weer rust aan de bal bracht! Een aanspeelpunt waardoor Eriksen nu dus ook weer kan scoren!!!
Nee, maar Blind kan als je voor staat er wel prima spelen, dat heeft hij vaak zat gespeeld in de jeugd, en misschien moet je zelf je bek houden aangezien ik wel wist wat de reden van de wissen was....

Overigens zeg ik dat Mido goed heeft gespeeld, alleen denk ik dat we met de jeugdige invloeden van de genoemde spelers, net zo makkelijk hadden gewonnen...
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 08:23 schreef joduh het volgende:

[..]

rommedahl???en eriksen die komt nog wel....(hoop ik)..
Eriksen is geen rechtsbuiten
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 11:50 schreef joduh het volgende:
nee da was maar dollen man.maar ik vind dat luis naar de klote gaat op die rechtsbuiten plaats man.hij moet gewoon wijken voor el hammie.....ik snap dat niet he?
Onzin, sorry hoor maar SUarez heeft het GEHELE afgelopen seizoen ook gewoon rechtsbuiten gespeeld.
joduh
 joduh - zaterdag 13 november 2010 - 18:29   quote  deeplink  
oh????ja klopt!zie hem heel vaak de achterlijn halen en een panklare voorzet geven op het hoofd van el hammie........tuluk!!!je hebt weeeer gelijk man....
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 18:29 schreef joduh het volgende:
oh????ja klopt!zie hem heel vaak de achterlijn halen en een panklare voorzet geven op het hoofd van el hammie........tuluk!!!je hebt weeeer gelijk man....
Pantelis was de spits, en Suarez speelde opo dezelfde manier als dat hij dat nu doet, kijk de potje en de opstellingen maar eens terug...
joduh
 joduh - zaterdag 13 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
hoef ik niet na te kijken hoor....ik weet gewoon dat luis geen rechtsbuiten is man....net zo min als urby linksbuiten is...en die heeft ook te lang linksbuiten gespeeld.....ook verneukt....
remco k
 remco k - zaterdag 13 november 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 - 19:22 schreef joduh het volgende:
hoef ik niet na te kijken hoor....ik weet gewoon dat luis geen rechtsbuiten is man....net zo min als urby linksbuiten is...en die heeft ook te lang linksbuiten gespeeld.....ook verneukt....
Er zit wel een verschil tussen echt links of rechtsbuiten spelen, of hangend op rechts of links spelen. Suarez speelt zolang als hij bij Ajax zit al hangend vanaf een van beide kanten, met Huntelaar, en later met Pantelic en nu met Hammie. Hij is in mijn ogen ook helemaal niet goed als echte spits, dat speelde hij ook de eerste helft tegen Veendam, en dat was toch echt niet best..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - BV Veendam (KNVB Beker - 11-11-2010 , 18:45): 3 - 0

0.0133678